SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvdDoe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
Done.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:33 schreef Gijs_ het volgende:
Kan iemand de wiki aanpassen? Ik zou het zelf wel willen doen, maar weet niet hoe ik de rechten krijg!
quote:
ik geef je weinig kansquote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. weer even 25 uitdagingen in Chinese Taipei lopen.. ben benieuwd..
hey, daar heb ik er ook een paar lopenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef MrMoon het volgende:
Zo.. weer even 25 uitdagingen in Chinese Taipei lopen.. ben benieuwd..
Belachelijk!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:02 schreef DutchieBre het volgende:
Hmm, ik krijg net een berichtje van een geweigerde uitdaging .. Wat denkt die knul uit Andorra wel niet !
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:06 schreef Drassss het volgende:
15 geweigerde uitdagingen verder ga ik gewoon vrolijk door met zoeken....
Oh die "verdwenen teams" noem ik niet eens meer. Dat getal komt boven de 100quote:Op donderdag 4 november 2010 11:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb bijna nooit geweigerde uitdagingen.. meestal hebben ze gewoon een andere geaccepteerd..
hehe.. dat valt bij mij over het algemeen ook wel redelijk mee..quote:Op donderdag 4 november 2010 11:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh die "verdwenen teams" noem ik niet eens meer. Dat getal komt boven de 100
ik wacht meestal tot zondag (ik vul wel steeds aan uit het land naar wensquote:Op donderdag 4 november 2010 11:28 schreef Drassss het volgende:
Ochja ik klik ook de mensen al weg wanneer ze niet meer online zijn.
Wanneer het vandaag/morgen niet lukt zoek ik wel een potje thuis tegen een international die behoorlijk groot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met al die regen hier heb ik een tripje naar BraziliÃĢ geboekt. Als je wilt kun je het eerste stukje wel meevliegen Koekjehaha, ik ga ook naar brazilie, lijkt me gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met al die regen hier heb ik een tripje naar Brazilië geboekt. Als je wilt kun je het eerste stukje wel meevliegen KoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik huur wel alvast een Airbus 380, dat moet wel passen lijkt me.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haha, ik ga ook naar brazilie, lijkt me gezellig!
Tussenlanding in Brazilië moet er wel vanaf kunnen.
* NelisZ is jaloersquote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, ik ga naar de Pilipinas!
Het was hier 14:00 en ik zat achter de laptop, bij jullie 06:00 dus ik kun supervroeg uitdagingen versturenMisschien dat ik daar mijn voordeel mee gedaan heb.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef maniack28 het volgende:
Morgen weer training een van Groningen kopen woehoe!
Krijg je een verslag met daarin de vooruitgang van de spelers?quote:
Alleen voor supporters.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:09 schreef Swennus het volgende:
Krijg je een verslag met daarin de vooruitgang van de spelers?
Of is dit alleen voor "supporters"?
als je dan maar niet met qantas of singapore airlines vliegt, die houden ze namelijk aan de grond.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Ik huur wel alvast een Airbus 380, dat moet wel passen lijkt me.
Tussenlanding in BraziliÃĢ moet er wel vanaf kunnen.
AirFrance, die zitten wat dichterbij.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als je dan maar niet met qantas of singapore airlines vliegt, die houden ze namelijk aan de grond.
Oow Oow, de jonkies schoppen maar wat raak ..quote:17:27
Een fluitconcert van het thuispubliek daalde neer op de scheidsrechter toen hij dKR in de 17e minuut een penalty toekende. Midas Heijerman was doof voor het gejoel en schoof de gelijkmaker kalm binnen: 1-1.
02:02
Na een opstootje waar diverse spelers bij betrokken waren, wees de scheidsrechter naar de stip. Djoerd Kemna maakte geen fout en bracht de thuisploeg op voorsprong in de 2e minuut.
Yupquote:Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef DutchieBre het volgende:
Per week kun je maar 1 "talent" scouten toch ?
quote:PlayonPlayers Netherlands (816388)
Kon minderquote:Jan-Peter van der Hoven Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Bálint Pest Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Marcus Ketting Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van formidabel naar uitmuntend.
Pieter Derveld Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:5. Gyárfás Orvos (301805772)
17 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2011
matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 10-10-2010 (9/43), 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 3 360
Loon: 612 ¤ (510 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 792 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 09-10-2010 (9/43), 3w 6d)
Total Skill Index (TSI): 3 710
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ben er ook erg content mee. Dit zijn twee van de drie musketiers van YMFC. De derde verwacht ik ook binnenkort.quote:
Dat scheelt een hoop tijd! Gaat ie nu wel op de TL?quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:51 schreef Nixx- het volgende:
Vreemde training:
Hermannus de Waal Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.(YES, mijn 17 jarige +2 dagen uitstekende positiespeler!!)
Hij staat er al op sinds hij 17+0 is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:53 schreef Flappekz het volgende:
Dat scheelt een hoop tijd! Gaat ie nu wel op de TL?
Aha! Wel jammer dat ie dan nu op de TL nog staat met matig passen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:56 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hij staat er al op sinds hij 17+0 is.
Niet helemaal. Het kan voorkomen dat de stats niet worden bij gewerkt, maar het komt wel minder voor dan eerst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha! Wel jammer dat ie dan nu op de TL nog staat met matig passen.
EDIT - onee! HT heeft die bug inmiddels weggehaald
quote:Je trainer Willy Löschmann heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gestegen! Mike Waldbott Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Lucjusz Doros Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van formidabel naar uitmuntend.
Vaardigheidsniveau gestegen! Milan Vodanskũ Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op vleugelspel steeg hij van redelijk naar goed.
Voor het eerste bod wat je gedaan hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:47 schreef MrMoon het volgende:
Vanochtend ook nog een middenvelder aangetrokken..
Je hebt het middenveld wel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
mensen, ik moet zondag tegen de #1, bij winst ben ik kampioen, bij gelijkspel of verlies ben ik waarschijnlijk derde. Nu is hij ongeveer net zo goed als ik denk ik, en is zijn rechterkant het zwakst. Moet ik gewoon blijven spelen zoals ik altijd speelde, of kan ik beter alles over links gooien? of ligt mijn rechterkant dan te ver open? En als dat niet zo is, moet ik dan vleugelspel spelen?
[ afbeelding ]
Middenveld pak ik hem sowieso, ik ga motsen en speel thuis. hij had Slecht (laag) in zijn laatste thuiswedstrijd, ik had in de vorige wedstrijd(die was uit) met PIC Slecht (hoog)quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je hebt het middenveld wel?
Ik weet niet of het mogelijk is om die LM aanvallend te zetten, zeker wanneer je vleugelaanval wilt spelen..
En hoe kun je die obligaties kopen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef Drassss het volgende:
Trouwens geen gerucht meer, want het staat al bij mijlpalen
Naar Bob gaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoe kun je die obligaties kopen...
ehm, hoe moet dat dan, ik heb vrij weinig financiele middelen (ik sta op 100 000 oid) en op een TS hit zit ik ook niet echt te wachten. Met de spelers die ik nu heb, hoe moet ik dan gaan staan om mijn aanval behoorlijk te krijgen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:05 schreef Drassss het volgende:
Zoals ik het nu zie ga je inderdaad het middenveld binnen halen. Ik zou zorgen voor 2 goede aanvalskanten en 1 slechte dan 3 gelijkwaardige. Gaat het lukken om bijvoorbeeld 2x zwak(hoog)/matig te krijgen? Dan moet het wel te doen zijn wanneer je ook het middenveld in handen hebt.
Zoals je het nu wilt doen lijkt het me prima?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ehm, hoe moet dat dan, ik heb vrij weinig financiele middelen (ik sta op 100 000 oid) en op een TS hit zit ik ook niet echt te wachten. Met de spelers die ik nu heb, hoe moet ik dan gaan staan om mijn aanval behoorlijk te krijgen?
En dan hoef ik niet bang te zijn voor zijn aanvallen over links?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zoals je het nu wilt doen lijkt het me prima?
2 spitsen zet je als centrale spits en Linkerspits. Die linkerspits zet je naar de vleugel. Vanuit je middenveld kan je kiezen om de CM en LM ook aanvallend te zetten, zodat je nog een extra boost krijgt.
Tja dat kan natuurlijk, maar als je het middenveld stevig in handen hebt zullen het er niet veel zijn. Daarom is het ook belangrijk dat je zeker weet dat je het middenveld gaat pakkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En dan hoef ik niet bang te zijn voor zijn aanvallen over links?
Ja ik lees het nu ook, want je gaat geen rente vangen voor die bondsquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Er komt waarschijnlijk een cap op het maximale geld dat je mag hebben. Op die manier willen ze zorgen dat er geen managers meer zijn die gaan oppotten. Het is dus de vraag hoe hoog ze die cap gaan leggen...
Dan heb ik al een probleem. Ik mag toch hopen een nog stuk hoger.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja ik lees het nu ook, want je gaat geen rente vangen voor die bonds
Ik mag toch hopen "een beetje" hoog. Laten we zeggen 10/20 miljoen.
Ik post hier gewoon even zinnetjes van het topic, puur ter infoquote:But they will not be able to sell their bonds if they can't fit the money on their account.
1 SEK is 0,10 euroquote:2,1 billion SEK or so is the limit.
Max int (2.147.483.647) dus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:31 schreef Drassss het volgende:
[..]
1 SEK is 0,10 euro
Edit: Dus 210 miljoenNiks aan het handje dus.
Volgens mij ga je dan in de min en ben je hard de lulquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Max int (2.147.483.647) dus.
Hetzelfde probleem als met het TSI wat opeens op 0 stond.
Zul je zien dat je op onverklaarbaar wijze verliest met 3-2 door 3 aanvallen via zijn linkerkantquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ok, ik heb mijn opstelling gedaan, nu is het wachten op zondag en hopen dat mijn taktiek gaat werken!Ik heb mijn CM, LCM en LVL aanvallend gezet. Wedstrijd van het seizoen en hoppa
gogogogogo en op naar het kampioenschap
ff gequote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zul je zien dat je op onverklaarbaar wijze verliest met 3-2 door 3 aanvallen via zijn linkerkantVreet ik mijn schoen op.
1quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
210 miljoen max? Hoeveel teams hebben dat?:p
18.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:49 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe oud is jullie elftal gemiddeld ?
Met gemiddeld 22 ga je IV niet halen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:10 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn elftal is gemiddeld 22 .. vroeg me af of dat een beetje gangbaar was..
Haha, zou al blij zijn als ik kampioen word in VIII .. Ik heb soms ook wel het idee om mijn elftal failliet te laten gaan en eens helemaal van scratch off the starten .. maarja, dat is helaas niet toegstaan lijkt me ..quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met gemiddeld 22 ga je IV niet halen.
Niet als basiselftal in ieder geval...
Dat kan wel... Wij hebben ook twee teams op ons ip-adres. Gewoon geen zaken met elkaar doen, dan is de pakkans in jouw geval het kleinst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:21 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Haha, zou al blij zijn als ik kampioen word in VIII .. Ik heb soms ook wel het idee om mijn elftal failliet te laten gaan en eens helemaal van scratch off the starten .. maarja, dat is helaas niet toegstaan lijkt me ..
quote:2^31-1 SEK is the absolute maximum, we will set the limit at 2*10^9 SEK.
Zonde van je huidige team. Verkoop dan iig alles. Het is zonde van de spelers die je nu hebt als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef DutchieBre het volgende:
Dat zal ik eens gaan doen idd.. Lijkt me best ok .. ben benieuwd waar ik dan start ..
Dan ga ik wel onder de naam van mijn zoontje spelen, dat hij nog geen 1 is weten zij toch niet![]()
Max van wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
De max is definitief bekend:
[..]
SEK staat voor Zweedse kronen. Dus het wordt de max wat je op de bank binnen HT kunt hebben qua Zweedse kronen.quote:
Nee Nee .. Met dat elftal blijf ik ook gewoon een beetje kwakkelen en aanmodderen :-) Alleen op een heel andere manierquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zonde van je huidige team. Verkoop dan iig alles. Het is zonde van de spelers die je nu hebt als je dat niet doet.
Ah handig!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
SEK staat voor Zweedse kronen. Dus het wordt de max wat je op de bank binnen HT kunt hebben qua Zweedse kronen.
Oh ok. Omdat je net zei dat je dit team failliet wilde laten gaan. Moet zeggen dat ik t wel een beetje vals vind als je er 2 teams op na houd. Ik zal er geen melding van maken want ik ken er meer die dat doen. Ik vind t zelf all1 niet ok en zal t dan zelf ook niet doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Nee Nee .. Met dat elftal blijf ik ook gewoon een beetje kwakkelen en aanmodderen :-) Alleen op een heel andere manier
1 SEK = 0,10 Euroquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah handig!Tenminste als je weet hoeveel euries dat zijn.....
Dat is wel een beetje lame trouwens, want dat beperkt de tactiek weer enigszin.. als in, dan moet iedereen gaan trainen op multiskill ipv nu de helft traint en de andere helft die het met veel cash denkt te redden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ah. Er komt waarschijnlijk een cap op het maximale geld dat je mag hebben. Op die manier willen ze zorgen dat er geen managers meer zijn die gaan oppotten. Het is dus de vraag hoe hoog ze die cap gaan leggen...
Dus 2*10^8 euro = 200.000.000quote:
Ok en hoeveel euries is nou het max dan want ik vat die tekentjes niet rond de getallen die koek gaf.quote:
quote:2^31-1 SEK is the absolute maximum, we will set the limit at 2*10^9 SEK.
Maar ik zal ook nooit spelers van 1 elftal naar een ander elftal laten gaan bv .. Dan is het inderdaad vals spelen . No worriesquote:Oh ok. Omdat je net zei dat je dit team failliet wilde laten gaan. Moet zeggen dat ik t wel een beetje vals vind als je er 2 teams op na houd. Ik zal er geen melding van maken want ik ken er meer die dat doen. Ik vind t zelf all1 niet ok en zal t dan zelf ook niet doen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus 2*10^8 euro = 200.000.000
200 miljoen.. tsja...ik vind het niet heel veel maar goed
Dat snap ik. Als je alle 2 de teams zou willen houden moet je dat idd ook niet doen want dan is Hattrick er zelf snel genoeg bij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:59 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Maar ik zal ook nooit spelers van 1 elftal naar een ander elftal laten gaan bv .. Dan is het inderdaad vals spelen . No worries
Ok maar waar staan nou die * en ^ voor?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef Drassss het volgende:
212 miljoen Possie
Tja ik zie graag een salary cap. Dan ga je tenminste echt managers beoordelen op tactieken, soorten spelers etc. In plaats van lomp geld spenderen en je tegenstander overbluffen daarmee
Welke en?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar waar staan nou die * en ^ voor?
Verdomme, ik ben ook echt niet scherp meer vandaagquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:13 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Haha, jij focust je op t woordje "en" terwijl ie vraag wat * EN ^ inhouden
Hehehehe tijd voor meer koffie!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben ook echt niet scherp meer vandaag
Eerst pizza + bier en daarna koffiequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe tijd voor meer koffie!
Verdomme dat is/was mijn studenten maaltijd wanneer ik echt totaal geen zin had om iets te kokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn vrouw is ook niet thuis, dus ik moet ook zelf voor het eten zorgen ..
Bier met brood en knakworsten
Ok 2 keer 10 tot de macht 9 dus? Waarom in hemelsnaam nou zo lastig opschrijven? 212 miljoen is imo veul duidelijker.quote:
Ik voel me dan ook nog een halve studentquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Verdomme dat is/was mijn studenten maaltijd wanneer ik echt totaal geen zin had om iets te koken
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eerst pizza + bier en daarna koffie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn vrouw is ook niet thuis, dus ik moet ook zelf voor het eten zorgen ..
Bier met brood en knakworsten
Is ook waar maar toch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zolang het niet iedere dag is, ach ..
Omdat dat te ongezond isquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is ook waar maar toch!![]()
Waarom trouwens geen pizza met knakworsten en bier?
Dat zou kunnen, want ik heb dat wel in huis. Maar wat moet ik dan morgen etenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is ook waar maar toch!![]()
Waarom trouwens geen pizza met knakworsten en bier?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, want ik heb dat wel in huis. Maar wat moet ik dan morgen eten![]()
Je hebt ongeveer 20 seizoenen nodig om dat geld bij elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dus 2*10^8 euro = 200.000.000
200 miljoen.. tsja...ik vind het niet heel veel maar goedWat pas echt stoer is als ze een salary cap maken zoals in de NHL (ijshockey). Dat je gewoon maar x euro loon per week mag hebben en dat kan je ook nog divisie afhankelijk maken. Dat voorkomt dat mensen in bijv. de 8e opeens een supergoed team kunnen hebben.
200 miljoen. Het wordt gedeeld door 10.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef Drassss het volgende:
212 miljoen Possie
Tja ik zie graag een salary cap. Dan ga je tenminste echt managers beoordelen op tactieken, soorten spelers etc. In plaats van lomp geld spenderen en je tegenstander overbluffen daarmee
* = vermenigvuldigingsteken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar waar staan nou die * en ^ voor?
Machtsverheffing gaat voor vermenigvuldiging overigens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok 2 keer 10 tot de macht 9 dus? Waarom in hemelsnaam nou zo lastig opschrijven? 212 miljoen is imo veul duidelijker.
Juist. Nou nog weten wat machtsverheffen is....quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer 20 seizoenen nodig om dat geld bij elkaar te krijgen.
Er is dan ook maar 1 team in heel HT die tegen dit probleem loopt nu.
[..]
200 miljoen. Het wordt gedeeld door 10.
[..]
* = vermenigvuldigingsteken.
^ = machtsverheffingsteken.
[..]
Machtsverheffing gaat voor vermenigvuldiging overigens.
10^9 betekent dat je 10*10*10*10*10*10*10*10*10 doet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Juist. Nou nog weten wat machtsverheffen is....
Ok dan mn laatste vraag. Waarom zo lastig opschrijven als je ook gewoon 200 milj eu kon opschrijven?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
10^9 betekent dat je 10*10*10*10*10*10*10*10*10 doet.
2^5 betekent 2*2*2*2*2.
Mensen willen weten waar een getal vandaan komtquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan mn laatste vraag. Waarom zo lastig opschrijven als je ook gewoon 200 milj eu kon opschrijven?
Het was een rechtstreekse quote ven een HT.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dan mn laatste vraag. Waarom zo lastig opschrijven als je ook gewoon 200 milj eu kon opschrijven?
Hoezo? Als er geschreven wordt dat een max bedrag wat je hebben mag 200 milj eu is dan is dat toch genoeg....quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mensen willen weten waar een getal vandaan komt![]()
quote:Waar blijven die nieuwe Prentjes nou
200 milj of 2*10^9 maakt niets uit met de hoeveelheid toetsen die je in drukken moet. Het zijn er bij alle bij 8 omdat je voor t sterretje en t dakje ook de shift toets moet gebruiken. Bij het dakje daarna zelfs nog de enter toets spatiebalk om te voorkomen dat ie boven op de 9 komt te staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het was een rechtstreekse quote ven een HT.
En voor mij uiterst logisch. Je wilt tijdens het programmeren zo weinig mogelijk typen, en 2*10^9 is veel korter dan 2000000000. Dat laatste is ook risicovol, je zou je maar eens een 0 vergeten.
Bij dit begrijp je het misschien beter:
2*10^32 = 200000000000000000000000000000000.
Edit:
Om er nog maar wat bij te gooien.
Max Int = 2^31-1 (2147483647, De -1 komt omdat het getal 0 ook wordt meegeteld), dat heeft te maken met het verwerken van gegevens in het geheugen van een processor. Een 32-bit processor kan eigenlijk niet meer aan (het 32e bitje geeft aan of het positief of negatief is). Op het moment dat je groter dan dat getal wilt moet de processor meer rekenen. Hier is dan ook meteen de kracht van een 64-bit processor, aangezien die getallen van 2^63-1 er keer kan berekenen.
In programmataal bestaat de term 'milj' niet. Nogal belangrijk in mijn context.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Als er geschreven wordt dat een max bedrag wat je hebben mag 200 milj eu is dan is dat toch genoeg....
[..]
Tja eehm ergens in een jeugd team?
[..]
200 milj of 2*10^9 maakt niets uit met de hoeveelheid toetsen die je in drukken moet. Het zijn er bij alle bij 8 omdat je voor t sterretje en t dakje ook de shift toets moet gebruiken. Bij het dakje daarna zelfs nog de enter toets om te voorkomen dat ie boven op de 9 komt te staan.
Dat snap ik wel maar t is toch een stuk duidelijker imo. Er zijn nl meer normale pc gebruikers dan programmeurs.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In programmataal bestaat de term 'milj' niet. Nogal belangrijk in mijn context.
En dat laatste met die enter, dat ligt aan je instellingen, ik hoef dat namelijk niet.
Zoals ik al zei. Het was een rechtstreekse quote van een HT af. En als je dat 'ding' in google in typt en op enter ramt, laat die al de uitkomst zien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar t is toch een stuk duidelijker imo. Er zijn nl meer normale pc gebruikers dan programmeurs.
Enter heb ik gecorrigeerd ik bedoelde de spatiebalk. Zoals jou instellingen staan is ook puur omdat je in de IT zit. Een leek zoals ik ben heb daar helemaal geen notie van hoe dat moet. Maar t zal voor de programmeurs onder ons dan 1 toets schelen.
Dat weet ik. Al zie ik t nergens staan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Het was een rechtstreekse quote van een HT af. En als je dat 'ding' in google in typt en op enter ramt, laat die al de uitkomst zien.
Ja. 2 miljard kroon. Dat is 0,2 miljard euro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Al zie ik t nergens staan.
Het is dus 2 miljard ipv 200 miljoen.
Ah vandaar!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. 2 miljard kroon. Dat is 0,2 miljard euro.
Allemaal basis wiskunde. Het wordt pas interessant als er discrete wiskunde bij komt kijken.quote:
Ooit had ik dat ook nog wel kunnen begrijpen maar mijn wiskunde is zo ver weg gezakt....quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Allemaal basis wiskunde. Het wordt pas interessant als er discrete wiskunde bij komt kijken.
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:
Om 6u al? Das vroeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit had ik dat ook nog wel kunnen begrijpen maar mijn wiskunde is zo ver weg gezakt....
[..]
Ik zit aan de koffie!
Ik had er anders maar een 6 voor op de HIO.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit had ik dat ook nog wel kunnen begrijpen maar mijn wiskunde is zo ver weg gezakt....
Dan moet je maar wat thee nemen.quote:[..]
Ik zit aan de koffie!
Nee om 18.00 nog.quote:
Wat is HIO nou weer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had er anders maar een 6 voor op de HIO.
Nee das voor vanavond. Theeīne vrije thee.quote:Dan moet je maar wat thee nemen.
Hogere Informatica Opleiding. De opleiding die ik gevolgd heb om het werk te kunnen doen wat ik nu doe.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is HIO nou weer?Ik heb maar mavo D als hoogste wiskunde en door dat mn wiskunde mondeling ruk ging had ik op mn diploma maar een 5 oid.
![]()
Ah ja dat had ik kunnen weten. Misschien maar eens gaan douchen om wat helderder te worden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hogere Informatica Opleiding. De opleiding die ik gevolgd heb om het werk te kunnen doen wat ik nu doe.
2xquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah ja dat had ik kunnen weten. Misschien maar eens gaan douchen om wat helderder te worden.
*jes en ^jes hebben niets te maken met het feit of je programmeur bent of niet. Ze behoren tot dezelfde categorie als +jes en -jesquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar t is toch een stuk duidelijker imo. Er zijn nl meer normale pc gebruikers dan programmeurs.
Enter heb ik gecorrigeerd ik bedoelde de spatiebalk. Zoals jou instellingen staan is ook puur omdat je in de IT zit. Een leek zoals ik ben heb daar helemaal geen notie van hoe dat moet. Maar t zal voor de programmeurs onder ons dan 1 toets schelen.
Niet helemaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
*jes en ^jes hebben niets te maken met het feit of je programmeur bent of niet. Ze behoren tot dezelfde categorie als +jes en -jes
Dat weet ik wel, mijn studie heeft een wiskundige basisquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet helemaal.
Een macht schrijf je namelijk zonder teken (25). En de * wordt alleen maar gebruikt bij programmeren eigenlijk. Wiskundig gezien gebruik je de x ( 2 x Y ) , een . (2 . Y) of soms ook niets (2Y).
De punt staat dan in de midden tussen de twee waarden die je met elkaar wilt vermenigvuldigen.
Ik overweeg die eerste, maar moet dan wel een speler verkopen en heb daar een openingsbod op nodig. Ik denk er even over na, als def trainer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
Een aardige trainie voor de vleugel trainers :
Dave Christiaens (290357808) of Lennaert Toorenaar (303888179)
Zou lache zijn!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik overweeg die eerste, maar moet dan wel een speler verkopen en heb daar een openingsbod op nodig. Ik denk er even over na, als def trainer.
nee niet die spelerquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zou lache zijn!Dat openingsbod vind ik te risico vol grote kans dat ik straks ineens een vleugelspeler erbij heb die ik niet nodig heb...sorry.
Als ik dat had zou ik t doen ja. Ik heb helaas niet genoeg daarvoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee niet die speler![]()
Ik moet dan een andere speler listen, een trainee die 2,5 miljoen waard is. durf je daar 1,5 op te bieden?
Dat denk ik ook wel!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik list hem wel, komt vast wel goed ;-)
Net niet, maar hij heeft wel veel meer dan het gemm tsi.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:52 schreef Drassss het volgende:
Ik hoor mijn naam.. Als ik 1 miljoen onder de prijs zit vind ik het prima.
Is prima hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Net niet, maar hij heeft wel veel meer dan het gemm tsi.
Leuke trainie zeg! Jammer dat ie net zoals mijn trainie weinig passen heeft.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Als iemand mij hier mee kan helpen, geef ik Possies trainee onderdak:
255858961
Als jij hem wel krijgt baal ik hardquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is prima hoorIk ga hem niet krijgen en als ik hem wel krijg heb ik een koopje binnen gehaald
Dat kan ik me voorstellen ja! Neem van mij aan dat dat niet gebeuren gaat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als jij hem wel krijgt baal ik hard
quote:FC Mattheus Eugenius bood 1 500 000 ¤ voor Dave Christiaens en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Hehe, wees niet bang.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als jij hem wel krijgt baal ik hard
Prima trainee, maar niet meer dan dat. Idd weinig passen dus kut voor counter. Daarnaast beginnen zn kwaliteiten een beetje uit balans te raken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke trainie zeg! Jammer dat ie net zoals mijn trainie weinig passen heeft.
Voor de counter heb je dan ook weinig aan Dave.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Prima trainee, maar niet meer dan dat. Idd weinig passen dus kut voor counter. Daarnaast beginnen zn kwaliteiten een beetje uit balans te raken.
quote:05-11-2010 Seizoen 32, Wedstrijdronde 13
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
01-10-2010 Seizoen 32, Wedstrijdronde 8
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van redelijk naar goed.
03-09-2010 Seizoen 32, Wedstrijdronde 4
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
Je bent gewoon ons doekoe sletje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Drassss het volgende:
Wel mooi dat ik niks met mijn geld kan en om de 3 dagen iemand kan helpen met de verkoop van zijn spelers
Dat is juist omdat wij niet kunnen omgaan met ons geld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:59 schreef Drassss het volgende:
Wel mooi dat ik niks met mijn geld kan en om de 3 dagen iemand kan helpen met de verkoop van zijn spelers
Ik dacht dat ik juist de idioot van de fed wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent gewoon ons doekoe sletje!
Prima voornaam.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja! Neem van mij aan dat dat niet gebeuren gaat!
[..]
![]()
nee het was maar goed dat ik mn wekker had gezet... hoe triest dat ook isquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor het eerste bod wat je gedaan hebt?
ons idiote doekoe sletjequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik juist de idioot van de fed was
oeh heeft ie dat opgebracht? Ik zal snel eens even kijken, maar 1.3 is wel een leuk bedragquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
1.3 is wel een mooi bedrag voor Rikus of niet?
Bonsai bomen ja.quote:
Het is zo simpel mja dat is alles wat je weet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:27 schreef Drassss het volgende:
Heb er echt 0,0 verstand van en moet eigenlijk zeggen dat ik dat ook graag zo wil houden![]()
Skon interview.
Brabant de gekstequote:Op zaterdag 6 november 2010 19:58 schreef Kirov het volgende:
Getverdemme de reply box was weg ik dacht dat ik verbannen was
Maar Drass, woar kom ie weg dan?
quote:Highest bid: 1 000 ¤ by Ladderzatsquad
leuk interview... slecht moment alleen.. mooiste moment was natuurlijk 29 april 2007quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:46 schreef Outpost76 het volgende:
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde.
Vraag van Drasss aan Outpost76:
Wat is jou mooiste sportmoment?
De championsleague 94\95 met een finale Ajax - AC Milaan. Waar Ajax, AC Milaan voor de 3e keer dat tournooi verloeg. Mooier kan imo niet.
quote:GRONINGEN - Doelman Jelle ten Rouwelaar van NAC Breda wilde zaterdag kort na de nederlaag bij FC Groningen (2-1) eerst even tot tien tellen. De reserve-aanvoerder van de Brabanders was nogal boos op scheidsrechter Björn Kuipers, die de thuisploeg twee (benutte) strafschoppen toekende wegens vermeend hands.
Ik zit vol woede, liet Ten Rouwelaar verbolgen weten. Natuurlijk moet je altijd eerst naar jezelf kijken. Maar ik geloof dat we de laatste weken wel vier strafschoppen tegen hebben gekregen. De eerste penalty in deze wedstrijd vond ik een schande. Triest om mee te maken. Die tweede was volgens mij ook gemakkelijk gegeven. Die man heeft gewoon heel slecht gefloten voor ons.
Mehehe, ik heb sinds een jaar besloten om geen ploegen/spelers whatever te haten en altijd neutraal naar voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef DutchieBre het volgende:
Zelfs ik zat gefrustreerd voor de TV, geloof me, dat komt niet vaak voor
Gelukkig heet je niet Maertensquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef DutchieBre het volgende:
Zelfs ik zat gefrustreerd voor de TV, geloof me, dat komt niet vaak voor
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:11 schreef DutchieBre het volgende:
Hmm .. Wie heeft hier ook alweer dat Groningen elftal ? .. Heb jij ook altijd de scheidsrechter zo ontzettend mee als het echte FC Groningen ?.. Wat een drama was die Kuipers ..
[..]
quote:
quote:Hoogste bod: 9 000 ¤ door RKDEO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 07-11-2010 04:06:19 ]
Jij hebt je interview al gehad. T ging niet om jou beste moment maar om de mijne.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk interview... slecht moment alleen.. mooiste moment was natuurlijk 29 april 2007
Juist dan moet je inzien dat er achterlijke beslissingen worden genomen. Zonder door een bril te kijken zou je juist beter kunnen zien dat er veel beslissingen niet sporen. Lijkt me juist slecht voor je bloeddruk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mehehe, ik heb sinds een jaar besloten om geen ploegen/spelers whatever te haten en altijd neutraal naar voetbal te kijkenScheelt zoveel qua bloeddruk en je kijkt niet meer met een bril
We gaan het zien over 5 min, Studio Sport
quote:Op zondag 7 november 2010 03:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, ik ga hem kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhu, uhu..quote:Kommentaar skout
Ik tink dat ik wol in talintearde jongere foar dy fûn ha. Syn namme is Barry van Bakel en hy is 16 jier âld.
Dizze spiler hat swak Oerspyljen op dit punt yn syn karrięre. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei poerbęst Ferdigenjen foardat der by it earste team foege wurd.
Sille wy him kontraktearje baas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Het mooiste moment komt vanmiddag, als ADO in de laatste minuut 2-3 scoort in de ArenAquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk interview... slecht moment alleen.. mooiste moment was natuurlijk 29 april 2007
En ? Had ik gelijk ? :-)quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mehehe, ik heb sinds een jaar besloten om geen ploegen/spelers whatever te haten en altijd neutraal naar voetbal te kijkenScheelt zoveel qua bloeddruk en je kijkt niet meer met een bril
We gaan het zien over 5 min, Studio Sport
Wat dacht je van Aberdeen ? Gewoon met 9 - 0 verloren van Celtic .. ik ben wel eens naar diezelfde wedstrijd geweest in Glasgow, toen was het slechts een 1 - 0 voor Celticquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen fan van Hargreaves
Ik was gisteravond ook wel in voor een herhaling van een eerdere editie:Nouja, soms moet je het dan met een beetje hulp doenquote:Op zondag 7 november 2010 11:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat dacht je van Aberdeen ? Gewoon met 9 - 0 verloren van Celtic .. ik ben wel eens naar diezelfde wedstrijd geweest in Glasgow, toen was het slechts een 1 - 0 voor Celtic, had ik deze match maar gezien
ik mocht niet mn mooiste sportmoment kiezenquote:Op zondag 7 november 2010 03:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt je interview al gehad. T ging niet om jou beste moment maar om de mijne.![]()
Ik kan me trouwens wel betere momenten voorstellen dan dat zelfs als je een gloei lampie bent.
Haha .. Misschien aanstaande dinsdag wel ? Maar dan zonder Alvésquote:Op zondag 7 november 2010 11:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook wel in voor een herhaling van een eerdere editie:Nouja, soms moet je het dan met een beetje hulp doen
Celtic trouwens 3 penalty's, 1 eigen doelpunt en 2 rode kaarten (25' Aberdeen, 40' Celtic). Lijkt wel een Hattrick-wedstrijd
Maertensquote:
Daar ging je geldquote:Op zondag 7 november 2010 11:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maertens![]()
Ik had op mn unibet formulier oa heerenveen wint. Maertens doet het 6 sec voor tijd. Nu Ajax en PSV nog
Ik had hem voor 572,000 gekocht op 4/10/10. Dus dat kan een leuk rendement opleveren.quote:Lucjusz Doros (282773052)
Poland 20 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 04-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 4 740
Loon: 444 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 08-11-2010 08:34
Vraagprijs: 850 000 ¤
Hoogste bod: 850 000 ¤ door CA+PIC=Victoria
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 10/20 uitmuntend
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Er zijn geen positieve TS hits bij transfers.quote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had hem voor 572,000 gekocht op 4/10/10. Dus dat kan een leuk rendement opleveren.
Daarbij kan de teamgeest wel eens beter worden
jawel hoor, mijn teamgeest werd continu slechter door nieuwe spelers ..quote:Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er zijn geen positieve TS hits bij transfers.
Teamgeest wordt nooit beter bij een aan- of verkoop. Hij kan hooguit dalen bij aankoop van een gemeen/controversieel/aangenaam karakter of bij verkoop van een populair/sympathiek/aangenaam karakter.quote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had hem voor 572,000 gekocht op 4/10/10. Dus dat kan een leuk rendement opleveren.
Daarbij kan de teamgeest wel eens beter worden
Slechter ja, beter kan niet. Een uitgaande transfer kan ook een negatieve ts hit veroorzaken, geen positieve.quote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
jawel hoor, mijn teamgeest werd continu slechter door nieuwe spelers ..
Ik had er ook eentje van 16.000quote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vaandaag een 16 jarig matig allrounder met max redelijk def gepulled.
16j0d. Zo kan het ook!
Bij mij was het de eerste scout die ik vroeg. Dat is ook lang geleden.quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje van 16.000
Hij kan alleen weinig...
Door een eigen goal van Ooijer o.i.d.quote:Op zondag 7 november 2010 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het mooiste moment komt vanmiddag, als ADO in de laatste minuut 2-3 scoort in de ArenA
Hatersquote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Door een eigen goal van Ooijer o.i.d.
Wie ?quote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
vd Wiel geblesseerd, achja die mis je toch niet
Tijd voor een verbouwingkje dusquote:Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef kristyle het volgende:
Staanplaatsen: 24108
Zitplaatsen: 9770
Overdekte zitplaatsen: 4647
VIP-plaatsen: 855
Recette: 360 950 ¤
Eerste maal dat m'n stadion uitverkocht is.
quote:
Lees/hoorde dat het onterecht rood isquote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]feli
Reis rood, hoe kun je als spits nou rood krijgendan doe je toch iets niet goed
geen idee.. ze hebben hier geen eredivisielive.. anders had ik even gekeken..quote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lees/hoorde dat het onterecht rood is
als dat zo is, ik vind de arbitrage de laatste weken echt om te kotsenquote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lees/hoorde dat het onterecht rood is
En dus al ruim 8 weken te laat met uitbreiden...quote:Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef kristyle het volgende:
Staanplaatsen: 24108
Zitplaatsen: 9770
Overdekte zitplaatsen: 4647
VIP-plaatsen: 855
Recette: 360 950 ¤
Eerste maal dat m'n stadion uitverkocht is.
dat is sowieso al het geval en niet alleen de laatste weken..quote:Op zondag 7 november 2010 15:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als dat zo is, ik vind de arbitrage de laatste weken echt om te kotsen
Vandaag is al niets anders dan goedsquote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef klootzzz het volgende:
Morguh!
Als alles goed is halen we het kampioenschap binnen vandaag, dan gebeurt er alsnog iets goeds vandaag!
Van de brom komt van goede huize jaquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaag is al niets anders dan goeds
Doh!quote:Doordat de spelers van Piratas de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Gelukkig heeft Ajax verloren, maar idd, de rest is niet best.quote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef klootzzz het volgende:
Inmiddels staat het 1-1, wat een bedroevende dag is het tot nu toe..
quote:32:46
In de 32e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Piratas-speler Fčlix Osma. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-1. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
quote:00:01
Doordat de spelers van Breda de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Francisco Burguete in de 16e minuut de 0-1 voor Breda kon scoren.
1-1quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor bij rust
Helaas staat de concurrent al op 4-0, dus als ik pech heb verlies ik mijn koppositie nog en heb ik volgende week niet meer genoeg aan een gelijkspel...
Kom maar op met die beker!quote:39:09
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Piratas door Mubarak Ahmed uitgebreid tot 5-1.
37:45
Piratas bouwde na 37 minuten de voorsprong verder uit toen Aleksander Fiutak door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 4-1.
Ook hier mag die beker heen !quote:41:29
Een blunder in de verdediging leidde in de 41e minuut tot een overname op rechts, die Breda op 0-2 zette. Doelpuntenmaker was Abelardo Linares.
Feli.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef sportfreak het volgende:
Ik stond bovenaan met 5 punten voorsprong, en speelde vandaag thuis tegen de nummer 2.
5-3 gewonnen dus...
Kampioen![]()
![]()
Uiteindelijk toch een heerlijke kampioenswedstrijd!quote:89:11
Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Piratas na een aanval over de linkervleugel op een 9-2 voorsprong kwam. Aleksander Fiutak kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
86:45
Zoals altijd als hij een beetje ruimte krijgt, stichtte Jesús Ozores Rey ook in deze wedstrijd veel gevaar met zijn snelle acties. In de 86e minuut ontsnapte hij aan zijn directe tegenstander en legde de bal panklaar neer voor Cuitláhuac Cruz, die zo Piratas op 8-2 zette!
84:16
Cuitláhuac Cruz had in de 84e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Ignacio Antonio Ortasca bracht uitkomst voor de bezoekers.
83:01
Het antwoord van New kwam in de 83e minuut. Wouter Falix scoorde na een oogstrelende pass van de linkerkant, wat de achterstand verkleinde tot 7-2.
79:25
Hierna verlaagde Piratas het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.
79:00
Het gejuich van de Piratas-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Willy Pinto door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 7-1.
78:14
In de 78e minuut ontving New-speler Leonard Deddens een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
75:28
Cuitláhuac Cruz vergrootte de voorsprong van Piratas naar 6-1 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
Yep heb je goed gedaan danquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef DutchieBre het volgende:
Jeeuj, kampioen !!
Vraagje.. Mijn keeper staat te koop en er is al op geboden, morgenochtend is de deadline. nu is ie deze wedstrijd wel geblesseerd geraakt, krijgt die koper nu dus een geblesseerde keeper ?
Ah ik was je wedstrijd vergeten. Alles werkte dus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gewonnen!Drass bedankt met je hulp in de taktiek
3-2 gewonnen en sta nu eerste met 1 punt voorsprong!
Ook alweer een uitverkocht huis (1 week na mn verbouwing van 4000 plekken
) maar dit is wel heel lekker!
Ik kreeg allemaal aanvallen over links, maar ze wilden er maar niet inquote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah ik was je wedstrijd vergeten. Alles werkte dus?
Mooi, mooi. Ben blij dat het geholpen heeft.quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal aanvallen over links, maar ze wilden er maar niet inHij kwam 0-1 voor met een counter (hij speelde taktiek normaal) en ik kwam na rust op 1-1 met een pingel, hij counterde weer naar 1-2. 75e minuut maakte ik de 2-2 (deze keer wel over links) en de 3-2 (een indirecte vrije trap)
Ik had minder hatstats (133 om 137) maar volgens HTMS had ik 83% kans om te winnen. Dus dat lijkt me een aardig resultaat
Yup..quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef DutchieBre het volgende:
Jeeuj, kampioen !!
Vraagje.. Mijn keeper staat te koop en er is al op geboden, morgenochtend is de deadline. nu is ie deze wedstrijd wel geblesseerd geraakt, krijgt die koper nu dus een geblesseerde keeper ?
quote:Bel Yannick Waasdorp
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar (55d) en heet Donny Heldring.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Die van mij hadden deze week niks. Vast teveel verwend met mijn goed keepertje vorige week.quote:
Das idd wel lekker ja!quote:Op maandag 8 november 2010 02:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die van mij hadden deze week niks. Vast teveel verwend met mijn goed keepertje vorige week.
Kun je nog wel een paar centjes aan verdienen ook! Ik hoop dat die van mij snel stijgt, hij zit op matig nu en was 15.110 toen ik hem scoutte, hij heeft een seizoen de tijd dus!quote:Op maandag 8 november 2010 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd wel lekker ja!Ik had mn scout laten zoeken naar een verdediger maar goed mn huidige keep is aardig op weg om 19 te worden dus mij hoor je niet klagen.
Geluktquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Flappekz het volgende:
Eens kijken of we promotie kunnen ontlopen vanavond
Hij hoeft maar iets meer dan een punt te dalen..quote:Op maandag 8 november 2010 10:13 schreef Drassss het volgende:
Ik denk dat je de promotiegrens niet gaat halen? Ik vraag me namelijk echt af of die 2 punten gaat zakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |