Gelukkig valt er niets te snappen. Volgens mij snapt ze hem zelf niet eens.quote:
echt niet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je bent je aan het vervelen, omdat je lelijk bent en niemand met je wil omgaan.
dat scheelt dan al een hoopquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:05 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Gelukkig valt er niets te snappen. Volgens mij snapt ze hem zelf niet eens.
Ok zo leuk hoe ze overal tegenin gaatquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:06 schreef maickeltje het volgende:
Geen OV meer.
Weer een pareltje van ts
nog een keer..quote:
Boeie ik fok niet voor heel me leven jullie willen hier op fok de titel BAAS halen daar kom ik niet voor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:06 schreef maickeltje het volgende:
Geen OV meer.
Weer een pareltje van ts
Geef het goede voorbeeld en rot eens op.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Confession het volgende:
[..]
nog een keer..
Hou je klep tegen hun , hun verdienen geen '''blik'' waardig.
Laat ze maar straks krijgen ze weer onderling ruzie over 16 jarige '''wijfuhh'' en gaan ze weer op de vuist met elkaar( spreekwoordelijk dissen)
laat die teringlijers nou.
Hey jij hier. Ik dacht dat jij al dood was.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Confession het volgende:
[..]
nog een keer..
Laat ze maar straks krijgen ze weer onderling ruzie over 16 jarige '''wijfuhh'' en gaan ze weer op de vuist met elkaar( spreekwoordelijk dissen)
Trouwen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef NBT het volgende:
mannen zijn geweldig!![]()
Vrouwen overigens minderZeikwijven...
Maar vrouwen met dikke tieten
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:52 schreef smegmanus het volgende:
TS IK WIL JOUW BINNENVOERING WEL EENS NAAR BUITEN NEUKEN EN DAT WE DAN DAARNA DE WERELDPROBLEMATIEK BESPREKEN TERWIJL IK MIJN GEHAKTSTAAF DOOR JOUW HUIG BEUKDEAL?
Jij bent vroeger misbruikt denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Boeie ik fok niet voor heel me leven jullie willen hier op fok de titel BAAS halen daar kom ik niet voor!
Jullie willen hier op FOK bekend staan onder de naam ' goeie disser stoer gast'
Word AUB in het echt EEN BAAS.
IK bedoel echte mannen zijn BAZEN
Fokkers ZIJN fokkers! gewoon dood kansloos
Hahaha ok grquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Confession het volgende:
[..]
nog een keer..
Foto van TS en een echte man.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef This-is-it het volgende:
Het valt me op dat het meeste gedeelte in procentage van FOK! mannen zijn ik bedoel een normale vent houdt zich niet met zo'n dingen bezig kennelijk zijn de mannen van fok verwijfd.
De mannen die ik ken en die ook status hebben in het dagelijks leven. Zouden nooit een fok! account aanmaken.Wat schuilt hier voor een persoon achter vraag ik me af wat voor soort mannen zijn het?,
ik vind het raar dat deze mannen zich wel met heel veel dingen bezig houden? Het kan wel aan mij liggen maar ik ben dit niet gewend van ECHTE mannen.![]()
Je spijbelt zeker veel bij de Nederlandse les?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Boeie ik fok niet voor heel me leven jullie willen hier op fok de titel BAAS halen daar kom ik niet voor!
Ik zal het je nog is rustig proberen uit te leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan dit niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jij kan niet quotenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef This-is-it het volgende:
Eh eh eh, ik was serieus. Als je lekker bent doe ik een goed woordje voor je. En ik heb status op fok, dus dan mag iedereen je. En ik ben te vertrouwen
Op 2 november 2010 14:20 schreef This-is-it het volgende:
Waarom zou ik niet heel fok hoef mijn foto's te begluren bovendien vertrouw ik ugly fuckers niet ADIOSSSSSSSSSSSSS
Op 2 november 2010 14:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dit zegt al genoeg het woord status en fok?
Sinds wanneer heeft FOK! status
OMFG jongens hier echt .. nog geen eurocentje heb ik er voor over
Status op Fok?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef This-is-it het volgende:
Eh eh eh, ik was serieus. Als je lekker bent doe ik een goed woordje voor je. En ik heb status op fok, dus dan mag iedereen je. En ik ben te vertrouwen
Waarom zou ik niet heel fok hoef mijn foto's te begluren bovendien vertrouw ik ugly fuckers niet ADIOSSSSSSSSSSSSS
[..]
Of tetten posten!quote:
Kenaubitch ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:07 schreef Confession het volgende:
[..]
nog een keer..
Jij gaat nooit een vriend krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
-edit-quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
No shit sherlockquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jij gaat nooit een vriend krijgen.
Inderdaad, maar niet die van This-is-it want zij is fucking lelijk.quote:
waar heb je dat trouwens vandaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet die van This-is-it want zij is fucking lelijk.
zit je aan de pillen ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Misschien een Antilliaan die haar slaat, zwanger maakt en hem dan weer smeert.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jij gaat nooit een vriend krijgen.
bewijs ? En zolang het mooie tetten zijn is het wel goed!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:14 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar niet die van This-is-it want zij is fucking lelijk.
We kunnen aan haar frustratie wel zien dat ze lelijk is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar heb je dat trouwens vandaan?
dit vraagt om pics van TSquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
We kunnen aan haar frustratie wel zien dat ze lelijk is.
quote:
Dus lelijk van buiten en van binnenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als bevestiging. Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit vraagt om pics van TS
Dat is waar, boze mensen zijn altijd lelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:16 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Goede zelf reflectie, This-is-it.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef This-is-it het volgende:
[..]
quote:
Ik zou zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:18 schreef HugoBaas het volgende:
[..]Wat een kut leven zal zij hebben.
dat is de enige juiste conclusiequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Fok is gewoon een heerlijke plek om jezelf ff te verlagen tot het niveau van de gewoner burger! Als superintellect heb je dit nodig om niet aan je eigen genialiteit ten onder te gaan. Het houdt je op de been zullen we maar zeggen!
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Fok is gewoon een heerlijke plek om jezelf ff te verlagen tot het niveau van de gewoner burger! Als superintellect heb je dit nodig om niet aan je eigen genialiteit ten onder te gaan. Het houdt je op de been zullen we maar zeggen!
preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Waarheid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Post jij danquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef NBT het volgende:
Zijn er nou al tetten van ts gepost? Pfffff..... dit duurt te lang...
Jouw tetten zijn ook heus wel goed hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef NBT het volgende:
Zijn er nou al tetten van ts gepost? Pfffff..... dit duurt te lang...
Dit dan proberen te verkondigen is dan vooralsnog wel het toppunt van kansloos.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar de rotte reacties opzicht zeggen al meer dan genoeg over het feit hoe zij over dingen denken en laat staan waar ze zich mee bezig houden.![]()
Ik weet niet ik vind dit gewoon niet Mannelijk!
Ik zit zelf helaas nog op school, maar aangezien zij vmbo doet heeft ze misschien interesse in bijlessen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er een docent Nederlands aanwezig die TS kan helpen?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit zelf helaas nog op school, maar aangezien zij vmbo doet heeft ze misschien interesse in bijlessen?
Ik vond dit topic niet de moeite waard om de OP te lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ga de TS even verdedigen.
Geloof me de OP is de moeite van het lezen niet waardquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond dit topic niet de moeite waard om de OP te lezen
ben ik een keer serieus...quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond dit topic niet de moeite waard om de OP te lezen
Jij niet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ok wacht, wat is een echte man volgens jou? Nu ff serieus antwoorden aub..
Jij kent dus alle FOK!kers in het echt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef This-is-it het volgende:
Misschien kom ik wel gewoon tot de conclusie dat fokkers mannen NERDJES zijn ik weet het allemaal ook niet meer.
In ieder geval zel besteden weinig aandacht aan hun uiterlijk. Laat staan de verzorg ervan
En zouden ze zeker geschikt zijn voor een progamma als beauty and the NERD!
Eastpack tas etc..
Je kent ze meestal bril..
en, homo trekjes, zoals ja vaak ( topics ziet)
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kent dus alle FOK!kers in het echt?
Echtquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef This-is-it het volgende:
Misschien kom ik wel gewoon tot de conclusie dat fokkers mannen NERDJES zijn ik weet het allemaal ook niet meer.
In ieder geval zel besteden weinig aandacht aan hun uiterlijk. Laat staan de verzorg ervan
En zouden ze zeker geschikt zijn voor een progamma als beauty and the NERD!
Eastpack tas etc..
Gelukkig niet, Fokkers zijn ook echt zo'n mannetjes dat als ze een vriendin hebben ze haar op fok zwart gaan maken...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kent dus alle FOK!kers in het echt?
TS is er eentje die hiervoor gaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef This-is-it het volgende:
In ieder geval zel besteden weinig aandacht aan hun uiterlijk. Laat staan de verzorging ervan
En ze zouden zeker geschikt zijn voor een progamma als beauty and the NERD!
Eastpack tas etc..
niet alle fokkers zijn zo hoor, je bent nu gewoon mensen in hokjes aan het proppenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Fokkers zijn ook echt zo'n mannetjes dat als ze een vriendin hebben ze haar op fok zwart gaan maken...Nou nee bedankt .................
VIES TYPISCH EEN FOKKERDquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef 32 het volgende:
[..]
TS is er eentje die hiervoor gaat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Lieve 'This-is-it,
Ik begrijp dat je ontluikende seksualiteit veel verwarrende gevoelens in je opwekt, dit is iets waar alle meisjes op een punt in hun leven mee te maken krijgen.
Het is wel belangrijk dat je e realiseert dat je ook aantrekkelijk word voor een heel andere groep mannen. Wellicht ben je al vaak uitgewoond door een 50 jarige man met een voor 1 dag gehuurde mercedes.
Ik begrijp dat je je hier onzeker over voelt en je daardoor erg fel verdedigt om je acties te rechtvaardigen,
Maar voordat je boos word is het belangrijk om bij jezelf na te gaan of er meer op deze wereld is dan de leren bekleding van een gehuurde achterbank.
Groeten,
Tina.
Niet waarquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Lieve 'This-is-it,
Ik begrijp dat je ontluikende seksualiteit veel verwarrende gevoelens in je opwekt, dit is iets waar alle meisjes op een punt in hun leven mee te maken krijgen.
Het is wel belangrijk dat je e realiseert dat je ook aantrekkelijk word voor een heel andere groep mannen. Wellicht ben je al vaak uitgewoond door een 50 jarige man met een voor 1 dag gehuurde mercedes.
Ik begrijp dat je je hier onzeker over voelt en je daardoor erg fel verdedigt om je acties te rechtvaardigen,
Maar voordat je boos word is het belangrijk om bij jezelf na te gaan of er meer op deze wereld is dan de leren bekleding van een gehuurde achterbank.
Groeten,
Tina.
Het is makkelijker toe te geven dan te ontkennen, we hebben je toch al door, stop dit circus maar.quote:
Echte mannen drinken bier, kaarten en doen stoer pratenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef This-is-it het volgende:
ik vind het raar dat deze mannen zich wel met heel veel dingen bezig houden? Het kan wel aan mij liggen maar ik ben dit niet gewend van ECHTE mannen.![]()
Ik stel de shredder voor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef This-is-it het volgende:
Maar wat mij betreft mag hier een slot op, daarbij wil ik wel nog even mededelen dat mijn mening hierbij niet veranderd is.
Onderbouw je stelling.quote:
Ben jij ts?quote:
Think wat you want to think, anywayyyyyy daar gaat het trouwens niet om ik wou alleen even zeggen hoe het is!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef 32 het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een man die het geil vindt om zich virtueel voor te doen als vrouw
Met mij is het goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Think wat you want to think, anywayyyyyy daar gaat het trouwens niet om ik wou alleen even zeggen hoe het is!
okequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met mij is het goed hoor, met jou ook?
Ok dude, later !quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Think wat you want to think, anywayyyyyy daar gaat het trouwens niet om ik wou alleen even zeggen hoe het is!
Ik snapte het duidelijk maar ik vond het naar lange na niet grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jezus, jij snapt echt niks
het was ook niet grappig bedoelt, maar sarcastischquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:07 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ik snapte het duidelijk maar ik vond het naar lange na niet grappig
Jou fotoquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoelt, maar sarcastisch
het is Jouw foto lieverdquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jou foto....
Een foto plaatsen op fok alleen al...
Rot eens op onzekere kutpuber. Er is niks mis met die foto. En nu uitloggen en ergens anders uithuilen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jou foto....
Een foto plaatsen op fok alleen al...
Ga jij maar lekker geilen op die inkijk van haar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Rot eens op onzekere kutpuber. Er is niks mis met die foto. En nu uitloggen en ergens anders uithuilen.
Ken je die uitspraak van Eddie zoey tegen Corina,quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is Jouw foto lieverd![]()
geen foto's plaatsen op fok
Ga jij nou maar lekker mensen afkraken op hun uiterlijk. Misschien gaat je onzekere gevoel dan weg. Morgen op school word je waarschijnlijk weer gepest, tot die tijd kun je het onzekere gevoel misschien onderdrukken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker geilen op die inkijk van haar!
Jij zult nooit inkijk hebben, jij zult nooit een natte string hebben van het kutvocht. Want je hebt een schizofrene penis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker geilen op die inkijk van haar!
Ik zeg nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef Confession het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van Eddie zoey tegen Corina,
Mijn ''vraag'' aan jou is eigelijk het zelfde... ''heb jij een...
Maak je geen zorgen ik leef relaxer dan je denkt . dat wijf moet gewoon niet doen alsof ze slim is!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker mensen afkraken op hun uiterlijk. Misschien gaat je onzekere gevoel dan weg. Morgen op school word je waarschijnlijk weer gepest, tot die tijd kun je het onzekere gevoel misschien onderdrukken.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik leef relaxer dan je denkt . dat wijf moet gewoon niet doen alsof ze slim is!
Luister ik ken haar, en als er eentje niet lelijk is zij het wel. Dus houd die onzin voor je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker mensen afkraken op hun uiterlijk. Misschien gaat je onzekere gevoel dan weg. Morgen op school word je waarschijnlijk weer gepest, tot die tijd kun je het onzekere gevoel misschien onderdrukken.
OMFGquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jij zult nooit inkijk hebben, jij zult nooit een natte string hebben van het kutvocht. Want je hebt een schizofrene penis.
Liever een wijf die doet alsof ze slim is dan een "chick with a dick".quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik leef relaxer dan je denkt . dat wijf moet gewoon niet doen alsof ze slim is!
Wat voor een opleiding doe je trouwens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar kennen was al duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Luister ik ken haar, en als er eentje niet lelijk is zij het wel. Dus houd die onzin voor je.
WAAROMquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef GSbrder het volgende:
This-is-it, volkomen neutrale opmerking, maar zou ik mogen weten hoe oud jij bent?
Ik heb wel een spiegel, en ja ik heb een vriend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen spiegel? Dacht ik al... jezus...
Omdat je op sommige momenten nogal bleu reageert en een jonge indruk geeft.quote:
Waarom word er automatisch gedacht dat ik een man ben dat zegt toch al genoeg over de man op fok in zijn geheel maargoedquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef 32 het volgende:
[..]
Liever een wijf die doet alsof ze slim is dan een "chick with a dick".
Oh je vriend, die blinde gozer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb wel een spiegel, en ja ik heb een vriend.
Je bent 18, maar gedraagt je als een meisje van 12quote:
Je meent je wat! maar dat is ontterechtquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb wel een spiegel, en ja ik heb een vriend.
Ze is 18 schrijft ze in andere topics. Maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je op sommige momenten nogal bleu reageert en een jonge indruk geeft.
P.S. je caps-lock staat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |