Buiten, op een middenstip ook he. Yeah right.quote:
Ik kan me in een normaal huis (dus geen poolkamer of bibliotheek of zo) niet iets bedenken waar ik het nog nooit heb gedaan eigenlijk. (tot aan de klerenkast aan toequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh gaat het alleen over vreemde plaatsen binnenshuis![]()
Mjah dan kom ik niet verder dan bank, bed en bad
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah gadverdammeJe gaat toch niet neuken in die vieze hokken die de NS wc noemt
Mjah. Was uitputtende seksquote:
je moet ook niet hardop zeggen wat je op fok leest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts! Mijn collega kijkt me heel raar aan nu..
da's het enige dat ik nog niet af kan strepen geloof ik.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me in een normaal huis (dus geen poolkamer of bibliotheek of zo) niet iets bedenken waar ik het nog nooit heb gedaan eigenlijk. (tot aan de klerenkast aan toe)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
je moet ook niet hardop zeggen wat je op fok leest.
Waarom naar de wc gaan als de coupe rustig genoeg isquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, in een lege eerste klas coupéquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DatDe laatste intercity van Utrecht naar Arnhem
Waar lees jij iets over de WC?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr *rilt* Je loopt al een nare infectieziekte op als je alleen maar naar binnen gaatquote:
Ja, dat klinkt dan al iets beterquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Of gewoon midden in de coupé als het rustig is
Ik probeerde me dat even voor te stellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan me in een normaal huis (dus geen poolkamer of bibliotheek of zo) niet iets bedenken waar ik het nog nooit heb gedaan eigenlijk. (tot aan de klerenkast aan toe)
Plassex moet je ook doen na veel water te hebben gedronken, dan is het vrijwel water wat je plast.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat komt dus door alle plassex die er bedreven wordt.
Als je er alleen al naar kijktquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr *rilt* Je loopt al een nare infectieziekte op als je alleen maar naar binnen gaat
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, in een niet geheel lege eerste tweede klas coupé
Oh, je neukt gewoon in het openbaar, op stoelen waar iedereen op zit te ik weet niet watten?quote:
Dat is misschien wel ietsjes schoner...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je neukt gewoon in het openbaar, op stoelen waar iedereen op zit te ik weet niet watten?
Oh. Jakkesquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, in een lege eerste klas coupé
Vluggertje in een bijna lege coupe. Daarvoor trek je niet al je kleren uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je neukt gewoon in het openbaar, op stoelen waar iedereen op zit te ik weet niet watten?
Jullie hebben in de winkel vast wel een magazijn dat afgesloten kan wordenquote:
Dat mag ik hopen. Maar dan nog...quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is misschien wel ietsjes schoner...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |