abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88439225
Zooo even een ego post, maar ben zo trots!

Rienk zette een stap! Een hele echte stap! *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88439274
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef Vlindur het volgende:
Zooo even een ego post, maar ben zo trots!

Rienk zette een stap! Een hele echte stap! *O* *O* *O* *O*
Een losse stap?? :o :o
pi_88439454
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:38 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Een losse stap?? :o :o
Ja! O+ *O* *O*

Hij stond bij de salon tafel, draaide zich om, we zien hem twijfelen, en toen zette hij een hele stap en liet zich toen zakken om verder te kruipen! :o O+ *O* *O* *O*
pi_88439483
Wat knap zeg!! :o *O*

Stond hij al vaker los zonder een stap te zetten?
pi_88439555
Ja, hij kan al los staan, maar vind dat nog wel eng hoor :Y We zetten hem neer en dan blijft hij soms wel meer dan 6 seconden los staan en laat zich dan door zn knietjes zakken.
  zondag 7 november 2010 @ 18:35:21 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88440928
Ivan bijna 1! :o

Wat leuk dat Stef al zoveel zegt!
Ik was gisteren bij Ca.ra en Thomas babbelt ook al zo heerlijk O+

Thomas, heel slim van je om zo jezelf te voorzien van speelgoed :Y

Meimel, ik zou ook gewoon vragen om bij te leggen voor iets groters hoor!

Daan, wat ga je goed joh!
En Noortje ook al zo'n bijdehante snelle dame!

Aoraki, wat een nare week heb je achter de rug. Hopelijk gaat het komende week beter.

Rienk, wat goed joh! *O*
pi_88442742
Wow zeg, die Rienk is vast zon snellerd die vast gaat lopen binnen een paar dagen en dus ruim voor zn verjaardag

Leuke fotos van Dyon

Wat knap en zo lief dat Stef al woordjes en juiste klanken kan zeggen!
Hier ook een praatgraag

Wij zijn in Zeeland, Renesse momenteel, laatste nachtje en dan weer naar huis.
Gisteren lekker op strand gewandeld en vandaag in Middelburg geshopt.
Wolf werd vanmorgen wakker met bloed uit zn oor! van de week had hij 1 dag koorts en was dus al dagen hangerig en slecht slapen s nachts. Zal wel oorontsteking zijn (geweest) wat nu openknapt. Hij heeft dus al die tijd gewoon gegeten en helemaal niet aan zn oor gezeten ofzo dus het is me echt niet opgevallen hij is gewoon zichzelf nu
Maar even goed in de gaten houden en anders morgen even naar de eigen arts thuis.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88442926
Poppejans, lekker weekendje weg?? Zitten jullie op een park van Roompot in Renesse?
Wij kregen kortingsbonnen, dus wilde daar misschien weekendje boeken.
pi_88443038
Ja, inderdaad Roompot! er zitten er hier twee van Roompot. Wij zitten op Soeten Haert, een villapark met verder weinig te doen, wel grote mooie huisjes.op het andere park is het zwembad waar je gratis gebruik van kan maken maar dat hebben we dus niet gedaan vanwege Wolfs oor
We mochten mee met mn ouders, altijd goed dus haha!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88443204
Oww lekker! Wat we wilden boeken was ook soeten haert, want je kon dan maar uit een paar parken kiezen. Veel plezier nog en hopelijk gaan zn oortjes snel weer over.
pi_88443393
Wauw, wat knap dat Rienk zijn eerste stap heeft gezet! Houd je je camera de komende dagen in de aanslag, Vlindur?

Poppejans, daar zou ik erg van schrikken, bloed uit een oor. Maar het is dus niks om door gealarmeerd te raken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 november 2010 @ 19:53:22 #162
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88443707
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:35 schreef Asyniur het volgende:
Ivan bijna 1! :o

Wat leuk dat Stef al zoveel zegt!
Ik was gisteren bij Ca.ra en Thomas babbelt ook al zo heerlijk O+

Thomas, heel slim van je om zo jezelf te voorzien van speelgoed :Y

Meimel, ik zou ook gewoon vragen om bij te leggen voor iets groters hoor!

Daan, wat ga je goed joh!
En Noortje ook al zo'n bijdehante snelle dame!

Aoraki, wat een nare week heb je achter de rug. Hopelijk gaat het komende week beter.

Rienk, wat goed joh! *O*
Je moet wel vaker langskomen, anders krijgt Thomas geen kans om over zijn Harry-fobie heen te komen :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 7 november 2010 @ 20:02:02 #163
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_88444134
Vlindur, woah, wat GOED!! *O* *O* *is plaatsvervangend trots* Tjémig, wat is dat ventje snel ook O+

Thomas ook al zo aan het babbelen, wat gaaf, Ca.ra! Domme vraag, ik weet niet of ik misschien een update heb gemist, maar hoe is het eigenlijk met zijn benen? Heeft hij nog veel fysio?

Wolf een bloedend oor? :o Zoals Claudia zei, daar zou ik erg van schrikken denk ik. Gelukkig lijkt hij verder erg ok te zijn, dat is fijn om te horen.. :*

Meimel, ik heb precies hetzelfde als jij: liever iets nuttigs dan dat er rechtstandig 3 kuub speelgoed naar binnen wordt geschoven. Wij hebben mijn ouders nu eindelijk zo ver dat zij zijn eerste échte paar schoenen willen kopen voor zijn eerste verjaardag, nu alleen mijn schoonouders nog even die loopauto nog even uit het hoofd praten (hij krijgt van ons al een wheelybug).

Stef heeft het loop-trucje nu écht goed door! Voorheen liep hij wel, maar kroop hij meestal liever, maar sinds vandaag loopt hij eigenlijk alles, tenzij hij ergens snél wil wezen/wegkomen (oftewel: als hij iets heeft gepikt en je wil het afpakken :')). Heel cute, hij hobbelt (en dat bedoel ik letterlijk :D) zo de kamer door, maakt bochten, staat tussendoor even stil en wandelt zo weer verder O+ Het is zo schattig en zo bijzonder, ik word er helemaal weemoedig van, een duidelijkere manier om te illustreren dat hij bijna geen baby meer is kan ik me niet bedenken..
3!
  zondag 7 november 2010 @ 20:09:37 #164
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_88444504
Het gaat goed, hij krijgt nog 2x in de week fysio, waarvan eens in de twee weken een keer in het zwembad. Hij loopt nu aan 1 handje en staat regelmatig even los, maar op zelf lopen mogen we nog even wachten tot meneer zich wat zekerder voelt.
Het is wel veeeeeeel sneller gegaan dan we gedacht hadden!
Zo nu en dan gaat zijn (meestal rechter) knie weer uit de kom. Dat doet hij overigens zelf door bepaalde spieren aan te spannen. Meestal is er dan 'iets', oorontsteking, tandje, koorts.

Het lopen van Stef klinkt supercool. Ik vind het al zo schattig als Thomas achter zijn karretje hobbelt, ik kan haast niet wachten tot het zo ver is :)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_88444624
Incantrix: aan een eerste paar schoenen zat ik ook te denken haha. Uit ervaring wil ik echter toch maar wachten tot hij echt loopt en dan een juiste maat schoenen kopen.
De wheelybug hebben wij ook en is bij Kyllian erg populair geweest! Die gaat Stef vast ook leuk vinden :)
pi_88444705
Oww Stef loopt al, dat wist ik niet :D Wat zijn er toch veel kindjes snel hier :D
pi_88445161
Wat klinkt dat ongelooflijk ontroerend, Icantrix! Ik kan niet wachten tot Ivan gaat lopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 november 2010 @ 20:37:31 #168
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88446128
Rienk wat goed van je! O+

Inca wat klinkt dat lief! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  zondag 7 november 2010 @ 21:56:28 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88451975
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:53 schreef Ca.ra het volgende:
Je moet wel vaker langskomen, anders krijgt Thomas geen kans om over zijn Harry-fobie heen te komen :P
Ja, arme Thomas! Maar hij ziet dan ook nooooooit kinderen ;)

Inca, dat zeg je mooi O+
  zondag 7 november 2010 @ 22:03:25 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88452455
Rienk zijn eerste stapje!! logisch dat je trots bent Vlindur! *O*

en Stef loopt gewoon al! *O* wat goed joh!

Ivan bijna jarig *O* Evie nog lang niet hoor ;)

Poppejans dr lekker uit geweest, heerlijk! en ik hoop dat het bloedende oor, zorgt voor minder druk op het oortje.

en ik mis van alles, maar blijf moe moe moe, lurk veel, maar reageer amper... sorrrrrry!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88463282
Rienk, man wat goed!! *O* Ben benieuwd of Minke hem nu ook zo snel al opvolgt... zal wel niet denk ik.

Stef al aan de wandel! *O* Wat gaat ie hard!!!

Ivan bijna jarig, spannend hoor. Kereltje wordt echt al groot, zo snel!

Poppejans, wat een schrik lijkt me (zou ik wel hebben denk ik). Wel fijn dat ie er weinig last van lijkt te hebben. Hopelijk is het wel over dan nu. :*

BJ, wat is die meid van jou alweer groot joh! Zag haar net in het fototopic, maar niet normaal wat een echte meid al! Daar is niks baby meer aan hoor... O+

Ca.ra, tof dat het met Thomas zo goed gaat met de fysio! Dat ie gewoon al stappen zet is fantastisch!

Aoraki, :* voor jullie hoor... het zit niet mee, bah!

Hier weinig te vertellen, all goes well! Maar ben wel flieft en trots op mijn meissie!
pi_88463467
Poppejans wat enorm schrikken, bloed uit zijn oor :X Vandaar dat hij wat ziek was.

Stef loop echt! *O* O+ Ik zeg: filmpje!!!
Oh, dan is die van mij dus nog een baby'tje O-) O+ lalalaaa

Rienk, wat doe je nu! Een echte dreumesstap! :o O+ Wow wat gaat hij snel! Filmpje!! :P

BJ je meisje wordt echt groot inderdaad :Y Een echte dreumesdame O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88464419
Lopen al? :o
Kunnen ze daarmee niet even wachten tot het volgende topic? ;)

Florian zat net rechtop in zijn bedje te huilen :?
Serieus, hij kan al maanden zitten, maar doet NOOIT maar dan ook nooit pogingen om zelf te gaan zitten _O-
Nuja, bedje vanavond standje naar beneden... of hij moet in zijn ledikant al :o

Vanavond weer cursus in onze kerk over baby's en kinderen van 3 maanden tot 2 jaar! Zo leuk, gaat over communicatie met je baby en dreumes. Ook met gebaren enzo O+ En dan de officiele Nederlandse gebarentaal gebaren :)
pi_88467763
Mijn baby denkt ook dat ze een dreumes is, kijk maar

Gelukkig heeft ze de haardracht van een kleine baby :P
haal het filmpje later wel weer weg

Ohja wij zitten met een dilemma, het lievelingsplekje van Claire is in de la zitten onder de box. Eigenlijk willen we de box weg halen, maar dat is wel zielig.
pi_88468811
Wow! Dat is ook niet één stpje oid :o Dat is gewoon goed lopen!
Stoere baby!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')