*insert sherlocksmiley*quote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik koop elk jaar kinderpostzegels en kaarten!!

ik, ik, ik!!!!! ik koop ook altijd kinderpostzegels... maar dit jaar dus voor het laatst...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Er stond in dat ik nog tot 23 december moet wachtenMaar dus daarom een kaartje om de tijd te overbruggen.
Het is een kaartje van de kinderpostzegels, dus kom maar op, beken maar... wie koopt er kinderpostzegels

graag gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:

Ik heb gewoon een kaartje van mijn Santa gekregen via de post. En ik kan zoooooo slecht tegen dingen niet wetenKlap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid... Waarom heb ik ook zoveel spullen van mensen hier gekocht, die hebben natuurlijk allemal mijn adres

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: Dankjewel lieve StoomSanta

Ik dit jaar ook voor het laatst, dan gaat mn buurmeisje naar MO. Over ruim 2 jaar mag ik weer van Twan kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:09 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik, ik, ik!!!!! ik koop ook altijd kinderpostzegels... maar dit jaar dus voor het laatst...

quote:Op donderdag 4 november 2010 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
*kuch* ik doe mijn best vanavond!
 Rocka!
  Rocka!

Ik ook, als die kienders langskomen tenminste!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Nijna het volgende:
Kinderpostzegels... die koop ik ook altijd

quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook voor het laatst, dan gaat mn buurmeisje naar MO. Over ruim 2 jaar mag ik weer van Twan kopen.
 misschien niet...
  misschien niet... 

Ow daar heb ik helemaal niets van meegekregen.. wat zonde. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
[..]
misschien niet...
de overheid geeft geen subsidie meer op kinderpostzegels. op het nieuws van de week zeiden ze dat er daardoor dit jaar voor het laatst kinderpostzegels waren maar ik kan dat niet helemaal terugvinden. op de site van de kinderpostzegels zelf zijn ze wat minder rigoureus... (over dat de subsidieaanvraag dus is afgekeurd...) bron

ja, echt zonde... ik vind het altijd zo iets moois, kinderen die voor kinderen zorgen... en dat het geld dan naar instanties gaat waar ze er ook echt wat mee doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik helemaal niets van meegekregen.. wat zonde. Even afwachten dus.

Alsjeblieftquote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:

Ik heb gewoon een kaartje van mijn Santa gekregen via de post. En ik kan zoooooo slecht tegen dingen niet wetenKlap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid... Waarom heb ik ook zoveel spullen van mensen hier gekocht, die hebben natuurlijk allemal mijn adres

Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: Dankjewel lieve StoomSanta

SecretSanta voelt zich een beetje schuldig...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef mefke79 het volgende:
mag ik ook bij het clubje kloonlozen? Ik heb nog niets gezien ook niet via de lootjessite....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |