nicequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
[ link | afbeelding ]
ook zo'n teller?.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:56 schreef FastFox91 het volgende:
'k vond het niet echt een seizoensfinale.
Ik gruwel van die breaks.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:01 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)#Season_5_.282011.29
73 11 "Better Halves"[95] September 1, 2011[96] BN511
74 12 "Dead to Rights"[97] September 8, 2011[96] BN512
En dan gaat het na een korte break weer verder: November 3, 2011
Ach, die break boeit mij niet zo. Er komt immers genoeg andere shit aan:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik gruwel van die breaks.![]()
Was wel weer een leuke ep, al moeten ze wel de geloofwaardigheid (voor zover die er was ) wat opkrikken, voor de show een absurde Prison Break S2+3 gaat worden.
Ik zag hem niet aankomen in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Dat was best een vage twist op het einde zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Vragen over het einde die ik heb, in spoilers voor het geval mensen nog niet gekeken hebben:Volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vond ik de verhaallijn met Tavian slecht uitgewerkt en het theatrale gedoe van fiona was al helemaal tenenkrommend...
Dat was echt slechtquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef YourAsset het volgende:
en het theatrale gedoe van fiona was al helemaal tenenkrommend...
Ze heeft wel een slecht gehoor als ze die telefoon niet hoorde.quote:
Dat vond ik ook minder. Beetje anti climax enzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:54 schreef Jegorex het volgende:
Het hele seizoen zijn ze bezig om de moordenaar te pakken te krijgen en in de laatste aflevering springt hij na 5 minuten al van het dak af?
Ze hadden natuurlijk tijd nodig om een opzet te maken voor het volgende seizoen, maar dit was wel een beetje makkelijk.
Dit was niet de laatste van het seizoen, in november komen nog 3 afleveringen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:54 schreef Jegorex het volgende:
Het hele seizoen zijn ze bezig om de moordenaar te pakken te krijgen en in de laatste aflevering springt hij na 5 minuten al van het dak af?
Ze hadden natuurlijk tijd nodig om een opzet te maken voor het volgende seizoen, maar dit was wel een beetje makkelijk.
6. Finale zal wel weer een twee-uurs gebeuren worden dus die zal op 1 december airen denk ik. (Deel twee begint namelijk op 3 November)quote:Op zondag 11 september 2011 02:46 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Dit was niet de laatste van het seizoen, in november komen nog 3 afleveringen.
Dat was wel stom, maar dat zie je wel vaker. Bv. bij acties waar hij niet bij betrokken is geeft hij ook voice over (ondanks dat hij geen weet heeft van de precieze situatie).quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef pberends het volgende:
Het was trouwens heel geloofwaardig hoe Michael de voice-over deed hoe je een konvooi moet aanvallen, terwijl hij gearresteerd in zo'n CIA SUV zat.
Tuurlijk, maar het is ietsjes geloofwaardig als hij met iets in elkaar knutselt in alle vrijheid, en dan zo'n voice-over doet. Niet als ie helemaal gecaptured is. Maarja, het zullen "zijn gedachten" wel zijnquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Het is toch gewoon de voice-over van de serie, wat boeit het nou waar Michael dan is, dat heeft er niets mee te maken
Mooie nepsnor had hij ookquote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef WheeleE het volgende:
Mijn eerste gedachte bij Anson was "Goh, een gastrol van Brian Cranston."
dudequote:Op maandag 12 september 2011 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is ietsjes geloofwaardig als hij met iets in elkaar knutselt in alle vrijheid, en dan zo'n voice-over doet. Niet als ie helemaal gecaptured is. Maarja, het zullen "zijn gedachten" wel zijn.
Oh top! Ik dacht serieus dat dat pas in januari ofzo verder zou gaan. Fijne verrassing.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Seizoen 5 gaat donderdag nacht weer verder
vorige week pas de laatste aflevering gekeken dus dat is wel aardig nieuwsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Seizoen 5 gaat donderdag nacht weer verder
Ja, was dat de broer van Morgan ofzo... ik snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef Piles het volgende:
Als Morgan nou z'n intersect even gebruikte, dan was deze aflevering een stuk korter geweest
Rick Gomez ja, bedacht halverwege de aflevering ineens dat hij wel erg leek op Joshua Gomez qua houding en haar/baardquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, was dat de broer van Morgan ofzo... ik snap het nog steeds niet.
Dit was de seizoens finalequote:Op vrijdag 16 december 2011 08:39 schreef Rnnz het volgende:
Toch niet helemaal zien aankomen dit.. is dit dan ook direct de seizoensfinale of alleen een break?
Zo'n vermoeden had ik ook alquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef YourAsset het volgende:
Maar waarschijnlijk is fiona alweer na 1 aflevering alweer vrij.
Ja, dat had ik ook bedacht idd.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom vermoorde Fiona Anson niet voordat ze zich ging aangeven? Ik dacht dat dat het plan was toen ze wegscheurde zonder Sam.
Dat was wel wat slimmer geweest ja....quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef FastFox91 het volgende:
Waarom vermoorde Fiona Anson niet voordat ze zich ging aangeven? Ik dacht dat dat het plan was toen ze wegscheurde zonder Sam.
Dan moet ze wel weten waar Anson is. Hij was bij de CIA missie van Micheal en daar wist Fiona de details niet van als het goed is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 18:43 schreef FastFox91 het volgende:
ah het was haar dus toch. Ik zat al te kijken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Superman
Kristina Loken is mannelijk geworden zeg
Fiona mag wel uit de serie... Ben haar zat
Ziet er weer goed uitquote:
Verdomd, was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 27 mei 2012 12:09 schreef JDx het volgende:
Waarom zit het stuur op het einde aan de verkeerde kant
dat wel ja, als hij michael een kogel door z'n hand schiet kan ie die knop sowieso niet indrukken. Maargoed, dat soort dingen hoort eigenlijk ook wel bij deze seriequote:Op maandag 18 juni 2012 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik baalde wel dat ze hem nou alweer niet hadden... come on hey
Wel opletten hč, hij mocht niet loslatenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:03 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat wel ja, als hij michael een kogel door z'n hand schiet kan ie die knop sowieso niet indrukken. Maargoed, dat soort dingen hoort eigenlijk ook wel bij deze serie
Dit!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:03 schreef FastFox91 het volgende:
Ik verbaas mij hoe lang ik deze serie nog leuk blijf vinden. In principe is het elke keer weer ongeveer hetzelfde, maar het blijft mij uitstekend vermaken. Bij andere series vind ik vaak eerste twee seizoenen leuk en daarna begint het steeds afwisselender te worden qua niveau. Maar na elke aflevering van deze serie ben ik weer teleurgesteld dat het is afgelopen.
Ik vind het juist wel ok dat Anson weer is weggekomen. Anders moet er weer een nieuwe schurk komen die nog slechter, gemener, sterker, superderquote:Op maandag 18 juni 2012 12:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ik baalde wel dat ze hem nou alweer niet hadden... come on hey
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 15:24 schreef WheeleE het volgende:
Er staat nog niks op IMDB over z'n gastrol, maar ik vermoed dat het zomaar een terugkerende kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |