Ik zou zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:18 schreef HugoBaas het volgende:
[..]Wat een kut leven zal zij hebben.
dat is de enige juiste conclusiequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Fok is gewoon een heerlijke plek om jezelf ff te verlagen tot het niveau van de gewoner burger! Als superintellect heb je dit nodig om niet aan je eigen genialiteit ten onder te gaan. Het houdt je op de been zullen we maar zeggen!
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Fok is gewoon een heerlijke plek om jezelf ff te verlagen tot het niveau van de gewoner burger! Als superintellect heb je dit nodig om niet aan je eigen genialiteit ten onder te gaan. Het houdt je op de been zullen we maar zeggen!
preciesquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Waarheid.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:22 schreef ForumGek het volgende:
Post jij danquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef NBT het volgende:
Zijn er nou al tetten van ts gepost? Pfffff..... dit duurt te lang...
Jouw tetten zijn ook heus wel goed hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:26 schreef NBT het volgende:
Zijn er nou al tetten van ts gepost? Pfffff..... dit duurt te lang...
Dit dan proberen te verkondigen is dan vooralsnog wel het toppunt van kansloos.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:35 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar de rotte reacties opzicht zeggen al meer dan genoeg over het feit hoe zij over dingen denken en laat staan waar ze zich mee bezig houden.![]()
Ik weet niet ik vind dit gewoon niet Mannelijk!
Ik zit zelf helaas nog op school, maar aangezien zij vmbo doet heeft ze misschien interesse in bijlessen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er een docent Nederlands aanwezig die TS kan helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |