mijn comfort-zone, mijn veiligheid, wat doe je?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven worden
Barbusse wil vast wel je sugar daddy zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ik heb het geld nodig
Das ook een optie natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kruip er desnoods overheen hoor
Vernielenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn comfort-zone, mijn veiligheid, wat doe je?!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Barbusse wil vast wel je sugar daddy zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen niet handig op de salontafel hier.. die houdt dat nooit, die is van glas.. en eettafel heb ik niet..quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.for real nog nooit gedaan?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Legendarisch zal dat wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog een keer onze verbeelding op de vrije loop laten?
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
dat.quote:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn comfort-zone, mijn veiligheid, wat doe je?!
Dat je dat nooit gedaan hebt!quote:
Niet gaan schelden als je niet weet waar je het over hebt. Dat staat zo domquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boeken
Zodat we op een tafel kunnen neuken?quote:
quote:
Genoeg vreemde plaatsen waar ik het wel heb gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je dat nooit gedaan hebt!
Kijk noukje snapt 'mquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Tafel, keuken, douche, vloer, you name it
Jij snapt em!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat we op een tafel kunnen neuken?
Dat denk ik ookquote:
En probeer niet mij te out-Douglassen, ik heb zelfs op 25 mei een handdoek bij me naar het werk (of wat dan ook)quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boeken
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genoeg vreemde plaatsen waar ik het wel heb gedaan
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En probeer niet mij te out-Douglassen, ik heb zelfs op 25 mei een handdoek bij me naar het werk (of wat dan ook)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Same difference. Alleen dat randjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een tafel ook nog nooit gedaan (volgens mij, of ik heb het verdrongen), maar wel een biljarttafel
Wasmachine, bad, bankquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Ooo, dan heb ik de tafel wel gehadquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same difference. Alleen dat randje
Ik vind de douche niet zo handigquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Daar zit vast een verhaal achterquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een tafel ook nog nooit gedaan (volgens mij, of ik heb het verdrongen), maar wel een biljarttafel
Een biljarttafel is wel een stuk zachter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, idd
(trouwens niet leuk als de tafel het niet kan hebben)
Als je seks kan hebben op de salontafel, dan ben je echt klein! En dan red je de eettafel toch niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alleen niet handig op de salontafel hier.. die houdt dat nooit, die is van glas.. en eettafel heb ik niet..
Of het was niet zo'n heel stevig tafeltje in een studentenkamerquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan heb je het wel goed gedaan
bureaustoel, buitenquote:
Je ziet er alleen ook meer opquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Een biljarttafel is wel een stuk zachter.
Haha, dat valt wel mee hoorquote:
12 t/m 19 decemberquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Wanneer was je ook weer in Nederland?
Ik ben 1.93 en het lukt prima op een ronde salontafel van 1m doorsneequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je seks kan hebben op de salontafel, dan ben je echt klein! En dan red je de eettafel toch niet.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je seks kan hebben op de salontafel, dan ben je echt klein! En dan red je de eettafel toch niet.
Kunnen we je nu allemaal boeken?quote:
Of juist niet, met een partner van 150 kilo.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan heb je het wel goed gedaan
Dan heb ik toevallig geen vakantie. Maar dat is niet ergquote:
Bad heb ik niet, wasmachine staat een droger bovenopquote:
Haha, geen last van.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de douche niet zo handigBen daar een keer met ex en al gigantisch op de bek gegaan, sindsdien fobie voor douche seks
I have dibbsquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kunnen we je nu allemaal boeken?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Of juist niet, met een partner van 150 kilo.
Ik wil 13 December!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kunnen we je nu allemaal boeken?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wasmachine tijdens het centrifugeren?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bad heb ik niet, wasmachine staat een droger bovenopBank natuurlijk
![]()
[..]
Haha, geen last van.
En hoe hoog was die? Zat je op je knieën zeker? Als ik het zo inschat, kan JK het staand.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben 1.93 en het lukt prima op een ronde salontafel van 1m doorsnee
In de stadsbusquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat niet*vinkt aan
Vliegveld
Moet je wel een beetje een oude hebben waarvan de demping niet zo goed meer werkt, schijnt wel een leuk effect te hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat niet*vinkt aan
Vliegveld
klein parkje middenin de woonwijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Of nietquote:
Trap!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh gaat het alleen over vreemde plaatsen binnenshuis![]()
Mjah dan kom ik niet verder dan bank, bed en bad
Nee, vet hendig juistquote:
MIquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, vet hendig juistOveral van die handige grepen enzo
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klein parkje middenin de woonwijk
Middenstip van voetbalveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Datquote:
Wel in het trappenhuis van de flatquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Trap!
Ook al is dat verre van praktisch.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Middenstip van voetbalveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
+quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bankoh, en bad ook
Vloer, zwembad, kleedhokje, tafel...
[..]
Middenstip van voetbalveldIk zie het zo voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Maar in trappenhuizen stinkt het altijd zo naar zeik tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel in het trappenhuis van de flat![]()
En in de lift
bij mij nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar in trappenhuizen stinkt het altijd zo naar zeik toch
Dat komt dus door alle plassex die er bedreven wordt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Middenstip van voetbalveldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Naakt in slaapvallen?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Nee. Werd heel goed schoongehoudenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
klein parkje middenin de woonwijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ah gadverdammequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DatDe laatste intercity van Utrecht naar Arnhem
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt dus door alle plassex die er bedreven wordt.
Buiten, op een middenstip ook he. Yeah right.quote:
Ik kan me in een normaal huis (dus geen poolkamer of bibliotheek of zo) niet iets bedenken waar ik het nog nooit heb gedaan eigenlijk. (tot aan de klerenkast aan toequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh gaat het alleen over vreemde plaatsen binnenshuis![]()
Mjah dan kom ik niet verder dan bank, bed en bad
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah gadverdammeJe gaat toch niet neuken in die vieze hokken die de NS wc noemt
Mjah. Was uitputtende seksquote:
je moet ook niet hardop zeggen wat je op fok leest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts! Mijn collega kijkt me heel raar aan nu..
da's het enige dat ik nog niet af kan strepen geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me in een normaal huis (dus geen poolkamer of bibliotheek of zo) niet iets bedenken waar ik het nog nooit heb gedaan eigenlijk. (tot aan de klerenkast aan toe)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
je moet ook niet hardop zeggen wat je op fok leest.
Waarom naar de wc gaan als de coupe rustig genoeg isquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in een lege eerste klas coupéquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DatDe laatste intercity van Utrecht naar Arnhem
Waar lees jij iets over de WC?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr *rilt* Je loopt al een nare infectieziekte op als je alleen maar naar binnen gaatquote:
Ja, dat klinkt dan al iets beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Of gewoon midden in de coupé als het rustig is
Ik probeerde me dat even voor te stellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me in een normaal huis (dus geen poolkamer of bibliotheek of zo) niet iets bedenken waar ik het nog nooit heb gedaan eigenlijk. (tot aan de klerenkast aan toe)
Plassex moet je ook doen na veel water te hebben gedronken, dan is het vrijwel water wat je plast.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt dus door alle plassex die er bedreven wordt.
Als je er alleen al naar kijktquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr *rilt* Je loopt al een nare infectieziekte op als je alleen maar naar binnen gaat
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, in een niet geheel lege eerste tweede klas coupé
Oh, je neukt gewoon in het openbaar, op stoelen waar iedereen op zit te ik weet niet watten?quote:
Dat is misschien wel ietsjes schoner...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je neukt gewoon in het openbaar, op stoelen waar iedereen op zit te ik weet niet watten?
Oh. Jakkesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, in een lege eerste klas coupé
Vluggertje in een bijna lege coupe. Daarvoor trek je niet al je kleren uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je neukt gewoon in het openbaar, op stoelen waar iedereen op zit te ik weet niet watten?
Jullie hebben in de winkel vast wel een magazijn dat afgesloten kan wordenquote:
Dat mag ik hopen. Maar dan nog...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is misschien wel ietsjes schoner...
Ahhhh!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Gasol het volgende:
Ik wist wel dat ik een saai sexleven heb maar dat wordt nu wel flink bevestigd
Ik heb alleen de sleutel niet... Dus kan 'm niet op slot draaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie hebben in de winkel vast wel een magazijn dat afgesloten kan worden
Ach, mijne is momenteel nog veel saaier.. Ik heb er geenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Gasol het volgende:
Ik durf er niet eens te pissen, laat staan dat ik me daar bruut uit elkaar laat trekken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr *rilt* Je loopt al een nare infectieziekte op als je alleen maar naar binnen gaat
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Gasol het volgende:
Datquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens te pissen, laat staan dat ik me daar bruut uit elkaar laat trekken.
idemquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, mijne is momenteel nog veel saaier.. Ik heb er geen
Waar zeg ik dat ik er momenteel wel een heb?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, mijne is momenteel nog veel saaier.. Ik heb er geen
Als je zegt dat je sex hebt gehad, heb je geneukt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trouwens. Seks is niet per definitie neuken he
jij weet het altijd zo romantisch te omschrijvenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
laat staan dat ik me daar bruut uit elkaar laat trekken.
Het OV is nu niet de eerste plaats waar ik graag seks zou willen hebben. Dat is eigenlijk de laatste plaats waar ik graag seks zou willen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
rawrrrrquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sleutel niet... Dus kan 'm niet op slot draaien.
Betrapt kunnen worden
als je niet neukt dan flikflooi je ofzo.... Seks is neuken... klaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook zo ongeveer zo romantisch als een garagedeur.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij weet het altijd zo romantisch te omschrijven
Bleghquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef dawg het volgende:
tijdens mijn barcelona - geneve treintrip wilde ik gaan pissen in de treinplee, zit er een heroinejunk in dat hok compleet met naald en riem.![]()
toen heb ik het nog maar even opgehouden.
En toen zei jij; Natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Huppel had 't over stadsbus.. Er werd mij laatst gevraagd of ik 't al gedaan had in de touringcar
Euh nee, want dat doe ik pas sinds juli, en ik heb al veul langer geen seksleven dan datquote:
De plee's van kroegen aan het eind van de avond zijn over het algemeen veel smeriger, maar dat hield mij niet tegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het OV is nu niet de eerste plaats waar ik graag seks zou willen hebben. Dat is eigenlijk de laatste plaats waar ik graag seks zou willen hebben.
Oke.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh nee, want dat doe ik pas sinds juli, en ik heb al veul langer geen seksleven dan dat
Ik ook. In eerste instantie door een hond, maar daar hoort altijd een baasje bijquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook eens. Maar dat was m'n pa maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |