quote:
quote:
verbeterd ^^quote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef Fratz het volgende:
'Facebook sluist informatie door'
Dat je af wilt van je Hyves snap ik, maar om daarvoor nou in de plaats Facebook te nemen?
Dat is een beetje de deur op slot doen maar de ramen open laten staan.
Dweilen met de kraan open
Hyves trashen, puick ideequote:Op maandag 1 november 2010 12:47 schreef Danny het volgende:
Na de overname van Hyves door de Telegraaf is het helemaal hip om je Hyves te trashen (en evt over te stappen op Facebook).
Wie doet mee en post z'n bewijs hier?
TS begint:
[ afbeelding ]
Het is een optie, geen verplichtingquote:Op maandag 1 november 2010 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hyves trashen, puick idee
Overstappen op Facebook is dan weer het slechtst denkbare vervolg
Hé, mond houden over mn idoolquote:
het woord idool en dries roelvink hoort niet in de zelfde zin thuisquote:
We hebben toch al das foboquote:Op maandag 1 november 2010 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom gaan we geen FOK! hyves bouwen. Ik heb genoeg ideeën voor zoiets.
dat durven ze nie,quote:Op maandag 1 november 2010 13:12 schreef ukga het volgende:
Hoezo houdt fok zich bezig met andere site's bashen?
Alsof ze het zelf leuk vinden als iemand/ en site dit bij hen deed
Sinds wanneer kun je daar een netwerk opbouwen?quote:
Oehquote:Op maandag 1 november 2010 13:32 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn hyves niet verwijderen hoor! En ik had al facebook...
Maar dan heb ik nog minder sociaal gedrag om uit te oefenen!
MySpace was helemaal kutquote:
Hoe kom je eropquote:Op maandag 1 november 2010 13:38 schreef Danny het volgende:
Is vnml voor mensen die al een tijdje hun hyves wilden wissen, er nauwelijk gebruik van maken etc. Nu je straks standaard hyves-reaguurder genoemd gaat worden is het een prima moment je van je account te ontdoen. http://www.statalyze.com/beta/hashtag/%23deletejehyves
Nu is het nóg triesterquote:Op maandag 1 november 2010 13:40 schreef VikingChild het volgende:
alsof t wat boeit dat de telegraaf nu eigenaar is.... alsof het daarvóór al niet te triest was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |