Ahhhh!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Gasol het volgende:
Ik wist wel dat ik een saai sexleven heb maar dat wordt nu wel flink bevestigd
Ik heb alleen de sleutel niet... Dus kan 'm niet op slot draaien.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie hebben in de winkel vast wel een magazijn dat afgesloten kan worden
Ach, mijne is momenteel nog veel saaier.. Ik heb er geenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Gasol het volgende:
Ik durf er niet eens te pissen, laat staan dat ik me daar bruut uit elkaar laat trekken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brrrr *rilt* Je loopt al een nare infectieziekte op als je alleen maar naar binnen gaat
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:05 schreef Gasol het volgende:
Datquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik durf er niet eens te pissen, laat staan dat ik me daar bruut uit elkaar laat trekken.
idemquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, mijne is momenteel nog veel saaier.. Ik heb er geen
Waar zeg ik dat ik er momenteel wel een heb?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, mijne is momenteel nog veel saaier.. Ik heb er geen
Als je zegt dat je sex hebt gehad, heb je geneukt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trouwens. Seks is niet per definitie neuken he
jij weet het altijd zo romantisch te omschrijvenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Kluts het volgende:
laat staan dat ik me daar bruut uit elkaar laat trekken.
Het OV is nu niet de eerste plaats waar ik graag seks zou willen hebben. Dat is eigenlijk de laatste plaats waar ik graag seks zou willen hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
rawrrrrquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb alleen de sleutel niet... Dus kan 'm niet op slot draaien.
Betrapt kunnen worden
als je niet neukt dan flikflooi je ofzo.... Seks is neuken... klaar!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben ook zo ongeveer zo romantisch als een garagedeur.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
jij weet het altijd zo romantisch te omschrijven
Bleghquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef dawg het volgende:
tijdens mijn barcelona - geneve treintrip wilde ik gaan pissen in de treinplee, zit er een heroinejunk in dat hok compleet met naald en riem.![]()
toen heb ik het nog maar even opgehouden.
En toen zei jij; Natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Huppel had 't over stadsbus.. Er werd mij laatst gevraagd of ik 't al gedaan had in de touringcar
Euh nee, want dat doe ik pas sinds juli, en ik heb al veul langer geen seksleven dan datquote:
De plee's van kroegen aan het eind van de avond zijn over het algemeen veel smeriger, maar dat hield mij niet tegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het OV is nu niet de eerste plaats waar ik graag seks zou willen hebben. Dat is eigenlijk de laatste plaats waar ik graag seks zou willen hebben.
Oke.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh nee, want dat doe ik pas sinds juli, en ik heb al veul langer geen seksleven dan dat
Ik ook. In eerste instantie door een hond, maar daar hoort altijd een baasje bijquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook eens. Maar dat was m'n pa maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |