Vlindur, woah, wat GOED!!

*is plaatsvervangend trots* Tjémig, wat is dat ventje snel ook

Thomas ook al zo aan het babbelen, wat gaaf, Ca.ra! Domme vraag, ik weet niet of ik misschien een update heb gemist, maar hoe is het eigenlijk met zijn benen? Heeft hij nog veel fysio?
Wolf een bloedend oor?

Zoals Claudia zei, daar zou ik erg van schrikken denk ik. Gelukkig lijkt hij verder erg ok te zijn, dat is fijn om te horen..

Meimel, ik heb precies hetzelfde als jij: liever iets nuttigs dan dat er rechtstandig 3 kuub speelgoed naar binnen wordt geschoven. Wij hebben mijn ouders nu eindelijk zo ver dat zij zijn eerste échte paar schoenen willen kopen voor zijn eerste verjaardag, nu alleen mijn schoonouders nog even die loopauto nog even uit het hoofd praten (hij krijgt van ons al een wheelybug).
Stef heeft het loop-trucje nu écht goed door! Voorheen liep hij wel, maar kroop hij meestal liever, maar sinds vandaag loopt hij eigenlijk alles, tenzij hij ergens snél wil wezen/wegkomen (oftewel: als hij iets heeft gepikt en je wil het afpakken

). Heel cute, hij hobbelt (en dat bedoel ik letterlijk

) zo de kamer door, maakt bochten, staat tussendoor even stil en wandelt zo weer verder

Het is zo schattig en zo bijzonder, ik word er helemaal weemoedig van, een duidelijkere manier om te illustreren dat hij bijna geen baby meer is kan ik me niet bedenken..