Tuurlijk, maar het is ietsjes geloofwaardig als hij met iets in elkaar knutselt in alle vrijheid, en dan zo'n voice-over doet. Niet als ie helemaal gecaptured is. Maarja, het zullen "zijn gedachten" wel zijnquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef Tim86 het volgende:
Het is toch gewoon de voice-over van de serie, wat boeit het nou waar Michael dan is, dat heeft er niets mee te maken
Mooie nepsnor had hij ookquote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef WheeleE het volgende:
Mijn eerste gedachte bij Anson was "Goh, een gastrol van Brian Cranston."
dudequote:Op maandag 12 september 2011 17:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is ietsjes geloofwaardig als hij met iets in elkaar knutselt in alle vrijheid, en dan zo'n voice-over doet. Niet als ie helemaal gecaptured is. Maarja, het zullen "zijn gedachten" wel zijn.
Oh top! Ik dacht serieus dat dat pas in januari ofzo verder zou gaan. Fijne verrassing.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Seizoen 5 gaat donderdag nacht weer verder
vorige week pas de laatste aflevering gekeken dus dat is wel aardig nieuwsquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
Seizoen 5 gaat donderdag nacht weer verder
Ja, was dat de broer van Morgan ofzo... ik snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef Piles het volgende:
Als Morgan nou z'n intersect even gebruikte, dan was deze aflevering een stuk korter geweest
Rick Gomez ja, bedacht halverwege de aflevering ineens dat hij wel erg leek op Joshua Gomez qua houding en haar/baardquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, was dat de broer van Morgan ofzo... ik snap het nog steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |