Bij 'te' lichtsterke lenzen valt niet het het gehele beeld op je matglas als je hem wide open schiet waardoor je scherptediepte niet helemaal overeenkomt met het resultaat als je afdrukt. En bij een smalle scherptediepte van bijv een 1.2 heb je dan kans dat je manueel er een beetje naast focustquote:
En dan kom je niet eens ff koffie drinken bij mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zit dat daar dan?
Nee, ga op bezoek bij iemand
Ik lust geen koffiequote:Op donderdag 4 november 2010 17:46 schreef Puala het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens ff koffie drinken bij mij?
quote:Op donderdag 4 november 2010 18:03 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
Lever een eend in voor de apk en krijg een avensis als leenauto terug
Showcase openen hier in FOT?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb aardig wat foto's uitgezocht die ik persoonlijk wel mooi vond, maar het zijn er 9...
waar kan ik ze allemaal posten zonder dat het irritatie opwekt, en er toch reacties op krijg?![]()
bedankt
Open een [Testcase] als je advies wil hebben en hulp bij het verbeteren van je foto's als dat nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
ik heb aardig wat foto's uitgezocht die ik persoonlijk wel mooi vond, maar het zijn er 9...
waar kan ik ze allemaal posten zonder dat het irritatie opwekt, en er toch reacties op krijg?![]()
bedankt
morgen zal ik een show of test -case openen als ik thuis benquote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Open een [Testcase] als je advies wil hebben en hulp bij het verbeteren van je foto's als dat nodig mocht zijn.
Open een [Showcase] als je tot de grond toe wil worden afgebrand door de pixelsneukers en ISO-korrel sadisten.![]()
Maar een testcase is gewoon voldoende hoor.. We zijn niet zo erg als je misschien zou verwachten.Enne Welkom
Maar, het licht dat op de spiegel valt is toch gelijk aan wat er op de sensor zou vallen, ongeacht het diafragma?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef Uncle het volgende:
[..]
Bij 'te' lichtsterke lenzen valt niet het het gehele beeld op je matglas als je hem wide open schiet waardoor je scherptediepte niet helemaal overeenkomt met het resultaat als je afdrukt. En bij een smalle scherptediepte van bijv een 1.2 heb je dan kans dat je manueel er een beetje naast focust
Ik denk dat hij bedoelt dat de scherptediepte op het punt van je matglas dunner is dan dat je matglas dik is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Maar, het licht dat op de spiegel valt is toch gelijk aan wat er op de sensor zou vallen, ongeacht het diafragma?
Ja ook! Ik heb maar lekker de CV aangegooid en probeer een beetje warm te wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II vind het maar een matige ochtendtering klote herfstregen
Ik kantoor vandaag tot 17 uur...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ook! Ik heb maar lekker de CV aangegooid en probeer een beetje warm te worden
Tot nu toe NetSplitje en jijquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
FOT meet dierenpark Amersfoort 27 nov.
Wie gaan er nog meer heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |