Neuh johquote:
Akita, wel leukquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Deze vind ik tof
http://www.zoo-logics.com/honden/akita.htm
Komt omdat die achterlijk duur zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akita, wel leuk, zie je erg weinig
Niet eens als eerste, je moet er ook van houdenquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat die achterlijk duur zijn.
Je moet van alle honden houden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens als eerste, je moet er ook van houden, velen houden gewoon van het cliché burgerhondje.
En sommigen kennen de Akita ook niet. Ik vind ze wel tof.
Details anders niet interessant.quote:
Dan zit je bij mij wel goedquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet van alle honden houden.
Ik ben meer een poesjes-man!quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet van alle honden houden.
Daarom laat ik ze achterwege.quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Details anders niet interessant.
Oké.quote:
Roken, dat is pas achterlijk duur.quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat die achterlijk duur zijn.
Pics!quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Simone denk ik knuffelen, dat voelt goed. Ik vond het jammer dat ik Patje en Wander alleen een hand gaf zaterdag. Dat voelde erg afstandelijk en mannelijk.
Ja, een blowjob was wat vrouwelijker geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Simone denk ik knuffelen, dat voelt goed. Ik vond het jammer dat ik Patje en Wander alleen een hand gaf zaterdag. Dat voelde erg afstandelijk en mannelijk.
Ik heb een knuffel van patje gehad.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Jij moet er weer iets seksueels van maken. Jammer. Erg jammer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een blowjob was wat vrouwelijker geweest.
Waarom frons je Pingu?quote:
Ik heb aids aan zijn buik gegeven. Top that.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel van patje gehad.
En jij bent de aseksualiteit zelve.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet er weer iets seksueels van maken. Jammer. Erg jammer.
Okay. Jij wint.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb aids aan zijn buik gegeven. Top that.
quote:
okquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben een man. Sue me.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet er weer iets seksueels van maken. Jammer. Erg jammer.
Speel jij animal crossing?quote:
Daar heb ik geen geld voor.quote:
Verkeerde PI, klaarblijkelijk.quote:
Ah okequote:
+1 is ook tellenquote:
Ik zat in het verkeerde topicquote:
Werk jij?quote:
ja thuisquote:
Ik vermoed iets met designen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
Wst is dat voor kutprogramma, dat Holland next topdesigner?
nederlandse kwaliteitstelevisiequote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutprogramma, dat Holland next topdesigner?
Zo'n programma waar er al 7 van waren, wat ze dan maar anders genoemd hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor kutprogramma, dat Holland next topdesigner?
Ik zou het met USB verbinden aan je computer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef crv het volgende:
weet iemand hier hoe je de aaifoon als dataopslag kan gebruiken zonder moeilijk trucks. ik wil er bestanden opzetten
ja en dan, met explorer kun je dus niks copy/pastenquote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het met USB verbinden aan je computer.
Ja komt door die aids itunes die je moet gebruiken, er zijn alternatieven maar weet niet of je dan gewoon bestanden erop kunt zetten.quote:Op maandag 1 november 2010 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
ja en dan, met explorer kun je dus niks copy/pasten
Je moet hem eerst even kapot slaan en dan een goede telefoon kopen.quote:Op maandag 1 november 2010 21:44 schreef crv het volgende:
weet iemand hier hoe je de aaifoon als dataopslag kan gebruiken zonder moeilijk trucks. ik wil er bestanden opzetten
HAHA GOEIEN GRAP EVEN ROFLEN BRBquote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet hem eerst even kapot slaan en dan een goede telefoon kopen.
OPFLIKKEREN NU JE MOET EVEN RUSTIG DOEN.quote:
neequote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NU JE MOET EVEN RUSTIG DOEN.
IN JE KUT, DAAR MOET IE HANGEN!!!quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
OPFLIKKEREN NU JE MOET EVEN RUSTIG DOEN.
kijk daar heb je wat aanquote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet hem eerst even kapot slaan en dan een goede telefoon kopen.
Ben jij verliefd op mij?quote:
Kap eens met die clownquote:
dat laatste,quote:Op maandag 1 november 2010 21:46 schreef JJH het volgende:
Je kunt hem niet als externe schijf lezen?
Of mag dat niet van Apple?
Niet alleen mijn buik maar ook mijn ogen hebben nu aids, bedankt.quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vrolijke clown voor je post.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vrolijke clown voor je post.
Even quoten voor de ban.quote:Op maandag 1 november 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schaamlip voor je bijdrage
quote:
lisanopost.pngquote:
Jeffreyklikspaan.nsbquote:
quote:
patjenjankaids.exequote:
TRdoormijgemaakt.gifquote:
jeffreyaidsvlekopjeduimgezicht.gifquote:
roeland.jpgquote:Op maandag 1 november 2010 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
jeffreyaidsvlekopjeduimgezicht.gif
ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is een niet zuivere:
Hellinikos Ichnilatis
care.cmdquote:
of .gifquote:
laggend'baggen met porsju1quote:
quote:
mooie ninjaedit.quote:
Ik zet geen TR. Die stond er al.quote:
Dankje.quote:
Zie ninja edit.quote:
Dan missen er nog wat duimen.quote: