Als GL en D66 nog iets om hun medemens geven zijn ze gewoon voor deze missie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef JoaC het volgende:
Als GL en D66 voor zijn, kan het alle kanten op, hangt af van de missie dus
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:38 schreef waht het volgende:
[..]
Als GL en D66 nog iets om hun medemens geven zijn ze gewoon voor deze missie.
Dat SP'ers en PVV'ers niks om andere mensen geven wisten we al.
Ah, een duidelijke voorstander van de missie.quote:
Welke missie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:38 schreef waht het volgende:
[..]
Als GL en D66 nog iets om hun medemens geven zijn ze gewoon voor deze missie.
Waar dit topic over gaat.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Het type missie/de voorwaarden zijn cruciaal. Google maar eens op Relus ter Beek en Ruud Lubbers
Maar stel ze sturen wel 500 poltiemannen en vrouwen...?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:11 schreef betyar het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Nederland weer volop oorlog voert daar?
Klote Verhagen die zit alweer bij de bondgenoten de reet schoon te likken.
De SP die niks om mensen geeft.. die als enige het lef had een oude mevrouw te laten 'strippen' terwijl ze vertelde hoe het in de oude van dagen huizen gaat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:38 schreef waht het volgende:
Welke aanslagen praat je over?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, als je de maatschappelijke en sociale schade van aanslagen wilt tolereren dan wel natuurlijk, maar enige barrière tegen dit volk is niks mis mee. En de enige taal die ze begrijpen is ze vroegtijdig naar hun [insert number] maagden te sturen.
Als je weet hoe ze in Afganistan met mensen omgaan, en deze ongelovigen nog minder zijn dan honden of varkens, dan kan er van enig recht of mededogen voor diren geen sprake zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:20 schreef Idler het volgende:
Als ze het veranderen in een dierenpolitietraining dan krijgen ze misschien de PVV wel mee.
ik vind wanneer je weggaat in een oorlogsgebied (terugtrekken vind ik een te minachtend woord). Heb je daar ook weg te blijven. Je moet dan niet in een later stadium met 500 agenten terug om als leraar te fungeren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar stel ze sturen wel 500 poltiemannen en vrouwen...?
En dan echt voor het opleiden van de politie/militairen aldaar?
Heeft iemand daar een probleem mee?
Van mij hoeft het niet overigens.
onjuist. Er was al een meerderheid in de tweede kamer voor een trainingsmissie. Rutte gaat nu alleen kijken of er op dit moment al voldoende draagvlak is om een serieus voorstel voor te leggen aan de kamer.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:25 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mensen, die discussie over ´die partij stemt voor, die partij stemt tegen, die partij twijfelt´ gaat nergens over. Er wordt namelijk helemaal niet gestemd in de Tweede Kamer. Dit besluit wordt gewoon in de Ministerraad genomen.
Het parlement heeft geen Grondwettelijke macht over dit soort zaken. Helaas.
Leuk, zo'n meerderheid in de Tweede Kamer, maar bij mijn weten niet nodig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
onjuist. Er was al een meerderheid in de tweede kamer voor een trainingsmissie. Rutte gaat nu alleen kijken of er op dit moment al voldoende draagvlak is om een serieus voorstel voor te leggen aan de kamer.
Ik zou zeggen nu nog niet doen iig
Nee joh we hebben hier gelukkig ook geen democratie...quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Leuk, zo'n meerderheid in de Tweede Kamer, maar bij mijn weten niet nodig.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, als je de maatschappelijke en sociale schade van aanslagen wilt tolereren dan wel natuurlijk, maar enige barrière tegen dit volk is niks mis mee. En de enige taal die ze begrijpen is ze vroegtijdig naar hun [insert number] maagden te sturen.
Dan ben je m.i. wereldvreemd aangezien je op die manier niets gedaan krijgt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:20 schreef fokthesystem het volgende:
De SP die pro buitenland hulp is, maar anti-militair in dat opzicht.
Niet de hele wereld, dat lukt inderdaad niet in één keer.quote:Hoe reeel ben je als je denkt dat NL (zoals een amerika die het zelfs niet lukt) de wereld van politie kan voorzien, de armen kan redden?
Ik zou niet weten hoe die beslissing wordt genomen maar er zal sowieso door de kamer iets kunnen worden gedaan om het stop te zetten, is het niet specifiek gericht op deze beslissing dan gericht op een minister of het kabinet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:14 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Leuk, zo'n meerderheid in de Tweede Kamer, maar bij mijn weten niet nodig.
In welk opzicht hebben de missies de afgelopen jaren iets bijgedragen aan de situatie in Afghanistan? De meeste hulp is gestoken in noodhulp, en die behoefte daaraan is notabene mede ontstaan door de aanwezigheid van de militairen daar.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dan ben je m.i. wereldvreemd aangezien je op die manier niets gedaan krijgt.
[..]
Niet de hele wereld, dat lukt inderdaad niet in één keer.
Meer vrijheid in delen van het land. Het doden van Taliban en ander gespuis.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In welk opzicht hebben de missies de afgelopen jaren iets bijgedragen aan de situatie in Afghanistan?
Meer oorlog in andere delen van het land, meer doden, meer "Taliban". Netto heeft het zéker Nederland en het Westen bar weinig opgeleverd, in tegendeel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:07 schreef waht het volgende:
[..]
Meer vrijheid in delen van het land. Het doden van Taliban en ander gespuis.
Het is inderdaad geen perfecte situatie in Afghanistan.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Meer oorlog in andere delen van het land, meer doden, meer "Taliban". Netto heeft het zéker Nederland en het Westen bar weinig opgeleverd, in tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |