PEIL!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Mijn punt is dat je geen pijl kan trekken op die dissidenten.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de aarsgat heeft dat te maken met mijn constatering. En wat de aarsgat heb ik te maken met die eventuele andere landen die wel of niet het toonbeeld moeten zijn.
Weet ik veel. We moeten van onze overheid terrorisme melden, dus dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat de aarsgat heeft dat te maken met mijn constatering. En wat de aarsgat heb ik te maken met die eventuele andere landen die wel of niet het toonbeeld moeten zijn.
Onzin, het is gewoon een typische voorkeursbehandeling van den Christen. Ik hoorde deze specifieke landen niet janken toen die andere massamoordenaars opgehangen werden. Laat het nu net de orthodox Christelijke landen zijn die nu in huilen uitbarsten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, die landen doen dat niet omdat hij Christen is. Volstrekt irrelevant. Ook als hij ene Moslim zou zijn, hadden ze de actie heus wel op touw gezet.
Vloekjes bij de thee.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
En Nederland moet weer pro Israël worden.
Pro-Israel? Is Nederland ooit anti-Israel geweest dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee, waarom?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraag dat maar aan de usual suspects.quote:
Heb je een bron, dat het Christen zijn van Aziz de reden voor de actie van deze landen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, het is gewoon een typische voorkeursbehandeling van den Christen. Ik hoorde deze specifieke landen niet janken toen die andere massamoordenaars opgehangen werden. Laat het nu net de orthodox Christelijke landen zijn die nu in huilen uitbarsten.
Volgens mij vroeg hij het direct aan een usual suspect.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de usual suspects.
Ik heb daar geen bron voor nodig. Net als dat ik geen bron nodig heb voor het feit dat Wilders een moslimhater is. Of dat Hitler Joden niet er tof vond.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Heb je een bron, dat het Christen zijn van Aziz de reden voor de actie van deze landen?
Omdat zij gesteund moeten worden omdat zij het enige land zijn in het MO dat democratisch is. Verder zijn zij bevriend met Amerika waarmee we natuurlijk goed kunnen handelen etc. And much more.quote:
Zodat we nog een beetje gezag hebben misschien?quote:
Nou dat niet, maar er waren wel betere tijden....Het pro Israel zijn is een beetje aan het afzwakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pro-Israel? Is Nederland ooit anti-Israel geweest dan?
God bestaat niet en als hij wel zou bestaan dan is het een gigantische klootzak.quote:
"We"quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Zodat we nog een beetje gezag hebben misschien?
Gelukkig bekijk ik het allemaal iets pragmatischerquote:
Je doelt erop dat Nederland geen kritiek mag hebben op Israel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar er waren wel betere tijden....Het pro Israel zijn is een beetje aan het afzwakken.
Wilders zegt geen Moslims te haten. Zie je de essentie van bronnen nou echt niet in?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen bron voor nodig. Net als dat ik geen bron nodig heb voor het feit dat Wilders een moslimhater is. Of dat Hitler Joden niet er tof vond.
Dat geeft niet, er zijn ook atheistische Joden.quote:
We behandelen Israel gewoon als elke andere bevriende natie. We hoeven onze joodse vrienden niet in de reet te kruipen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Zodat we nog een beetje gezag hebben misschien?
Zodat "ik" wat gezag in Israel heb. Ook goed. Ik ben Martin Bosma.quote:
En als je ''God'' vervangt voor Allah dan heb jij het predicaat extreemrechts te pakken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God bestaat niet en als hij wel zou bestaan dan is het een gigantische klootzak.
Alleen in de tweede kamer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doelt erop dat Nederland geen kritiek mag hebben op Israel.
Daar heb ik ook geen problemen mee. Wel met die orthodoxe joden die vinden dat ze zich op bezet gebied mogen vestigen omdat het hun "beloofde land" isquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:23 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat geeft niet, er zijn ook atheistische Joden.
Ze MOETEN gesteund worden omdat ze het enige land zijn in het MO dat democratisch is. Dat is een van de slechtste argumenten ever, immers als daar een of andere lunatic democratisch gekozen wordt, dan zit je daar met je steun. Verder is het tweede argument wellicht nog boutiger - Egypte en Jordanie zijn ook bevriend met Amerika en je kan er ook prima mee handelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat zij gesteund moeten worden omdat zij het enige land zijn in het MO dat democratisch is. Verder zijn zij bevriend met Amerika waarmee we natuurlijk goed kunnen handelen etc. And much more.
Wij hebben heel veel aan God te danken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God bestaat niet en als hij wel zou bestaan dan is het een gigantische klootzak.
Natuurlijk wel, natuurlijk doet Israël soms wat raar, maar bedenk wel dat zij het sterkste leger hebben, gigantisch veel invloed hebben. En zij waren een van de drijvende krachten tegen het nazisme.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We behandelen Israel gewoon als elke andere bevriende natie. We hoeven onze joodse vrienden niet in de reet te kruipen.
Greta Duisenberg heeft ook nooit gezegd Joden te haten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Wilders zegt geen Moslims te haten. Zie je de essentie van bronnen nou echt niet in?
Allah is net zo goed een klootzak. Dat ik zoiets roep over Allah of God betekent niet dat mensen niet als blinde kippen achter deze niet-bestaande figuren aan mogen hollen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En als je ''God'' vervangt voor Allah dan heb jij het predicaat extreemrechts te pakken.
Het nazisme was een van de drijvende krachten tegen de joden, niet andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, natuurlijk doet Israël soms wat raar, maar bedenk wel dat zij het sterkste leger hebben, gigantisch veel invloed hebben. En zij waren een van de drijvende krachten tegen het nazisme.
2e testament hequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel aan God te danken.Dat neemt niet weg dat wij keuzes hebben waar we verantwoord moeten omspringen.
1 ding is zeker. God=Liefde.
De God van de Bijbel predikt vrede en geen haat.
He?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, natuurlijk doet Israël soms wat raar, maar bedenk wel dat zij het sterkste leger hebben, gigantisch veel invloed hebben. En zij waren een van de drijvende krachten tegen het nazisme.
Israel? Dat bestond toen nog niet. Of bedoel je de Verenigde Staten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wie, de Israelieten?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en Hitler had samen met Stalin dik gewonnen van ''ons'' als niet er niet een ene meneer Roosevelt was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het nazisme was een van de drijvende krachten tegen de joden, niet andersom.
Ik zie dat toch anders. Voor jezus gaat die vlieger wellicht op, maar god is een buitengewoon zielig, jaloers wezen die plezier schept uit het lijden van de mens. Althans, dat maak ik op uit het OT.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel aan God te danken.Dat neemt niet weg dat wij keuzes hebben waar we verantwoord moeten omspringen.
1 ding is zeker. God=Liefde.
De God van de Bijbel predikt vrede en geen haat.
Ja samen met Amerika natuurlijk!quote:
En waar komen de Isaeliers voor in dit plaatje?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en Hitler had samen met Stalin dik gewonnen van ''ons'' als niet er niet een ene meneer Roosevelt was.
Vergeet Churchill niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en Hitler had samen met Stalin dik gewonnen van ''ons'' als niet er niet een ene meneer Roosevelt was.
Nieuwe ja, het enige wat ik daarvan weet is dat alle haatdragende (afschuwwekkende) teksten er zijn uitgehaald.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Nieuwe Testament bedoel je. Dat wat zowel de Tora als de Koran niet heeft.
Verdelgen behoeft geen haat, beter niet zelfs.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Greta Duisenberg heeft ook nooit gezegd Joden te haten.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga mijn internetlijntje maar eens nuttig gebruiken en de 641.32 GB geocitiestorrent downloaden.
Samen met Stalin nogwel.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel dat ze aan het gas moeten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Greta Duisenberg heeft ook nooit gezegd Joden te haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |