abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88379655
Ja, hihi, alles prima in huize ons. fijn dat bij jullie ook alles goed is.
  vrijdag 5 november 2010 @ 21:24:19 #104
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88380239
Fijn he, vind het ook fijn dat bij jullie alles prima is ;)

*verveel me*
pi_88382461
:D

Ik ben er ook weer :W
Kids liggen net pas op bed, zijn bij mn vader en vriendin in Zeeland geweest. Gelukkig zonder problemen beiden op bed kunnen leggen, lagen in de auto ook al wel lekker te slapen.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:26:14 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88383277
Hier ligt er ook eentje eindelijk in zijn bed. En het slaapt!

Slaapzakperikelen: hier ligt de slaapzak gewoon op de commode. Overdag is het gewoon schoenen en sokken uit, prop arm 1, prop arm 2, rits stukje dicht, benen erin, rits helemaal dicht, klaar!
's Avonds douche ik Harry 9 van de 10 keer en dan gaat hij na het douchen gewoon op dezelfde manier in de slaapzak alleen dan ligt het waskussen op de vloer in de badkamer ;)
Ik leid hem eigenlijk met niks af en geef hem ook niks in handen. Draai hem gewoon terug op zijn rug en zeg dat hij moet blijven liggen. Dat laatste heeft nu nog weinig effect, maar ik hoop dat het dat wel ooit gaat krijgen (denk hierbij aan Stef van Inca).

Buikslaper hier en hij heeft geen last van de rits op zijn buik hoor :N

Btw ik weet niet meer wie het zei: heel handig rits op de rug want dan zit je niet zo met wapperende armpjes en beentjes, maar wel met een wegkruipend kind! :D
pi_88393443
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Asyniur het volgende:
Btw ik weet niet meer wie het zei: heel handig rits op de rug want dan zit je niet zo met wapperende armpjes en beentjes, maar wel met een wegkruipend kind! :D
Hahaha.. ja, ok.. elke manier heeft ook z'n nadelen. Lars kruipt nog niet zo hard ;)
Op de grond komt hij uiteindelijk wel vooruit in de richting die hij wil, maar echt kruipen kan je het toch nog niet noemen. Tijgeren, wurmen, portie geluk, en tadaa! Speeltje te pakken :D

Overigens heb ik het zelf nooit geprobeerd, slaapzak achterstevoren. Lars werkt best netjes mee met het gewoon aantrekken van dat ding. En hij slaapt ook meestal op z'n buik en heeft dan ook geen last van de rits.
pi_88393641
Goedemorgen!

Leander ging op een gegeven moment pas slapen als hij zijn slaapzak had uitgedaan. TARA: dan laten we hem toch uit? :?
Einde slaapzak :D
pi_88396841
Goedemorgen (middag al weer bijna)

Hier weer bijna de oude van een best heftige voedselvergiftiging. Donderdagavond om een uur of 11 begon het en ben de hele nacht zoet geweest op een gigantische manier. Jeetje, wat is een mens daar beroerd van. Gelukkig hielp een domperidon goed en heb van 4 tot 6 toch nog geslapen. Maar 's ochtends na een kopje thee toch weer bal. Toen via de huisarts zwaardere domperidon (zetpil) gehaald en toen gelukkig langzaam opgeknapt.

Aangezien ik zelf vrij was vrijdag, was Daan dus thuis, dus manlief is ook gister thuis gebleven om voor Daan te zorgen (en mij ook haha). Daan is wel verkouden en hoest veel maar zijn humeur lijdt er gelukkig niet onder en hij slaapt ook prima.

Vandaag nog maar even rustig aan en hopenlijk dat morgen weer helemaal de oude.
pi_88400761
Op 5 dagen tijd zijn we hier van 4 naar 7 tanden gegaan :% Arme Thomas, maar hopelijk zit het er nu toch voor eventjes op.
En rechtstaan is ook helemaal in :Y Spelen doet hij enkel nog als hij niet in zijn park zit, want eens in zijn park wil hij alleen nog maar staan.
Wel grappig eigenlijk. Hij geraakt nog geen meter vooruit als hij op zijn buik ligt, maar stapt wel al rond in zijn park :')
pi_88407423
@Vlindur: ik denk dat het vooral handig zal zijn voor Rienk dat hij de dag na jullie huwelijk voldoende rust zal kunnen krijgen (maar dat zal voor jullie misschien ook heel handig zijn ;) ). Het lijkt me trouwens zo leuk om te trouwen met je kindje erbij. Alleen daarom zou ik het graag nog eens opnieuw doen :@

Claudia, precies om die reden (omdat Thomas het nog niet door heeft dat er feestdagen zijn) willen we er niet te veel poespas rond maken. Hij snapt het hele gebeuren toch nog niet.

Wel jammer dat je familie niet zo into de decembermaand is.
En ik vind niet dat ik zon vervelende familie heb, maar het is het hele gedoe er rond wat ik overdreven vind. Wij (of althans, P. zeker, ik kan misschien verlof nemen) werken tot 24dec 12u en ondanks het feit dat we vorig jaar hadden afgesproken dat kerstavond bij ons ging zijn, wil mijn zus nu per se dat het toch bij haar thuis is omdat dat makkelijker is voor haar kinderen. Maar dat betekent wel dat we nog 120km moeten rijden tot bij haar thuis en s nachts nog 120km terug moeten. Oké, het zou voor haar hetzelfde zijn (alhoewel ze bij ons mogen blijven slapen), maar wij hebben al elk jaar de afstand afgelegd in functie van haar kinderen (die toch de hele tijd op blijven).

Freecell: 22 kleinkinderen :o Ik blijf me er telkens om verbazen als ik het lees. Wat een circus moet dat wel niet zijn.

Mijn zus viert met haar kinderen zowel Sint-Maarten als Sinterklaas. Dat vind ik echt overkill en zou ik ook niet doen.

En het omslagpunt kan ik me eigenlijk nog heel goed herinneren. Kerstavond en oudejaarsavond hebben mijn ouders nooit met hun ouders gevierd. Kerstavond vieren we al heel mijn leven als gezin, op oudejaar gingen mijn ouders en mijn zus en ik altijd naar de ene zus van mijn pa. Toen ik 17 was ben ik voor de eerste keer niet meer mee geweest omdat ik toen mocht uitgaan. 2 jaar later was het de laatste keer dat ze als familie oudejaar hebben gevierd omdat de kleinkinderen van mijn tante toen al te oud werden en de bende gewoon te groot werd.

En volgend jaar zit er hier geen vakantie in, vrees ik, gezien de toestand van onze rekening. Een terras en gras in de tuin, een poort in de berging en hopelijk een afgewerkte trap: dat zal onze vakantie worden :) Maar Aruba, dat klinkt echt als een land waar ik nooit naartoe zal gaan. Dat is zo mijn-moest-ik-ooit-veel-geld-hebben-vakantie.

Hopelijk is Wolf weeral helemaal genezen :*

En een eerste en bijna een tweede tandje voor Hannah *O*

En tandjes voor Emma *O* En maar rollen *O* En vooruit komen *O* Ik heb het gevoel dat Emma nu echt een reuzesprong doormaakt :Y

Is Sinterklaas bij jullie trouwens niet op 6 december? :o Dat is de eerste keer dat ik daar iets van merk :D (en hoeveel jaar post ik hier al mee? :) ). In België heb je in sommige streken Sint-Maarten en in andere Sinterklaas. Mijn zus haar schoonfamilie woont op 10km van de gemeente waar zij woont, maar bij de schoonfamilie is het Sint-Maarten en bij haar Sinterklaas. Daarom viert ze ze dus allebei (zou ik persoonlijk niet doen). Sint-Maarten was toen ik klein was snoep ophalen en Sinterklaas was het pakjesgebeuren.
Ik denk trouwens niet dat de onthaalmoeder iets doet rond Sinterklaas. Maar ik zal wel een stukje chocolade ofzo geven :Y

@Happy: kan het niet aan de tandjes liggen? Hier merken we dat Thomas minder drinkt als er een tand zit aan te komen.
Wat goed trouwens dat Daan nu minder schrik heeft om te gaan zitten *O* Hier is dat gelukkig geen probleem, maar Thomas zit dan ook al bijna 3 maand alleen, dus hij is het wel gewoon.
Wat fijn trouwens dat je weer beter bent na je voedselvergiftiging.

En problemen met de slaapzak hebben we hier nog niet *hout vasthoudt*

Slaan doet Thomas ook niet. Wel aan de haren trekken en in de wangen nijpen *auw* of zijn nagels in je nek vast zetten. Hij zwaait wel veel met zijn armen in het rond (niet zwaaien als in dada :W ) maar als hij iets wil hebben en hij krijgt het niet of kan er niet bij, dan vliegen zijn armen echt in het rond. Idem als het eten niet vlug genoeg in zijn mond komt.

En nu ben ik weer helemaal bij, denk ik :7 (lastig hoor dat werken en fokken ;) )
pi_88408799
Sint Maarten is heir iets heel anders dan Sinterklaas :D
Sint Maarten is: maak een lampion en ga al zingend bij de deuren langs.
Sinterklaas is met cadeautjes enzo :)

Dus wij vieren ook allebei. Je kan ook moeilijk sint maarten overslaan hier, dat zou echt sneu zijn. Alle kinderen <12 lopen lampionnetje!
pi_88410635
Happy, beterschap. Een voedselvergiftiging kan echt zo heftig zijn :X

Bij Sint Maarten wordt er hier in de buurt fanatiek gezongen en snoep opgehaald O+ Ik kijk er al naar uit als Hannah groot genoeg is om dat te gaan doen. Het is verder niet echt een feestdag ofzo. Sinterklaas wel. Dat is HET feest waar elk Nederlands kind naar uit kijkt (cadeautjes :9 ).

Maar nu hebben we dus een mooie, want mijn mans familie is Duits en daar is het gebruikelijk om op kerstavond (Heiligenabend) cadeautjes te geven. Lekker dubbelop dus :P
pi_88410761
Zo hadden wij ook Sint-Maarten :Y Met een lampion al zingend snoep ophalen :)
Maar in sommige streken in België is Sint-Maarten Sinterklaas en wij woonden vroeger net op de grens. Hier bij mijn man kennen ze Sint-Maarten niet (noch als Sinterklaas noch in de zin van snoep ophalen).
  zaterdag 6 november 2010 @ 21:09:22 #115
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88413841
Leonieke, Sinterklaas is hier op 5 december!
Ik zag nog een ander grappig verschil in je post. In Nederland 'klop je iets af' op hout, ik lees dat jij het hout juist vasthoudt. :D

Leuk om te lezen over de verschillende tradities (of het gebrek eraan) in de verschillende families!
A grand adventure has begun.
pi_88414217
Lokaal zijn er ook veel verschillen. Waar ik ben opgegroeid hadden we wel Sint-Maarten maar heette dat niet zo. We noemden het "de lampionoptocht". En we haalden geen snoep op.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88414240
Claudia, Ivan is gewoon over een week jarig. Je ventje wordt één!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88414250
Hier (prov Utrecht) doen ze volgens mij niet echt aan Sint Maarten. Heb zelf iig nog nooit kids voor de deur gezien.

Papa heeft hier de Sint inkopen al gedaan, scheelt me weer ;)
pi_88414259
Foutje
pi_88414281
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia, Ivan is gewoon over een week jarig. Je ventje wordt één!!!
Ja! En hij loopt nog steeds niet. }:|

We tellen zo'n beetje de minuten af, haha.
pi_88414578
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
We tellen zo'n beetje de minuten af, haha.
Whahaha, dat ga ik denk ook hebben (ik heb nu al af en toe... ohhh nog maar 3,5 maand :@ )
pi_88414630
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 21:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja! En hij loopt nog steeds niet. }:|
:D
Schiet toch eens op Ivan O-)
pi_88414650
Ik dacht ik ga ook eens tellen....vandaag nog maar precies 6 weken :D
  zondag 7 november 2010 @ 01:23:21 #124
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88422275
:o

Ivan is heus echt al bijna geen grote baby meer, maar een kleine dreumes! Ongelooflijk, Claudia, dat jij was bevallen staat me nog zó bij! Al bijna een jaar geleden! *O*

En heuj, vanavond had ik, for no apparent reason, ineens een flashback naar hoe ik tijdens mijn bevalling door de gang van het ziekenhuis strompelde en enorm werd aangestaard door iedereen die daar zat.. Raar hoor, sta je een bandje te kijken, loop je ineens door de gang van het ziekenhuis :P Ik was op dat moment vooral superboos, lief ging een rolstoel voor me halen maar dat lukte niet, omdat ze bij de voorlichtingsavond van het ziekenhuis hadden gezegd dat er een muntstuk van 50 cent inmoest, maar er bleek 20 cent in te moeten :( Die zat uiteraard niet in mijn vluchttas.. Bizar, ik had niet verwacht ook aan de flashbacks te gaan ofzo, maar hier hebben we het dan :P

Stef slaapt vannacht bij mijn ouders, morgenochtend eens niet om 5 uur eruit omdat de wintertijd nog steeds niet bij Stef aan is gekomen :P En hij is zwaar aan de babbel de afgelopen dagen! Hij zei al 'ssss' (poes of fles), 'aaaahh' (aaaai), papa, mama, die en dada (dagdag), vandaag zei hij bij mijn vaders aquarium 'tis!' (vis) O+ Hoe cool is dát? :)

Ik moet nog veel bijlezen hoor, maar ik hoop daar morgen aan toe te komen. Weet alleen niet zeker of het lukt, morgen wordt ook de as van mijn oom bijgezet in het familiegraf en daar ga ik wel heen.

Voor nu een :* !
3!
pi_88424678
Waaah Inca, das maf zo'n flashback ineens :D Wel logisch dat je kwaad werd om die rolstoelen!
En succes met uitslapen! O+

Die wintertijd begint hier storend te worden }:| Zit nu ook beneden met een kletsend en brood etend manneke naast me... Die was ook meer dan een uur geleden blij wakker }:|
Is er een manier om dat te verschuiven? Alles hier in huis is op de nieuwe tijd, behalve wakker worden.
pi_88424816
Hehe.. Lars slaapt ook niet meer langer dan tot 6:30/7:00. En gister was nog wel best een drukke dag, ietsjes later naar bed dan normaal enzo.. dus ik hoopte dat-ie mij zo op zondag wel ietsjes langer zou laten slapen. Niet dus. Ach ja... het is ook wel weer gezellig, zo'n brabbelend kereltje op het speelkleed. (En ik denk dat ik straks tijdens zijn slaapje ook weer gewoon in bed kruip :D)

Kennen jullie het Boekenfestijn trouwens? Dat is dit weekend in Eindhoven :) Heerlijk tussen allerlei (afgeprijsde) boeken neuzen. En ik heb er een hele stapel leuke kinderboekjes vandaan gehaald!
pi_88424852
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 08:17 schreef Shandaly het volgende:
Hehe.. Lars slaapt ook niet meer langer dan tot 6:30/7:00. En gister was nog wel best een drukke dag, ietsjes later naar bed dan normaal enzo.. dus ik hoopte dat-ie mij zo op zondag wel ietsjes langer zou laten slapen. Niet dus. Ach ja... het is ook wel weer gezellig, zo'n brabbelend kereltje op het speelkleed. (En ik denk dat ik straks tijdens zijn slaapje ook weer gewoon in bed kruip :D)

Kennen jullie het Boekenfestijn trouwens? Dat is dit weekend in Eindhoven :) Heerlijk tussen allerlei (afgeprijsde) boeken neuzen. En ik heb er een hele stapel leuke kinderboekjes vandaan gehaald!
Boekenfestijn is idd heerlijk :Y
Vroeger deden we ze allemaal in België, nu beperken we ons meestal tot enkel Brussel (is nog maar net geweest), maar ik vermoed dat ik dit jaar Gent misschien ook nog eens zal meepikken. En niet alleen voor de kinderboeken ;)

En rond 7u is hier ook het maximum, maar eigenlijk is dat voor Thomas ook wel uitslapen aangezien hij er tijdens de week om 6u uit moet (maar damn, wat zou ik het fijn vinden om toch iets langer te kunnen slapen ;) ). Gisteren zijn we hier rond 10u met z'n drieën in de zetel in slaap gevallen :D
pi_88424861
quote:
Op zondag 7 november 2010 01:23 schreef Incantrix het volgende:
En hij is zwaar aan de babbel de afgelopen dagen! Hij zei al 'ssss' (poes of fles), 'aaaahh' (aaaai), papa, mama, die en dada (dagdag), vandaag zei hij bij mijn vaders aquarium 'tis!' (vis) O+ Hoe cool is dát? :)
Héél cool! Wat knap van Stef! 8-)
pi_88424894
Wat kan Stef al veel woordjes zeggen! _O_ O+

Niels wordt ook nog steeds op de oude tijd wakker. Naar bed gaan lukt ook nog steeds niet om half 8, om 7 uur is hij echt al ingestort. Dat stomme verzetten van de klok ook, dat ene uurtje langer licht maakt maar heel kort verschil }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88425174
tsjek. selene's virusje van van de week was besmettellijk :(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88425476
Hallo,
Mijn dochter is ook al een grote baby...wat is dat snel gegaan zeg!
Ik lees een heleboel over feestdagen perikelen...hebben wij ook hoor, maar ik steek nog even mijn kop in het zand.
Ik zit wel een beetje met het volgende

Mijn dochter is 8 maanden en kan sinds een paar weken kruipen. Sindsdien kruipt ze mij door het hele huis achterna. In principe natuurlijk heel leuk. Waar ik ben, wil zij ook zijn. Ze trekt zich dan op aan mijn broek en wil dat ik haar oppak. Als ik dat niet doe gaat ze jammeren en huilen met dikke tranen. Nu probeer ik altijd om er niet te veel aan toe te geven, ik moet toch ook eens een kop koffie voor mezelf kunnen zetten. Bij mijn vriend doet ze dit niet. Die zit lekker op de bank en M. Speelt rustig op haar speelkleed. Zo gauw ik de kamer inkom, hangt ze weer aan mij en is het leuk spelen afgelopen,
Er zijn vast meer kindjes die dit doen. Hoe gaan jullie er mee om?
pi_88425563
't Goh, een niet-kruipende Thomas lijkt me toch wel handig als ik dit verhaal hierboven lees ;)

Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Thomas is ook nog niet eenkennig of wat dan ook. Maar het lijkt me niet altijd even interessant.
pi_88426224
quote:
Op zondag 7 november 2010 09:54 schreef aap_noot_MUIS het volgende:
Er zijn vast meer kindjes die dit doen. Hoe gaan jullie er mee om?
Dat is situatiegebonden:

- Ik probeer in ieder geval duidelijk samenspeeltijd te organiseren en zelfspeeltijd. Nu is het niet zo dat het initiatief om samen te spelen altijd van mij komt, maar ik probeer hem te leren dat ik soms dingen voor mezelf doe en soms tijd voor hem heb.

- Als hij begint te mopperen probeer ik hem te negeren of leid ik hem af. Dat hangt echt van de situatie af. Ik verwacht niet dat hij altijd maar even fit is en zichzelf even goed kan vermaken. Nu is hij bijvoorbeeld ziekjes en heeft hij extra aandacht nodig. Later op de dag is hij ook vaak wat minder in goede doen.

- Als ik hem echt niet in de buurt kan hebben (bijvoorbeeld tijdens het koken) doe ik hem preventief in de box (dus niet achteraf als straf!) en zeg ik dat het tijd is om eventjes voor zichzelf te spelen omdat mama <insert reden>. Als hij echt geen zin heeft om in de box te spelen (bijvoorbeeld omdat het al later op de dag is) doe ik hem in de kinderstoel en geef hem ik wat te eten.

- Als het oké is dat hij om me heen scharrelt maar ik niet met hem wil spelen probeer ik hem bij hetgeen ik doe te betrekken. Als ik bijvoorbeeld was ga vouwen laat ik hem 'meehelpen'.
pi_88426596
We hebben trouwens een kleine bandiet :D Een deel van zijn speelgoed (knuffels, rammelaars, ...) ligt in zijn sitter naast het park (kwestie van hem wat plaats te geven in zijn park om rond te stappen en af en toe eens te switchen van speelgoed).
Zit onze kleine vriend nu tussen de spijlen van zijn park speelgoed uit zijn sitter te halen _O- Zo schattig om te zien eigenlijk O+ Zowel zijn handjes als zijn voetjes zitten nu tussen de spijlen en hij zit in opperste concentratie de sitter leeg te plunderen :D
pi_88426657
Ik weet niet wat een sitter is (een wipstoel?) maar het klinkt heel schattig! Het is zo leuk om te zien hoe je kind langzaamaan de wereld meer en meer gaat verkennen en die beter leert te begrijpen.

Ivan heeft vandaag definitief doorgekregen hoe hij zelf muziek aan kan zetten met mijn iPod-in-box. Ik hoorde ineens muziek, liep naar de woonkamer en zag daar een jongetje dansend achter zijn loopkar.
pi_88426667
Dyon is thuis helemaal niet eenkennig. Bij anderen heel soms wel. Hij lacht dan altijd wel, maar als iemand anders hm vast heeft en hij ziet mij dan steekt hij zn handen naar me uit. Hij is wel weer snel afgeleid en vindt vaak alles best.
pi_88426685
Ik vind dat park zo schattig klinken :D
Een sitter staat hier toch ook wel bekend als wipstoel Claudia.
pi_88426706
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft vandaag definitief doorgekregen hoe hij zelf muziek aan kan zetten met mijn iPod-in-box. Ik hoorde ineens muziek, liep naar de woonkamer en zag daar een jongetje dansend achter zijn loopkar.
Wat schattig :D
Dyon is ook helemaal gek van alles wat muziek maakt!
pi_88426723
Oh, ik heb het nog nooit iemand een 'sitter' horen noemen! Het klinkt wel logisch, alleen vind ik een sitter als opslagplaats van speelgoed wat minder logisch klinken. :P
pi_88426784
Ik ben trouwens filmpjes van mijn iPhone aan het uploaden en converteren. Wat een rotklus! Eerst moet ik via een online (gratis) converter de filmpjes converteren van .mov naar .wmv (en dat duurt lang!) en daarna moet ik in Movie Maker het beeld 270 graden draaien. Weet iemand hoe dit handiger kan? Ik wil er best geld voor betalen.
pi_88426808
Ik heb gisteravond en vanmorgen eens al het speelgoed in huis uitgezocht. Babyspeelgoed wat niet meer gebruikt wordt weggedaan of naar zolder en het 1+ speelgoed naar beneden.
Ik zou echt niet weten wat we voor Dyon zn verjaardag moeten vragen.....we hebben echt genoeg en ik vind het zo zonde als het dan toch niet gebruikt gaat worden.
We willen wel het Ikea keukentje hebben voor beiden, zou het gek zijn als we centjes vragen om daarbij te leggen? Dan hebben we tenminste wel iets wat echt gebruikt gaat worden, maar het is niet specifiek voor Dyon.....
Kyllian kreeg voor zn verjaardag ook wat geld en daar hebben we een slee voor gekocht (wilde hij zelf ook graag). Is tenminste iets praktisch wat gewoon lang mee gaat.
pi_88426839
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 11:11 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb het nog nooit iemand een 'sitter' horen noemen! Het klinkt wel logisch, alleen vind ik een sitter als opslagplaats van speelgoed wat minder logisch klinken. :P
Kijk eens bijv op de babydump site, daar staat ook 'sitters' als kopje :P
pi_88427128
De sitter is idd niet de logische plek om speelgoed in te leggen, maar het staat daar zo handig naast het park. En er in zitten, wil Thomas toch niet meer, daar is hij te groot voor vindt hij zelf :{w

Vinden jullie ook niet dat park minder als gevangenis klinkt ipv box? ;) Het lijkt wel een plek te zijn waar het steeds leuk vertoeven is *)

En wat leuk van die muziek. Ik heb niet de indruk dat Thomas al helemaal into muziek is, maar dat komt wel nog :)
  zondag 7 november 2010 @ 11:32:52 #144
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88427242
Heerlijk om over al die ondernemende kinders te lezen hier.

Meimeltje, ik vind het niet raar hoor om geld te vragen voor een groot cadeau, beter dan een zoveelste knuffel, blokkendoos of ander al aanwezig speelgoed.

Daan heeft eindelijk een manier gevonden om verder te komen als hij het staan zat is. Nee, het is niet gaan zitten, maar hij brengt 1 hand naar de grond, gaat dan door zijn knietjes en dan headfirst zijn hand op de grond en de 2e hand erbij. Dat doe hij heel voorzichtig maar het werkt *O* (ik kan zeggen dat dat erg prettig is als je zelf en je man behoorlijk beroerd zijn en je dus niet de hele tijd die kleine hoeft te helpen).
pi_88427290
Meimeltje wat geld vragen betreft, sluit ik me helemaal aan bij happy :Y

En wat doet Daan dat goed *O*
pi_88427362
Beterschap Happy!
Irritant is dat he? Tegelijk ziek zijn... daar kwamen wij vorige week ook achter. Zou nu eigenlijk niet meer mogen kunnen.
pi_88429473
Happy, beterschap!

Ik weet al een cadeau voor Dyon zn verjaardag....heel veel batterijen :P Van al het speelgoed wat we weer tevoorschijn gehaald hebben waren de batterijen leeg ;)
Maar hij vindt het allemaal wel erg mooi.

[ Bericht 4% gewijzigd door Meimeltje op 07-11-2010 13:01:59 ]
pi_88434054
Wij proberen eigenlijk het batterijen speelgoed te beperken. Helaas lukt dat niet zo, want we krijgen het toch wel (iets met een gegeven paard niet in de bek kijken enzo).

Claudia, je kleine man al bijna 1! Voor ons komt het op deze manier ook wel heel snel dichtbij. We moeten zijn cadeau nog kopen :@ (het is al heel wat dat we weten wat we willen geven)

Happy, hopelijk knap je snel helemaal op, voedselvergiftiging is heftig

Afgelopen week was hier niet zo gezellig :N

We zitten midden in een badkamerverbouwing (die morgen klaar moet zijn...). Thomas was heel erg ziek van zijn prikjes op het cb afgelopen maandag. Donderdag was hij gelukkig weer opgeknapt. Maar nu zijn de nachten bal... Hij ligt de hele tijd te jammeren terwijl hij wel slaapt. Zijn speentje gooit hij er steeds uit en dan is het weer jammeren... Geen idee wat er aan de hand is... Ik zie geen kiesjes ofzo. Gisteren duurde het tot 20.30 voordat hij sliep, en toch weer 's nachts half-wakker.
Hij is wel heel erg verkouden, en moet ook redelijk veel hoesten. (misschien ook van het stof van de verbouwing)
  zondag 7 november 2010 @ 16:44:14 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88437537
Hysterisch speelgoed noemen wij het batterijen speelgoed. We hebben het wel, is ook niet erg maar niet te veel.

Hier komen ze wel langs de deur met Sint Maarten, maar wij doen er niet aan mee. Je kan hier opgeven of je mee wil doen en of je wil dat de kindjes langs komen. Er zullen vast nog meer kindjes langs komen dus ik haal wel wat in huis.

Leonieke, ik vind park enorm grappig, ik denk dan meteen aan een parkeergarage.

Wij dansen wel vrij vaak met Noortje, of ze er muzikaal van wordt weet ik niet. Ze vindt het wel erg leuk.

Mijn meisje trekt zich op aan van alles en wil staan, gek kind. Hier het bewijs, met trotse blik (we hebben een pyjamadagje, dus Noortje zit nog lekker in d'r pyjama).
pi_88439038
Aoraki, balen van die nachten zijn. Maar gelukkig is hij wel weer opgeknapt na die rotprikjes.

Noortje die zich al kan optrekken, knap hoor! En ze ziet er cute uit!

Ik ben ook geen fan van batterijenspeelgoed, meestal zijn het geluidjes waar je sowieso knetter van wordt. Ik hou vooral van houten speelgoed, lekker degelijk. Kan mee gesmeten worden zonder dat het kapot gaat en het ziet er ook mooier uit.
pi_88439225
Zooo even een ego post, maar ben zo trots!

Rienk zette een stap! Een hele echte stap! *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88439274
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef Vlindur het volgende:
Zooo even een ego post, maar ben zo trots!

Rienk zette een stap! Een hele echte stap! *O* *O* *O* *O*
Een losse stap?? :o :o
pi_88439454
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:38 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Een losse stap?? :o :o
Ja! O+ *O* *O*

Hij stond bij de salon tafel, draaide zich om, we zien hem twijfelen, en toen zette hij een hele stap en liet zich toen zakken om verder te kruipen! :o O+ *O* *O* *O*
pi_88439483
Wat knap zeg!! :o *O*

Stond hij al vaker los zonder een stap te zetten?
pi_88439555
Ja, hij kan al los staan, maar vind dat nog wel eng hoor :Y We zetten hem neer en dan blijft hij soms wel meer dan 6 seconden los staan en laat zich dan door zn knietjes zakken.
  zondag 7 november 2010 @ 18:35:21 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88440928
Ivan bijna 1! :o

Wat leuk dat Stef al zoveel zegt!
Ik was gisteren bij Ca.ra en Thomas babbelt ook al zo heerlijk O+

Thomas, heel slim van je om zo jezelf te voorzien van speelgoed :Y

Meimel, ik zou ook gewoon vragen om bij te leggen voor iets groters hoor!

Daan, wat ga je goed joh!
En Noortje ook al zo'n bijdehante snelle dame!

Aoraki, wat een nare week heb je achter de rug. Hopelijk gaat het komende week beter.

Rienk, wat goed joh! *O*
pi_88442742
Wow zeg, die Rienk is vast zon snellerd die vast gaat lopen binnen een paar dagen en dus ruim voor zn verjaardag

Leuke fotos van Dyon

Wat knap en zo lief dat Stef al woordjes en juiste klanken kan zeggen!
Hier ook een praatgraag

Wij zijn in Zeeland, Renesse momenteel, laatste nachtje en dan weer naar huis.
Gisteren lekker op strand gewandeld en vandaag in Middelburg geshopt.
Wolf werd vanmorgen wakker met bloed uit zn oor! van de week had hij 1 dag koorts en was dus al dagen hangerig en slecht slapen s nachts. Zal wel oorontsteking zijn (geweest) wat nu openknapt. Hij heeft dus al die tijd gewoon gegeten en helemaal niet aan zn oor gezeten ofzo dus het is me echt niet opgevallen hij is gewoon zichzelf nu
Maar even goed in de gaten houden en anders morgen even naar de eigen arts thuis.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88442926
Poppejans, lekker weekendje weg?? Zitten jullie op een park van Roompot in Renesse?
Wij kregen kortingsbonnen, dus wilde daar misschien weekendje boeken.
pi_88443038
Ja, inderdaad Roompot! er zitten er hier twee van Roompot. Wij zitten op Soeten Haert, een villapark met verder weinig te doen, wel grote mooie huisjes.op het andere park is het zwembad waar je gratis gebruik van kan maken maar dat hebben we dus niet gedaan vanwege Wolfs oor
We mochten mee met mn ouders, altijd goed dus haha!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88443204
Oww lekker! Wat we wilden boeken was ook soeten haert, want je kon dan maar uit een paar parken kiezen. Veel plezier nog en hopelijk gaan zn oortjes snel weer over.
pi_88443393
Wauw, wat knap dat Rienk zijn eerste stap heeft gezet! Houd je je camera de komende dagen in de aanslag, Vlindur?

Poppejans, daar zou ik erg van schrikken, bloed uit een oor. Maar het is dus niks om door gealarmeerd te raken?
  zondag 7 november 2010 @ 19:53:22 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88443707
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:35 schreef Asyniur het volgende:
Ivan bijna 1! :o

Wat leuk dat Stef al zoveel zegt!
Ik was gisteren bij Ca.ra en Thomas babbelt ook al zo heerlijk O+

Thomas, heel slim van je om zo jezelf te voorzien van speelgoed :Y

Meimel, ik zou ook gewoon vragen om bij te leggen voor iets groters hoor!

Daan, wat ga je goed joh!
En Noortje ook al zo'n bijdehante snelle dame!

Aoraki, wat een nare week heb je achter de rug. Hopelijk gaat het komende week beter.

Rienk, wat goed joh! *O*
Je moet wel vaker langskomen, anders krijgt Thomas geen kans om over zijn Harry-fobie heen te komen :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 7 november 2010 @ 20:02:02 #163
95408 Incantrix
pi_88444134
Vlindur, woah, wat GOED!! *O* *O* *is plaatsvervangend trots* Tjémig, wat is dat ventje snel ook O+

Thomas ook al zo aan het babbelen, wat gaaf, Ca.ra! Domme vraag, ik weet niet of ik misschien een update heb gemist, maar hoe is het eigenlijk met zijn benen? Heeft hij nog veel fysio?

Wolf een bloedend oor? :o Zoals Claudia zei, daar zou ik erg van schrikken denk ik. Gelukkig lijkt hij verder erg ok te zijn, dat is fijn om te horen.. :*

Meimel, ik heb precies hetzelfde als jij: liever iets nuttigs dan dat er rechtstandig 3 kuub speelgoed naar binnen wordt geschoven. Wij hebben mijn ouders nu eindelijk zo ver dat zij zijn eerste échte paar schoenen willen kopen voor zijn eerste verjaardag, nu alleen mijn schoonouders nog even die loopauto nog even uit het hoofd praten (hij krijgt van ons al een wheelybug).

Stef heeft het loop-trucje nu écht goed door! Voorheen liep hij wel, maar kroop hij meestal liever, maar sinds vandaag loopt hij eigenlijk alles, tenzij hij ergens snél wil wezen/wegkomen (oftewel: als hij iets heeft gepikt en je wil het afpakken :')). Heel cute, hij hobbelt (en dat bedoel ik letterlijk :D) zo de kamer door, maakt bochten, staat tussendoor even stil en wandelt zo weer verder O+ Het is zo schattig en zo bijzonder, ik word er helemaal weemoedig van, een duidelijkere manier om te illustreren dat hij bijna geen baby meer is kan ik me niet bedenken..
3!
  zondag 7 november 2010 @ 20:09:37 #164
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88444504
Het gaat goed, hij krijgt nog 2x in de week fysio, waarvan eens in de twee weken een keer in het zwembad. Hij loopt nu aan 1 handje en staat regelmatig even los, maar op zelf lopen mogen we nog even wachten tot meneer zich wat zekerder voelt.
Het is wel veeeeeeel sneller gegaan dan we gedacht hadden!
Zo nu en dan gaat zijn (meestal rechter) knie weer uit de kom. Dat doet hij overigens zelf door bepaalde spieren aan te spannen. Meestal is er dan 'iets', oorontsteking, tandje, koorts.

Het lopen van Stef klinkt supercool. Ik vind het al zo schattig als Thomas achter zijn karretje hobbelt, ik kan haast niet wachten tot het zo ver is :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88444624
Incantrix: aan een eerste paar schoenen zat ik ook te denken haha. Uit ervaring wil ik echter toch maar wachten tot hij echt loopt en dan een juiste maat schoenen kopen.
De wheelybug hebben wij ook en is bij Kyllian erg populair geweest! Die gaat Stef vast ook leuk vinden :)
pi_88444705
Oww Stef loopt al, dat wist ik niet :D Wat zijn er toch veel kindjes snel hier :D
pi_88445161
Wat klinkt dat ongelooflijk ontroerend, Icantrix! Ik kan niet wachten tot Ivan gaat lopen.
  zondag 7 november 2010 @ 20:37:31 #168
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88446128
Rienk wat goed van je! O+

Inca wat klinkt dat lief! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 7 november 2010 @ 21:56:28 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88451975
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Ca.ra het volgende:
Je moet wel vaker langskomen, anders krijgt Thomas geen kans om over zijn Harry-fobie heen te komen :P
Ja, arme Thomas! Maar hij ziet dan ook nooooooit kinderen ;)

Inca, dat zeg je mooi O+
  zondag 7 november 2010 @ 22:03:25 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88452455
Rienk zijn eerste stapje!! logisch dat je trots bent Vlindur! *O*

en Stef loopt gewoon al! *O* wat goed joh!

Ivan bijna jarig *O* Evie nog lang niet hoor ;)

Poppejans dr lekker uit geweest, heerlijk! en ik hoop dat het bloedende oor, zorgt voor minder druk op het oortje.

en ik mis van alles, maar blijf moe moe moe, lurk veel, maar reageer amper... sorrrrrry!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88463282
Rienk, man wat goed!! *O* Ben benieuwd of Minke hem nu ook zo snel al opvolgt... zal wel niet denk ik.

Stef al aan de wandel! *O* Wat gaat ie hard!!!

Ivan bijna jarig, spannend hoor. Kereltje wordt echt al groot, zo snel!

Poppejans, wat een schrik lijkt me (zou ik wel hebben denk ik). Wel fijn dat ie er weinig last van lijkt te hebben. Hopelijk is het wel over dan nu. :*

BJ, wat is die meid van jou alweer groot joh! Zag haar net in het fototopic, maar niet normaal wat een echte meid al! Daar is niks baby meer aan hoor... O+

Ca.ra, tof dat het met Thomas zo goed gaat met de fysio! Dat ie gewoon al stappen zet is fantastisch!

Aoraki, :* voor jullie hoor... het zit niet mee, bah!

Hier weinig te vertellen, all goes well! Maar ben wel flieft en trots op mijn meissie!
pi_88463467
Poppejans wat enorm schrikken, bloed uit zijn oor :X Vandaar dat hij wat ziek was.

Stef loop echt! *O* O+ Ik zeg: filmpje!!!
Oh, dan is die van mij dus nog een baby'tje O-) O+ lalalaaa

Rienk, wat doe je nu! Een echte dreumesstap! :o O+ Wow wat gaat hij snel! Filmpje!! :P

BJ je meisje wordt echt groot inderdaad :Y Een echte dreumesdame O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88464419
Lopen al? :o
Kunnen ze daarmee niet even wachten tot het volgende topic? ;)

Florian zat net rechtop in zijn bedje te huilen :?
Serieus, hij kan al maanden zitten, maar doet NOOIT maar dan ook nooit pogingen om zelf te gaan zitten _O-
Nuja, bedje vanavond standje naar beneden... of hij moet in zijn ledikant al :o

Vanavond weer cursus in onze kerk over baby's en kinderen van 3 maanden tot 2 jaar! Zo leuk, gaat over communicatie met je baby en dreumes. Ook met gebaren enzo O+ En dan de officiele Nederlandse gebarentaal gebaren :)
pi_88467763
Mijn baby denkt ook dat ze een dreumes is, kijk maar

Gelukkig heeft ze de haardracht van een kleine baby :P
haal het filmpje later wel weer weg

Ohja wij zitten met een dilemma, het lievelingsplekje van Claire is in de la zitten onder de box. Eigenlijk willen we de box weg halen, maar dat is wel zielig.
pi_88468811
Wow! Dat is ook niet één stpje oid :o Dat is gewoon goed lopen!
Stoere baby!
pi_88468890
Claire :o Jij bent toch van eind december? Kleine dreumes.... wat supergoed en stoer!
  maandag 8 november 2010 @ 13:06:09 #177
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88469688
JEETJE Claire! wat doe je nu!!! wat goed zeg!!
  maandag 8 november 2010 @ 13:14:47 #178
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88470003
Claire wat een grote meid ben jij! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88470261
30 December Lijnloos. Kind is niet tegen te houden.
Grappig dat je dat zegt Marlinde, meeste mensen denken dat ze heel klein is (ze is gewoon gemiddeld) omdat ze al zoveel doet. Ze denken dus dat ze ouder is.

We hebben nu zo'n houten loopfietsje van zolder gehaald die m'n oudste kreeg op haar eerste verjaardag. Zij zat er wiebelig op, Claire zit als een huis. Lekker ermee rond lopen, erachter of ervoor dan, dat je ook kan lopen als je er op zit heeft ze nog niet door. Ze klimt er wel zelf op en af.
pi_88472313
Claire! :o

WAAUW! *O* *O* *O*
pi_88474521
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:

Poppejans, daar zou ik erg van schrikken, bloed uit een oor. Maar het is dus niks om door gealarmeerd te raken?
Mijn moeder heeft ontzettend veel oorpijnen van mij vroeger meegemaakt en herkende het meteen als een middenoorontsteking en dat het niet iets alarmerends was omdat hij er geen koorts bij had en gewoon alert was.
Google leerde me dat het inderdaad naar alle ws een middenoorontsteking is geweest en dat daarbij bloed mee kan komen uit oor, nu ws voorbijomdat er rommel uitgekomen is en dus de druk eraf.
Hou het uiteraard nog goed in de gaten hoor, maar er is gelukkig niks meer uitgekomen ook geen vocht.

Claire is van 30 dec en loopt?! :o :o :o wat een snelle meid!
Die van mij gaat echt niet lopen voor zn 1e verjaardag :D
al kan het zomaar ineens vanuit het niks heel snel gaan met sommige dingen

BJ en Vlindur wat een gave avatars hebben jullie O+ ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zoiets doe, met een foto van mn eigen kind dan he
pi_88474776
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef Poppejans het volgende:

BJ en Vlindur wat een gave avatars hebben jullie O+ ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zoiets doe, met een foto van mn eigen kind dan he
Ik zag hem idd bij BJ en dat vond ik zo gaaf dat ik het ook wilde, heb McLaura gevraagd om het te doen O+ Snap er zelf de ballen niet van :@
Mooi he *;
pi_88475545
Ik heb er ook een gemaakt! *O* O+
pi_88475633
Ik snap dat verkleinen enzo dus ook niet Vlindur, ik vraag eens even hulp hier want ik weet al een foto die ik hebben wil..

ooh Lijnloos ook al O+ O+
pi_88475658
Ik wil je best helpen hoor PJ...
pi_88475661
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt! *O* O+
Oh dies leuk! O+

Nou moet ik wel wennen hoor, kon mijzelf zonet ook al niet vinden _O-

PJ, ik wil Laura wel voor je vragen? Stuur maar ff foto door :Y
pi_88475699
Ik maak er thuis effe een gifje van vanavond, zodat ik om en om Minke en mijn UPje heb... scheelt inderdaad zoeken ;) Hoewel ik ook mijn eigen posts een afwijkend kleurtje heb gegeven, dus dat helpt wel
pi_88475883
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Lijnloos het volgende:
Ik maak er thuis effe een gifje van vanavond, zodat ik om en om Minke en mijn UPje heb... scheelt inderdaad zoeken ;) Hoewel ik ook mijn eigen posts een afwijkend kleurtje heb gegeven, dus dat helpt wel
Ja, mijne zijn lichtpaars, maar ik zat zo om het plaatje te zoeken dat ik het kleurtje niet eens doorhad :')
Lekker bezig he.. :|W

Hm ik zou ook wel een gifje willen :Y Wil je mijne ook doen?
pi_88476191
jeeej gelukt !
pi_88476427
Jeuj! Wolf = avatar! *O*

Ik moet wel nog effe uitproberen hoe en wat hoor Vlindur, maar als het lukt wil ik jouwe ook wel doen ;)
Moet je effe hier doen: http://gickr.com/
Werkt prima, alleen maakte hij mijn avatar wel te groot, dus heb bij custom 57px als max aangegeven, dan deed ie hjet wel goed.

[ Bericht 27% gewijzigd door Lijnloos op 08-11-2010 16:28:13 ]
  maandag 8 november 2010 @ 16:25:40 #191
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88476679
*O* voor Claire! Wat goed!

Poppejans, wat naar van Wolfs oortje. Op zich wel fijn dat hij er niet merkbaar last van heeft gehad!
Heb je naar je zin gehad in Renesse?

Emma is verkouden, en hoe! Er lopen continue groenige riviertjes uit d'r neus. :X Tijdens het eten van d'r fruit werd ze iets te enthousiast en nam een hap banaan die veeeel te groot was, die kwam er dus weer uit met als bonus nog een flinke golf melk van de fles die ze anderhalf uur daarvoor had gehad.
Ik ben ook vreselijk verkouden en ruik niks, met als gevolg dat bij het verschonen van d'r luier ineens in een poepluier zat te graaien.
Je hebt soms van die dagen... :+

Madammeke is vanochtend weer ingeent tegen het RS-virus. Op het KDV is het RS-virus vorige week geconstateerd bij een kindje wat op een andere groep zit maar het komt dan toch ineens dichtbij, brr.

Op de weegschaal:

Foto is niet scherp maar ze ligt dan ook nooit stil. :D

Gewicht:

Gewicht lijkt met deze meting weer terug te zakken naar het lijntje wat ze al volgde. Kan kloppen, ze is twee weken in hongerstaking geweest ivm doorkomende tandjes. Ook geeft deze weegschaal altijd lagere waardes dan die in het ziekenhuis.

Lengte:
A grand adventure has begun.
pi_88478244
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Keshet het volgende:
Emma is verkouden, en hoe! Er lopen continue groenige riviertjes uit d'r neus. :X Tijdens het eten van d'r fruit werd ze iets te enthousiast en nam een hap banaan die veeeel te groot was, die kwam er dus weer uit met als bonus nog een flinke golf melk van de fles die ze anderhalf uur daarvoor had gehad.
Hier net tijdens het banaan eten een flinke nies, waarna er 2 van die dikke groene riviertjes stonden. Zal het soms aan de banaan liggen? ;)

Bedankt voor de lieve reacties op Claires filmpje!
pi_88478401
Emma O+ En snotneuzen zijn vies.. Rienk heeft hier doorzichtige rivieren :{

Laura heeft mn ava gemaakt, mooi he!
  maandag 8 november 2010 @ 19:28:19 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88484204
mooi Wolf en Rienk in de avatar!! O+

ik heb die van mij hier op fok laten maken; wilde erg graag mijn meisje in mijn avatar en ben ook blij met het resultaat O+
(ik kan dr zelf ook niets van..)
  maandag 8 november 2010 @ 20:26:08 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88487415
Florian kan zelf gaan zitten! *O*
nou nog doen wanneer papa en mama het ook kunnen zien

Claire, wat goed joh! *O*

En Emma, wat een prachtige curves! :Y

En groene snot hoort erbij ;)
pi_88487868
Claire :o
Net 10 maanden en dan al lopen :o
pi_88487998
Claire :o *O* ^O^ O+ . Echt geweldig, zo stoer!

En keshet, wat goed van jullie kleine gup ^O^ O+ .

Ik droomde vannacht dat mijn zoon opstond en een rondje liep. En ook dat ik dat hier trots kwam vertellen :o . Bij deze dus, mijn zoon stond op en liep een rondje in mijn droom ^O^ :P .
pi_88488393
Wat een rappe kinderen, hier allemaal :o Maar Claire *O* Wat doe je dat goed :Y

Groofsken, ik vind persoonlijk dat jouw zoontje heel vlot liep hoor ;)

Thomas heeft vandaag zijn eerste halve boterham opgegeten :o Al weet ik niet hoe het is meegevallen want we hebben mijn schoonmoeder moeten opbellen om hem op te pikken bij de oppikken. 1u45min na vertrek op het werk zijn we thuis gekomen (normaal gezien is het 's avonds ongeveer 50min rijden). Maar we horen het morgen wel hoe het is verlopen :)
pi_88488912
Wow Claire! Wat een stoere meid zo! _O_ (ze lijkt best wel op Hannah)

Keshet, wat gaat Emma goed zeg *O* pittig wijffie is het. Lekker spekkies kweken he?

Leonieke, had Thomas nog geen brood gehad? Hier een echt broodmonster, net als haar mama :D

Het valt me wel op dat er vrij weinig kindjes bijkomen op de lijst hier. Is het kleine-babietjestopic zo leuk ofzo :P
  maandag 8 november 2010 @ 20:57:05 #200
95408 Incantrix
pi_88489001
Claire :o *O* Wow, kíj dan wat goed! Echt zeg, wat heeft ze al een geweldige balans! En heuj zeg, hoe komen jullie aan dat boekje? Stef heeft exact dezelfde :o Ergens van de rommelmarkt gepulkt! :D

Lief Emma'tje, wat sneu dat je zo ziekjes/verkouden bent.. Bah, naar he, die enorme klodders groen all over the place? Stef vind dat dan ook heel naar, dus dan veegt hij met de rug van zijn hand onder zijn neus tot het weg is. Daarna veegt hij dan in één soepele beweging ook nog even flink in zijn ogen :') Zó fijn, snotklodders uit wimpers weken :') Beterschap, Emma :* Wel even een dikke *O* voor deze curves, wat gaat dat goed zeg!! *O*

Groofsken, hahaha, dat is toch ook iets om trots op te zijn? *O* Het is sowieso al een droomjochie O+

Meimelte, fijn te horen dat de wheelybug bij jullie echt een hit is :) Het zou toch wat zijn als hij er dan geen kont aanvind he? :P

Hahaha, Twinks, misschien is Stef slechts beter in het illustreren van het één en ander? :D

En och hemel, kunnen jullie kindjes ook zó vreselijk schaterlachen als je met ze speelt/ze kietelt? Vanavond was het eigenlijk al etenstijd voor Stef toen ik thuiskwam van mijn werk en de dierenarts, dus hebben we maar heel even kunnen spelen. Toen ik hem daarna zijn pyama aan ging trekken en een schone luier gaf kon ik gewoon niet ophouden met kietelen, hij lachte zó aanstekelijk O+ Beetje jammer alleen dat hij daarna te druk was om tandjes te poetsen en zijn boekje te lezen.. Way to go, mom :')
3!
pi_88489399
Thomas is nog maar net 8 maand, dus nu zijn eerste boterhammetje gekregen. We mochten eigenlijk zaterdag beginnen, maar ik dacht: "laat de onthaalmoeder maar sukkelen de eerste keer" :') :+

En zwijg me van groene klodders en met de rug van de hand de neus afvegen om het dan effectief aan de ogen uit te wrijven. Dat lijkt wel Thomas zijn favoriete bezigheid als hij verkouden is :X

En dat schaterlachen is zo O+ :D
pi_88489423
_O- Groofsken... geweldig van die kleine R. Doet ie maar mooi zo voor je! O+
Trix, heerlijk he, als ze zo helemaal door het lint gaan (op de leuke manier).

Hier even een heeeeel zielig meisje vanavond. Ze was bij het kdv al helemaal overstuur wakker geworden vanmiddag, maar op 3! poepbroeken na niks geks. Vervolgens wilde ze thuis de fles niet leegdrinken (80cc laten staan van de 220), dus maar op tijd naar bed. Nou, dat hebben we geweten, nadat ik en lief al een keer naar boven zijn gelopen om Minke te troosten (heel hard huilend en snikkend), riep ik al dat als ze nog eens zo ging huilen ik een pcm ging geven... mijn zin was mijn mond nog niet uit of ik kon alweer naar boven. Ze heeft verder geen koorts of zo, maar het was duidelijk dat iets haar pijn deed. En toen zag ik het ook... dikke blaar op haar onderlip. Ik dacht eerst aan tandjes, maar nu twijfel ik toch (ook nav de post van kleurdoos in het nabeschouwingstopic van de meet) of het misschien niet die mond/hand/voeten zeer is... Gelukkig bleek de pcm snel te werken want na een kwartiertje mee naar beneden kreeg ze alweer praatjes en werd mijn wang en oor verbouwd. Lekker weer naar bed en sindsdien niet meer gehoord, maar ik hoop dat het hier bij blijft voor haar... Man, echt zielig om haar zo overstuur te horen zijn. ;(
  maandag 8 november 2010 @ 21:22:39 #203
95408 Incantrix
pi_88490550
Leonieke, doet Thomas dat ook zo erg? Stef had dat de laatste keer dat hij echt ziek was zó erg dat iedereen riep 'oh! hij heeft ontstoken ogen! Terwijl ze alleen maar rood waren van het snot dat er de hele dag door ingewreven werd :')

Lijnloos, haha, echt he? Zó lief! En och, wat sneu, arme meid! Een blaar ook echt, jemig.. Rare ziekten heb je maar zeg :{
3!
pi_88490929
Och arme Minke. Wat raar... Ik wist niet dat er een menselijke variant van die ziekte was...Wie had dat nu laatst ook? Ssserpente?

Schaterlachen, check O+ . Soms ook nog als ik hem in zijn slaapzakje rits, dan zit ik net onder zijn kin die rits in de sluiting te stoppen, dan kan hij soms half slaperig nog gaan giechelen. Zo lief.
Bij ons maakt het eigenlijk niet uit of we voor het slapen gaan nog heel wild met hem doen. 's Avonds slaapt hij meestal wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')