Ik stel de shredder voor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:58 schreef This-is-it het volgende:
Maar wat mij betreft mag hier een slot op, daarbij wil ik wel nog even mededelen dat mijn mening hierbij niet veranderd is.
Onderbouw je stelling.quote:
Ben jij ts?quote:
Think wat you want to think, anywayyyyyy daar gaat het trouwens niet om ik wou alleen even zeggen hoe het is!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:59 schreef 32 het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een man die het geil vindt om zich virtueel voor te doen als vrouw
Met mij is het goed hoor, met jou ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Think wat you want to think, anywayyyyyy daar gaat het trouwens niet om ik wou alleen even zeggen hoe het is!
okequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met mij is het goed hoor, met jou ook?
Ok dude, later !quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:04 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Think wat you want to think, anywayyyyyy daar gaat het trouwens niet om ik wou alleen even zeggen hoe het is!
Ik snapte het duidelijk maar ik vond het naar lange na niet grappigquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jezus, jij snapt echt niks
het was ook niet grappig bedoelt, maar sarcastischquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:07 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ik snapte het duidelijk maar ik vond het naar lange na niet grappig
Jou fotoquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het was ook niet grappig bedoelt, maar sarcastisch
het is Jouw foto lieverdquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jou foto....
Een foto plaatsen op fok alleen al...
Rot eens op onzekere kutpuber. Er is niks mis met die foto. En nu uitloggen en ergens anders uithuilen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Jou foto....
Een foto plaatsen op fok alleen al...
Ga jij maar lekker geilen op die inkijk van haar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Rot eens op onzekere kutpuber. Er is niks mis met die foto. En nu uitloggen en ergens anders uithuilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |