Liever de camera kapot dan de fotograaf.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Andyy het volgende:
vorig topic:
[FOT SC 181] Waar we de mooiste foto's maken
lapo van mij
[..]
...en portemonneequote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
1:00 doet gewoon pijn aan je ogen.
Hij gaat er anders vrij luchtig mee om zo te zien. Zo van, helaas pindakaas, volgende keer beter.quote:
Het was dan ook een Nikon.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij gaat er anders vrij luchtig mee om zo te zien. Zo van, helaas pindakaas, volgende keer beter.
Waarom zou die kapotgaan dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:26 schreef problematiQue het volgende:
Gelukkig is je camera nog heel
Die lens die eropzit had ik graag gehad. Al had ik zelf een adapter van nikon naar canon moeten maken.quote:
Ik ben ook 3,5 jaar lang uitgerukt met de gedachte dat er geen debiel rond zou lopen die er op gaat meppenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou die kapotgaan dan?
Ah, op die manierquote:Op donderdag 4 november 2010 00:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben ook 3,5 jaar lang uitgerukt met de gedachte dat er geen debiel rond zou lopen die er op gaat meppen
Moggûhquote:
Je werdt vandaag wakker en dacht, nu wordt het tijd voor FOT?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:33 schreef m.k het volgende:
goedemorgen allen, ik ga dit subforum maar eens volgen.
...en waarom maak je daar geen gebruik van?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga zo ook maar aan de koffie. Ik had verwacht om nog 3 uur langer te kunnen slapen.
ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je werdt vandaag wakker en dacht, nu wordt het tijd voor FOT?
*schud schud* Ja mam? Ik ga vroeger weg, kan jij opendoen voor de stucadoors?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...en waarom maak je daar geen gebruik van?
Dat zag ik al in je fobo jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef m.k het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel jamaar ben al wel een tijdje hobby fotograaf (vooral computer onderdelen)
Ziet er goed uit Dark-Atjequote:Op donderdag 4 november 2010 01:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje!
Slaaptijd
Ik vind juist die niet muziek programma's leuker!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Cryothic het volgende:
mmogguh
Ik las net dat er geruchten zijn dat TMF de stekker er uit trekt.
Als MTV nou ook nog eens hetzelfde doet... of op z'n minst gewoon weer terug gaat naar z'n oorsprong en weer eens muziek gaat uitzenden... MTV is momenteel gewoon een amerikaanse BNN. Je moet echt geluk hebben wil je daar muziek tegen komen.
Ik zeg, MTV en TMF samenvoegen, en nog maar 2 niet-muziek programma's per dag. De rest van de dag weer gewoon richten op muziek.
En dan ook meteen VH1 erbij frotten. Volgens mij heb ik ongeveer 10- muziekzenders naast elkaar en het meeste is reclame of idd die suffe sweet 16, 15, 14, 12 whatever.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Cryothic het volgende:
mmogguh
Ik las net dat er geruchten zijn dat TMF de stekker er uit trekt.
Als MTV nou ook nog eens hetzelfde doet... of op z'n minst gewoon weer terug gaat naar z'n oorsprong en weer eens muziek gaat uitzenden... MTV is momenteel gewoon een amerikaanse BNN. Je moet echt geluk hebben wil je daar muziek tegen komen.
Ik zeg, MTV en TMF samenvoegen, en nog maar 2 niet-muziek programma's per dag. De rest van de dag weer gewoon richten op muziek.
over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind juist die niet muziek programma's leuker!
Dat dus. Die M stond ooit voor iets in MTV, en daar is nu bijna niks meer van te merkenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten![]()
Maar ze heten niet voor niets The Music Factory en Music TeleVision...das net als dat we alleen maar over muziek of auto's gaan praten op FOT
![]()
(zelfs als je muziek en auto's leuk vindt)
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus. Die M stond ooit voor iets in MTV, en daar is nu bijna niks meer van te merken
Edit: he, verdorie:
TMF stopt toch niet
Vergeet het maarquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Timmos het volgende:
TT had ''Waar P. voor FOT kookt'' moeten zijn!!
We nodigen onszelf gewoon uitquote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergeet het maarIk kook voor een select gezelschap
Maar niet voor FOT
Wat voor? Die 8mm fisheye?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Zojuist m'n Samyang binnengekregen![]()
Da's goedquote:
Ik zit zaterdag op zondag zelfs in omgeving Arnhem!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's goedAls jij tenminste die wereldreis wil maken
Zo danquote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag op zondag zelfs in omgeving Arnhem!
Woon je in Arnhem?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo danNou zeg het maar....wanneer kom je?
Neequote:
Zit dit weekend of in Arnhem of in Nijmegen...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag op zondag zelfs in omgeving Arnhem!
Toch maar die gekozen in plaats van de DA70quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Zojuist m'n Samyang binnengekregen![]()
Ben niet verbaasd als ik alletwee ga gebruiken. Het zijn twee heel verschillende lenzen. De Samyang vooral voor concertwerk en available light, de DA70 is eerder handig voor snelle fietstochten met weinig bagage.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Toch maar die gekozen in plaats van de DA70Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij knap lastig om die f1.4 manueel goed te krijgen.
gewoon ff een split screen focus glaasje steken dan krijg je zelfs een 1.2 lensje manueel scherp (wat met de meeste dslr's niet gaat omdat dan het maximale diafragmabeeld buiten het zoekerbeeld valt)quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Toch maar die gekozen in plaats van de DA70Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij knap lastig om die f1.4 manueel goed te krijgen.
Ik zit in Duivenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit dit weekend of in Arnhem of in Nijmegen...
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
gewoon ff een split screen focus glaasje steken dan krijg je zelfs een 1.2 lensje manueel scherp (wat met de meeste dslr's niet gaat omdat dan het maximale diafragmabeeld buiten het zoekerbeeld valt)
Bij 'te' lichtsterke lenzen valt niet het het gehele beeld op je matglas als je hem wide open schiet waardoor je scherptediepte niet helemaal overeenkomt met het resultaat als je afdrukt. En bij een smalle scherptediepte van bijv een 1.2 heb je dan kans dat je manueel er een beetje naast focustquote:
En dan kom je niet eens ff koffie drinken bij mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zit dat daar dan?
Nee, ga op bezoek bij iemand
Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens ff koffie drinken bij mij?
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:03 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Lever een eend in voor de apk en krijg een avensis als leenauto terug
Showcase openen hier in FOT?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb aardig wat foto's uitgezocht die ik persoonlijk wel mooi vond, maar het zijn er 9...
waar kan ik ze allemaal posten zonder dat het irritatie opwekt, en er toch reacties op krijg?![]()
bedankt
Open een [Testcase] als je advies wil hebben en hulp bij het verbeteren van je foto's als dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb aardig wat foto's uitgezocht die ik persoonlijk wel mooi vond, maar het zijn er 9...
waar kan ik ze allemaal posten zonder dat het irritatie opwekt, en er toch reacties op krijg?![]()
bedankt
morgen zal ik een show of test -case openen als ik thuis benquote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Open een [Testcase] als je advies wil hebben en hulp bij het verbeteren van je foto's als dat nodig mocht zijn.
Open een [Showcase] als je tot de grond toe wil worden afgebrand door de pixelsneukers en ISO-korrel sadisten.![]()
Maar een testcase is gewoon voldoende hoor.. We zijn niet zo erg als je misschien zou verwachten.Enne Welkom
Maar, het licht dat op de spiegel valt is toch gelijk aan wat er op de sensor zou vallen, ongeacht het diafragma?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Bij 'te' lichtsterke lenzen valt niet het het gehele beeld op je matglas als je hem wide open schiet waardoor je scherptediepte niet helemaal overeenkomt met het resultaat als je afdrukt. En bij een smalle scherptediepte van bijv een 1.2 heb je dan kans dat je manueel er een beetje naast focust
Ik denk dat hij bedoelt dat de scherptediepte op het punt van je matglas dunner is dan dat je matglas dik is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Maar, het licht dat op de spiegel valt is toch gelijk aan wat er op de sensor zou vallen, ongeacht het diafragma?
Ja ook! Ik heb maar lekker de CV aangegooid en probeer een beetje warm te wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II vind het maar een matige ochtendtering klote herfstregen
Ik kantoor vandaag tot 17 uur...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ook! Ik heb maar lekker de CV aangegooid en probeer een beetje warm te worden
Tot nu toe NetSplitje en jijquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
FOT meet dierenpark Amersfoort 27 nov.
Wie gaan er nog meer heen?
Dat zal me een feest worden!quote:
Netsplitje is een toffe gast. Kun je wel lol mee hebbenquote:
? Waar komt-ie vandaan dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Erasmo het volgende:
Mijn auto komt vannacht. Geen idee hoe laat. Kan ook morgenochtend zijn![]()
* Erasmo gaat koffie zetten
Was gisterquote:
Ja. Maar nog niet op mijn PCquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Heb je nog beeldmateriaal?
Ben ff pizza halen
Lekkere pizza?quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Ja, niet zo goed als zelfgemaakt maar heb nog geen deeg gemaakt
Coolquote:Jazeker, heb een ander gevonden dan die ik eerst op het oog had.
Kan dat dan?quote:
Nice. Per wanneer ga je er in?quote:Huisje staat nog wel in Winterswijk
Kan je wel een pizza sturen per tntquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan dat dan?
[..]
Nice. Per wanneer ga je er in?
10e? Nicequote:Op zaterdag 6 november 2010 00:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan je wel een pizza sturen per tnt![]()
10e is de overdracht
Je ging toch pitten tot 5 uur?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:55 schreef Erasmo het volgende:
Mooi DA!
Nog steeds op hier, begin wel een beetje moe te worden
Prettigquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Avondjeeuhh DIREK!
Heb 2 uurtjes gelegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je ging toch pitten tot 5 uur?Is die auto nog niet binnen dan?
Vrouwenquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb 2 uurtjes gelegenDaarna maar films gaan kijken
En nee ze is er nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |