Liever de camera kapot dan de fotograaf.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:18 schreef Andyy het volgende:
vorig topic:
[FOT SC 181] Waar we de mooiste foto's maken
lapo van mij
[..]
...en portemonneequote:Op woensdag 3 november 2010 23:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
1:00 doet gewoon pijn aan je ogen.
Hij gaat er anders vrij luchtig mee om zo te zien. Zo van, helaas pindakaas, volgende keer beter.quote:
Het was dan ook een Nikon.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij gaat er anders vrij luchtig mee om zo te zien. Zo van, helaas pindakaas, volgende keer beter.
Waarom zou die kapotgaan dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:26 schreef problematiQue het volgende:
Gelukkig is je camera nog heel
Die lens die eropzit had ik graag gehad. Al had ik zelf een adapter van nikon naar canon moeten maken.quote:
Ik ben ook 3,5 jaar lang uitgerukt met de gedachte dat er geen debiel rond zou lopen die er op gaat meppenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou die kapotgaan dan?
Ah, op die manierquote:Op donderdag 4 november 2010 00:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben ook 3,5 jaar lang uitgerukt met de gedachte dat er geen debiel rond zou lopen die er op gaat meppen
Moggûhquote:
Je werdt vandaag wakker en dacht, nu wordt het tijd voor FOT?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:33 schreef m.k het volgende:
goedemorgen allen, ik ga dit subforum maar eens volgen.
...en waarom maak je daar geen gebruik van?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga zo ook maar aan de koffie. Ik had verwacht om nog 3 uur langer te kunnen slapen.
ja eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je werdt vandaag wakker en dacht, nu wordt het tijd voor FOT?
*schud schud* Ja mam? Ik ga vroeger weg, kan jij opendoen voor de stucadoors?quote:Op donderdag 4 november 2010 08:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...en waarom maak je daar geen gebruik van?
Dat zag ik al in je fobo jaquote:Op donderdag 4 november 2010 08:37 schreef m.k het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel jamaar ben al wel een tijdje hobby fotograaf (vooral computer onderdelen)
Ziet er goed uit Dark-Atjequote:Op donderdag 4 november 2010 01:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje!
Slaaptijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |