abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88468890
Claire :o Jij bent toch van eind december? Kleine dreumes.... wat supergoed en stoer!
  maandag 8 november 2010 @ 13:06:09 #177
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88469688
JEETJE Claire! wat doe je nu!!! wat goed zeg!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 november 2010 @ 13:14:47 #178
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88470003
Claire wat een grote meid ben jij! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88470261
30 December Lijnloos. Kind is niet tegen te houden.
Grappig dat je dat zegt Marlinde, meeste mensen denken dat ze heel klein is (ze is gewoon gemiddeld) omdat ze al zoveel doet. Ze denken dus dat ze ouder is.

We hebben nu zo'n houten loopfietsje van zolder gehaald die m'n oudste kreeg op haar eerste verjaardag. Zij zat er wiebelig op, Claire zit als een huis. Lekker ermee rond lopen, erachter of ervoor dan, dat je ook kan lopen als je er op zit heeft ze nog niet door. Ze klimt er wel zelf op en af.
pi_88472313
Claire! :o

WAAUW! *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88474521
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:46 schreef Claudia_x het volgende:

Poppejans, daar zou ik erg van schrikken, bloed uit een oor. Maar het is dus niks om door gealarmeerd te raken?
Mijn moeder heeft ontzettend veel oorpijnen van mij vroeger meegemaakt en herkende het meteen als een middenoorontsteking en dat het niet iets alarmerends was omdat hij er geen koorts bij had en gewoon alert was.
Google leerde me dat het inderdaad naar alle ws een middenoorontsteking is geweest en dat daarbij bloed mee kan komen uit oor, nu ws voorbijomdat er rommel uitgekomen is en dus de druk eraf.
Hou het uiteraard nog goed in de gaten hoor, maar er is gelukkig niks meer uitgekomen ook geen vocht.

Claire is van 30 dec en loopt?! :o :o :o wat een snelle meid!
Die van mij gaat echt niet lopen voor zn 1e verjaardag :D
al kan het zomaar ineens vanuit het niks heel snel gaan met sommige dingen

BJ en Vlindur wat een gave avatars hebben jullie O+ ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zoiets doe, met een foto van mn eigen kind dan he
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88474776
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef Poppejans het volgende:

BJ en Vlindur wat een gave avatars hebben jullie O+ ik denk dat ik binnenkort ook maar eens zoiets doe, met een foto van mn eigen kind dan he
Ik zag hem idd bij BJ en dat vond ik zo gaaf dat ik het ook wilde, heb McLaura gevraagd om het te doen O+ Snap er zelf de ballen niet van :@
Mooi he *;
pi_88475545
Ik heb er ook een gemaakt! *O* O+
pi_88475633
Ik snap dat verkleinen enzo dus ook niet Vlindur, ik vraag eens even hulp hier want ik weet al een foto die ik hebben wil..

ooh Lijnloos ook al O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88475658
Ik wil je best helpen hoor PJ...
pi_88475661
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb er ook een gemaakt! *O* O+
Oh dies leuk! O+

Nou moet ik wel wennen hoor, kon mijzelf zonet ook al niet vinden _O-

PJ, ik wil Laura wel voor je vragen? Stuur maar ff foto door :Y
pi_88475699
Ik maak er thuis effe een gifje van vanavond, zodat ik om en om Minke en mijn UPje heb... scheelt inderdaad zoeken ;) Hoewel ik ook mijn eigen posts een afwijkend kleurtje heb gegeven, dus dat helpt wel
pi_88475883
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef Lijnloos het volgende:
Ik maak er thuis effe een gifje van vanavond, zodat ik om en om Minke en mijn UPje heb... scheelt inderdaad zoeken ;) Hoewel ik ook mijn eigen posts een afwijkend kleurtje heb gegeven, dus dat helpt wel
Ja, mijne zijn lichtpaars, maar ik zat zo om het plaatje te zoeken dat ik het kleurtje niet eens doorhad :')
Lekker bezig he.. :|W

Hm ik zou ook wel een gifje willen :Y Wil je mijne ook doen?
pi_88476191
jeeej gelukt !
pi_88476427
Jeuj! Wolf = avatar! *O*

Ik moet wel nog effe uitproberen hoe en wat hoor Vlindur, maar als het lukt wil ik jouwe ook wel doen ;)
Moet je effe hier doen: http://gickr.com/
Werkt prima, alleen maakte hij mijn avatar wel te groot, dus heb bij custom 57px als max aangegeven, dan deed ie hjet wel goed.

[ Bericht 27% gewijzigd door Lijnloos op 08-11-2010 16:28:13 ]
  maandag 8 november 2010 @ 16:25:40 #191
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88476679
*O* voor Claire! Wat goed!

Poppejans, wat naar van Wolfs oortje. Op zich wel fijn dat hij er niet merkbaar last van heeft gehad!
Heb je naar je zin gehad in Renesse?

Emma is verkouden, en hoe! Er lopen continue groenige riviertjes uit d'r neus. :X Tijdens het eten van d'r fruit werd ze iets te enthousiast en nam een hap banaan die veeeel te groot was, die kwam er dus weer uit met als bonus nog een flinke golf melk van de fles die ze anderhalf uur daarvoor had gehad.
Ik ben ook vreselijk verkouden en ruik niks, met als gevolg dat bij het verschonen van d'r luier ineens in een poepluier zat te graaien.
Je hebt soms van die dagen... :+

Madammeke is vanochtend weer ingeent tegen het RS-virus. Op het KDV is het RS-virus vorige week geconstateerd bij een kindje wat op een andere groep zit maar het komt dan toch ineens dichtbij, brr.

Op de weegschaal:

Foto is niet scherp maar ze ligt dan ook nooit stil. :D

Gewicht:

Gewicht lijkt met deze meting weer terug te zakken naar het lijntje wat ze al volgde. Kan kloppen, ze is twee weken in hongerstaking geweest ivm doorkomende tandjes. Ook geeft deze weegschaal altijd lagere waardes dan die in het ziekenhuis.

Lengte:
A grand adventure has begun.
pi_88478244
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Keshet het volgende:
Emma is verkouden, en hoe! Er lopen continue groenige riviertjes uit d'r neus. :X Tijdens het eten van d'r fruit werd ze iets te enthousiast en nam een hap banaan die veeeel te groot was, die kwam er dus weer uit met als bonus nog een flinke golf melk van de fles die ze anderhalf uur daarvoor had gehad.
Hier net tijdens het banaan eten een flinke nies, waarna er 2 van die dikke groene riviertjes stonden. Zal het soms aan de banaan liggen? ;)

Bedankt voor de lieve reacties op Claires filmpje!
pi_88478401
Emma O+ En snotneuzen zijn vies.. Rienk heeft hier doorzichtige rivieren :{

Laura heeft mn ava gemaakt, mooi he!
  maandag 8 november 2010 @ 19:28:19 #194
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88484204
mooi Wolf en Rienk in de avatar!! O+

ik heb die van mij hier op fok laten maken; wilde erg graag mijn meisje in mijn avatar en ben ook blij met het resultaat O+
(ik kan dr zelf ook niets van..)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 november 2010 @ 20:26:08 #195
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88487415
Florian kan zelf gaan zitten! *O*
nou nog doen wanneer papa en mama het ook kunnen zien

Claire, wat goed joh! *O*

En Emma, wat een prachtige curves! :Y

En groene snot hoort erbij ;)
pi_88487868
Claire :o
Net 10 maanden en dan al lopen :o
pi_88487998
Claire :o *O* ^O^ O+ . Echt geweldig, zo stoer!

En keshet, wat goed van jullie kleine gup ^O^ O+ .

Ik droomde vannacht dat mijn zoon opstond en een rondje liep. En ook dat ik dat hier trots kwam vertellen :o . Bij deze dus, mijn zoon stond op en liep een rondje in mijn droom ^O^ :P .
pi_88488393
Wat een rappe kinderen, hier allemaal :o Maar Claire *O* Wat doe je dat goed :Y

Groofsken, ik vind persoonlijk dat jouw zoontje heel vlot liep hoor ;)

Thomas heeft vandaag zijn eerste halve boterham opgegeten :o Al weet ik niet hoe het is meegevallen want we hebben mijn schoonmoeder moeten opbellen om hem op te pikken bij de oppikken. 1u45min na vertrek op het werk zijn we thuis gekomen (normaal gezien is het 's avonds ongeveer 50min rijden). Maar we horen het morgen wel hoe het is verlopen :)
pi_88488912
Wow Claire! Wat een stoere meid zo! _O_ (ze lijkt best wel op Hannah)

Keshet, wat gaat Emma goed zeg *O* pittig wijffie is het. Lekker spekkies kweken he?

Leonieke, had Thomas nog geen brood gehad? Hier een echt broodmonster, net als haar mama :D

Het valt me wel op dat er vrij weinig kindjes bijkomen op de lijst hier. Is het kleine-babietjestopic zo leuk ofzo :P
  maandag 8 november 2010 @ 20:57:05 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88489001
Claire :o *O* Wow, kíj dan wat goed! Echt zeg, wat heeft ze al een geweldige balans! En heuj zeg, hoe komen jullie aan dat boekje? Stef heeft exact dezelfde :o Ergens van de rommelmarkt gepulkt! :D

Lief Emma'tje, wat sneu dat je zo ziekjes/verkouden bent.. Bah, naar he, die enorme klodders groen all over the place? Stef vind dat dan ook heel naar, dus dan veegt hij met de rug van zijn hand onder zijn neus tot het weg is. Daarna veegt hij dan in één soepele beweging ook nog even flink in zijn ogen :') Zó fijn, snotklodders uit wimpers weken :') Beterschap, Emma :* Wel even een dikke *O* voor deze curves, wat gaat dat goed zeg!! *O*

Groofsken, hahaha, dat is toch ook iets om trots op te zijn? *O* Het is sowieso al een droomjochie O+

Meimelte, fijn te horen dat de wheelybug bij jullie echt een hit is :) Het zou toch wat zijn als hij er dan geen kont aanvind he? :P

Hahaha, Twinks, misschien is Stef slechts beter in het illustreren van het één en ander? :D

En och hemel, kunnen jullie kindjes ook zó vreselijk schaterlachen als je met ze speelt/ze kietelt? Vanavond was het eigenlijk al etenstijd voor Stef toen ik thuiskwam van mijn werk en de dierenarts, dus hebben we maar heel even kunnen spelen. Toen ik hem daarna zijn pyama aan ging trekken en een schone luier gaf kon ik gewoon niet ophouden met kietelen, hij lachte zó aanstekelijk O+ Beetje jammer alleen dat hij daarna te druk was om tandjes te poetsen en zijn boekje te lezen.. Way to go, mom :')
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')