Vandaag is al niets anders dan goedsquote:Op zondag 7 november 2010 19:43 schreef klootzzz het volgende:
Morguh!
Als alles goed is halen we het kampioenschap binnen vandaag, dan gebeurt er alsnog iets goeds vandaag!
Van de brom komt van goede huize jaquote:Op zondag 7 november 2010 19:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaag is al niets anders dan goeds
Doh!quote:Doordat de spelers van Piratas de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
Gelukkig heeft Ajax verloren, maar idd, de rest is niet best.quote:Op zondag 7 november 2010 20:52 schreef klootzzz het volgende:
Inmiddels staat het 1-1, wat een bedroevende dag is het tot nu toe..
quote:32:46
In de 32e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij Piratas-speler Fèlix Osma. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-1. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.
quote:00:01
Doordat de spelers van Breda de tegenstander onderschatten, speelden ze ver beneden hun kunnen.
quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Francisco Burguete in de 16e minuut de 0-1 voor Breda kon scoren.
1-1quote:Op zondag 7 november 2010 20:58 schreef NelisZ het volgende:
1-0 voor bij rust
Helaas staat de concurrent al op 4-0, dus als ik pech heb verlies ik mijn koppositie nog en heb ik volgende week niet meer genoeg aan een gelijkspel...
Kom maar op met die beker!quote:39:09
Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Piratas door Mubarak Ahmed uitgebreid tot 5-1.
37:45
Piratas bouwde na 37 minuten de voorsprong verder uit toen Aleksander Fiutak door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 4-1.
Ook hier mag die beker heen !quote:41:29
Een blunder in de verdediging leidde in de 41e minuut tot een overname op rechts, die Breda op 0-2 zette. Doelpuntenmaker was Abelardo Linares.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |