quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit zelf helaas nog op school, maar aangezien zij vmbo doet heeft ze misschien interesse in bijlessen?
Ik vond dit topic niet de moeite waard om de OP te lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ga de TS even verdedigen.
Geloof me de OP is de moeite van het lezen niet waardquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond dit topic niet de moeite waard om de OP te lezen
ben ik een keer serieus...quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vond dit topic niet de moeite waard om de OP te lezen
Jij niet!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Ok wacht, wat is een echte man volgens jou? Nu ff serieus antwoorden aub..
Jij kent dus alle FOK!kers in het echt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef This-is-it het volgende:
Misschien kom ik wel gewoon tot de conclusie dat fokkers mannen NERDJES zijn ik weet het allemaal ook niet meer.
In ieder geval zel besteden weinig aandacht aan hun uiterlijk. Laat staan de verzorg ervan
En zouden ze zeker geschikt zijn voor een progamma als beauty and the NERD!
Eastpack tas etc..
Je kent ze meestal bril..
en, homo trekjes, zoals ja vaak ( topics ziet)
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kent dus alle FOK!kers in het echt?
Echtquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef This-is-it het volgende:
Misschien kom ik wel gewoon tot de conclusie dat fokkers mannen NERDJES zijn ik weet het allemaal ook niet meer.
In ieder geval zel besteden weinig aandacht aan hun uiterlijk. Laat staan de verzorg ervan
En zouden ze zeker geschikt zijn voor een progamma als beauty and the NERD!
Eastpack tas etc..
Gelukkig niet, Fokkers zijn ook echt zo'n mannetjes dat als ze een vriendin hebben ze haar op fok zwart gaan maken...quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kent dus alle FOK!kers in het echt?
TS is er eentje die hiervoor gaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:40 schreef This-is-it het volgende:
In ieder geval zel besteden weinig aandacht aan hun uiterlijk. Laat staan de verzorging ervan
En ze zouden zeker geschikt zijn voor een progamma als beauty and the NERD!
Eastpack tas etc..
niet alle fokkers zijn zo hoor, je bent nu gewoon mensen in hokjes aan het proppenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Fokkers zijn ook echt zo'n mannetjes dat als ze een vriendin hebben ze haar op fok zwart gaan maken...Nou nee bedankt .................
VIES TYPISCH EEN FOKKERDquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:45 schreef 32 het volgende:
[..]
TS is er eentje die hiervoor gaat
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Lieve 'This-is-it,
Ik begrijp dat je ontluikende seksualiteit veel verwarrende gevoelens in je opwekt, dit is iets waar alle meisjes op een punt in hun leven mee te maken krijgen.
Het is wel belangrijk dat je e realiseert dat je ook aantrekkelijk word voor een heel andere groep mannen. Wellicht ben je al vaak uitgewoond door een 50 jarige man met een voor 1 dag gehuurde mercedes.
Ik begrijp dat je je hier onzeker over voelt en je daardoor erg fel verdedigt om je acties te rechtvaardigen,
Maar voordat je boos word is het belangrijk om bij jezelf na te gaan of er meer op deze wereld is dan de leren bekleding van een gehuurde achterbank.
Groeten,
Tina.
Niet waarquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef XtremeNL het volgende:
Lieve 'This-is-it,
Ik begrijp dat je ontluikende seksualiteit veel verwarrende gevoelens in je opwekt, dit is iets waar alle meisjes op een punt in hun leven mee te maken krijgen.
Het is wel belangrijk dat je e realiseert dat je ook aantrekkelijk word voor een heel andere groep mannen. Wellicht ben je al vaak uitgewoond door een 50 jarige man met een voor 1 dag gehuurde mercedes.
Ik begrijp dat je je hier onzeker over voelt en je daardoor erg fel verdedigt om je acties te rechtvaardigen,
Maar voordat je boos word is het belangrijk om bij jezelf na te gaan of er meer op deze wereld is dan de leren bekleding van een gehuurde achterbank.
Groeten,
Tina.
Het is makkelijker toe te geven dan te ontkennen, we hebben je toch al door, stop dit circus maar.quote:
Echte mannen drinken bier, kaarten en doen stoer pratenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:26 schreef This-is-it het volgende:
ik vind het raar dat deze mannen zich wel met heel veel dingen bezig houden? Het kan wel aan mij liggen maar ik ben dit niet gewend van ECHTE mannen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |