Niet ipv.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef Andyy het volgende:
Ipv de fokfotografenmeet?
Ik ben er niet, Zoom experience is dan in Utrecht![]()
Als je kiespijn kan missen, kan je Zoom ook missenquote:Op donderdag 4 november 2010 13:49 schreef Andyy het volgende:
Er werd gezegd dat er nog een meet gepland zou worden, maar tot nu toe is er vrij weinig van terecht gekomen
Maar ik kan helaas niet, zondag moet ik werken en de beurs wil ik niet missen
Maar nu de hamvraag.quote:
*agenda open klikt*quote:Op donderdag 4 november 2010 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar nu de hamvraag.
Kom je??
quote:Op zondag 7 november 2010 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
*agenda open klikt*
Ik heb niets staan, dus ik kom
Vorige waren inderdaad misgelopen doordat mensen ineens gingen verkondigen dat zij toch echt niet die datum konden, om vervolgens zelf een nieuwe datum voor te stellen.. 2 meets op die manier naar de knoppe zien gaan.. even in de gaten houden maar.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:08 schreef Netsplitter het volgende:
Dames und heren,
Het is weer eens tijd om een meet te organiseren aangezien dat weer ff geleden is geweest.
Was in Apeldoorn ofzo geloof ik.
In ieder geval, te lang geleden.
Dus, 27 nov as, is op een zaterdag, dierentuin Amersfoort.
Samenscholing zo rond 11?
Moet daar wel een vergunning voor vragen, dus tijdig laten weten, dan kan ik daar rekening mee houden.
Nadat we onze schoenen hebben versleten kunnen we nog ergens ff wat gaan drinken ofzo voor diegene die dat leuk vinden.
Datum is niet bespreekbaar.
Diegene die zin heeft om te komen komt en diegene die niet kan heeft helaas pech deze keer.
Bij eventueel slecht weer is een alternatieve locatie een optie.
Dus.
Dat is normaal bij meets, zo gaat het ook altijd in PUB.quote:Op zondag 7 november 2010 18:24 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Vorige waren inderdaad misgelopen doordat mensen ineens gingen verkondigen dat zij toch echt niet die datum konden, om vervolgens zelf een nieuwe datum voor te stellen.. 2 meets op die manier naar de knoppe zien gaan.. even in de gaten houden maar.
Mwah, niet echt iets voor mij. Ik moet ook nog naar huis toe, wat zo'n 1.5-2 uur met de trein isquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef umberrella het volgende:
Ik vind het leuk, maar ik heb s'avonds een bandavond waar ik zelf in de organisatie zit. Trouwens.. wellicht leuk voor de fotograven die een bluesavondje leuk vinden, s'avonds in Soesterberg speelt Cripplin Snake Bluesband... (Afterparty?! iedereen mag foto's maken!)
Ik ben rond 11 uur present.quote:Op zaterdag 27 november 2010 09:40 schreef umberrella het volgende:
gaat t nog door? dood topic... *kijkt uit raam* sneeuw... hmmm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |