quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand hoe je mapjes maakt bij Youtube? Ik heb nu 2 verschillende soorten videos. Spelers en Goals. Die wil ik eigenlijk apart houden..
No shit sherlock!quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:18 schreef Falstyr het volgende:
Klein foutje. In topic staat Football Manager 2011 wat correct is. In het plaatje en de tekst + patch staat 2010 wat niet klopt.
Nog paar dagen wachten. Ben ik jarig en krijg dan deze game
quote:Jij hebt Levchenko, Lima, Sheotahul samen met wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Otis2.0 het volgende:
Wispelturig als ik ben toch maar Willem II gedaan. Inmiddels Rigters teruggestuurd en Levchenko, Lima, Sheotahul en wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd.
quote:Hier ookOp dinsdag 2 november 2010 12:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
suk heeft het nederlanderschap aangenomen omdat hij denkt dat hij goed genoeg is voor het nederlands elftal:P
quote:Haha oh wacht die zin zit niet helemaal goed.Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt Levchenko, Lima, Sheotahul samen met wat scouts naar Zuid-Amerika gestuurd?
quote:bij team settings(balk bovenin met de menu's, dan het menu waar de naam van je club staat en daar team settings kiezen en dan aanvinken dat je assistent de wedstrjden leidt)Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan je nou instellen dat je assistent de oefenwedstrijden doet?
quote:Naam van je club klikken bovenin, team settings onderaan en daar staat het bij.Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan je nou instellen dat je assistent de oefenwedstrijden doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |