Feli.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef sportfreak het volgende:
Ik stond bovenaan met 5 punten voorsprong, en speelde vandaag thuis tegen de nummer 2.
5-3 gewonnen dus...
Kampioen![]()
![]()
Uiteindelijk toch een heerlijke kampioenswedstrijd!quote:89:11
Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Piratas na een aanval over de linkervleugel op een 9-2 voorsprong kwam. Aleksander Fiutak kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
86:45
Zoals altijd als hij een beetje ruimte krijgt, stichtte Jesús Ozores Rey ook in deze wedstrijd veel gevaar met zijn snelle acties. In de 86e minuut ontsnapte hij aan zijn directe tegenstander en legde de bal panklaar neer voor Cuitláhuac Cruz, die zo Piratas op 8-2 zette!
84:16
Cuitláhuac Cruz had in de 84e minuut moeten scoren, maar geweldig keeperswerk van Ignacio Antonio Ortasca bracht uitkomst voor de bezoekers.
83:01
Het antwoord van New kwam in de 83e minuut. Wouter Falix scoorde na een oogstrelende pass van de linkerkant, wat de achterstand verkleinde tot 7-2.
79:25
Hierna verlaagde Piratas het tempo, zodat de spelers meer aandacht konden besteden aan hun verdedigende taken.
79:00
Het gejuich van de Piratas-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Willy Pinto door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 7-1.
78:14
In de 78e minuut ontving New-speler Leonard Deddens een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.
75:28
Cuitláhuac Cruz vergrootte de voorsprong van Piratas naar 6-1 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
Yep heb je goed gedaan danquote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef DutchieBre het volgende:
Jeeuj, kampioen !!
Vraagje.. Mijn keeper staat te koop en er is al op geboden, morgenochtend is de deadline. nu is ie deze wedstrijd wel geblesseerd geraakt, krijgt die koper nu dus een geblesseerde keeper ?
Ah ik was je wedstrijd vergeten. Alles werkte dus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Gewonnen!Drass bedankt met je hulp in de taktiek
3-2 gewonnen en sta nu eerste met 1 punt voorsprong!
Ook alweer een uitverkocht huis (1 week na mn verbouwing van 4000 plekken
) maar dit is wel heel lekker!
Ik kreeg allemaal aanvallen over links, maar ze wilden er maar niet inquote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah ik was je wedstrijd vergeten. Alles werkte dus?
Mooi, mooi. Ben blij dat het geholpen heeft.quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik kreeg allemaal aanvallen over links, maar ze wilden er maar niet inHij kwam 0-1 voor met een counter (hij speelde taktiek normaal) en ik kwam na rust op 1-1 met een pingel, hij counterde weer naar 1-2. 75e minuut maakte ik de 2-2 (deze keer wel over links) en de 3-2 (een indirecte vrije trap)
Ik had minder hatstats (133 om 137) maar volgens HTMS had ik 83% kans om te winnen. Dus dat lijkt me een aardig resultaat
Yup..quote:Op zondag 7 november 2010 22:23 schreef DutchieBre het volgende:
Jeeuj, kampioen !!
Vraagje.. Mijn keeper staat te koop en er is al op geboden, morgenochtend is de deadline. nu is ie deze wedstrijd wel geblesseerd geraakt, krijgt die koper nu dus een geblesseerde keeper ?
quote:Bel Yannick Waasdorp
Ja? Oh, hallo Outpost76!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar (55d) en heet Donny Heldring.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Die van mij hadden deze week niks. Vast teveel verwend met mijn goed keepertje vorige week.quote:
Das idd wel lekker ja!quote:Op maandag 8 november 2010 02:22 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Die van mij hadden deze week niks. Vast teveel verwend met mijn goed keepertje vorige week.
Kun je nog wel een paar centjes aan verdienen ook! Ik hoop dat die van mij snel stijgt, hij zit op matig nu en was 15.110 toen ik hem scoutte, hij heeft een seizoen de tijd dus!quote:Op maandag 8 november 2010 02:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das idd wel lekker ja!Ik had mn scout laten zoeken naar een verdediger maar goed mn huidige keep is aardig op weg om 19 te worden dus mij hoor je niet klagen.
Geluktquote:Op zondag 7 november 2010 18:59 schreef Flappekz het volgende:
Eens kijken of we promotie kunnen ontlopen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |