Claire

Wow, kíj dan wat goed! Echt zeg, wat heeft ze al een geweldige balans! En heuj zeg, hoe komen jullie aan dat boekje? Stef heeft exact dezelfde

Ergens van de rommelmarkt gepulkt!

Lief Emma'tje, wat sneu dat je zo ziekjes/verkouden bent.. Bah, naar he, die enorme klodders groen all over the place? Stef vind dat dan ook heel naar, dus dan veegt hij met de rug van zijn hand onder zijn neus tot het weg is. Daarna veegt hij dan in één soepele beweging ook nog even flink in zijn ogen

Zó fijn, snotklodders uit wimpers weken

Beterschap, Emma

Wel even een dikke

voor deze curves, wat gaat dat goed zeg!!

Groofsken, hahaha, dat is toch ook iets om trots op te zijn?

Het is sowieso al een droomjochie

Meimelte, fijn te horen dat de wheelybug bij jullie echt een hit is

Het zou toch wat zijn als hij er dan geen kont aanvind he?

Hahaha, Twinks, misschien is Stef slechts beter in het illustreren van het één en ander?

En och hemel, kunnen jullie kindjes ook zó vreselijk schaterlachen als je met ze speelt/ze kietelt? Vanavond was het eigenlijk al etenstijd voor Stef toen ik thuiskwam van mijn werk en de dierenarts, dus hebben we maar heel even kunnen spelen. Toen ik hem daarna zijn pyama aan ging trekken en een schone luier gaf kon ik gewoon niet ophouden met kietelen, hij lachte zó aanstekelijk

Beetje jammer alleen dat hij daarna te druk was om tandjes te poetsen en zijn boekje te lezen.. Way to go, mom