Ik ben minimalistisch geworden toen ik kinderen kreegquote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef Secretanta het volgende:
Ho ho ho amaranta,
ik zou willen dat ik zoiets leuks voor je kon maken,
maar serieus, het was maar een grapje van het haken![]()
Iets creatiefs zit er zeker in jouw pakket!!
hopelijk bezorgt dat jou en je kindjes ook veel pret!
Je huis was inderdaad erg leeg,
moest dat van funda? of ben je erg minimalistisch eej (goh dat rijmpt ook niet![]()
)
misschien ff op ravelry kijken of je een patroontje kunt vinden?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:57 schreef amaranta het volgende:
Oh, als je gaat haken, lieve secretsanta dan weet ik al wat ik wil. Ik wil namelijk heel graag een poesje wat vroeger bij mij zelf in de wieg lag. Het was een soort van geel rechthoekige poes.
En eigenlijk wil ik er dan 2, 2 kleintjes, 1 voor Eva en 1 voor Fabian. Dat zou helemaal ultiem zijn![]()
Ik heb alleen helaas geen duidelijke foto. Maar ik wil er wel een maken.
Een foto van een foto dan....
Je zult wel gezien hebben dat mijn hius zo goeed als leeg is. Verder bruintinten en wit. Gheghe.
Van mij ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nog steeds geen kloon voor mij gespot?
Ik troost me wel met de gedacht dat ik wel wat vragen via de site heb ontvangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Van mij ook niet.
Nobody likes me boehoeee
Yeps.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:26 schreef SecretSacky27 het volgende:
Vraagje: als je vragen krijgt over je verlanglijstje, krijg je daar dan een mail over?
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:40 schreef SantaSnap het volgende:
Lieve Sugarsnap wat deze Santa even van je wil horen,
hou jij van iets voor om de nek of in de oren?
Zag mijn oog naar een ninja-edit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |