Een losse stap??quote:Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef Vlindur het volgende:
Zooo even een ego post, maar ben zo trots!
Rienk zette een stap! Een hele echte stap!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
Je moet wel vaker langskomen, anders krijgt Thomas geen kans om over zijn Harry-fobie heen te komenquote:Op zondag 7 november 2010 18:35 schreef Asyniur het volgende:
Ivan bijna 1!
Wat leuk dat Stef al zoveel zegt!
Ik was gisteren bij Ca.ra en Thomas babbelt ook al zo heerlijk
Thomas, heel slim van je om zo jezelf te voorzien van speelgoed
Meimel, ik zou ook gewoon vragen om bij te leggen voor iets groters hoor!
Daan, wat ga je goed joh!
En Noortje ook al zo'n bijdehante snelle dame!
Aoraki, wat een nare week heb je achter de rug. Hopelijk gaat het komende week beter.
Rienk, wat goed joh!
Ja, arme Thomas! Maar hij ziet dan ook nooooooit kinderenquote:Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Ca.ra het volgende:
Je moet wel vaker langskomen, anders krijgt Thomas geen kans om over zijn Harry-fobie heen te komen
Mijn moeder heeft ontzettend veel oorpijnen van mij vroeger meegemaakt en herkende het meteen als een middenoorontsteking en dat het niet iets alarmerends was omdat hij er geen koorts bij had en gewoon alert was.quote:Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:
Poppejans, daar zou ik erg van schrikken, bloed uit een oor. Maar het is dus niks om door gealarmeerd te raken?
Ik zag hem idd bij BJ en dat vond ik zo gaaf dat ik het ook wilde, heb McLaura gevraagd om het te doenquote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef Poppejans het volgende:
BJ en Vlindur wat een gave avatars hebben jullieik denk dat ik binnenkort ook maar eens zoiets doe, met een foto van mn eigen kind dan he
Oh dies leuk!quote:
Ja, mijne zijn lichtpaars, maar ik zat zo om het plaatje te zoeken dat ik het kleurtje niet eens doorhadquote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Lijnloos het volgende:
Ik maak er thuis effe een gifje van vanavond, zodat ik om en om Minke en mijn UPje heb... scheelt inderdaad zoekenHoewel ik ook mijn eigen posts een afwijkend kleurtje heb gegeven, dus dat helpt wel
Hier net tijdens het banaan eten een flinke nies, waarna er 2 van die dikke groene riviertjes stonden. Zal het soms aan de banaan liggen?quote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Keshet het volgende:
Emma is verkouden, en hoe! Er lopen continue groenige riviertjes uit d'r neus.Tijdens het eten van d'r fruit werd ze iets te enthousiast en nam een hap banaan die veeeel te groot was, die kwam er dus weer uit met als bonus nog een flinke golf melk van de fles die ze anderhalf uur daarvoor had gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |