quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:47 schreef dakraam het volgende:
[..]
Tetten.Dankje, niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Dat is pas een echte man.quote:
Pff alsof ik een man nooit uitgekeken raak!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:43 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Nou meis, ik zal het je vast vertellen voordat je je maagdelijkheid op een brute manier verliest zoals je niet gehoopt hadMannen hebben gewoon een sick mind, en als ie zegt dat ie van je houdt en vooor aaaltijd met jou wilt zijn, liegt ie, okay?
Toen stopte ik met lezen.quote:Het valt me op dat het meeste gedeelte in procentage
+ mannelijke fokkers posten maar al te graag wijven die ze in het echt nooit zouden kunnen fixenquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:48 schreef willemwaus het volgende:
[ http://img208.imageshack.us/img208/6315/keeleyhazell0122rq.jpg&t=1]afbeelding ]
*sigh* nou ik maak er wel weer een qwualiteitstopique van!
We zullen het doen, succes met het afronden van je vmbo-kader studie!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef This-is-it het volgende:
[..]
blabla
MELD JE ALS JE HET WEET!AMEN!
Waarom is dat onbegrijpelijk? Ze zegt dat iedereen hier een gersche bek heeft, maar in werkelijkheid kklelijk is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen stopte ik met lezen.
Onbegrijpelijke OP
Ik ben ook (kk??)lelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom is dat onbegrijpelijk? Ze zegt dat iedereen hier een gersche bek heeft, maar in werkelijkheid kklelijk is.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef This-is-it het volgende:
[..]
+ mannelijke fokkers posten maar al te graag wijven die ze in het echt nooit zouden kunnen fixen
Leonardo DiCaprioquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef This-is-it het volgende:
[..]
+ mannelijke fokkers posten maar al te graag wijven die ze in het echt nooit zouden kunnen fixen
Thats the truth.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom is dat onbegrijpelijk? Ze zegt dat iedere man hier een gersche bek heeft, maar in werkelijkheid kklelijk is.
Mijn decoderring is stuk geloof ikquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom is dat onbegrijpelijk? Ze zegt dat iedereen hier een gersche bek heeft, maar in werkelijkheid kklelijk is.
hoe kom je daar nou bij ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef This-is-it het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |