Dat je dat nooit gedaan hebt!quote:
Niet gaan schelden als je niet weet waar je het over hebt. Dat staat zo domquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boeken
Zodat we op een tafel kunnen neuken?quote:
quote:
Genoeg vreemde plaatsen waar ik het wel heb gedaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je dat nooit gedaan hebt!
Kijk noukje snapt 'mquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Tafel, keuken, douche, vloer, you name it
Jij snapt em!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat we op een tafel kunnen neuken?
Dat denk ik ookquote:
En probeer niet mij te out-Douglassen, ik heb zelfs op 25 mei een handdoek bij me naar het werk (of wat dan ook)quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You suck.. TRI-logy.. en dan vraag je naar 5 of 6 boeken
Daarom was ik ook zo verbaasdquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Genoeg vreemde plaatsen waar ik het wel heb gedaan
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En probeer niet mij te out-Douglassen, ik heb zelfs op 25 mei een handdoek bij me naar het werk (of wat dan ook)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Same difference. Alleen dat randjequote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een tafel ook nog nooit gedaan (volgens mij, of ik heb het verdrongen), maar wel een biljarttafel
Wasmachine, bad, bankquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Ooo, dan heb ik de tafel wel gehadquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Same difference. Alleen dat randje
Ik vind de douche niet zo handigquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Daar zit vast een verhaal achterquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een tafel ook nog nooit gedaan (volgens mij, of ik heb het verdrongen), maar wel een biljarttafel
Een biljarttafel is wel een stuk zachter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:52 schreef automatic_ het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, idd
(trouwens niet leuk als de tafel het niet kan hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |