quote:
quote:
verbeterd ^^quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef Fratz het volgende:
'Facebook sluist informatie door'
Dat je af wilt van je Hyves snap ik, maar om daarvoor nou in de plaats Facebook te nemen?
Dat is een beetje de deur op slot doen maar de ramen open laten staan.
Dweilen met de kraan open
Hyves trashen, puick ideequote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Danny het volgende:
Na de overname van Hyves door de Telegraaf is het helemaal hip om je Hyves te trashen (en evt over te stappen op Facebook).
Wie doet mee en post z'n bewijs hier?
TS begint:
[ afbeelding ]
Het is een optie, geen verplichtingquote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hyves trashen, puick idee
Overstappen op Facebook is dan weer het slechtst denkbare vervolg
Hé, mond houden over mn idoolquote:
het woord idool en dries roelvink hoort niet in de zelfde zin thuisquote:
We hebben toch al das foboquote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gaan we geen FOK! hyves bouwen. Ik heb genoeg ideeën voor zoiets.
dat durven ze nie,quote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef ukga het volgende:
Hoezo houdt fok zich bezig met andere site's bashen?
Alsof ze het zelf leuk vinden als iemand/ en site dit bij hen deed
Sinds wanneer kun je daar een netwerk opbouwen?quote:
Oehquote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn hyves niet verwijderen hoor! En ik had al facebook...
Maar dan heb ik nog minder sociaal gedrag om uit te oefenen!
MySpace was helemaal kutquote:
Hoe kom je eropquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Danny het volgende:
Is vnml voor mensen die al een tijdje hun hyves wilden wissen, er nauwelijk gebruik van maken etc. Nu je straks standaard hyves-reaguurder genoemd gaat worden is het een prima moment je van je account te ontdoen. http://www.statalyze.com/beta/hashtag/%23deletejehyves
Nu is het nóg triesterquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef VikingChild het volgende:
alsof t wat boeit dat de telegraaf nu eigenaar is.... alsof het daarvóór al niet te triest was.
op twitter komen al mensen voorbij die er 15 of meer zijn kwijtgeraakt vanwege #deletejehyvesquote:Op maandag 1 november 2010 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik delete hem trouwens maar niet. Heeft me al genoeg moeite gekost om vrienden te krijgen.
Ik ben nog niemand kwijt, dus heeft het weinig zin als ik hem wel gaat verwijderen. Als ik er 20 of meer zie verdwijnen ga ik het overwegen... Dan heeft hyves toch geen zin meer.quote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
op twitter komen al mensen voorbij die er 15 of meer zijn kwijtgeraakt vanwege #deletejehyves
Mooi onderwerp voor een nieuwe themaweekquote:Op maandag 1 november 2010 13:46 schreef Danny het volgende:
[..]
op twitter komen al mensen voorbij die er 15 of meer zijn kwijtgeraakt vanwege #deletejehyves
Huilies hou je altijdquote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Stoer manGaan jullie maar lekker je Hyves deleten
I dont care wat je doet, maar waarom heb je dit daarvoor niet gedaan dan.quote:
Lees pagina 1 eensquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I dont care wat je doet, maar waarom heb je dit daarvoor niet gedaan dan.
Gebrek aan motivatie.quote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
I dont care wat je doet, maar waarom heb je dit daarvoor niet gedaan dan.
Ach. Dit is ook weer gratis reclame.quote:
Niet zo triest als de mensen die er zo enorm op afgeven.quote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef VikingChild het volgende:
alsof t wat boeit dat de telegraaf nu eigenaar is.... alsof het daarvóór al niet te triest was.
net gevraagd op twitter. Schijnt dat ze dat 's nachts doen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:09 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb alle stappen van het verwijderen doorlopen, maar mijn account bestaat nog steeds. Hoe lang duurt zoiets ?
Dat zij nu jouw gegevens hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Stefan het volgende:
Maar wat verandert er nu met Hyves omat de Tg eigenaar is?
Mijn gegevens staan al overal.quote:Op maandag 1 november 2010 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zij nu jouw gegevens hebben
je gegevens zijn nu van TMG en als zodanig kunnen ze gebruikt worden voor alles wat van TMG is. Dus spitsnieuws, regioweb, geenstijl, wakker nederland, powned etc.quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef Stefan het volgende:
Maar wat verandert er nu met Hyves omat de Tg eigenaar is?
Ik zou stinkjaloers moeten worden omdat ik een identieke campagne had die slechts marginaal effect had, maar nu kan ik niets anders dan deze actie toejuichen.quote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Danny het volgende:
Na de overname van Hyves door de Telegraaf is het helemaal hip om je Hyves te trashen (en evt over te stappen op Facebook).
Wie doet mee en post z'n bewijs hier?
TS begint:
[ afbeelding ]
En waar lek jij mijn gegevens heen? Ik zie eik geen verschil wat dat betreft tussen Hyves, Facebook, Gmail et cetera.quote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
je gegevens zijn nu van TMG en als zodanig kunnen ze gebruikt worden voor alles wat van TMG is. Dus spitsnieuws, regioweb, geenstijl, wakker nederland, powned etc.
Behalve dan dat Danny niet toegeeft aan die Machine. Google en de Telegraaf zijn onderdeel van multinationale ondernemingen met dubbele agenda's etc.quote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar lek jij mijn gegevens heen? Ik zie eik geen verschil wat dat betreft tussen Hyves, Facebook, Gmail et cetera.
ga rechtsboven naar 'mijn menu' en klik op 'mijn account'.quote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe verwijder je hyves? zie het niet zo snel...
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=daquote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe verwijder je hyves? zie het niet zo snel...
je HOEFT niet mee te doen hequote:Op maandag 1 november 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar lek jij mijn gegevens heen? Ik zie eik geen verschil wat dat betreft tussen Hyves, Facebook, Gmail et cetera.
Het ging mij meer om de fotoquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom knipt iedereen zijn aantal vrienden van de foto af? Of gaat dat automatisch?
Dank uquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ga rechtsboven naar 'mijn menu' en klik op 'mijn account'.
dan links onder 'algemeen' klikken op 'profielbeheer' en in het rechterdeel het tabblad 'account opzeggen' aanklikken.
Dan aanvinken 'anders', klikken op 'ik neem afscheid', invullen waarom, je wachtwoord invullen, klikken op verwijderen.
Dan wachten op een mailtje, klikken op de link in het mailtje en dan in het scherm dat opent klikken op yes.
Dan de foutmelding wegklikken door op de backknop van je browser te drukken en nogmaals op yes klikken.
24 uur wachten.
Uit de kut van Tante Sjaan.quote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha, fokkers. Waar komen jullie toch vandaan?
Jammer dat je niet op die vraag kan antwoordenquote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Account verwijderd
Een triest moment, je hyves account wordt verwijderd...hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Dat vraag ik niet:quote:
Ik vraag waar jij allemaal naartoe lekt.quote:6b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht, opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze website te tonen.
O jee, openbare informatie is echt OPENBAAR? Wat een verrassingquote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet:
[..]
Ik vraag waar jij allemaal naartoe lekt.
Als ik mocht kiezen tussen GeenStijl en Hyves, dan heb ik toch liever GeenStijl.quote:Op maandag 1 november 2010 13:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoe kom je eropJa Hyves-reaguurder... het is nu allemaal één pot nat
oh ok.quote:Op maandag 1 november 2010 14:16 schreef Danny het volgende:
[..]
je gegevens zijn nu van TMG en als zodanig kunnen ze gebruikt worden voor alles wat van TMG is. Dus spitsnieuws, regioweb, geenstijl, wakker nederland, powned etc.
Bekijk eens het profiel van een willekeurig 14-jarig meisje.quote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
oh ok.
maar wie vult dan ook zn echte gegevens in bij hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |