Liever de camera kapot dan de fotograaf.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Andyy het volgende:
vorig topic:
[FOT SC 181] Waar we de mooiste foto's maken
lapo van mij
[..]
...en portemonneequote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
1:00 doet gewoon pijn aan je ogen.
Hij gaat er anders vrij luchtig mee om zo te zien. Zo van, helaas pindakaas, volgende keer beter.quote:
Het was dan ook een Nikon.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij gaat er anders vrij luchtig mee om zo te zien. Zo van, helaas pindakaas, volgende keer beter.
Waarom zou die kapotgaan dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:26 schreef problematiQue het volgende:
Gelukkig is je camera nog heel
Die lens die eropzit had ik graag gehad. Al had ik zelf een adapter van nikon naar canon moeten maken.quote:
Ik ben ook 3,5 jaar lang uitgerukt met de gedachte dat er geen debiel rond zou lopen die er op gaat meppenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou die kapotgaan dan?
Ah, op die manierquote:Op donderdag 4 november 2010 00:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben ook 3,5 jaar lang uitgerukt met de gedachte dat er geen debiel rond zou lopen die er op gaat meppen
Moggûhquote:
Je werdt vandaag wakker en dacht, nu wordt het tijd voor FOT?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:33 schreef m.k het volgende:
goedemorgen allen, ik ga dit subforum maar eens volgen.
...en waarom maak je daar geen gebruik van?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga zo ook maar aan de koffie. Ik had verwacht om nog 3 uur langer te kunnen slapen.
ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je werdt vandaag wakker en dacht, nu wordt het tijd voor FOT?
*schud schud* Ja mam? Ik ga vroeger weg, kan jij opendoen voor de stucadoors?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...en waarom maak je daar geen gebruik van?
Dat zag ik al in je fobo jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef m.k het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel jamaar ben al wel een tijdje hobby fotograaf (vooral computer onderdelen)
Ziet er goed uit Dark-Atjequote:Op donderdag 4 november 2010 01:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje!
Slaaptijd
Ik vind juist die niet muziek programma's leuker!quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Cryothic het volgende:
mmogguh
Ik las net dat er geruchten zijn dat TMF de stekker er uit trekt.
Als MTV nou ook nog eens hetzelfde doet... of op z'n minst gewoon weer terug gaat naar z'n oorsprong en weer eens muziek gaat uitzenden... MTV is momenteel gewoon een amerikaanse BNN. Je moet echt geluk hebben wil je daar muziek tegen komen.
Ik zeg, MTV en TMF samenvoegen, en nog maar 2 niet-muziek programma's per dag. De rest van de dag weer gewoon richten op muziek.
En dan ook meteen VH1 erbij frotten. Volgens mij heb ik ongeveer 10- muziekzenders naast elkaar en het meeste is reclame of idd die suffe sweet 16, 15, 14, 12 whatever.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Cryothic het volgende:
mmogguh
Ik las net dat er geruchten zijn dat TMF de stekker er uit trekt.
Als MTV nou ook nog eens hetzelfde doet... of op z'n minst gewoon weer terug gaat naar z'n oorsprong en weer eens muziek gaat uitzenden... MTV is momenteel gewoon een amerikaanse BNN. Je moet echt geluk hebben wil je daar muziek tegen komen.
Ik zeg, MTV en TMF samenvoegen, en nog maar 2 niet-muziek programma's per dag. De rest van de dag weer gewoon richten op muziek.
over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind juist die niet muziek programma's leuker!
Dat dus. Die M stond ooit voor iets in MTV, en daar is nu bijna niks meer van te merkenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:26 schreef Uncle het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten![]()
Maar ze heten niet voor niets The Music Factory en Music TeleVision...das net als dat we alleen maar over muziek of auto's gaan praten op FOT
![]()
(zelfs als je muziek en auto's leuk vindt)
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus. Die M stond ooit voor iets in MTV, en daar is nu bijna niks meer van te merken
Edit: he, verdorie:
TMF stopt toch niet
Vergeet het maarquote:Op woensdag 3 november 2010 23:19 schreef Timmos het volgende:
TT had ''Waar P. voor FOT kookt'' moeten zijn!!
We nodigen onszelf gewoon uitquote:Op donderdag 4 november 2010 13:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vergeet het maarIk kook voor een select gezelschap
Maar niet voor FOT
Wat voor? Die 8mm fisheye?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Zojuist m'n Samyang binnengekregen![]()
Da's goedquote:
Ik zit zaterdag op zondag zelfs in omgeving Arnhem!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's goedAls jij tenminste die wereldreis wil maken
Zo danquote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag op zondag zelfs in omgeving Arnhem!
Woon je in Arnhem?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo danNou zeg het maar....wanneer kom je?
Neequote:
Zit dit weekend of in Arnhem of in Nijmegen...quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zit zaterdag op zondag zelfs in omgeving Arnhem!
Toch maar die gekozen in plaats van de DA70quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Zojuist m'n Samyang binnengekregen![]()
Ben niet verbaasd als ik alletwee ga gebruiken. Het zijn twee heel verschillende lenzen. De Samyang vooral voor concertwerk en available light, de DA70 is eerder handig voor snelle fietstochten met weinig bagage.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Toch maar die gekozen in plaats van de DA70Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij knap lastig om die f1.4 manueel goed te krijgen.
gewoon ff een split screen focus glaasje steken dan krijg je zelfs een 1.2 lensje manueel scherp (wat met de meeste dslr's niet gaat omdat dan het maximale diafragmabeeld buiten het zoekerbeeld valt)quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Toch maar die gekozen in plaats van de DA70Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Het lijkt mij knap lastig om die f1.4 manueel goed te krijgen.
Ik zit in Duivenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit dit weekend of in Arnhem of in Nijmegen...
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 16:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
gewoon ff een split screen focus glaasje steken dan krijg je zelfs een 1.2 lensje manueel scherp (wat met de meeste dslr's niet gaat omdat dan het maximale diafragmabeeld buiten het zoekerbeeld valt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |