mijn comfort-zone, mijn veiligheid, wat doe je?!quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tafeltjes kunnen zo opzij geschoven worden
Barbusse wil vast wel je sugar daddy zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ik heb het geld nodig
Das ook een optie natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kruip er desnoods overheen hoor
Vernielenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn comfort-zone, mijn veiligheid, wat doe je?!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef Gasol het volgende:
[..]
Barbusse wil vast wel je sugar daddy zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen niet handig op de salontafel hier.. die houdt dat nooit, die is van glas.. en eettafel heb ik niet..quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.for real nog nooit gedaan?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Legendarisch zal dat wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan wij ook nog een keer onze verbeelding op de vrije loop laten?
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
dat.quote:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn comfort-zone, mijn veiligheid, wat doe je?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |