klopt en bij Assen schijnt het ook spekglad te zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:40 schreef ErkendFokker het volgende:
volgens mij is het spoor in haren echt spekglad ofzo.. Zit in een oude icm te stuiteren :p
Hee, ik zat in dezelfde trein. We kwamen inderdaad nauwelijks weg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:40 schreef ErkendFokker het volgende:
volgens mij is het spoor in haren echt spekglad ofzo.. Zit in een oude icm te stuiteren :p
Nogal voorbarigquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, ik zat in dezelfde trein.
Wat bedoel je?quote:
"Ik zat eens in 2006 in een trein naar Amsterdam die 10 minuten vertraging had!"quote:
Wat een topventquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe hulde aan de machinist van de sneltrein tussen Zwolle en Emmen. Hij pikte gisteren de mensen (en mij) op in Marienberg omdat het hard regende
Nou, let maar op, NS gaat hem schorsen en ontslaan voor het in de war sturen van de dienstregelingquote:
Ik wou net zeggen, deja vu!quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, let maar op, NS gaat hem schorsen en ontslaan voor het in de war sturen van de dienstregeling
Van NS-medewerkers heb ik gehoord dat het om twee SGMm's gingen die moesten combineren, waarbij het stel die aan moest koppelen (en net aankwam) doorgleed.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:50 schreef Peter het volgende:
Er werd door getuigen gesproken van een dubbeldekker versus een oude sprinter... Lijkt me dat de media gewoon dom zijn of voor een mooi plaatje gaan..
Poeh, ben jij er vroeg bij zegquote:Op zondag 7 november 2010 08:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ga ik naar de verjaardag van m'n zusje, is er busvervoerhad ik nou maar even gecheckt... Ach ja, heb ik wat te doen. De trein van 8:00 uur op zondag is wel saai
Ik heb nog wat doorgelezen en daar staat dat de overstap geen probleem is. Wat wel lastig is maar daar heb ik geen last van (ik print die dingen thuis uit) als je in Bentheim nog een Dagkaart moeten halen wat Fles opperdequote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef greavy het volgende:
Die knuppeltjes bij ProFail cq Syntus hebben bedacht de stoptreinpendel naar Bentheim om .54 aan te laten komen, echter vertrekt de Westfalenbahn om .57 vanaf een ander perron. Gevolg: Je hebt géén overstap.....
Deze proef is gestart om toch weer te mislukken, zo te zien.
Zie ook DSO: http://www.drehscheibe-fo(...),5087140#msg-5087140
Hoe groot denk jij dat Bentheim is? Er zijn slechts 3 perronsporen met elkaar verbonden door een simpel tunneltje. En er zit een automaat in de treinen van de Westfalenbahn dus dat komt wel goed lijkt me.quote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef greavy het volgende:
Die knuppeltjes bij ProFail cq Syntus hebben bedacht de stoptreinpendel naar Bentheim om .54 aan te laten komen, echter vertrekt de Westfalenbahn om .57 vanaf een ander perron. Gevolg: Je hebt géén overstap.....
Deze proef is gestart om toch weer te mislukken, zo te zien.
Zie ook DSO: http://www.drehscheibe-fo(...),5087140#msg-5087140
Kijk dat is helemaal een handige tip!quote:Op zondag 7 november 2010 13:28 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hoe groot denk jij dat Bentheim is? Er zijn slechts 3 perronsporen met elkaar verbonden door een simpel tunneltje. En er zit een automaat in de treinen van de Westfalenbahn dus dat komt wel goed lijkt me.
714?quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 15:04 schreef KapiteinT het volgende:
Daar heb je nog een stationsgebouw dat je op kan blazen. Ik zou gaan voor Geerdijk. Daar heb je ongeveer een atoombom nodig om nog iets op te kunnen blazen.
Inderdaadquote:Op zondag 7 november 2010 15:07 schreef Ascendancy het volgende:
In de spits heb je op Geerdijk de kans om 3 mensen te verwonden, daarbuiten 1 per 2 uur ofzo?
Kwestie van lezen, er is een pakketje in een trein gevonden bij station Overvecht -> http://www.nu.nl/binnenla(...)ijkt-loos-alarm.htmlquote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Ascendancy het volgende:
Je moet toch wel een zwaar gefaald terrorist zijn als je overvecht wilt opblazen
What's next? Bommelding op station mariënberg?
Als de Sprinters op zijn, dan word er inderdaad ICM of een MAT64 materieel ingezet. Ook heb ik keer een VIRM gezien als stopper Enschede - Apeldoorn.quote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef ghizzer het volgende:
weet iemand waarom afgelopen week op de stoptrein lijn Apd-Esd van allerlei meuk reed...? Van Mat64 tot ICM..
waarschijnlijk zijn de sprinters SGMm ingezet om de problemen tussen Utrecht en Rhenen de baas te worden. Dit houdt in dat de Sletjes tijdelijk verdwenen zijn uit de treinseries 4000, 7400, 14700 en 14700. Dus uit de stoptrein Rotterdam - Woerden - Amsterdam - Uitgeest (-Alkmaar) en op de corridor Rhenen - Utrecht - Breukelen - Amsterdam - Uitgeest.quote:Op zondag 7 november 2010 15:13 schreef ghizzer het volgende:
weet iemand waarom afgelopen week op de stoptrein lijn Apd-Esd van allerlei meuk reed...? Van Mat64 tot ICM..
Whaha, goed zo ;Dquote:Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef Peter het volgende:
714 is toch de plu-code voor de triple-chocolate-cookies?
De foto is op Overvecht. ;oquote:Op zondag 7 november 2010 15:10 schreef bork het volgende:
[..]
Kwestie van lezen, er is een pakketje in een trein gevonden bij station Overvecht -> http://www.nu.nl/binnenla(...)ijkt-loos-alarm.html
m.a.w. daar is het door iemand aangemerkt als verdacht, kan er op CS of in Amersfoort, Hilversum etc. al zijn neergelegd/vergeten.
Ik vermoed Utrecht CS omdat de trein op perron 1 staat en dus van CS afkomstig is, het gaat om de trein naar Zwolle zo te zien. ->[ afbeelding ]
Overvecht is geen slechte gedachte wat dat betreft. Zo hoeven ze niet heel Utrecht Centraal er uit te gooien als er een verdacht iets in een trein wordt gevonden.quote:Op zondag 7 november 2010 15:36 schreef Crientj het volgende:
[..]
Whaha, goed zo ;D
Chococookies FTW.
Maar idd; waarom in godsnaam overvechtZal dus wel een gevalletje loos alarm worden ofzo.
de VIRM reed inderdaad ook als stopper vorige week. Ik blijf hopen op DAR/DRM in mijn woonplaats Deventer. Ik blijf dat een vette serie vinden. Gisteravond stond er één uit te rusten voor Saxion.. dus de eerste tekens van hoop blijken al gehoord.quote:Op zondag 7 november 2010 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als de Sprinters op zijn, dan word er inderdaad ICM of een MAT64 materieel ingezet. Ook heb ik keer een VIRM gezien als stopper Enschede - Apeldoorn.
Tja, ik moest naar Roosendaal. Wil je nog wat aan je dag hebben, dan moet je wel rond die tijd weggaan bquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |