splitpen?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
Wat is er Kersjes?
Ben je er al achter wie ik ben?
Ik stuur vast iets met het pakje mee
en het is geen ... !
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef Ssserpente het volgende:
Waar is mijn Secret Santa eigenlijk? Ik heb ook nog niks via de lootjessite gehoord.Bestaat ie wel?
Hoe dat zo?quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah muah... ik was vorig jaar enorm gezegend met mijn secret santa. Ik bedoel dus eigenlijk stiekem gewoon dat ik haar nogmaals een dikke veer in den bippert poert.
quote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef Joshua. het volgende:
Valt me nog mee dat ik nog geen ruzie heb met jullie.
Als ik op je profiel klik zag ik: geslacht manquote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef SecretSacky27 het volgende:
Oh, en je adres zou wellicht ook handig zijn, als je je verlanglijstje gaat updaten.
Je zoekt het wel zo hequote:Op donderdag 4 november 2010 11:34 schreef Joshua. het volgende:
Valt me nog mee dat ik nog geen ruzie heb met jullie.
Nietesquote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Als ik op je profiel klik zie ik: geslacht man![]()
En ik weet natuurlijk dat er geen mannen meedoen maar moest het ff melden
En rijmen is niet erg hoor, ben er ook geen ster in. Zal je hint eens in een excel zetten, naast alle personen die meedoen, zo kan ik er iedere keer weer een paar wegstrepen![]()
Vanavond ga ik mijn lijstje updaten!
Ik niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik hou sowieso wel van elitaire clubjes.
Heb je dat nog niet gedaan?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:42 schreef Shandaly het volgende:
Oh, ik vind al die gedichtjes allemaal zo leuk! Ik zal toch echt eens mijn best gaan doen om voor de persoon op mijn lootje ook eens iets te dichten..
Misschien was ik wel mezelf een complimentje aan het geven ja.. misschien ook nietquote:
quote:
Ik doe ook mee met het kloonloze cluppiequote:Op donderdag 4 november 2010 12:30 schreef tessie het volgende:
Ik heb mijn Santa ook nog helemaal niet gezien, niet hier en niet op de lootjestreksite![]()
Moeten we weer een elitair kloonlozen-clubje oprichten dit jaar?
Beste Santa,quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef MCLSanta het volgende:
McLaura
ik las
dat er een hint
nodig was
Deze santa
is aan het overwegen
om het pakje
zelf af te geven
Ik woon
niet in jouw plaats
dat is een stuk rijden
maar ik ben er wel eens
om familie met bezoek te verblijden
Kan je hier wat mee
of heb je nog altijd geen idee?
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:26 schreef Syntske het volgende:
Ik had al gepost, maar het viel niet op,
Vandaar dat ik er nu een plaatje bij stop
Zodat Ynske dan toch misschien
Haar SecretSanta zal zien!
Ik vergeet je heus niet, meisje
Maar ik heb wel wat vragen over je lijstje,
Leuk om wat van je hobby's te weten,
Maar je moet je wensen niet vergeten!
Ik weet, je bent een fotograaf
En dat vindt deze Santa hartstikke gaaf,
Maar een camera past niet in 't budget,
Dus het wordt tijd dat je wat leuks op je lijstje zet!
Ho Ho Ho!
*kuch* ik doe mijn best vanavond!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef mefke79 het volgende:
mag ik ook bij het clubje kloonlozen? Ik heb nog niets gezien ook niet via de lootjessite....
Ooh wat cool zeg! Wat voor kaartje was het en stond er ook een hint op?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
Ik heb gewoon een kaartje van mijn Santa gekregen via de post. En ik kan zoooooo slecht tegen dingen niet wetenKlap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid... Waarom heb ik ook zoveel spullen van mensen hier gekocht, die hebben natuurlijk allemal mijn adres
![]()
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: Dankjewel lieve StoomSanta![]()
![]()
Pech?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Joshua. het volgende:
Na vanavond hebben jullie pech.
Ik ga lekker het weekend weg.
Er stond in dat ik nog tot 23 december moet wachtenquote:Op donderdag 4 november 2010 19:54 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ooh wat cool zeg! Wat voor kaartje was het en stond er ook een hint op?
*insert sherlocksmiley*quote:Op donderdag 4 november 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik koop elk jaar kinderpostzegels en kaarten!!
ik, ik, ik!!!!! ik koop ook altijd kinderpostzegels... maar dit jaar dus voor het laatst...quote:Op donderdag 4 november 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Er stond in dat ik nog tot 23 december moet wachtenMaar dus daarom een kaartje om de tijd te overbruggen.
Het is een kaartje van de kinderpostzegels, dus kom maar op, beken maar... wie koopt er kinderpostzegels
graag gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
Ik heb gewoon een kaartje van mijn Santa gekregen via de post. En ik kan zoooooo slecht tegen dingen niet wetenKlap bijna uit elkaar van nieuwsgierigheid... Waarom heb ik ook zoveel spullen van mensen hier gekocht, die hebben natuurlijk allemal mijn adres
![]()
![]()
Ik dit jaar ook voor het laatst, dan gaat mn buurmeisje naar MO. Over ruim 2 jaar mag ik weer van Twan kopen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:09 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik, ik, ik!!!!! ik koop ook altijd kinderpostzegels... maar dit jaar dus voor het laatst...
quote:Op donderdag 4 november 2010 19:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
*kuch* ik doe mijn best vanavond!
Ik ook, als die kienders langskomen tenminste!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Nijna het volgende:
Kinderpostzegels... die koop ik ook altijd
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook voor het laatst, dan gaat mn buurmeisje naar MO. Over ruim 2 jaar mag ik weer van Twan kopen.
Ow daar heb ik helemaal niets van meegekregen.. wat zonde. Even afwachten dus.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
[..]
misschien niet...
de overheid geeft geen subsidie meer op kinderpostzegels. op het nieuws van de week zeiden ze dat er daardoor dit jaar voor het laatst kinderpostzegels waren maar ik kan dat niet helemaal terugvinden. op de site van de kinderpostzegels zelf zijn ze wat minder rigoureus... (over dat de subsidieaanvraag dus is afgekeurd...) bron
ja, echt zonde... ik vind het altijd zo iets moois, kinderen die voor kinderen zorgen... en dat het geld dan naar instanties gaat waar ze er ook echt wat mee doen...quote:Op donderdag 4 november 2010 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow daar heb ik helemaal niets van meegekregen.. wat zonde. Even afwachten dus.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 4 november 2010 19:51 schreef Stiemie het volgende:
![]()
![]()
![]()
SecretSanta voelt zich een beetje schuldig...quote:Op donderdag 4 november 2010 17:40 schreef mefke79 het volgende:
mag ik ook bij het clubje kloonlozen? Ik heb nog niets gezien ook niet via de lootjessite....
Oooh ik heb ook een kloon!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef SanTessie het volgende:
Ho, ho, ho
Tessie, je hebt er wat moeten op wachten,
maar hopelijk kan dit gedichtje de pijn wat verzachten.
Geloof wat ik je zeggen wou,
je Santa denkt al dagen aan jou,
Ik hoop dat je je zenuwen nog wat kunt bedwingen,
want ik kan maar moeilijk een liedje voor je zingen.
Je zou mijn stem misschien wel herkennen
En dat zou de pret toch wel veel te vlug temmen.
Tsja en als Joshua je SS is, heb je nog even pech, want die is het weekend wegquote:Op donderdag 4 november 2010 23:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Ben ik nou echt nog de enige die helemaal geen ene barst heeft gehoord of gekregen van zn santa?
hmmm, heb je iets te vertellen?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:18 schreef Stiemie het volgende:
Nee hoor Davinia, je SS kent je misschien wel goed en is al druk aan het shoppen
Jee is het al zo laat? Ik ehhhh ga maar eens naar bedquote:Op donderdag 4 november 2010 23:24 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
hmmm, heb je iets te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets gezien....quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:20 schreef trui het volgende:
ca.ra lieve meid
nu wordt het toch tijd
dat je me even uitlegt
wat je allemaal zegt.
jeukende handen, als in 'allergisch'
of ben je van keukenspullen juist NIET vies?
bamboe amuses, lijken die je lekker?
nou ja ieder z'n smaak, 't kan altijd gekker.
kusjes, je eigenste Prancer![ afbeelding ]
Whoei een berichtje van mijn Santaquote:Op donderdag 4 november 2010 20:15 schreef ChanSanta het volgende:
Kinderpostzegels koop ik niet,
dat laat ik over aan Zwarte Piet
Maar Chan wat ik nog graag wil weten
want ik heb naar aanleiding van je lijstje toch wat zitten zweten
Je vroeg een armband, maar wat vind je leuk?
Iets met kleur, kralen, steentjes of een breuk?![]()
Laat het je Santa maar snel horen
dan kan ik binnenkort wat voor je scoren
Ohja crap. Zie je wel, dat krijg je als je lijstje ineens op magische wijze verdwijntquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Inne-pinup het volgende:
Innepin, fijn dat ik nu kan shoppen voor jou
maar ik mis nog iets, wat is dat nou?!
Waar je woont weet ik nog niet,
dus zou ik de kado's niet kunnen versturen tot mijn groot verdriet
Lieve SecretSanta(niet-loos),quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:22 schreef Niet_Santaloos het volgende:
Wat fijn dat je je adres hebt doorgegeven
Ik heb het meteen maar even opgeschreven
Het is ten opzichte van familie best gunstig gelegen
Dus zelf voor postbode spelen ga ik even overwegen
Verzendkosten hoef ik dan niet te betalen
Dus dan kan ik meer cadeautjes voor je halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |