quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Voor jezus gaat die vlieger wellicht op, maar god is een buitengewoon zielig, jaloers wezen die plezier schept uit het lijden van de mens. Althans, dat maak ik op uit het OT.
Drie-eenheid. Vader, Zoon en Heilige Geest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders. Voor jezus gaat die vlieger wellicht op, maar god is een buitengewoon zielig, jaloers wezen die plezier schept uit het lijden van de mens. Althans, dat maak ik op uit het OT.
Waarom een "G" ipv Chrquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens vind ik Gristenen als EchtGaaf (no offence) gewoon echt eng. Nog enger dan een Wilders.
En de meeste inwoners, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat Hitler is verslagen hebben we anders ook aan de Sovjets te danken. Zij hebben zelfs de meeste soldaten verloren in de strijd tegen het nazisme.
Het staat jou vrij dat te geloven. Ik vind het echter een load of crapquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Drie-eenheid. Vader, Zoon en Heilige Geest.En Jezus is voor ons toch de meest concrete verschijning die wij konden meemaken.
![]()
Hij zal spoedig weer verschijnen.
Dat mag je vinden. Je bent vrij om te geloven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat jou vrij dat te geloven. Ik vind het echter een load of crap
Dit is en blijft een sc hè? Al is het wel prettig als je wel iets meldtquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef sigme het volgende:
Hmm. Tvp zou je kunnen zeggen, maar dat mag vast niet van Remlof. Of wel?
En daarom voel jij je verbonden met het Joodse volk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Drie-eenheid. Vader, Zoon en Heilige Geest.En Jezus is voor ons toch de meest concrete verschijning die wij konden meemaken.
![]()
Hij zal spoedig weer verschijnen.
Nee, zo noemen niet-Christenen ze, meestal niet zo respectvolquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo noemen veel Gristenen zichzelf.
Als de gemiddelde Moslim net zo zou denken als EG dan zou Wilders nu voor 1250 euro bij de c1000 werken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens vind ik Gristenen als EchtGaaf (no offence) gewoon echt eng. Nog enger dan een Wilders.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En daarom voel jij je verbonden met het Joodse volk?
http://goedgelovig.wordpr(...)ocialer-dan-anderen/quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef TitusPullo het volgende:
O, ik dacht het van GeenStijl kwam.
Onzin, bij de EO zijn er continu mensen die zichzelf aanduiden als Gristen. Met een harde G.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, zo noemen niet-Christenen ze, meestal niet zo respectvol
Als de gemiddelde Moslim net zo zou denken als EG, dan zou de wereld allang in WW3 zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als de gemiddelde Moslim net zo zou denken als EG dan zou Wilders nu voor 1250 euro bij de c1000 werken.
Dat is niet in strijd met wat ik zeiquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef TitusPullo het volgende:
O, ik dacht het van GeenStijl kwam.
Och ja, wat heb ik nou helemaal nog te melden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is en blijft een sc hè? Al is het wel prettig als je wel iets meldt
Gekkie, de gemiddelde Moslim is nog 10 keer rigider in zijn mening.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als de gemiddelde Moslim net zo zou denken als EG, dan zou de wereld allang in WW3 zitten.
Waarom?quote:
Heb je een voorbeeld?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, bij de EO zijn er continu mensen die zichzelf aanduiden als Gristen. Met een harde G.
Gelukkig blijkt hieruit dat je weinig weet over de gemiddelde moslim.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gekkie, de gemiddelde Moslim is nog 10 keer rigider in zijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |