Ken je die uitspraak van Eddie zoey tegen Corina,quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is Jouw foto lieverd![]()
geen foto's plaatsen op fok
Ga jij nou maar lekker mensen afkraken op hun uiterlijk. Misschien gaat je onzekere gevoel dan weg. Morgen op school word je waarschijnlijk weer gepest, tot die tijd kun je het onzekere gevoel misschien onderdrukken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker geilen op die inkijk van haar!
Jij zult nooit inkijk hebben, jij zult nooit een natte string hebben van het kutvocht. Want je hebt een schizofrene penis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:13 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker geilen op die inkijk van haar!
Ik zeg nee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef Confession het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak van Eddie zoey tegen Corina,
Mijn ''vraag'' aan jou is eigelijk het zelfde... ''heb jij een...
Maak je geen zorgen ik leef relaxer dan je denkt . dat wijf moet gewoon niet doen alsof ze slim is!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker mensen afkraken op hun uiterlijk. Misschien gaat je onzekere gevoel dan weg. Morgen op school word je waarschijnlijk weer gepest, tot die tijd kun je het onzekere gevoel misschien onderdrukken.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik leef relaxer dan je denkt . dat wijf moet gewoon niet doen alsof ze slim is!
Luister ik ken haar, en als er eentje niet lelijk is zij het wel. Dus houd die onzin voor je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker mensen afkraken op hun uiterlijk. Misschien gaat je onzekere gevoel dan weg. Morgen op school word je waarschijnlijk weer gepest, tot die tijd kun je het onzekere gevoel misschien onderdrukken.
OMFGquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Jij zult nooit inkijk hebben, jij zult nooit een natte string hebben van het kutvocht. Want je hebt een schizofrene penis.
Liever een wijf die doet alsof ze slim is dan een "chick with a dick".quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik leef relaxer dan je denkt . dat wijf moet gewoon niet doen alsof ze slim is!
Wat voor een opleiding doe je trouwens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar kennen was al duidelijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Luister ik ken haar, en als er eentje niet lelijk is zij het wel. Dus houd die onzin voor je.
WAAROMquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef GSbrder het volgende:
This-is-it, volkomen neutrale opmerking, maar zou ik mogen weten hoe oud jij bent?
Ik heb wel een spiegel, en ja ik heb een vriend.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef Confession het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen spiegel? Dacht ik al... jezus...
Omdat je op sommige momenten nogal bleu reageert en een jonge indruk geeft.quote:
Waarom word er automatisch gedacht dat ik een man ben dat zegt toch al genoeg over de man op fok in zijn geheel maargoedquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:17 schreef 32 het volgende:
[..]
Liever een wijf die doet alsof ze slim is dan een "chick with a dick".
Oh je vriend, die blinde gozer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb wel een spiegel, en ja ik heb een vriend.
Je bent 18, maar gedraagt je als een meisje van 12quote:
Je meent je wat! maar dat is ontterechtquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb wel een spiegel, en ja ik heb een vriend.
Ze is 18 schrijft ze in andere topics. Maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat je op sommige momenten nogal bleu reageert en een jonge indruk geeft.
P.S. je caps-lock staat aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |