Neuh johquote:
Akita, wel leukquote:Op maandag 1 november 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
Deze vind ik tof
http://www.zoo-logics.com/honden/akita.htm
Komt omdat die achterlijk duur zijn.quote:Op maandag 1 november 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Akita, wel leuk, zie je erg weinig
Niet eens als eerste, je moet er ook van houdenquote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat die achterlijk duur zijn.
Je moet van alle honden houden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens als eerste, je moet er ook van houden, velen houden gewoon van het cliché burgerhondje.
En sommigen kennen de Akita ook niet. Ik vind ze wel tof.
Details anders niet interessant.quote:
Dan zit je bij mij wel goedquote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet van alle honden houden.
Ik ben meer een poesjes-man!quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet van alle honden houden.
Daarom laat ik ze achterwege.quote:Op maandag 1 november 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Details anders niet interessant.
Oké.quote:
Roken, dat is pas achterlijk duur.quote:Op maandag 1 november 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komt omdat die achterlijk duur zijn.
Pics!quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Simone denk ik knuffelen, dat voelt goed. Ik vond het jammer dat ik Patje en Wander alleen een hand gaf zaterdag. Dat voelde erg afstandelijk en mannelijk.
Ja, een blowjob was wat vrouwelijker geweest.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga Simone denk ik knuffelen, dat voelt goed. Ik vond het jammer dat ik Patje en Wander alleen een hand gaf zaterdag. Dat voelde erg afstandelijk en mannelijk.
Ik heb een knuffel van patje gehad.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Jij moet er weer iets seksueels van maken. Jammer. Erg jammer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, een blowjob was wat vrouwelijker geweest.
Waarom frons je Pingu?quote:
Ik heb aids aan zijn buik gegeven. Top that.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een knuffel van patje gehad.
En jij bent de aseksualiteit zelve.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij moet er weer iets seksueels van maken. Jammer. Erg jammer.
Okay. Jij wint.quote:Op maandag 1 november 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb aids aan zijn buik gegeven. Top that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |