Slaap lekker Maitje!quote:Op maandag 1 november 2010 22:49 schreef Maitje het volgende:
Whehe dat zeker!
Dames! Ik gaat tukke!!
Truste!
Slaap gerust, wij ook niet zonder jullie hoorquote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vrouwen....................zucht..........punt is, een man kan niet zonder een vrouw....
Gelukkig dan maarquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef EllaN het volgende:
[..]
Slaap gerust, wij ook niet zonder jullie hoor
En ik ook!quote:Op maandag 1 november 2010 23:08 schreef EllaN het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken!
Bye iedereen
There IS still an alternativequote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Vrouwen....................zucht..........punt is, een man kan niet zonder een vrouw....
Kippevel..................quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Naar aanleing van ER's post in het vorige topic
Dat is een kunstobject Sine!!!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Staat dat niet bij hem op het nachtkastje?
Is inmiddels al vervangen door.. euh... moiquote:Op maandag 1 november 2010 23:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Staat dat niet bij hem op het nachtkastje?
TMI my dear!!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is inmiddels al vervangen door.. euh... moi
Erwin, serieus, ik pomp je voor je haren als je dit op welke manier dan ook in verband brengt met je 'kunst'.quote:Klopt, maar ik hou van hem op de een of andere manier!
Serieus Rave, jij moet je eens in kunst gaan verdiepen, dat verbreedt je horizon.quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin, serieus, ik pomp je voor je haren als je dit op welke manier dan ook in verband brengt met je 'kunst'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aEr was eens....
quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:45 schreef Maitje het volgende:
Goeiemorgen deze morgen!!Ook een goeiemorgen Maitje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
"If the Corps would have wanted you to have a wife they would have issued you one."quote:Op maandag 1 november 2010 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Ben ik ff blij dat het Korps niks over mij te zeggen heeftquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:57 schreef Vortix het volgende:
[..]
"If the Corps would have wanted you to have a wife they would have issued you one."
Major Payne.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:57 schreef Vortix het volgende:
"If the Corps would have wanted you to have a wife they would have issued you one."
quote:mooi om te horen dat juist dat gene wat ik graag wil gaan doen nog blijftOp dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Vronsky het volgende:
Ok, net defensie aan de lijn gehad.
Ik heb bizar veel geluk dat ik 24 januari mag starten.
Maar het gaat in 2011 geen EOD meer worden, de enigste functies die voor de KL open blijven voor heel 2011 zijn 3 functies bij de TD en je kan nog AMV'er worden omdat er daar dus tekorten zijn.
En je kan ook nog bij het Korps Commando Troepen terecht.
Maar voor alle andere functies, kan er dus niet meer worden gesolliciteerd vanwege de bezuinigingen.
Dus ik ga eerst even lekker dat eerste contract doen, en daarna zien we wel verder.
(Of ik ga dan emigreren, die kans bestaan ook nog.)
quote:Tja, politiek hè?Op dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef Maitje het volgende:
Heb net ook mail gehad van defensie. 37 miljoen gaan ze bezuinigen en sollicitatie procedures zijn stop gezet. 2000 man minder wordt er in 2011 aangenomen.
Nu weet ik alleen nog niet hoe het er voor mij uit gaan zien, er waren uitzonderingen met mensen die al in procedure zitten....
BAH!
quote:Je vergeet dat het hier echter twee keer zo dood is.Op dinsdag 2 november 2010 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Iedereen in slaap gesukkeld?
Man man, wat een rust hier, het lijkt wel een militaire ere-begraafplaats
quote:Ga je toch bij het KCT soliciterenOp dinsdag 2 november 2010 13:15 schreef Maitje het volgende:
Heb net ook mail gehad van defensie. 37 miljoen gaan ze bezuinigen en sollicitatie procedures zijn stop gezet. 2000 man minder wordt er in 2011 aangenomen.
Nu weet ik alleen nog niet hoe het er voor mij uit gaan zien, er waren uitzonderingen met mensen die al in procedure zitten....
BAH!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Vronsky het volgende:
En je kan ook nog bij het Korps Commando Troepen terecht.
quote:twee keer doodgaan kan je enkel overkomen in gamesOp dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je vergeet dat het hier echter twee keer zo dood is.
quote:Ik zeg doen. Word de eerste vrouwelijke Commando!Op dinsdag 2 november 2010 13:19 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ga je toch bij het KCT soliciteren
[..]
quote:Zou mooi zijn, al heb ik daar een bijzonder hard hoofd inOp dinsdag 2 november 2010 13:22 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Word de eerste vrouwelijke Commando!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |