Toch heeft het ook wel wat om met 7 anderen in de vrieskou een zitcoupé uit de jaren 70 te delen in de snijdende vrieskou van Noordwest-Roemeniëquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:26 schreef Fixers het volgende:
Bellboy's, luxe restauratie (verdeeld over 3 wagons!), donker hout, schemerlampjes op tafels, superglanzend gepoetst koperwerk, mensen die zich omkleden voor het diner (achter een raam hing een victoriaanse stijl galahemd klaar), dineren aan een met damast gedekte tafel met fonkelend kristal. Zelfs de wielen onder de trein leken opgepoetst, ze glommen iig wel.
Van alles wat lijkt me. Wat diesel, wat Duits spul, en dan bijvoorbeeld Utrecht - Rotterdam - Amsterdam - Arnhem - Zutphen - Hengelo - Amersfoort - Utrecht. Mensen moeten ook nog naar huis en zoquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:24 schreef greavy het volgende:
[..]
Wat van rondje willen we doen? En welk materieel ?
Starten in Utrecht mag ik aannemen?
Oh jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef Peterselieman het volgende:
Het een en ander hangt natuurlijk van de geplande werkzaamheden af.
En van de extreme winterse nood-omstandigheden. Ik zeg: Kwartetten met erwtensoep-bekersquote:
Ja nou, ik heb een achtergrond in de luxe hotellerie. Mij niet gezien. Ik wil dan alle toeters en bellen. Voorlopig blijven we wel even dromen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch heeft het ook wel wat om met 7 anderen in de vrieskou een zitcoupé uit de jaren 70 te delen in de snijdende vrieskou van Noordwest-RoemeniëZwaar afzien is het wel, maar achteraf onthou je alleen de leuke dingen
Wanneer gaan ze wat uitdelen vanwege de blaadjes? Een complementaire bezem bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En van de extreme winterse nood-omstandigheden. Ik zeg: Kwartetten met erwtensoep-bekers
En met de chocokoekjes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En van de extreme winterse nood-omstandigheden. Ik zeg: Kwartetten met erwtensoep-bekers
Als ze volgend jaar voor het 7e of 8e jaar op rij komen met dat gelul over die speciale gel die toch geen fuck helpt. Wat gaan we dan doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Fixers het volgende:
Wanneer gaan ze wat uitdelen vanwege de blaadjes? Een complementaire bezem bijvoorbeeld...
Kijk om je heen, zeg wat je ziet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:15 schreef James1988 het volgende:
Als ze ieder jaar met die Sandite-gel bezig blijven zal het toch wel iets helpen, denk ik.
D'r is een of andere uitvinder die zo'n installatie heeft gemaakt. Of althans een proefopstelling met een apparaat wat blaadjesprut op een stuk rond gebogen rail smeerde en een laser die dat vervolgens deed verdampen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 01:32 schreef James1988 het volgende:
Maar staal op staal... wat doe je dan tegen blaadjes? Permanent een laserstraal op het spoor richten lijkt me nou ook niet de meest wenselijke oplossing, want dat kost een hoop energie (dus geld).
Die arme mensen gisteren op Zwolle-Roosendaal dan: eerst een combinatie van een SGMm-II en III, en de volgende trein een losse SLT-IV...quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:20 schreef Fixers het volgende:
Nu weer op Den Bosch, maar nu het tegenovergestelde van chic. De 8.23 ic naar richting Utrecht is een enkele Plan V....
Borsteltjequote:Op zaterdag 6 november 2010 01:32 schreef James1988 het volgende:
Maar staal op staal... wat doe je dan tegen blaadjes? Permanent een laserstraal op het spoor richten lijkt me nou ook niet de meest wenselijke oplossing, want dat kost een hoop energie (dus geld).
Ik was er bij in beeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:44 schreef Guppyfriend het volgende:
De Oriënt express was op het 8 uur journaal. Chic hoor
http://nos.nl/video/19625(...)g-uit-amsterdam.htmlquote:Op zaterdag 6 november 2010 07:44 schreef Guppyfriend het volgende:
De Oriënt express was op het 8 uur journaal. Chic hoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |