Mijn laatste post.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:15 schreef flowerbox het volgende:
Ja nou dat weet ik dus niet meer zeker![]()
het zou wel grappig zijn als degene die ik nu denk mij heeft want ik had haar vorig jaar. En toen wist zij het ook heel snel door een soort gelijke hint![]()
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Marlinde het volgende:
Vlindur wat deed je in mijn fotoboek???????
Ik? Niks? Daar ben ik helemaal niet geweest!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:51 schreef Marlinde het volgende:
Vlindur wat deed je in mijn fotoboek???????
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik? Niks? Daar ben ik helemaal niet geweest!![]()
Nee, echt niet!![]()
Ik heb dus een snelle SS, is dat een hint?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:23 schreef SantaRaissa het volgende:
raissa deze SS is al klaar
nu is het wachten maar
ja dat is een hint al denk ik dat je hem zo snel niet kan plaatsenquote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb dus een snelle SS, is dat een hint?
Ik ben minimalistisch geworden toen ik kinderen kreegquote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef Secretanta het volgende:
Ho ho ho amaranta,
ik zou willen dat ik zoiets leuks voor je kon maken,
maar serieus, het was maar een grapje van het haken![]()
Iets creatiefs zit er zeker in jouw pakket!!
hopelijk bezorgt dat jou en je kindjes ook veel pret!
Je huis was inderdaad erg leeg,
moest dat van funda? of ben je erg minimalistisch eej (goh dat rijmpt ook niet![]()
)
misschien ff op ravelry kijken of je een patroontje kunt vinden?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:
Oh, als je gaat haken, lieve secretsanta dan weet ik al wat ik wil. Ik wil namelijk heel graag een poesje wat vroeger bij mij zelf in de wieg lag. Het was een soort van geel rechthoekige poes.
En eigenlijk wil ik er dan 2, 2 kleintjes, 1 voor Eva en 1 voor Fabian. Dat zou helemaal ultiem zijn![]()
Ik heb alleen helaas geen duidelijke foto. Maar ik wil er wel een maken.
Een foto van een foto dan....
Je zult wel gezien hebben dat mijn hius zo goeed als leeg is. Verder bruintinten en wit. Gheghe.
Van mij ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nog steeds geen kloon voor mij gespot?
Ik troost me wel met de gedacht dat ik wel wat vragen via de site heb ontvangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van mij ook niet.
Nobody likes me boehoeee
Yeps.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:26 schreef SecretSacky27 het volgende:
Vraagje: als je vragen krijgt over je verlanglijstje, krijg je daar dan een mail over?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef SantaSnap het volgende:
Lieve Sugarsnap wat deze Santa even van je wil horen,
hou jij van iets voor om de nek of in de oren?
Zag mijn oog naar een ninja-edit?quote:
Hmmm, ik weet dat er iemand ziek was vandaag...... Heb je daar ook over gepost?quote:
in alle eerlijkheid is dit niet echt mijn smaak neequote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef Santa-wrb het volgende:
Lieve lady-wrb,
Hoewel Sint eigenlijk werken moest
had hij vandaag zo'n nare hoest
Hij is daarom maar thuisgebleven
en hoopt nu snel weer te herleven
Maar zoeken heeft hij wel gedaan
hij heeft in tal van webwinkels gestaan
op zoek naar een mooie, leren veter
met de juiste diameter
Maar nu is Sint even van de leg
want tjonge, wat een keuzes, zeg!
Hij vraagt het daarom maar gelijk:
vind je dit mooi, of juist lelijk?
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 3 november 2010 21:11 schreef Zuster87 het volgende:
Wow ik heb toch ineens het vermoeden wie een van de SS is
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De santa van Lady wrb bedoelen jullie?
Want daarvan heb ik ook een idee
Beneden van het noorden,quote:Op woensdag 3 november 2010 21:22 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Mikoxx, de eerste hint is van de flauwe soort, zoals dat bij een eerste hint hoort.
Deze santa heeft moeilijkheden met haar kompas, ze is vergeten waar het noorden was.
Je moet dus naar beneden denken, daar woont diegene die je cadeautje gaat schenken.
hohoho...
thxquote:Op woensdag 3 november 2010 21:45 schreef Chan het volgende:
mrien je mist SecretSacky27 nog, de kloon van Becky27. En die van Yppy, NotSoSecret. Verder is het voor zover ik gevolgd heb compleet
Woeiiiii ik heb een secret santa!quote:
Wat is er Kersjes?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 21:26 schreef mrien het volgende:
Ow en Santarien, mijn huis staat ook op funda mocht je inspiratie zoeken
Alleen zijn daar alle accessoires enzo weggehaald voor de foto...schiet je weinig mee op dus
Leef je uitquote:Op woensdag 3 november 2010 22:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
Woeiiiii ik heb een secret santa!
Ik wil best op je pm reageren, maarre hoe lang wil je het hebben??
Gaat goed komen maar niet vandaag. morgen ook goed?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:20 schreef SecretSacky27 het volgende:
[..]
Leef je uit
Een volgorde qua prioriteit zou al erg fijn zijn.
(Wat vind je trouwens van mijn avatar? )
Lieve SantaSnap,quote:
Is prima. We hebben geen haast!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef becky27 het volgende:
[..]
Gaat goed komen maar niet vandaag. morgen ook goed?![]()
En je avatar is fantastisch!!
Ik riep vanmiddag dat ik dacht te weten wie mij SS was. (zie laatste stukje vorige topic)quote:Op woensdag 3 november 2010 19:35 schreef simmu het volgende:
maar maar maar, wie is er ontmaskerd dan? ik snap er niks van
mmmmmmmmmmmmmm chocola... (vooral die dagen van de maand, dus niet te veel, want het is niet de bedoeling dat die dagen van de maand er nog aankomen de komende tijd...quote:Op woensdag 3 november 2010 21:33 schreef showkloon het volgende:
Showkloon heeft de eerste aankopen binnen,
en vraagt zich af; kan Mijsje chocolade ook beminnen?
deze SS geeft een allereerste hintje;
Showkloon heeft namelijk een kindje.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb nog helemaal geen lijstje gemaakt... en mijn santa vraagt er niet om. Nu is het wel zo dat degenen die niet vragen de beste Santa's blijken te zijn
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah muah... ik was vorig jaar enorm gezegend met mijn secret santa. Ik bedoel dus eigenlijk stiekem gewoon dat ik haar nogmaals een dikke veer in den bippert poert.
Vlindur, Vlindur, kan het even wat minder?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:21 schreef Vlindur het volgende:
Ja, pofferdorie. Ik wil ook een kloon!
Oh! Ik vind je nu al leuk!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef TopSecretSanta het volgende:
[..]
Vlindur, Vlindur, kan het even wat minder?
Dat gevloek en getier, dat hoort toch zeker niet thuis hier!
Deze Santa heeft het druk,
dus moet je wat geduld hebben, ook al vind je dat ruk![]()
Een hint wie ik ben krijg je nog niet,
misschien dat je dat later nog wel ziet.
Je bent een man???quote:Op woensdag 3 november 2010 22:31 schreef SecretSacky27 het volgende:
[..]
Is prima. We hebben geen haast!
Best grappig dit kloongebeuren.Is wel ff goed opletten, maar ach.
Lieve Santa,quote:Op donderdag 4 november 2010 09:50 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Ik begin me nu wel af te vragen
Of je je pakje wilt ontvangen voor de kerstdagen
Want op je verlanglijstje staat geen adres
En dat bezorgt je Santa wel wat stress
Dus wil je die aub nog even invullen
Dan kan ik je hopelijk blij maken met wat leuke spullen
In je verhaal in het Estafettetopic heb ik wel gelezen
Dat je huis ergens in het midden van het land is herrezen
Maar die informatie is voor Santa niet specifiek genoeg
Vandaar dat ik het maar even vroeg
splitpen?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Wat is er Kersjes?
Ben je er al achter wie ik ben?
Ik stuur vast iets met het pakje mee
en het is geen ... !
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef Ssserpente het volgende:
Waar is mijn Secret Santa eigenlijk? Ik heb ook nog niks via de lootjessite gehoord.Bestaat ie wel?
Hoe dat zo?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah muah... ik was vorig jaar enorm gezegend met mijn secret santa. Ik bedoel dus eigenlijk stiekem gewoon dat ik haar nogmaals een dikke veer in den bippert poert.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef Joshua. het volgende:
Valt me nog mee dat ik nog geen ruzie heb met jullie.
Als ik op je profiel klik zag ik: geslacht manquote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef SecretSacky27 het volgende:
Oh, en je adres zou wellicht ook handig zijn, als je je verlanglijstje gaat updaten.
Je zoekt het wel zo hequote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef Joshua. het volgende:
Valt me nog mee dat ik nog geen ruzie heb met jullie.
Nietesquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Als ik op je profiel klik zie ik: geslacht man![]()
En ik weet natuurlijk dat er geen mannen meedoen maar moest het ff melden
En rijmen is niet erg hoor, ben er ook geen ster in. Zal je hint eens in een excel zetten, naast alle personen die meedoen, zo kan ik er iedere keer weer een paar wegstrepen![]()
Vanavond ga ik mijn lijstje updaten!
Ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik hou sowieso wel van elitaire clubjes.
Heb je dat nog niet gedaan?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:42 schreef Shandaly het volgende:
Oh, ik vind al die gedichtjes allemaal zo leuk! Ik zal toch echt eens mijn best gaan doen om voor de persoon op mijn lootje ook eens iets te dichten..
Misschien was ik wel mezelf een complimentje aan het geven ja.. misschien ook nietquote:
quote:
Ik doe ook mee met het kloonloze cluppiequote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef tessie het volgende:
Ik heb mijn Santa ook nog helemaal niet gezien, niet hier en niet op de lootjestreksite![]()
Moeten we weer een elitair kloonlozen-clubje oprichten dit jaar?
Beste Santa,quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura
ik las
dat er een hint
nodig was
Deze santa
is aan het overwegen
om het pakje
zelf af te geven
Ik woon
niet in jouw plaats
dat is een stuk rijden
maar ik ben er wel eens
om familie met bezoek te verblijden
Kan je hier wat mee
of heb je nog altijd geen idee?
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Syntske het volgende:
Ik had al gepost, maar het viel niet op,
Vandaar dat ik er nu een plaatje bij stop
Zodat Ynske dan toch misschien
Haar SecretSanta zal zien!
Ik vergeet je heus niet, meisje
Maar ik heb wel wat vragen over je lijstje,
Leuk om wat van je hobby's te weten,
Maar je moet je wensen niet vergeten!
Ik weet, je bent een fotograaf
En dat vindt deze Santa hartstikke gaaf,
Maar een camera past niet in 't budget,
Dus het wordt tijd dat je wat leuks op je lijstje zet!
Ho Ho Ho!
*kuch* ik doe mijn best vanavond!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef mefke79 het volgende:
mag ik ook bij het clubje kloonlozen? Ik heb nog niets gezien ook niet via de lootjessite....
Ooh wat cool zeg! Wat voor kaartje was het en stond er ook een hint op?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
Ik heb gewoon een kaartje van mijn Santa gekregen via de post. En ik kan zoooooo slecht tegen dingen niet wetenKlap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid... Waarom heb ik ook zoveel spullen van mensen hier gekocht, die hebben natuurlijk allemal mijn adres
![]()
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: Dankjewel lieve StoomSanta![]()
![]()
Pech?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Joshua. het volgende:
Na vanavond hebben jullie pech.
Ik ga lekker het weekend weg.
Er stond in dat ik nog tot 23 december moet wachtenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh wat cool zeg! Wat voor kaartje was het en stond er ook een hint op?
*insert sherlocksmiley*quote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik koop elk jaar kinderpostzegels en kaarten!!
ik, ik, ik!!!!! ik koop ook altijd kinderpostzegels... maar dit jaar dus voor het laatst...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Er stond in dat ik nog tot 23 december moet wachtenMaar dus daarom een kaartje om de tijd te overbruggen.
Het is een kaartje van de kinderpostzegels, dus kom maar op, beken maar... wie koopt er kinderpostzegels
graag gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
Ik heb gewoon een kaartje van mijn Santa gekregen via de post. En ik kan zoooooo slecht tegen dingen niet wetenKlap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid... Waarom heb ik ook zoveel spullen van mensen hier gekocht, die hebben natuurlijk allemal mijn adres
![]()
![]()
Ik dit jaar ook voor het laatst, dan gaat mn buurmeisje naar MO. Over ruim 2 jaar mag ik weer van Twan kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:09 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik, ik, ik!!!!! ik koop ook altijd kinderpostzegels... maar dit jaar dus voor het laatst...
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
*kuch* ik doe mijn best vanavond!
Ik ook, als die kienders langskomen tenminste!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Nijna het volgende:
Kinderpostzegels... die koop ik ook altijd
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook voor het laatst, dan gaat mn buurmeisje naar MO. Over ruim 2 jaar mag ik weer van Twan kopen.
Ow daar heb ik helemaal niets van meegekregen.. wat zonde. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
[..]
misschien niet...
de overheid geeft geen subsidie meer op kinderpostzegels. op het nieuws van de week zeiden ze dat er daardoor dit jaar voor het laatst kinderpostzegels waren maar ik kan dat niet helemaal terugvinden. op de site van de kinderpostzegels zelf zijn ze wat minder rigoureus... (over dat de subsidieaanvraag dus is afgekeurd...) bron
ja, echt zonde... ik vind het altijd zo iets moois, kinderen die voor kinderen zorgen... en dat het geld dan naar instanties gaat waar ze er ook echt wat mee doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik helemaal niets van meegekregen.. wat zonde. Even afwachten dus.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
![]()
SecretSanta voelt zich een beetje schuldig...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef mefke79 het volgende:
mag ik ook bij het clubje kloonlozen? Ik heb nog niets gezien ook niet via de lootjessite....
Oooh ik heb ook een kloon!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef SanTessie het volgende:
Ho, ho, ho
Tessie, je hebt er wat moeten op wachten,
maar hopelijk kan dit gedichtje de pijn wat verzachten.
Geloof wat ik je zeggen wou,
je Santa denkt al dagen aan jou,
Ik hoop dat je je zenuwen nog wat kunt bedwingen,
want ik kan maar moeilijk een liedje voor je zingen.
Je zou mijn stem misschien wel herkennen
En dat zou de pret toch wel veel te vlug temmen.
Tsja en als Joshua je SS is, heb je nog even pech, want die is het weekend wegquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben ik nou echt nog de enige die helemaal geen ene barst heeft gehoord of gekregen van zn santa?
hmmm, heb je iets te vertellen?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef Stiemie het volgende:
Nee hoor Davinia, je SS kent je misschien wel goed en is al druk aan het shoppen
Jee is het al zo laat? Ik ehhhh ga maar eens naar bedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
hmmm, heb je iets te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets gezien....quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:20 schreef trui het volgende:
ca.ra lieve meid
nu wordt het toch tijd
dat je me even uitlegt
wat je allemaal zegt.
jeukende handen, als in 'allergisch'
of ben je van keukenspullen juist NIET vies?
bamboe amuses, lijken die je lekker?
nou ja ieder z'n smaak, 't kan altijd gekker.
kusjes, je eigenste Prancer![ afbeelding ]
Whoei een berichtje van mijn Santaquote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef ChanSanta het volgende:
Kinderpostzegels koop ik niet,
dat laat ik over aan Zwarte Piet
Maar Chan wat ik nog graag wil weten
want ik heb naar aanleiding van je lijstje toch wat zitten zweten
Je vroeg een armband, maar wat vind je leuk?
Iets met kleur, kralen, steentjes of een breuk?![]()
Laat het je Santa maar snel horen
dan kan ik binnenkort wat voor je scoren
Ohja crap. Zie je wel, dat krijg je als je lijstje ineens op magische wijze verdwijntquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Inne-pinup het volgende:
Innepin, fijn dat ik nu kan shoppen voor jou
maar ik mis nog iets, wat is dat nou?!
Waar je woont weet ik nog niet,
dus zou ik de kado's niet kunnen versturen tot mijn groot verdriet
Lieve SecretSanta(niet-loos),quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:22 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Wat fijn dat je je adres hebt doorgegeven
Ik heb het meteen maar even opgeschreven
Het is ten opzichte van familie best gunstig gelegen
Dus zelf voor postbode spelen ga ik even overwegen
Verzendkosten hoef ik dan niet te betalen
Dus dan kan ik meer cadeautjes voor je halen!
hoi!quote:
Lekker, zo'n directe vraag. Maar zo makkelijk geef ik mezelf niet prijsquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:49 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
hoi!
vertel eens wat meer over jezelf?
oke, dan zeg ik het maar gewoon... ik ben dit jaar dus ook niet je SS...quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:31 schreef Nijna het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaartje van mijn Santa en ik heb een stiekum vermoeden...
[ afbeelding ]
Dit plaatje...
"Even een groetje voor de gein
Van je eigen Santakonijn!
Weet je al wie ik zou kunnen zijn?
Voorlopig nog geen hint helaas...
In elk geval niet vòòr Sinterklaas
Eet nog maar een boterham met Pindakaas.
Zo nu ga ik weer met gezwinde spoed
Aan de poets, want dat kan ik héél goed!
SantaKonijna
Qua poets en het kaartje moest ik denken aan Sorbootje...
Maar misschien zijn er nog wel meer dames die goed kunnen poetsen, het kaartje komt in elk geval niet van mezelf...![]()
Niet???quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:44 schreef mijsje het volgende:
[..]
oke, dan zeg ik het maar gewoon... ik ben dit jaar dus ook niet je SS...
Durven jullie wel, ik moet wel aan m'n bloeddruk denkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 07:46 schreef Santarien het volgende:
mrien heeft het dit jaar wel heel goed voor elkaar.
Twee klonen die vechten om haar!
![]()
![]()
Nee hoor! Kom maar op! Ben benieuwd wat ik er van bak met een hintquote:Op donderdag 4 november 2010 19:59 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Hoi Seilram.... wil je een hint?
Of is het daar nog te vroeg voor mijn kind?
dit dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben ook geen poetser, dus mij kun je ook doorstrepen....
Wel een leuk idee om zo'n kaartje te gaan sturen eigenlijk....
Je bedoelt 'Leuk idee van mij he, dat ik al een kaartje gestuurd heb!'?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik ben ook geen poetser, dus mij kun je ook doorstrepen....
Wel een leuk idee om zo'n kaartje te gaan sturen eigenlijk....
Een Hint wilt Mrien mijn lieve kind.quote:
aha! een hint!quote:
Lieve Lady-wrb,quote:Op woensdag 3 november 2010 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
in alle eerlijkheid is dit niet echt mijn smaak nee
ik kan ook online geen plaatje vinden van wat ik bedoel. ik zal morgen een foto maken van een veterketting die ik heb. misschien dat je dan begrijpt wat ik bedoel. het is echt heel eenvoudig. ik heb de mijne bij c&a en de takko vandaan.
-edit: ik vond toch iets wat er op lijkt op internet:
[ afbeelding ]
maar absoluut niet goudkleurig
beterschap trouwens
ow je ik moet dus blijkbaar eens terugzoeken naar een hint...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef SecretSantaKloonheelveel het volgende:
P_iglet![]()
De persoon van mijn lootje
heeft volgens mij het geduld van een grootje
Ik heb nog helemaal niets vernomen
En kan van aandacht alleen maar dromen
Het voordeel hiervan is wel
Hints hoef ik niet te geven heel snel
Een hint is al vergeven,
maar daar is het ook bij gebleven
Totdat er een reactie komt heel vlot
Dan doet SS niet mee aan een complot
En zal ik nog een tipje van de sluier lichten
en nu ben ik klaar met al dat dichten!
Nog een regeltje wil ik laten zien,
iemand anders misschien een vermoeden misschien?
Bedankt voor je hint en dicht, ik ga er eens goed over nadenken wie je zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
[..]
Een Hint wilt Mrien mijn lieve kind.
Ik vertoef hier al enige tijd
En heb daarvan nog steeds geen spijt.
Kom uit het zuidwesten van het land
En ben perongeluk wel eens in het midden beland.
Verder heb ik een vrolijk en leuk gezin
En daar steek ik ook de meeste tijd in.
Ondanks een drukke baan,
Kan ik dit allemaal nog aan.
Ik houd van fietsen, lezen en kadoos inpakken
Verder laat ik soms de moed wel eens zakken
Maar dan pak ik alles weer op
En klim ik weer terug naar de top.
koken lekker eten en een goed glas wijn
daarmee voel ik me pas echt fijn
Verder ben ik graag onder mensen
en wil ik iedereen het aller beste wensen.
Lieve Mrien nog even volhouden en dan zul je het vanzelf zien
.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:15 schreef SecretSantaKloonheelveel het volgende:
Hier is de SS van P_iglet weer
Dat P_iglet niet nieuwsgierig is doet me zeer
Maar misschien heeft ze mee geduld dan de echte ik
en voelt ze zich nu helemaal in haar schik
Haar lijstje is in ieder geval duidelijk
Maar ze woont niet zoals mij helemaal zuidelijk
Er is ook een mama die verwijst naar haar kindje in haar ondertitel (geloof ik) naar haar kindje als 'ons wonder' of iets dergelijks... Ik weet alleen ff niet meer wiequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:07 schreef Jeetjejom het volgende:
Natuurlijk is ieder kindje een wonder, maar zoals Mefke al zegt, misschien bij jou wel een extra groot wonder?
Maar dan nog, helaas zijn hier genoeg mama's die wat meer moeite hebben moeten doen!
Je wilt een hint?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Raissa het volgende:
Ohja, SantaRaissa, ik wil ook graag een hint want ik hou van lijstjes
Helpt het wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:58 schreef p_iglet het volgende:
Haar lijstje is in ieder geval duidelijk
Maar ze woont niet zoals mij helemaal zuidelijk
hmm ff het lijstje af... dan..
helemaal zuidelijk, dan valt er een hoop af..
_Bar_ Zeeland
Amaranta, eindhoven dat is wel zuidelijk
Basboussa canada is niet bepaald zuidelijk
Becky27
BeessieJen hoogeveen is niet bepaald zuidelijk
Ca.ra.
Chan
DaviniaHR woont in noord holland
Diaan73 woont heel oostelijk ipv zuidelijk
flowerbox
Happyme28
Incantrix woont in den haag
Innepin
Jeetjejom
Jelief woont in noord holland
Joshua.
Kersjes woont in noord holland
Keshet woont in zuid holland
Kleurdoos West Friesland
Lady-wrb woont in noord holland
Leonieke Belgie
Lijnloos woont in midden nederland
Marie79
Marlinde
McLaura Leeuwarden
Mefke79
mijsje, woont in noord-holland?
Mikoxx Drenthe
Miss_sly woont in noord holland
Mrien, woont in emmen
Nijna
Orea Almere
Oxymoron, woont niet zuidelijk
p_iglet mezelf heb ik niet
Poppejans
Raissa woont in lelystad
RockabeIIa woont heel oostelijk
seilram
Shandaly
simmu woont in drenthe
Sonnetje85
Sorbootje Friesland
Ssserpente Zeeland
Stiemie woont in onze hoofdstad
Sugarsnap
Tan woont in overijssel
Tessie Almere
Troel woont centraal in nederland
Trui woont centraal in nederland
Twinkly Nijmegen in buurt
Vlindur Drachten
XXXKarinXXX woont in drenthe
Ynske
Yppy woont niet heel zuidelijk
Zuster87
deze weet ik zeker uit mijn hoofd, de rest moet ik ff zoeken.
eens kijken hoever ik na een rondje zoeken kom
Joehoe, hierzo ben ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:22 schreef SecretCherry het volgende:
Kersje, where art thou?![]()
Ga maar niet bedelen om een hint
Want die krijg je niet mijn lieve kind!
Zie ondertitel! Ik heb er vrij weinig mee maar deze wist ik toevallig en ik vond het wel passend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
aha! een hint!
waar ik niets mee kan...
maarreh, santa, heb je moeten googlen om je naam te bedenken, of ligt hebreeuws van nature goed?
Oeh... spannend!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:35 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Och Lijn och Lijn,
Ik zie je vragen om een hint heel klein
Een zoon of dochter, misschien geen van twee of juist allebei
Misschien komt er binnenkort zelfs wel eentje bij
Daarover geef ik je voor nu nog geen duidelijkheid
Tot het geven van een andere hint ben ik wel bereid
Maar pas morgen zal ik je wat verklappen
En kun je in de lijst gaan schrappen
Wahahaha lolquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef one-horse-open-sleonieke het volgende:
Ha hier al bijna het eerste cadeautje in de slee
Maar deze zoektocht valt echt niet mee
Santa is echter wel voor een uitdaging te porren
En ik zal weldra mijn zak vast moeten sjorren
Hohoho dat klinkt wel heel erg goor
Maar deze Santa is niet zo dubbelzinnig hoor
Ik bedoel gewoon de zak voor menig speelgoed en boek
En niet dat rare ding in mijn onderbroek
Beter is het wanneer ik dit gedichtje staak
Stoppen voordat ik het nog erger maak
Lieve Leonieke, jij klinkt als snel tevree
Ik beloof je, ik neem echt iets leuks voor je mee
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:48 schreef one-horse-open-sleonieke het volgende:
Ha hier al bijna het eerste cadeautje in de slee
Maar deze zoektocht valt echt niet mee
Santa is echter wel voor een uitdaging te porren
En ik zal weldra mijn zak vast moeten sjorren
Hohoho dat klinkt wel heel erg goor
Maar deze Santa is niet zo dubbelzinnig hoor
Ik bedoel gewoon de zak voor menig speelgoed en boek
En niet dat rare ding in mijn onderbroek
Beter is het wanneer ik dit gedichtje staak
Stoppen voordat ik het nog erger maak
Lieve Leonieke, jij klinkt als snel tevree
Ik beloof je, ik neem echt iets leuks voor je mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:16 schreef Orea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ga er eens over nadenken! Want dit zegt me zo niks!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:21 schreef Kerstmuts het volgende:
Hint?
ik ben de mama van Kersjes![]()
Deze dame heeft al een vaker met klonen gewerkt
en is daar niet bijster goed in![]()
Dat was een hint.
Kop hem in zou ik zeggen
Ho Ho Ho
quote:Op zaterdag 6 november 2010 15:22 schreef Orea het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds wanneer ben jij zo gemeen geworden?![]()
Altijd al geweestquote:Op zaterdag 6 november 2010 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer ben jij zo gemeen geworden?
Zo 10 mensen in Zuid-Nederland en van 3 nog geen woonplaats kunnen achterhalen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef p_iglet het volgende:
helpt zeker want mijn lijstje mogelijke SS is nu al danig gereduceerd... ik zoek nog ff verder nu ik een avondje tijd heb
_Bar_ zeeland
Amaranta, eindhoven
Ca.ra. sittard
Chan
Jeetjejom zuid limburg
Joshua.
Leonieke, belgie
Mefke79 omgeving eindhoven
seilram tilburg
Shandaly eindhoven
Ssserpente zeeland
Sugarsnap eindhoven
Ynske limburg
Zuster87
quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:16 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Zo 10 mensen in Zuid-Nederland en van 3 nog geen woonplaats kunnen achterhalen..
Dat is al een flinke reductie van het aantal mogelijkheden. Van 55 naar 13
Hear hear!quote:
Klopt, maar hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 19:26 schreef Jeetjejom het volgende:
HappyMe, volgens mij heb je de Santa WRB ook een PM gestuurd.....
En hoe weet jij dan nou weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |