SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met al die regen hier heb ik een tripje naar Brazilië geboekt. Als je wilt kun je het eerste stukje wel meevliegen Koekjehaha, ik ga ook naar brazilie, lijkt me gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Met al die regen hier heb ik een tripje naar Brazilië geboekt. Als je wilt kun je het eerste stukje wel meevliegen KoekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik huur wel alvast een Airbus 380, dat moet wel passen lijkt me.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
haha, ik ga ook naar brazilie, lijkt me gezellig!
Tussenlanding in Brazilië moet er wel vanaf kunnen.
* NelisZ is jaloersquote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Gijs_ het volgende:
Ah, ik ga naar de Pilipinas!
Het was hier 14:00 en ik zat achter de laptop, bij jullie 06:00 dus ik kun supervroeg uitdagingen versturenMisschien dat ik daar mijn voordeel mee gedaan heb.
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:06 schreef maniack28 het volgende:
Morgen weer training een van Groningen kopen woehoe!
Krijg je een verslag met daarin de vooruitgang van de spelers?quote:
Alleen voor supporters.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:09 schreef Swennus het volgende:
Krijg je een verslag met daarin de vooruitgang van de spelers?
Of is dit alleen voor "supporters"?
als je dan maar niet met qantas of singapore airlines vliegt, die houden ze namelijk aan de grond.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Ik huur wel alvast een Airbus 380, dat moet wel passen lijkt me.
Tussenlanding in Brazilië moet er wel vanaf kunnen.
AirFrance, die zitten wat dichterbij.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
als je dan maar niet met qantas of singapore airlines vliegt, die houden ze namelijk aan de grond.
Oow Oow, de jonkies schoppen maar wat raak ..quote:17:27
Een fluitconcert van het thuispubliek daalde neer op de scheidsrechter toen hij dKR in de 17e minuut een penalty toekende. Midas Heijerman was doof voor het gejoel en schoof de gelijkmaker kalm binnen: 1-1.
02:02
Na een opstootje waar diverse spelers bij betrokken waren, wees de scheidsrechter naar de stip. Djoerd Kemna maakte geen fout en bracht de thuisploeg op voorsprong in de 2e minuut.
Yupquote:Op donderdag 4 november 2010 19:48 schreef DutchieBre het volgende:
Per week kun je maar 1 "talent" scouten toch ?
quote:PlayonPlayers Netherlands (816388)
Kon minderquote:Jan-Peter van der Hoven Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Bálint Pest Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Marcus Ketting Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van formidabel naar uitmuntend.
Pieter Derveld Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van uitstekend naar formidabel.
quote:5. Gyárfás Orvos (301805772)
17 jaar en 34 dagen, volgende verjaardag: 22-01-2011
matig in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 10-10-2010 (9/43), 3w 5d)
Total Skill Index (TSI): 3 360
Loon: 612 ¤ (510 ¤) /week inclusief 20% bonus
9 792 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:Volkert Aerts (302054229)
17 jaar en 31 dagen, volgende verjaardag: 25-01-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC
(sinds 09-10-2010 (9/43), 3w 6d)
Total Skill Index (TSI): 3 710
Loon: 550 ¤/week
8 800 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ben er ook erg content mee. Dit zijn twee van de drie musketiers van YMFC. De derde verwacht ik ook binnenkort.quote:
Dat scheelt een hoop tijd! Gaat ie nu wel op de TL?quote:Op vrijdag 5 november 2010 06:51 schreef Nixx- het volgende:
Vreemde training:
Hermannus de Waal Zag zijn mate van passen toenemen van matig naar redelijk.(YES, mijn 17 jarige +2 dagen uitstekende positiespeler!!)
Hij staat er al op sinds hij 17+0 is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:53 schreef Flappekz het volgende:
Dat scheelt een hoop tijd! Gaat ie nu wel op de TL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |