Mehehe, ik heb sinds een jaar besloten om geen ploegen/spelers whatever te haten en altijd neutraal naar voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef DutchieBre het volgende:
Zelfs ik zat gefrustreerd voor de TV, geloof me, dat komt niet vaak voor
Gelukkig heet je niet Maertensquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:29 schreef DutchieBre het volgende:
Zelfs ik zat gefrustreerd voor de TV, geloof me, dat komt niet vaak voor
quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:11 schreef DutchieBre het volgende:
Hmm .. Wie heeft hier ook alweer dat Groningen elftal ? .. Heb jij ook altijd de scheidsrechter zo ontzettend mee als het echte FC Groningen ?.. Wat een drama was die Kuipers ..
[..]
quote:
quote:Hoogste bod: 9 000 ¤ door RKDEO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Outpost76 op 07-11-2010 04:06:19 ]
Jij hebt je interview al gehad. T ging niet om jou beste moment maar om de mijne.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk interview... slecht moment alleen.. mooiste moment was natuurlijk 29 april 2007
Juist dan moet je inzien dat er achterlijke beslissingen worden genomen. Zonder door een bril te kijken zou je juist beter kunnen zien dat er veel beslissingen niet sporen. Lijkt me juist slecht voor je bloeddruk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mehehe, ik heb sinds een jaar besloten om geen ploegen/spelers whatever te haten en altijd neutraal naar voetbal te kijkenScheelt zoveel qua bloeddruk en je kijkt niet meer met een bril
We gaan het zien over 5 min, Studio Sport
quote:Op zondag 7 november 2010 03:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker, ik ga hem kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhu, uhu..quote:Kommentaar skout
Ik tink dat ik wol in talintearde jongere foar dy fûn ha. Syn namme is Barry van Bakel en hy is 16 jier âld.
Dizze spiler hat swak Oerspyljen op dit punt yn syn karriêre. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei poerbêst Ferdigenjen foardat der by it earste team foege wurd.
Sille wy him kontraktearje baas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Het mooiste moment komt vanmiddag, als ADO in de laatste minuut 2-3 scoort in de ArenAquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
leuk interview... slecht moment alleen.. mooiste moment was natuurlijk 29 april 2007
En ? Had ik gelijk ? :-)quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mehehe, ik heb sinds een jaar besloten om geen ploegen/spelers whatever te haten en altijd neutraal naar voetbal te kijkenScheelt zoveel qua bloeddruk en je kijkt niet meer met een bril
We gaan het zien over 5 min, Studio Sport
Wat dacht je van Aberdeen ? Gewoon met 9 - 0 verloren van Celtic .. ik ben wel eens naar diezelfde wedstrijd geweest in Glasgow, toen was het slechts een 1 - 0 voor Celticquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen fan van Hargreaves
Ik was gisteravond ook wel in voor een herhaling van een eerdere editie:Nouja, soms moet je het dan met een beetje hulp doenquote:Op zondag 7 november 2010 11:14 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat dacht je van Aberdeen ? Gewoon met 9 - 0 verloren van Celtic .. ik ben wel eens naar diezelfde wedstrijd geweest in Glasgow, toen was het slechts een 1 - 0 voor Celtic, had ik deze match maar gezien
ik mocht niet mn mooiste sportmoment kiezenquote:Op zondag 7 november 2010 03:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij hebt je interview al gehad. T ging niet om jou beste moment maar om de mijne.![]()
Ik kan me trouwens wel betere momenten voorstellen dan dat zelfs als je een gloei lampie bent.
Haha .. Misschien aanstaande dinsdag wel ? Maar dan zonder Alvésquote:Op zondag 7 november 2010 11:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook wel in voor een herhaling van een eerdere editie:Nouja, soms moet je het dan met een beetje hulp doen
Celtic trouwens 3 penalty's, 1 eigen doelpunt en 2 rode kaarten (25' Aberdeen, 40' Celtic). Lijkt wel een Hattrick-wedstrijd
Maertensquote:
Daar ging je geldquote:Op zondag 7 november 2010 11:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maertens![]()
Ik had op mn unibet formulier oa heerenveen wint. Maertens doet het 6 sec voor tijd. Nu Ajax en PSV nog
Ik had hem voor 572,000 gekocht op 4/10/10. Dus dat kan een leuk rendement opleveren.quote:Lucjusz Doros (282773052)
Poland 20 jaar en 109 dagen, volgende verjaardag: 10-11-2010
redelijk in vorm, conditie goed
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: LFJ Breda (sinds 04-10-2010)
Total Skill Index (TSI): 4 740
Loon: 444 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Laden... Laden...
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 08-11-2010 08:34
Vraagprijs: 850 000 ¤
Hoogste bod: 850 000 ¤ door CA+PIC=Victoria
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 10/20 uitmuntend
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 3/20 slecht
Er zijn geen positieve TS hits bij transfers.quote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had hem voor 572,000 gekocht op 4/10/10. Dus dat kan een leuk rendement opleveren.
Daarbij kan de teamgeest wel eens beter worden
jawel hoor, mijn teamgeest werd continu slechter door nieuwe spelers ..quote:Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Er zijn geen positieve TS hits bij transfers.
Teamgeest wordt nooit beter bij een aan- of verkoop. Hij kan hooguit dalen bij aankoop van een gemeen/controversieel/aangenaam karakter of bij verkoop van een populair/sympathiek/aangenaam karakter.quote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik had hem voor 572,000 gekocht op 4/10/10. Dus dat kan een leuk rendement opleveren.
Daarbij kan de teamgeest wel eens beter worden
Slechter ja, beter kan niet. Een uitgaande transfer kan ook een negatieve ts hit veroorzaken, geen positieve.quote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
jawel hoor, mijn teamgeest werd continu slechter door nieuwe spelers ..
Ik had er ook eentje van 16.000quote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vaandaag een 16 jarig matig allrounder met max redelijk def gepulled.
16j0d. Zo kan het ook!
Bij mij was het de eerste scout die ik vroeg. Dat is ook lang geleden.quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had er ook eentje van 16.000
Hij kan alleen weinig...
Door een eigen goal van Ooijer o.i.d.quote:Op zondag 7 november 2010 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het mooiste moment komt vanmiddag, als ADO in de laatste minuut 2-3 scoort in de ArenA
Hatersquote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Door een eigen goal van Ooijer o.i.d.
Wie ?quote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
vd Wiel geblesseerd, achja die mis je toch niet
Tijd voor een verbouwingkje dusquote:Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef kristyle het volgende:
Staanplaatsen: 24108
Zitplaatsen: 9770
Overdekte zitplaatsen: 4647
VIP-plaatsen: 855
Recette: 360 950 ¤
Eerste maal dat m'n stadion uitverkocht is.
quote:
Lees/hoorde dat het onterecht rood isquote:Op zondag 7 november 2010 15:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]feli
Reis rood, hoe kun je als spits nou rood krijgendan doe je toch iets niet goed
geen idee.. ze hebben hier geen eredivisielive.. anders had ik even gekeken..quote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lees/hoorde dat het onterecht rood is
als dat zo is, ik vind de arbitrage de laatste weken echt om te kotsenquote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lees/hoorde dat het onterecht rood is
En dus al ruim 8 weken te laat met uitbreiden...quote:Op zondag 7 november 2010 13:35 schreef kristyle het volgende:
Staanplaatsen: 24108
Zitplaatsen: 9770
Overdekte zitplaatsen: 4647
VIP-plaatsen: 855
Recette: 360 950 ¤
Eerste maal dat m'n stadion uitverkocht is.
dat is sowieso al het geval en niet alleen de laatste weken..quote:Op zondag 7 november 2010 15:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als dat zo is, ik vind de arbitrage de laatste weken echt om te kotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |