quote:
quote:
verbeterd ^^quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef Fratz het volgende:
'Facebook sluist informatie door'
Dat je af wilt van je Hyves snap ik, maar om daarvoor nou in de plaats Facebook te nemen?
Dat is een beetje de deur op slot doen maar de ramen open laten staan.
Dweilen met de kraan open
Hyves trashen, puick ideequote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Danny het volgende:
Na de overname van Hyves door de Telegraaf is het helemaal hip om je Hyves te trashen (en evt over te stappen op Facebook).
Wie doet mee en post z'n bewijs hier?
TS begint:
[ afbeelding ]
Het is een optie, geen verplichtingquote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hyves trashen, puick idee
Overstappen op Facebook is dan weer het slechtst denkbare vervolg
Hé, mond houden over mn idoolquote:
het woord idool en dries roelvink hoort niet in de zelfde zin thuisquote:
We hebben toch al das foboquote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gaan we geen FOK! hyves bouwen. Ik heb genoeg ideeėn voor zoiets.
dat durven ze nie,quote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef ukga het volgende:
Hoezo houdt fok zich bezig met andere site's bashen?
Alsof ze het zelf leuk vinden als iemand/ en site dit bij hen deed
Sinds wanneer kun je daar een netwerk opbouwen?quote:
Oehquote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn hyves niet verwijderen hoor! En ik had al facebook...
Maar dan heb ik nog minder sociaal gedrag om uit te oefenen!
MySpace was helemaal kutquote:
Hoe kom je eropquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Danny het volgende:
Is vnml voor mensen die al een tijdje hun hyves wilden wissen, er nauwelijk gebruik van maken etc. Nu je straks standaard hyves-reaguurder genoemd gaat worden is het een prima moment je van je account te ontdoen. http://www.statalyze.com/beta/hashtag/%23deletejehyves
Nu is het nóg triesterquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef VikingChild het volgende:
alsof t wat boeit dat de telegraaf nu eigenaar is.... alsof het daarvóór al niet te triest was.
op twitter komen al mensen voorbij die er 15 of meer zijn kwijtgeraakt vanwege #deletejehyvesquote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik delete hem trouwens maar niet. Heeft me al genoeg moeite gekost om vrienden te krijgen.
Ik ben nog niemand kwijt, dus heeft het weinig zin als ik hem wel gaat verwijderen. Als ik er 20 of meer zie verdwijnen ga ik het overwegen... Dan heeft hyves toch geen zin meer.quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
op twitter komen al mensen voorbij die er 15 of meer zijn kwijtgeraakt vanwege #deletejehyves
Mooi onderwerp voor een nieuwe themaweekquote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
op twitter komen al mensen voorbij die er 15 of meer zijn kwijtgeraakt vanwege #deletejehyves
Huilies hou je altijdquote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Stoer manGaan jullie maar lekker je Hyves deleten
I dont care wat je doet, maar waarom heb je dit daarvoor niet gedaan dan.quote:
Lees pagina 1 eensquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I dont care wat je doet, maar waarom heb je dit daarvoor niet gedaan dan.
Gebrek aan motivatie.quote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I dont care wat je doet, maar waarom heb je dit daarvoor niet gedaan dan.
Ach. Dit is ook weer gratis reclame.quote:
Niet zo triest als de mensen die er zo enorm op afgeven.quote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef VikingChild het volgende:
alsof t wat boeit dat de telegraaf nu eigenaar is.... alsof het daarvóór al niet te triest was.
net gevraagd op twitter. Schijnt dat ze dat 's nachts doen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb alle stappen van het verwijderen doorlopen, maar mijn account bestaat nog steeds. Hoe lang duurt zoiets ?
Dat zij nu jouw gegevens hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Stefan het volgende:
Maar wat verandert er nu met Hyves omat de Tg eigenaar is?
Mijn gegevens staan al overal.quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zij nu jouw gegevens hebben
je gegevens zijn nu van TMG en als zodanig kunnen ze gebruikt worden voor alles wat van TMG is. Dus spitsnieuws, regioweb, geenstijl, wakker nederland, powned etc.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Stefan het volgende:
Maar wat verandert er nu met Hyves omat de Tg eigenaar is?
Ik zou stinkjaloers moeten worden omdat ik een identieke campagne had die slechts marginaal effect had, maar nu kan ik niets anders dan deze actie toejuichen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Danny het volgende:
Na de overname van Hyves door de Telegraaf is het helemaal hip om je Hyves te trashen (en evt over te stappen op Facebook).
Wie doet mee en post z'n bewijs hier?
TS begint:
[ afbeelding ]
En waar lek jij mijn gegevens heen? Ik zie eik geen verschil wat dat betreft tussen Hyves, Facebook, Gmail et cetera.quote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
je gegevens zijn nu van TMG en als zodanig kunnen ze gebruikt worden voor alles wat van TMG is. Dus spitsnieuws, regioweb, geenstijl, wakker nederland, powned etc.
Behalve dan dat Danny niet toegeeft aan die Machine. Google en de Telegraaf zijn onderdeel van multinationale ondernemingen met dubbele agenda's etc.quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar lek jij mijn gegevens heen? Ik zie eik geen verschil wat dat betreft tussen Hyves, Facebook, Gmail et cetera.
ga rechtsboven naar 'mijn menu' en klik op 'mijn account'.quote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe verwijder je hyves? zie het niet zo snel...
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=daquote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe verwijder je hyves? zie het niet zo snel...
je HOEFT niet mee te doen hequote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar lek jij mijn gegevens heen? Ik zie eik geen verschil wat dat betreft tussen Hyves, Facebook, Gmail et cetera.
Het ging mij meer om de fotoquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom knipt iedereen zijn aantal vrienden van de foto af? Of gaat dat automatisch?
Dank uquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ga rechtsboven naar 'mijn menu' en klik op 'mijn account'.
dan links onder 'algemeen' klikken op 'profielbeheer' en in het rechterdeel het tabblad 'account opzeggen' aanklikken.
Dan aanvinken 'anders', klikken op 'ik neem afscheid', invullen waarom, je wachtwoord invullen, klikken op verwijderen.
Dan wachten op een mailtje, klikken op de link in het mailtje en dan in het scherm dat opent klikken op yes.
Dan de foutmelding wegklikken door op de backknop van je browser te drukken en nogmaals op yes klikken.
24 uur wachten.
Uit de kut van Tante Sjaan.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha, fokkers. Waar komen jullie toch vandaan?
Jammer dat je niet op die vraag kan antwoordenquote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Account verwijderd
Een triest moment, je hyves account wordt verwijderd...hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Dat vraag ik niet:quote:
Ik vraag waar jij allemaal naartoe lekt.quote:6b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht, opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze website te tonen.
O jee, openbare informatie is echt OPENBAAR? Wat een verrassingquote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet:
[..]
Ik vraag waar jij allemaal naartoe lekt.
Als ik mocht kiezen tussen GeenStijl en Hyves, dan heb ik toch liever GeenStijl.quote:Op maandag 1 november 2010 13:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoe kom je eropJa Hyves-reaguurder... het is nu allemaal één pot nat
oh ok.quote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
je gegevens zijn nu van TMG en als zodanig kunnen ze gebruikt worden voor alles wat van TMG is. Dus spitsnieuws, regioweb, geenstijl, wakker nederland, powned etc.
Bekijk eens het profiel van een willekeurig 14-jarig meisje.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
oh ok.
maar wie vult dan ook zn echte gegevens in bij hyves
Er staat toch duidelijk dat bepaalde informatie gebruikt worden van het aanbieden van reclames. Ergens vindt er dus informatie overdracht van gegevens van deze site plaats naar derden die reclame(s) of diensten aanbieden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
O jee, openbare informatie is echt OPENBAAR? Wat een verrassing.
wauwquote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
oh ok.
maar wie vult dan ook zn echte gegevens in bij hyves
Ongeveer wat zoekmachines doen?quote:Op maandag 1 november 2010 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk dat bepaalde informatie gebruikt worden van het aanbieden van reclames. Ergens vindt er dus informatie overdracht van gegevens van deze site plaats naar derden die reclame(s) of diensten aanbieden.
Jouw haat voor Hyves is al langer bekend gelukkig.quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou stinkjaloers moeten worden omdat ik een identieke campagne had die slechts marginaal effect had, maar nu kan ik niets anders dan deze actie toejuichen.
Zoekmachines hoeven niets meer te doen dan te grasduinen in alle websites.quote:
Als ik google op 'tetten' verstuur ik niet automatisch de volgende zaken mee:quote:
Niet alleen bij jou, vanaf het begin schopte ik al tegen Spanjar en co.quote:Op maandag 1 november 2010 14:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jouw haat voor Hyves is al langer bekend gelukkig.
Althans, bij mij.
Heb je het nou over Dries Roelvink ?quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik ga het vanavond ook maar eens doen
Wat is in vredesnaam het praktisch nut van hyves?quote:Op maandag 1 november 2010 14:32 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil wel maar kan het niet.![]()
Willen jullie mij aanmoedigen?
Ouders moeten hun kids beter voorlichten op gebied van privacyquote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bekijk eens het profiel van een willekeurig 14-jarig meisje.
Uhu, maar als dat niet gebeurd.. Dan hou je het dus toch.quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ouders moeten hun kids beter voorlichten op gebied
neukenquote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam het praktisch nut van hyves?
Dat sowieso, neemt niet weg dat dit niet helemaal in de haak is, privacy-wijs.quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ouders moeten hun kids beter voorlichten op gebied van privacy
Evenals scholen. Ik heb niet echt het gevoel dat beide doelgroepen voldoende aandacht besteden aan privacy.quote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ouders moeten hun kids beter voorlichten op gebied van privacy
geen idee, maar lekker belangrijk.quote:Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je daar een netwerk opbouwen?
Wat heb je te verliezen? (behalve je sociale status)quote:Op maandag 1 november 2010 14:32 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil wel maar kan het niet.![]()
Willen jullie mij aanmoedigen?
Ik lig er zelf niet wakker van dat de TMG mijn gegevens heeft. Ik heb ook een GS account, een Telegraaf account (betaald) en ik heb ook een twitter en een itunes account en facebook en Linkedin en photobucket en dropbox. Google mijn naam en je weet mijn adres.quote:Op maandag 1 november 2010 14:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat sowieso, neemt niet weg dat dit niet helemaal in de haak is, privacy-wijs.
Ik kijk graag op profielen van mensen...quote:Op maandag 1 november 2010 14:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heb je te verliezen? (behalve je sociale status)
Informatievergaring, vermaakquote:Op maandag 1 november 2010 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam het praktisch nut van hyves?
Ouders onderschatten internet. Ik denk dat privacyvoorlichting net zo belangrijk is als seksuele voorlichting. Je moet je kids al vroeg bijbrengen dat als je fotos plaatst van je blote reet die altijd blijven bestaan, dat als je je adres geeft aan een lieve man op internert dat die lieve 'opa' je wel eens kan komen ophalen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evenals scholen. Ik heb niet echt het gevoel dat beide doelgroepen voldoende aandacht besteden aan privacy.
Dating. Vroegah had je in de Popfoto een profielpagina voor penvrienden. Dit is net zo iets.quote:
Hoe durf je je 4 vrienden in de steek te laten?quote:
Ik heb gewoon een pesthekel aan TMG.quote:Op maandag 1 november 2010 14:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik lig er zelf niet wakker van dat de TMG mijn gegevens heeft. Ik heb ook een GS account, een Telegraaf account (betaald) en ik heb ook een twitter en een itunes account en facebook en Linkedin en photobucket en dropbox. Google mijn naam en je weet mijn adres.
Nu vind ik zelf Hyves lelijk en onfunctioneel. Maar ik heb Hyves dus alleen omdat ik soms andere profielen wil bekijken.
Dat mensen nu ineens bang worden voor de TMG. Je bent al dom als je je echte adres in een Hyves account zet, maar verder is iedereen sowieso traceerbaar. Als ik IMDB bezoek krijg ik al reclame te zien die relevant is voor de regio waar ik woon.
Geen interesse.quote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gaan we geen FOK! hyves bouwen. Ik heb genoeg ideeėn voor zoiets.
Ik zit dan ook niet op beide netwerksites. Spanjar steekt slachtoffers dood, Zuckerberg schiet slachtoffers dood. Wat is het verschil?quote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hyves trashen, puick idee
Overstappen op Facebook is dan weer het slechtst denkbare vervolg
lol, gebruikte het toch al nooit.quote:Op maandag 1 november 2010 14:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe durf je je 4 vrienden in de steek te laten?
Dat kan toch ook zonder zelf een profiel te hebben?quote:Op maandag 1 november 2010 14:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik kijk graag op profielen van mensen...
Het is ook krom. Mensen zijn nu ineens blind door het woord Telegraaf terwijl ze ws nog 20 andere accounts hebben. Google weet allang van welk adres ik internet.quote:Op maandag 1 november 2010 14:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jan en alleman huilt maar over privacy beperkende maatregelen, en zetten dat vervolgens op hun Hyves profiel, hoe krom is dat nu?
(Ik bedoel jou daar niet mee uiteraard.)
Volgens mij staat er bij iedereen een andere naam rechts boveninquote:Op maandag 1 november 2010 14:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die de "verwijderd" banner van Danny posten als bewijs dat ze de Hyves verwijderd hebben maar dat toch niet gedaan hebben.
Facebook heeft het recht je account te deleten als je niet zorgt voor voldoende trafic.quote:Op maandag 1 november 2010 14:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Spanjar steekt slachtoffers dood, Zuckerberg schiet slachtoffers dood. Wat is het verschil?
Photosjoppszquote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij staat er bij iedereen een andere naam rechts bovenin
Heeft niet iedere site dat rechtquote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Facebook heeft het recht je account te deleten als je niet zorgt voor voldoende trafic.
Ja....je gaat echt moeite doen om dat te faken. hoe zielig ben je dan?quote:
Geen idee. Maar het is natuurlijk raar dat je facebookaccount wordt gedelete door facebook omdat je niet voldoende berichten schrijft.quote:
Ik ook een paar jaar, maar deed er nooit wat meequote:Op maandag 1 november 2010 12:54 schreef IceDustbin2 het volgende:
[ afbeelding ]
en dat terwijl ik lid was vanaf 11-08-2005....
Goede vraag. TS zou daar op kunnen antwoorden.quote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet:
[..]
Nou als hij er wat geld voor krijgt en Ted weer wat kan afbetalen weet je het maar nooit hč.quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Behalve dan dat Danny niet toegeeft aan die Machine. Google en de Telegraaf zijn onderdeel van multinationale ondernemingen met dubbele agenda's etc.
Tot op heden kreeg ik de indruk dat Danny erg begaan is met zijn eigen bezit...quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou als hij er wat geld voor krijgt en Ted weer wat kan afbetalen weet je het maar nooit hč.
Lekker boeiend man, wat doe je blij?quote:Op maandag 1 november 2010 15:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Goede vraag. TS zou daar op kunnen antwoorden.
[..]
Nou als hij er wat geld voor krijgt en Ted weer wat kan afbetalen weet je het maar nooit hč.
De lui van hyves ook! Tot de grote bedragen komen!quote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tot op heden kreeg ik de indruk dat Danny erg begaan is met zijn eigen bezit...
Op hyves kun je je profiel tenminste nog deleten. Probeer dat hier eens.quote:Op maandag 1 november 2010 14:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen interesse.
Toen Hyves opgericht werd, heb ik gezworen me nooit over te geven aan Raymond Spanjar.
[..]
Ik zit dan ook niet op beide netwerksites. Spanjar steekt slachtoffers dood, Zuckerberg schiet slachtoffers dood. Wat is het verschil?
quote:Op maandag 1 november 2010 14:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe durf je je 4 vrienden in de steek te laten?
Dit is een forum, geen sociale netwerksite.quote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op hyves kun je je profiel tenminste nog deleten. Probeer dat hier eens.
En dan is het anders om gewoon te vragen om de mogelijkheid al je gegevens en nagelaten sporen te verwijderen?quote:Op maandag 1 november 2010 15:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is een forum, geen sociale netwerksite.
Een forum is geen sociaal netwerk? Dat hangt af van je definitie.quote:Op maandag 1 november 2010 15:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit is een forum, geen sociale netwerksite.
Ik heb dat hier wel eens getest, en als ik vraag of bepaalde gegevens die ik liever niet terugzie verwijderd kunnen worden, is dat wel gebeurd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan is het anders om gewoon te vragen om de mogelijkheid al je gegevens en nagelaten sporen te verwijderen?
En jezelf behoorlijk hard inlikken.quote:Op maandag 1 november 2010 15:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb dat hier wel eens getest, en als ik vraag of bepaalde gegevens die ik liever niet terugzie verwijderd kunnen worden, is dat wel gebeurd.
Okee, je moet er om vragen...
Nee, dat zeker niet.quote:Op maandag 1 november 2010 15:14 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
En jezelf behoorlijk hard inlikken.
En die indruk zal nog lang hetzelfde blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 15:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tot op heden kreeg ik de indruk dat Danny erg begaan is met zijn eigen bezit...
Het is nog niet eens echt rond.quote:De overname is nog onder voorbehoud van een advies van de Centrale Ondernemingsraad van TMG.
http://www.fd.nl/artikel/(...)le-netwerksite-hyves
Lol als iedereen z'n account heeft verwijderd en het gaat niet doorquote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is nog niet eens echt rond.
Mooi, drukt het de prijs ook nog. Allemaal massaal opzeggenquote:Op maandag 1 november 2010 15:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is nog niet eens echt rond.
nergens naartoe. De ingevulde gegevens kunnen in de pagina worden gezet die je op dat moment bekijkt. Met die gegevens kan een banner worden aangeroepen. Bv - http://www.advertentie.nl/banner?sex=m&age=21quote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat vraag ik niet:
geen probleem hoor. Je profiel is zo verwijderd. Je posts incl gebruikersnaam blijven bestaan, maar je profiel is gewoon leeg, evenals je fotoboek en inbox. Ook je mailadres wordt verwijderd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:09 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op hyves kun je je profiel tenminste nog deleten. Probeer dat hier eens.
Netjesquote:Op maandag 1 november 2010 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
geen probleem hoor. Je profiel is zo verwijderd. Je posts incl gebruikersnaam blijven bestaan, maar je profiel is gewoon leeg, evenals je fotoboek en inbox. Ook je mailadres wordt verwijderd.
En er wordt gewerkt aan een manier om dat eenvoudig zelf te doen. Nu moet een admin dat nog doen als je te lui bent ´t zelf te doen
Telegraaf Media Group heeft er inderdaad een handje van.quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb mijn account verwijderd als signaal aan de fossiele massamedia, die moeten oprotten met hun falende pogingen voet aan de grond te krijgen op teh interwebz.
Suckers.
Had jij hyves? JIJ?quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb mijn account verwijderd als signaal aan de fossiele massamedia, die moeten oprotten met hun falende pogingen voet aan de grond te krijgen op teh interwebz.
Suckers.
Ok. Overigens wil ik mijn account gewoon behouden.quote:Op maandag 1 november 2010 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
geen probleem hoor. Je profiel is zo verwijderd. Je posts incl gebruikersnaam blijven bestaan, maar je profiel is gewoon leeg, evenals je fotoboek en inbox. Ook je mailadres wordt verwijderd.
En er wordt gewerkt aan een manier om dat eenvoudig zelf te doen. Nu moet een admin dat nog doen als je te lui bent ´t zelf te doen
En jij krijgt dan de inkomsten namens de bedrijven die bij een ander op het scherm zijn komen te staan?quote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
nergens naartoe. De ingevulde gegevens kunnen in de pagina worden gezet die je op dat moment bekijkt. Met die gegevens kan een banner worden aangeroepen. Bv - http://www.advertentie.nl/banner?sex=m&age=21
De adverteerder serveert dan indien beschikbaar een banner die door de adverteerder wordt getarget op mannen van 21 jaar.
Wat je met Hyves nu kunt krijgen is dat de gegevens die je hebt ingevuld en geupload kunnen worden gedeeld met moeder, dochter en zusterbedrijven, waardoor het in principe mogelijk is dat de heren van geenstijl je foto's gebruiken. Om maar even wat te noemen.
Volgens mij moet je akkoord gaan met de voorwaarden bij aanmeldenquote:Op maandag 1 november 2010 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En jij krijgt dan de inkomsten namens de bedrijven die bij een ander op het scherm zijn komen te staan?
Ja, maar volgens mij werkt facebook conform soortgelijke voorwaarden et cetera. Daarnaast mogen dergelijke voorwaarden nooit strijdig zijn met het Nederlandse recht. Dus indien men een foto plaatst van mijn boeventronie is men in overtreding van het portretrecht.
Al zijn het de voorwaarden tot de aanschaf van een onderbroek met elastiekenbovenrand dan nog mogen deze voorwaarden niet in strijd zijn met de Nederlandse wet.quote:Op maandag 1 november 2010 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij moet je akkoord gaan met de voorwaarden bij aanmelden
Wel als je zelf toestemming geeftquote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Al zijn het de voorwaarden tot de aanschaf van een onderbroek met elastiekenbovenrand dan nog mogen deze voorwaarden niet in strijd zijn met de Nederlandse wet.
quote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
nergens naartoe. De ingevulde gegevens kunnen in de pagina worden gezet die je op dat moment bekijkt. Met die gegevens kan een banner worden aangeroepen. Bv - http://www.advertentie.nl/banner?sex=m&age=21
De adverteerder serveert dan indien beschikbaar een banner die door de adverteerder wordt getarget op mannen van 21 jaar.
Wat je met Hyves nu kunt krijgen is dat de gegevens die je hebt ingevuld en geupload kunnen worden gedeeld met moeder, dochter en zusterbedrijven, waardoor het in principe mogelijk is dat de heren van geenstijl je foto's gebruiken. Om maar even wat te noemen.
Alweer?quote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef Maart85 het volgende:
Hyves geeft in ieder geval nog de mogelijkheid om al je gegevens/informatie te verwijderen. Fok houdt de schijn op dat dit ook kan bij Fok door je profiel gegevens te verwijderen, maar verder dan de (naam)gegevens in je profiel en je wachtwoord veranderen kom je niet.
Komt een tijd dat die bom gaat barsten
quote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef 9611Niels het volgende:
Sowieso zijn het toch alleen maar de autisten met 24 vrienden die nu hun hyves verwijderen
Duhquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef 9611Niels het volgende:
Sowieso zijn het toch alleen maar de autisten met 24 vrienden die nu hun hyves verwijderen
Die 19 vrienden zullen vast kapot zijn hiervan.quote:Op maandag 1 november 2010 @ 10:59 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zometeen weer eentje minder, ik vind het wel grappig als veel mensen na dit nieuws hun account, al dan niet inactief, verwijderen. Moet er toch eens een belletje gaan rinkelen bij de TMG dat ze wellicht iets doms hebben gedaan
[afbeelding]Gelukt, na 7x herbevestigen.
24 echte vrienden zullen het zonder mijn hyves moeten doen, de rest waren toch alleen maar hyvesvriendjesquote:Op maandag 1 november 2010 16:58 schreef 9611Niels het volgende:
Je kunt alle foto's en reacties op je fotoboek verwijderen en reacties uitschakelen, je mailadres vervangen door weg@weg.weg en alle gegevens die je in je profiel hebt ingevuld verwijderen. Daarmee is je profiel leeg en onbruikbaar, effectief verwijderd en niet meer naar jou als persoon te herleiden.quote:Op maandag 1 november 2010 16:50 schreef Maart85 het volgende:
Hyves geeft in ieder geval nog de mogelijkheid om al je gegevens/informatie te verwijderen. Fok houdt de schijn op dat dit ook kan bij Fok door je profiel gegevens te verwijderen, maar verder dan de (naam)gegevens in je profiel en je wachtwoord veranderen kom je niet.
Joop vd Ende had toch ook al een belang in Hyves? Ik ben het met je eens dat dit lood om oud ijzer is. Ik snap ook niet dat je een account gaat opzeggen omdat er een nieuwe eigenaar is. Je vindt de dienst Hyves leuk of je vindt hem niet leuk. Je gegevens zijn nu toch al eigendom van TMG, ook al delete je je account.quote:Op maandag 1 november 2010 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
Of het nou van die Spanjar of van de Telegraaf is, wat is het verschil? Het blijft hyves
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf heel goed. Username kan persoonlijke informatie bevatten, evenals de posts die je op fok als user hebt geplaatst. Beide kunnen naar iemand als persoon worden herleidt.quote:Op maandag 1 november 2010 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt alle foto's en reacties op je fotoboek verwijderen en reacties uitschakelen, je mailadres vervangen door weg@weg.weg en alle gegevens die je in je profiel hebt ingevuld verwijderen. Daarmee is je profiel leeg en onbruikbaar, effectief verwijderd en niet meer naar jou als persoon te herleiden.
Wiens schuld is dat dan als je ergens je adres neerzet? In Google Cache en de Waybackmachine ben je dan ook te herleiden.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf heel goed. Username kan persoonlijke informatie bevatten, evenals de posts die je op fok als user hebt geplaatst. Beide kunnen naar iemand als persoon worden herleidt.
dat post je dan toch zelf?quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf heel goed. Username kan persoonlijke informatie bevatten, evenals de posts die je op fok als user hebt geplaatst. Beide kunnen naar iemand als persoon worden herleidt.
Ik neem aan dat ik geen voorbeelden hiervan moet plaatsen om mijzelf te verduidelijken toch?
Misschien wantrouwen in TMG?quote:Op maandag 1 november 2010 17:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Joop vd Ende had toch ook al een belang in Hyves? Ik ben het met je eens dat dit lood om oud ijzer is. Ik snap ook niet dat je een account gaat opzeggen omdat er een nieuwe eigenaar is. Je vindt de dienst Hyves leuk of je vindt hem niet leuk. Je gegevens zijn nu toch al eigendom van TMG, ook al delete je je account.
En je denkt dat het miljoenenbedrijf Hyves niks met je gegevens deed? Lekker naļef. Er verandert geen reet, je krijgt echt niet opeens een proefabonement van de Telegraaf of Pownedstickers in je brievenbus.quote:
Gefixed.quote:Op maandag 1 november 2010 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Hyves en Oh Oh Cherso, puber marginaal en overbodig materiaal
Waarom verbaast het me niet dat jij zo'n trollreactie als deze plaatst...quote:Op maandag 1 november 2010 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
Niemand van mijn vrienden heeft zijn hyve verwijderd. Goede zaak.
Iets waar vraag naar is is nooit overbodig.quote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Hyves en Oh Oh Cherso, puber marginaal en overbodig materiaal
Ik was serieus.quote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gefixed.
[..]
Waarom verbaast het me niet dat jij zo'n trollreactie als deze plaatst...![]()
Ik denk het niet.quote:
Watquote:Op maandag 1 november 2010 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik voel me bovendien te vrolijk om deze persoonlijke discussie af te handelen.
quote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
WatIk heb nog evenveel vrienden als gisteren, en daar ben ik blij om. Dat mijn vrienden niet zulke kortzichtige huilies zijn
Jij weet wie ik op Hyves heb?quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je Hyvescontacten vrienden noemen.
Ik ook.quote:Op maandag 1 november 2010 17:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
WatIk heb nog evenveel vrienden als gisteren, en daar ben ik blij om. Dat mijn vrienden niet zulke kortzichtige huilies zijn
Vrienden,chicks, kennissen, familie. Ja.quote:Op maandag 1 november 2010 17:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je Hyvescontacten vrienden noemen.
Die zie je ook buiten Hyves om dus wat boeit het dat ze al of niet een Hyvesaccount hebben?quote:Op maandag 1 november 2010 17:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Vrienden,chicks, kennissen, familie. Ja.
Dat is helemaal niet aan de orde. Het gaat niet om het feit of je het er zelf neerzet of niet, je vult toch ook zelf je persoonsgegevens in bij je profiel?quote:Op maandag 1 november 2010 17:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wiens schuld is dat dan als je ergens je adres neerzet? In Google Cache en de Waybackmachine ben je dan ook te herleiden.
Niet allemaal op een wekelijkse basis. En voor de meeste kennissen vind ik MSN onnodig dus dan is Hyves een goed alternatief.quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die zie je ook buiten Hyves om dus wat boeit het dat ze al of niet een Hyvesaccount hebben?
Je kiest er zelf ook voor of je info echt is of niet. Op Pokerstars is het handig je echte gegevens neer te zetten of als je een betaalde Flickr of Dropboxaccount koopt. Maar wie zet er nu zijn echte gegevens neer bij het aanmelden op een community.quote:Op maandag 1 november 2010 17:35 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet aan de orde. Het gaat niet om het feit of je het er zelf neerzet of niet, je vult toch ook zelf je persoonsgegevens in bij je profiel?
En?quote:
Hyves wordt nog beterquote:
Beter dan wat?quote:
Nee hoor. Dan had hyves ruzie met FOK!, en dat willen ze niet.quote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kinderachtige actie zeg. Als Hyves zou oproepen allemaal weg te blijven van FOK! dan was het land te klein voor Danny's huillie huillie.
Geen idee, maar als ik kijk naar de site van de Telegraaf voorspelt dat niet veel goedsquote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beter dan wat?
Ik vind Hyves maar een klotesite, raar navigeerbaar, lelijke layout, zoeken gaat kut. Het KAN alleen maar beter.
Danny Roodbol is tenminste nog eerlijk en staat open voor kritiek. Dit in tegenstelling tot Raymond Spanjar die zo snel mogelijk 100 miljoen miljard euro op zijn bankrekening wil hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 17:37 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een kinderachtige actie zeg. Als Hyves zou oproepen allemaal weg te blijven van FOK! dan was het land te klein voor Danny's huillie huillie.
Ik heb er geen fiducie in dat Hyves erop vooruit gaat. Die site moet het alleen hebben van overbetaalde devvers die geen letter snappen van JavaScript enzo...quote:Op maandag 1 november 2010 17:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Beter dan wat?
Ik vind Hyves maar een klotesite, raar navigeerbaar, lelijke layout, zoeken gaat kut. Het KAN alleen maar beter.
Voor dat bedrag zou ik ook gewoon lekker fuck you tegen de rest van de wereld zeggen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Ofyles2 het volgende: Dit in tegenstelling tot Raymond Spanjar die zo snel mogelijk 100 miljoen miljard euro op zijn bankrekening wil hebben.
Dat is toch een kul argument....het gaat er helemaal niet om of je persoonlijke info echt of niet echt is, en of het handig is om deze te plaatsen of niet. Je moet in principe gewoon de mogelijkheid kunnen hebben om persoonlijke informatie te verwijderen. En die persoonlijke informatie kan dus ook in je username of posts zijn verwerkt. En er kan wel van alles in jullie algemene voorwaarden staan, als dit in strijd is met de wet, heb je dikke vette pech.quote:Op maandag 1 november 2010 17:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je kiest er zelf ook voor of je info echt is of niet. Op Pokerstars is het handig je echte gegevens neer te zetten of als je een betaalde Flickr of Dropboxaccount koopt. Maar wie zet er nu zijn echte gegevens neer bij het aanmelden op een community.
Trouwens, veel mensen linken in een account van FOK!, Hyves, Twitter etc naar hun persoonlijke website of blog. Dat komt ook allemaal in Google cache te staan.
Deja vu. Deze discussie komt eens in de 2 jaar terug.quote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef Maart85 het volgende:
Wat jullie doen, mag naar alle waarschijnlijkheid gewoon niet. Er is (nog) niemand geweest die hier werk van heeft gemaakt, aangezien het veel tijd, geld en juridische kennis vergt. Maar ik weet in ieder geval wel, dat als er iemand is die er werk van gaat maken, dat jullie dan een probleem hebben.
En danny wil niet zsm geld verdienen?quote:Op maandag 1 november 2010 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Danny Roodbol is tenminste nog eerlijk en staat open voor kritiek. Dit in tegenstelling tot Raymond Spanjar die zo snel mogelijk 100 miljoen miljard euro op zijn bankrekening wil hebben.
Het lijkt me nogal een onmogelijke taak om elk bericht van een user te verwijderen, met het oog op quotes en quotes van quotes en quotes van quotes van quotes...quote:Op maandag 1 november 2010 17:52 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Dat is toch een kul argument....het gaat er helemaal niet om of je persoonlijke info echt of niet echt is, en of het handig is om deze te plaatsen of niet. Je moet in principe gewoon de mogelijkheid kunnen hebben om persoonlijke informatie te verwijderen. En die persoonlijke informatie kan dus ook in je username of posts zijn verwerkt. En er kan wel van alles in jullie algemene voorwaarden staan, als dit in strijd is met de wet, heb je dikke vette pech.
Hyves kan je verwijderen (inc geplaatste berichten), facebook kan je verwijderen (inc geplaatste berichten), etcectetc. Bij Fok kan dit gewoon niet.
Wat jullie doen, mag naar alle waarschijnlijkheid gewoon niet. Er is (nog) niemand geweest die hier werk van heeft gemaakt, aangezien het veel tijd, geld en juridische kennis vergt. Maar ik weet in ieder geval wel, dat als er iemand is die er werk van gaat maken, dat jullie dan een probleem hebben.
Ja, maar niet zo opzichtig als Raymond Spanjar.quote:Op maandag 1 november 2010 17:55 schreef beatrijs het volgende:
[..]
En danny wil niet zsm geld verdienen?kijk naar de FP en je weet genoeg
Dat kan, en in dat geval kunnen wij die aanpassen. Dat is al eerder gebeurd omdat mensen toch gewoon hun voor+achternaam als nick gebruiken. Als we die aanpassen betekent dat overigens natuurlijk dat die nick vrijkomt voor derden om mee te posten en of je dat wilt kun je je afvragen.quote:Op maandag 1 november 2010 17:14 schreef Maart85 het volgende:
Dat is natuurlijk onzin en dat weet je zelf heel goed. Username kan persoonlijke informatie bevatten,
Als je persoonsgegevens in posts hebt geplaatst is het voldoende om die met link naar de post plus de info waarom het gaat te mailen naar forum@fok.nl. Wij verwijderen dan je privéinfo uit de betreffende posts, ondanks het feit dat je zelf zo dom was het te plaatsen en je eigen stommiteit een enorme berg werk kost aan anderen.quote:evenals de posts die je op fok als user hebt geplaatst. Beide kunnen naar iemand als persoon worden herleidt.
Nee hoor, maar het zou geen kwaad kunnen als je eens wat minder aannames zou doen en je wat meer op feiten zou baseren, want waar je mee bezig bent is gewoon ongeļnformeerde stemmingmakerij. Donder dan gewoon op als 't je niet zint ofzo?quote:Ik neem aan dat ik geen voorbeelden hiervan moet plaatsen om mijzelf te verduidelijken toch?
Klopt, dat is het inderdaad ook. Maar de manier waarop het nu gaat laat gewoon te wensen over.quote:Op maandag 1 november 2010 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal een onmogelijke taak om elk bericht van een user te verwijderen, met het oog op quotes en quotes van quotes en quotes van quotes van quotes...
heb je wetteksten als bron en welke?quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Klopt, dat is het inderdaad ook. Maar de manier waarop het nu gaat laat gewoon te wensen over.
En het is ook zeer vervelend dat er topics compleet nutteloos worden gemaakt doordat er gaten in discussies verschijnen. En ik ga er vanuit dat dit ook een van de grootste redenen is dat er zoveel weerstand is van de kant van Fok om posts massaal te verwijderen. Begrijpelijk, maar het is gewoon niet de manier waarop het hoort. En daarom weet ik gewoon zeker dat als iemand hier echt werk van maakt, dat de regels hieromtrent ook waarschijnlijk veranderen.
cpbweb.nl (pdf) stelt in voorbeeldprivacyvoorwaarden voor een discussieforum:quote:Op maandag 1 november 2010 18:06 schreef Peter het volgende:
[..]
heb je wetteksten als bron en welke?
Kortom; indien gewenst kan de nickname gewijzigd worden als dat noodzakelijk is om herkenning te voorkomen (met dien verstande overigens dat het ieder ander dan vrij staat de vrijgekomen nickname te registreren en ermee te gaan posten; je doet immers afstand van je nickname). De posts worden niet verwijderd, en zoals het cpb zelf al zegt; dat hoeft ook niet.quote:Rechten deelnemers
Deelnemers aan het forum geven door registratie ondubbelzinnige toestemming voor het registreren van hun persoonsgegevens door de stichting en het publiceren op internet van hun bijdrage, inclusief bijzondere persoonsgegevens.
Minderjarigen, dat wil zeggen personen onder de zestien jaar, mogen zich alleen registreren met toestemming van hun ouders of voogd. Iedereen kan zijn toestemming te allen tijde intrekken en verzoeken om verwijdering van zijn gegevens. Desgevraagd verwijdert de stichting
de gegevens die benodigd waren voor registratie en anonimiseert de stichting bijdragen aan het
forum. Dat wil zeggen dat het gekozen pseudoniem wordt vervangen door de generieke term ‘verwijderd’ en het eventuele bijbehorende profiel wordt gewist. De bijdragen zelf blijven in het forum staan, om de logica van de discussie niet te verstoren, tenzij een deelnemer een bijzondere omstandigheid aanvoert om een specifieke bijdrage te verwijderen, bijvoorbeeld omdat de bijdrage de deelnemer identificeerbaar maakt.
da's geen antwoord!quote:
Wat zou Fok! kunnen doen dan? emailadressen verkopen aan spammers?quote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
da's geen antwoord!
Wat doet fok (nou echt) met de ingevoerde gegevens? (behalve gebruiken voor fok alleen?)
even doorlezen voordat je gaat roepen:quote:Op maandag 1 november 2010 18:37 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
da's geen antwoord!
Wat doet fok (nou echt) met de ingevoerde gegevens? (behalve gebruiken voor fok alleen?)
quote:Op maandag 1 november 2010 15:27 schreef Danny het volgende:
[..]
emailadressen geven we sowieso niet vrij. Sterker nog; je kunt inmiddels al niet meer selecteren dat je je mailadres zichtbaar wilt hebben - die is gewoon altijd ONzichtbaar - en ook MSN adres kan niet meer worden ingevuld (omdat dat altijd je/een mailadres is) en die meteen altijd zichtbaar is.quote:Op maandag 1 november 2010 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
Wat zou Fok! kunnen doen dan? emailadressen verkopen aan spammers?
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 18:43 schreef Danny het volgende:
[..]
even doorlezen voordat je gaat roepen:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Nog effe geduld tot Ted afbetaald is, en dan is Danny ook eindelijk miljonair.
tnxquote:Het is hem gegund na al die jaren
Nou ja ik neem aan dat je Fok! zeker voor een paar miljoen kunt verkopen, dat komt vast goed ergens in de komende 5 jaarquote:
Ik was er ook niet bang voor hoor, als sites dat wel doen kom je/iemand er snel genoeg achter dmv traceerbaar emailadres.quote:Op maandag 1 november 2010 18:45 schreef Danny het volgende:
[..]
emailadressen geven we sowieso niet vrij. Sterker nog; je kunt inmiddels al niet meer selecteren dat je je mailadres zichtbaar wilt hebben - die is gewoon altijd ONzichtbaar - en ook MSN adres kan niet meer worden ingevuld (omdat dat altijd je/een mailadres is) en die meteen altijd zichtbaar is.
Als er een bod zou komen van tig miljoen ben ik toch denk ik wel omkoopbaar. Zekerheid voor m'n vrouw en kinderen. Ik ben bijna 40 en heb niet het eeuwige leven natuurlijk. Maar ik zie 't niet gebeuren dat er zo'n bod komt, dus waar hebben we het over?quote:Op maandag 1 november 2010 18:58 schreef Auti het volgende:
Maar serieus Danny, als iemand nu echt tig miljoen zou bieden?
Ik zie je er niet voor aan hoor, ik zie eerder dat dit een levenswerk is.. Maar toch,
ben je omkoopbaar?
Tsja, voor een prijs is iedereen omkoopbaar toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Als er een bod zou komen van tig miljoen ben ik toch denk ik wel omkoopbaar. Zekerheid voor m'n vrouw en kinderen. Ik ben bijna 40 en heb niet het eeuwige leven natuurlijk. Maar ik zie 't niet gebeuren dat er zo'n bod komt, dus waar hebben we het over?
Heb je nooit een aanbod gehad van VNU Ilse of TMG?quote:Op maandag 1 november 2010 19:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Als er een bod zou komen van tig miljoen ben ik toch denk ik wel omkoopbaar. Zekerheid voor m'n vrouw en kinderen. Ik ben bijna 40 en heb niet het eeuwige leven natuurlijk. Maar ik zie 't niet gebeuren dat er zo'n bod komt, dus waar hebben we het over?
Naja, als je principieel tegen een bepaalde overnamekandidaat bent, lijkt me niet dat je daar dan mee in zee gaat, toch?quote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb je nooit een aanbod gehad van VNU Ilse of TMG?
Dat zou me dan toch verbazen.
Ik zou lekker cashen in ieder geval als je de kans krijgt
dat bedoel ikquote:Op maandag 1 november 2010 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, als je principieel tegen een bepaalde overnamekandidaat bent, lijkt me niet dat je daar dan mee in zee gaat, toch?
Be amazedquote:Op maandag 1 november 2010 19:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb je nooit een aanbod gehad van VNU Ilse of TMG?
Dat zou me dan toch verbazen.
Mwoa. Ik vermaak me momenteel nog/weer prima met FOK!quote:Ik zou lekker cashen in ieder geval als je de kans krijgt
Internetrecht en Danny gaan goed samenquote:Op maandag 1 november 2010 19:36 schreef Danny het volgende:
Valt me op dat sinds deze post de user met de grote mond opeens niet meer reageert...
Is ook merkbaar, veel verbeteringen, minder zuur, wat meer gezonde regulatie...en heel belangrijk: Nog nooit heb ik spam gehad door FOK! zelf, enkel wat domme gebruikers helaas...quote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef Danny het volgende:
Mwoa. Ik vermaak me momenteel nog/weer prima met FOK!
GeenStijl is van dezelfde eigenaars als Hyves nu, die moeten hun bek houden.quote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom roepen grote sites zoals FOK! en Geenstijl eigenlijk zo op om je account te verwijderen?
Deze man.quote:Op maandag 1 november 2010 20:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jonge fock jou en je 20K hyves views, ik heb 3 x zoveel views op mn FOK! fotoboek.
Iedereen, ik tel er 12 of zo..quote:Op maandag 1 november 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
Wat is iedereen hip zeg, om zo spontaan hun account te verwijderen.
Hier heb ik veel respect voor.
Oh, ik bedoelde niet iedereeen in dit topic, maar degene die het doet.quote:
Ik ga m'n account niet wegflikkeren, maar straks nog wel even op GS krabbelenquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Danny het volgende:
Nu je straks standaard hyves-reaguurder genoemd gaat worden is het een prima moment je van je account te ontdoen. http://www.statalyze.com/beta/hashtag/%23deletejehyves
Je hebt de juiste beslissing gemaaktquote:
Hyves-cowboysquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je hebt de juiste beslissing gemaakt
Je hebt hip die andere 10 miljoen schaapjes nagedaan begrijp ik?quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
allemaal schaapjes
Kom laten we hip doen en elkaar nadoen
En ja ik heb hyves
Ach, dan ben je nog altijd minder schaap dan wanneer je op smoelboek of tweeds zit!quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Je hebt hip die andere 10 miljoen schaapjes nagedaan begrijp ik?
quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2010 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
zo moet jij je ook gevoeld hebben toch toen je je daar aanmeldde?
Ha, je zit al op vijf?quote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
En na 4 jaar niks te hebben gedaan met het account vandaag gewoon de boel verwijderd en ben facebook eens gaan proberen. Ging een wereld voor me open
Overzichtelijk!
Niks niet zoeken naar opties, mogelijkheden en wat tiks, krabbels, schouderklopjes en reacharounds zijn. Ben nu op facebook al actiever geweest dan ik ooit ben geweest op hyves
En heb er al meer 'vrienden' ook
Ik heb ook facebookquote:Op maandag 1 november 2010 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
En na 4 jaar niks te hebben gedaan met het account vandaag gewoon de boel verwijderd en ben facebook eens gaan proberen. Ging een wereld voor me open
Overzichtelijk!
Niks niet zoeken naar opties, mogelijkheden en wat tiks, krabbels, schouderklopjes en reacharounds zijn. Ben nu op facebook al actiever geweest dan ik ooit ben geweest op hyves
En heb er al meer 'vrienden' ook
WannaBeFriendsquote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb bijna 500 vriendenNog een paar.
Mensen die Hyves regelmatig gebruiken, die zullen hun account echt niet opzeggen omdat Geenstijl of FOK! dat zo graag willen. Gaat voornamelijk om accounts die toch niet of nauwelijks meer in gebruik zijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar ik snap niet dat FOK! hier aan meedoet. Dat is alles
Eerlijk gezegd heb ik me vandaag kostelijk vermaakt met de 'bank run'.quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
allemaal schaapjes
Kom laten we hip doen en elkaar nadoen
En ja ik heb hyves
Dat is niet altijd het geval.quote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mensen die Hyves regelmatig gebruiken, die zullen hun account echt niet opzeggen omdat Geenstijl of FOK! dat zo graag willen. Gaat voornamelijk om accounts die toch niet of nauwelijks meer in gebruik zijn
Dat zal ik niet ontkennen, maar ze zijn dolgelukkig met deze aandacht, dat lijkt me wel duidelijkquote:
Ik ook, en al die naļevelingen maar denken dat het de TMG ook maar een fuck kan schelenquote:Op maandag 1 november 2010 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik me vandaag kostelijk vermaakt met de 'bank run'.
Integendeel, massale media-aandacht. Betere en goedkopere reclame is er niet.quote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ook, en al die naļevelingen maar denken dat het de TMG ook maar een fuck kan schelenKostelijk!
Even kloppend gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef Papabear het volgende:
Integendeel, massale media-aandacht. Betere en goedkopere reclame is er niet.
Verder is TMG ook grotendeels100% eigenaar van GeenStijl natuurlijk en GS komt niet zomaar met zo'n stukje.
Ermm, FOK! neemt niks over. Waar haal je dat vandaan?quote:FOK! neemt het vervolgens doodleuk over
tuurlijk. ook negatieve reclame is reclame. Feit is wel dat facebook een behoorlijke inhaalslag maakt natuurlijk, dus hyves kan wel wat aandacht gebruiken ookquote:En ja, dat zal vast wel wat verloren Hyves profielen kosten, maar dat weegt natuurlijk niet op tegen al die nieuwe die erbij zullen komen. Morgen waarschijnlijk ook in de Spits die gratis op alle stations wordt verspreid waar TMG ook eigenaar van is.
Ook dat natuurlijk. En verder moet niet worden vergeten dat GS slechts het kleine broertje van Hyves is en niet andersom.quote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ze willen gewoon van die 'inactieve' accounts af en kunnen die zelf natuurlijk nooit deleten. Dus wat doen ze, ze schakelen 'foute broer' GS in om iedereen op te roepen om het zelf te doen. Scheelt een hoop moeite en ruimte
En wat willen ze met je gegevens doen? Waarom niet eerst afwachten wat de ontwikkelingen worden? Net als mensen die allemaal over de zeik gingen door dat "hyves mobile" (quote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik ook, en al die naļevelingen maar denken dat het de TMG ook maar een fuck kan schelenKostelijk!
Dat is moeilijk meetbaar, maar ik begrijp jouw standpunt.quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Danny het volgende:
tuurlijk. ook negatieve reclame is reclame. Feit is wel dat facebook een behoorlijke inhaalslag maakt natuurlijk, dus hyves kan wel wat aandacht gebruiken ook
Tot nog toe bevalt facebook me trouwens beter. Het is hyves, maar dan voor normalere mensen
Doorverkopen aan derden misschien?quote:Op maandag 1 november 2010 23:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat willen ze met je gegevens doen? Waarom niet eerst afwachten wat de ontwikkelingen worden?
Dat is bij mij zeer zeker niet het geval. Ik vind het gewoon onrechtvaardig dat gezond verstand tegenwoordig minder waard is dan idiocratie. En daar zijn onder andere Raymond Spanjar, GeenStijl, RTL Nederland en SBS Nederland medeschuldig aan.quote:Net als mensen die allemaal over de zeik gingen door dat "hyves mobile" (triest maarja) maar wat zijn de negatieve ervaringen dan? Waarom dan uberhaupt op Hyves aangemeld?
Ik verdedig hyves niet en als het morgen niet meer bestaat... so be it maar ik snap de kul argumenten niet. Op mij komt het over als van kijk mij stoer zijn en tegendraads doen, ook commerciėle muziek is tof om tegen aan te trappen dus luisteren we allemaal rock en gothic. En alle mannen hebben piemels van 25 cm en vrouwen hebben DD en een strak lijf.... alleen jammer dat dat alleen zo is als je achter je PC zit
quote:Het is gewoon zo makkelijk om overal meteen tegen aan te trappen, net zoals users dat doen tegen de nieuwe layout hier op Fok maar gewoon het een kans geven en kijken wat het in de toekomst brengt is er niet bij
Ik ben serieus hoor.quote:
10 miljoen is een vertekend beeld.quote:Op maandag 1 november 2010 22:27 schreef Danny het volgende:
[..]
Dank jequote:
Sorry, niet FOK! idd, het was jouw persoonlijke berichtquote:[..]
Ermm, FOK! neemt niks over. Waar haal je dat vandaan?
Zou zomaar kunnen, maar omdat Facebook een inhaalslag maakt en jij dat leuker vind is dat een reden om mensen op te roepen om hun Hyves account te verwijderen?quote:[..]
tuurlijk. ook negatieve reclame is reclame. Feit is wel dat facebook een behoorlijke inhaalslag maakt natuurlijk, dus hyves kan wel wat aandacht gebruiken ook
Tot nog toe bevalt facebook me trouwens beter.
Nou, niet helemaal.quote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef Papabear het volgende:
Edit: Eigenlijk had je ook gewoon een topic kunnen openen met: "Hoi, ik gebruik Facebook en dat vind ik leuker dan Hyves".
Dan was het klaar geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |