Dat zou offtopic zijn, hij wil dat het over z'n ouders gaat mbt Amerika en ik wil het gewoon hebben over LA-relaties in het algemeen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Adelante het volgende:
Waarom een generaal topic, dat guyno topic is er toch??
Maar wat is je klachtwaarde?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou offtopic zijn, hij wil dat het over z'n ouders gaat mbt Amerika en ik wil het gewoon hebben over LA-relaties in het algemeen.
Los Angeles relaties?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou offtopic zijn, hij wil dat het over z'n ouders gaat mbt Amerika en ik wil het gewoon hebben over LA-relaties in het algemeen.
Dat sommige mensen die ik ken en niet ken nog steeds moeite stoppen in zo'n waardeloos concept. Zeg alsjeblieft niet dat jij nog een vrouwtje in Zweden hebt zitten en hem gaat sluitenquote:
Oogkleppen op?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Het is niet ideaal, maar ik merk niet echt dat er genoeg leuke meisjes zijn in nederland?
http://laurenconrad.hyves.nl/leden/quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Het is niet ideaal, maar ik merk niet echt dat er genoeg leuke meisjes zijn in nederland?
Nee, redelijk randstedelijk. Toch zie ik niet heel veel meisjes die er leuk uitzien (geen breezer, alto of anders tuig, of plamuurhoofd) en dan ook nog eens een leuke persoonlijkheid hebben. Degene die ik leer kennen hebben meestal al een vriend.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Oogkleppen op?
Of woon je erg afgelegen?
Dan bestaan ze dus toch, dickwadquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Degene die ik leer kennen hebben meestal al een vrien.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
Die bestaan niet in Nederland. Heb een Brabo als vriendin en die zie ik gewoon een paar keer week. Al dan niet met het OV of auto.
Er zijn genoeg mensen die via internet mensen leren kennen en die dan als vriendin/vriendje nemen zonder ze ooit te hebben gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
Die bestaan niet in Nederland. Heb een Brabo als vriendin en die zie ik gewoon een paar keer week. Al dan niet met het OV of auto.
Ja duh. Voorbeelden. Groningen - Maastricht is wat anders dan Arnhem - Utrecht om het zomaar te zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die via internet mensen leren kennen en die dan als vriendin/vriendje nemen zonder ze ooit te hebben gezien.
No shit. Als er genoeg leuke meisjes waren bestond fok niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik had het over genoeg leuke meisjes, blijkbaar is er een tekort.
Nah man, je hebt gewoon pech!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik had het over genoeg leuke meisjes, blijkbaar is er een tekort.
No shitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nah man, je hebt gewoon pech!
Die Guynio bijvoorbeeld heeft een vriendin in Amerika die hij nog nooit gezien heeft, maar bij mijn Portugese les zit er ook zo'n kerel die een vriendin in Brazilië heeft via internet, ook nog nooit gezien (daarom leert hij Portugeesquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Voorbeelden. Groningen - Maastricht is wat anders dan Arnhem - Utrecht om het zomaar te zeggen.
Ook nog mijn no shit stelen. Je bent ver heenquote:
Heb je de Lauren Conrad-Hyves testmethode al gedaan?quote:
Meeste van die mensen zijn ook vooral jongens die geen vriendin kunnen krijgen in Real Life, en dan maar op internet hopeloze WoW meisjes gaan hosselen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die Guynio bijvoorbeeld heeft een vriendin in Amerika die hij nog nooit gezien heeft, maar bij mijn Portugese les zit er ook zo'n kerel die een vriendin in Brazilië heeft via internet, ook nog nooit gezien (daarom leert hij Portugees). Op de middelbare was er ook zo'n nerd die heel blij was met z'n vriendin in Praag.
Ja daar zitten qua uiterlijk wel mooie meisjes tussen, maar karakter man karakter. Meisjes met 900 hebben bijna per definitie een kut karakterquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je de Lauren Conrad-Hyves testmethode al gedaan?
Ik snap je punt volledig danquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die Guynio bijvoorbeeld heeft een vriendin in Amerika die hij nog nooit gezien heeft, maar bij mijn Portugese les zit er ook zo'n kerel die een vriendin in Brazilië heeft via internet, ook nog nooit gezien (daarom leert hij Portugees). Op de middelbare was er ook zo'n nerd die heel blij was met z'n vriendin in Praag.
Ja precies. Ik heb het hier niet over de mensen waar de vriendin van in het dorp 20km verder woont. Bijvoorbeeld zoals bij jou, Roffa - Eindje is ook prima te doen (uurtje met de trein?). Maar als je bijvoorbeeld A'dam - Maastricht moet doen, of Antwerpen - Utrecht, dan snap ik het gewoon niet. Je hebt toch een relatie omdat je elkaar graag ziet, niet omdat je 'het voor de heb wilt'?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik snap je punt volledig dan. Verplichten elke dag moeten gaan skypen, ernaar uitkijken om elkaar tijdens de vakanties te zien (
! ). Dan is het hele relatieprincipe toch weg?
Straks leer je elkaar fysiek kennen en valt je hele wereldbeeld in het water.
zijn dat lange-afstand relaties? binnen NL? lol.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het hier niet over de mensen waar de vriendin van in het dorp 20km verder woont. Bijvoorbeeld zoals bij jou, Roffa - Eindje is ook prima te doen (uurtje met de trein?). Maar als je bijvoorbeeld A'dam - Maastricht moet doen, of Antwerpen - Utrecht, dan snap ik het gewoon niet. Je hebt toch een relatie omdat je elkaar graag ziet, niet omdat je 'het voor de heb wilt'?
Maastricht - Amsterdam een lange afstand?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb het hier niet over de mensen waar de vriendin van in het dorp 20km verder woont. Bijvoorbeeld zoals bij jou, Roffa - Eindje is ook prima te doen (uurtje met de trein?). Maar als je bijvoorbeeld A'dam - Maastricht moet doen, of Antwerpen - Utrecht, dan snap ik het gewoon niet. Je hebt toch een relatie omdat je elkaar graag ziet, niet omdat je 'het voor de heb wilt'?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
zijn dat lange-afstand relaties? binnen NL? lol.
3 uur in de trein zitten om je geliefde een keer te zien, leuk manquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maastricht - Amsterdam een lange afstand?
Jouw no shit? Dat is pertinent onwaar, maar jij je zinquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook nog mijn no shit stelen. Je bent ver heen
Correctie: dat vind jij 3x niks.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
3 uur in de trein zitten om je geliefde een keer te zien, leuk man. Altijd plannen dit dat, nooit van ik ga er gewoon heen. Nee, dat is echt 3x niks en daar gaat dit topic ook over.
Dat is wel sneu. Een relatie hebben en de een moet noodgedwongen verhuizen, dan snap ik dat je het nog probeert. Al hangt het dan ook van de afstand af, een vriendin in Amerika lijkt me toch ook niet echt werkzaam.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die via internet mensen leren kennen en die dan als vriendin/vriendje nemen zonder ze ooit te hebben gezien.
Dit dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef Remqo het volgende:
Je kan de ware liefde in de supermarkt om de hoek of in de kroeg waar je elk weekend komt tegenkomen, het kan ook aan de andere kant van de wereld gebeuren.
Dat laatste is bij mij het geval, en schaam me daar echt niet voor.
Natuurlijk is het kut dat je elkaar alleen via de webcam kan zien en het nodige zal moeten missen. Maar als we samen zij is het alles waard.
Voor de rest is het net als een gewone relatie, er voor de volle 100% er tegenaan gaan anders is het gedoemd te mislukken.
Toen vond men het nog vreemd als iemand ging met iemand met uit het dorp verderop, Als er toen FOK! bestond had TS of iemand anders daar wel een klaagtopic over geopend.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Maar wat ik dan niet begrijp, voordat het mogelijk was om makkelijk contact te maken met mensen aan de andere kant van de wereld, ongeveer 50 jaar geleden nog, zijn alle stelletjes die toen zijn ontstaan dan niet echte liefde? Want die hebben bijna allemaal elkaar om de hoek ontmoet.
Dat begrijp ik dan weer niet
Ach wij zijn gewoon vooruitstrevend Remqo. Over een paar jaar zien we dit in KLB/R&P langskomen: "Al mijn vrienden hebben een buitenlandse vriendin en ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen vond men het nog vreemd als iemand ging met iemand met uit het dorp verderop, Als er toen FOK! bestond had TS of iemand anders daar wel een klaagtopic over geopend.
Tegenwoordig kunnen we over makkelijk komen op deze wereld, 50 jaar terug zat je weken lang op een boot naar Amerika, nu vlieg je er heen binnen een paar uur.
Zo is het maar net, nu worden we uitgelachen, morgen zijn we trendsettersquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach wij zijn gewoon vooruitstrevend Remqo. Over een paar jaar zien we dit in KLB/R&P langskomen: "Al mijn vrienden hebben een buitenlandse vriendin en ik niet"
Yay, nog meer import in Nederlandquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo is het maar net, nu worden we uitgelachen, morgen zijn we trendsetters
Hoe kom je erbij dat iedereen naar Nederland komt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Yay, nog meer import in Nederland![]()
Krijgen we zometeen al die importbruiden uit Rusland, uithuwelijkingen vanuit India en nog arbeiders uit China.
Dan wordt Nederland gewoon Little World.
Doordat je liever in een Westers land blijft zitten dan dat je naar de Derde Wereld verhuistquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:41 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat iedereen naar Nederland komt?
Misschien maakt deze Nederlander wel een gaatje vrij door zelf te vertrekkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:40 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Yay, nog meer import in Nederland![]()
Krijgen we zometeen al die importbruiden uit Rusland, uithuwelijkingen vanuit India en nog arbeiders uit China.
Dan wordt Nederland gewoon Little World.
Heerlijk dat generaliseren. Waarom zijn er dan zoveel mensen die Nederland achter zich laten en naar een ander land gaan? En buiten Nederland is alles ook gelijk de Derde Wereldquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Doordat je liever in een Westers land blijft zitten dan dat je naar de Derde Wereld verhuist
Is gebeurd, ik heb een tijdje in een land gewoond in Oost- Europa. En ja, Nederland is de hemel vergeleken met de situatie daar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Heerlijk dat generaliseren. Waarom zijn er dan zoveel mensen die Nederland achter zich laten en naar een ander land gaan? En buiten Nederland is alles ook gelijk de Derde Wereld
Wake up call; ga eens een tijdje in het buitenland wonen en vraag je dan nog eens af of Nederland wel een serieus Eerste Wereld land is.
Los van Brazilie en Mumbai heb je ook andere landen die je kan vergelijken met Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:51 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Is gebeurd, ik heb een tijdje in een land gewoond in Oost- Europa. En ja, Nederland is de hemel vergeleken met de situatie daar.
Als het verschil binnen Europa zo groot is, stel je dan voor die favelas uit Brazilie of de sloppen in Mumbai.
Alles dat niet Duitsland, Belgie, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland, Ierland of een Scandinavisch land is, is slechter dan Nederland.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Los van Brazilie en Mumbai heb je ook andere landen die je kan vergelijken met Nederland.
Precies dit. Ik zou bij mezelf te rade gaan wat ik wil, en ik wil een vriendin (eigenlijk niet eens, maar voor hypothese's sake), geen persoon met wie ik kan Skypen en MSN'en. Het meisje mag dan wel superleuk zijn, maar de relatie niet. En ik ben dan nog rationeel genoeg om dat in te zien, en om in te zien hoeveel leuke andere meisjes er zijn die wel in de buurt wonen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Zeg TS, wat nou als jij je droomvrouw zou ontmoeten, maar die blijkt net even wat verder weg te wonen dan je had gewild.. Zou je er dan niks mee beginnen, alleen vanwege de net iets te lange afstand?
Fixed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Alles dat niet Singapore, West-Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Londen of een Scandinavisch land is, is slechter dan Nederland.
Oostenrijk is wel de immigrantenput van Europa, alles komt daarheen, Polen, Turken, Hongaren, Tsjechen, Joegoslaven, Zigeuners, ze zijn er allemaal veel. Maar daarom is het ook een goed land om te leven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Alles dat niet Duitsland, Belgie, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland, Ierland of een Scandinavisch land is, is slechter dan Nederland.
Godver, de mod die mijn topics het meest sluit heeft een vriendin, en ik niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
Ik moest ook 3 uur reizen, maar wij maakten er werk van. Ondertussen wonen we samenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
3 uur in de trein zitten om je geliefde een keer te zien, leuk man. Altijd plannen dit dat, nooit van ik ga er gewoon heen. Nee, dat is echt 3x niks en daar gaat dit topic ook over.
Als het echt je droomvrouw zou zijn zou je er wel dichterbij gaan wonen(of andersom)quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Zeg TS, wat nou als jij je droomvrouw zou ontmoeten, maar die blijkt net even wat verder weg te wonen dan je had gewild.. Zou je er dan niks mee beginnen, alleen vanwege de net iets te lange afstand?
Met zwaar obese mannen in hun veertiger jarenquote:Op maandag 1 november 2010 00:35 schreef Seam het volgende:
Lange afstandsrelaties zijn ideaal. Ik heb er op het moment een stuk of vijf
5?quote:Op maandag 1 november 2010 00:35 schreef Seam het volgende:
Lange afstandsrelaties zijn ideaal. Ik heb er op het moment een stuk of vijf
Dit zijn natuurlijk andere verhalen dan waar ik op doel, laat dat duidelijk zijnquote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe kan je nu uberhaupt een relatie hebben met iemand die je nog nooit gezien hebt. Dat is gewoon belachelijk.
En dat gastje van 17 met zijn 'vriendin' van 14 in de USA. Hij heeft het meisje nog nooit gezien en vind het gek dat zijn ouders hem niet willen laten gaan.![]()
Misschien vindt ie dat wel gewoon lekker, weet jij veelquote:Op maandag 1 november 2010 00:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met zwaar obese mannen in hun veertiger jaren
Voel je niet in de steek gelaten hoor, dat is die andere 4 ook verteld!quote:Op maandag 1 november 2010 13:21 schreef Vengerr het volgende:
[..]
5?
Je hebt mij verteld dat ik de enige was!
Blijf bezig?quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Maar inderdaad, een meisje van 14 die in Amerika woont én die je nog nooit hebt gezien je vriendin noemen is wel in en in triest.
Blijf bezig?quote:Op maandag 1 november 2010 12:29 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe kan je nu uberhaupt een relatie hebben met iemand die je nog nooit gezien hebt. Dat is gewoon belachelijk.
En dat gastje van 17 met zijn 'vriendin' van 14 in de USA. Hij heeft het meisje nog nooit gezien en vind het gek dat zijn ouders hem niet willen laten gaan.![]()
Nee IRL heb je het nog niet meegemaakt neequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Guynio het volgende:
[..]
Blijf bezig?
[..]
Blijf bezig?
Ik heb haar wel al gezien, nogmaals, we cammen vaak genoeg, ik zie 't probleem niet jongens
Fair enough, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Nee IRL heb je het nog niet meegemaakt nee
Lees maar goedquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:35 schreef Guynio het volgende:
[..]
Fair enough, maar wat wil je daarmee zeggen?
Volgend jaar zomervakantie, en hoe moet ik dat ingodsnaam uitleggen? In deze dag en eeuw kun je natuurlijk filmpjes downloaden en afspelen op cam enzo, daar ben ik me ook bewust van, maar dat kan nooit zo realistisch zijn, en zo vaak. Begrijp je wa'k wil zeggen? (ben heel slecht in uitleggen, sorry)quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Lees maar goed![]()
Maargoed wanneer wil je naar d'r toe, en hoe weet jij zo 100% zeker dat 'Zei' het is voor die cam?
Ik snap wat je hier typt man. Maar met wie ga je naar Amerika, alleen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Guynio het volgende:
[..]
Volgend jaar zomervakantie, en hoe moet ik dat ingodsnaam uitleggen? In deze dag en eeuw kun je natuurlijk filmpjes downloaden en afspelen op cam enzo, daar ben ik me ook bewust van, maar dat kan nooit zo realistisch zijn, en zo vaak. Begrijp je wa'k wil zeggen? (ben heel slecht in uitleggen, sorry)
Het idee is inderdaad om alleen te gaan, m'n ouders zijn meer dan welkom om mee te komen als ze willen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier typt man. Maar met wie ga je naar Amerika, alleen?
Dat lijkt me namelijk echt niet verstandig jongen
Sterkte, je zult het nodig hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef Guynio het volgende:
[..]
Het idee is inderdaad om alleen te gaan, m'n ouders zijn meer dan welkom om mee te komen als ze willen.
sacanagemquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga je daar wel heen met het idee sex te hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:33 schreef Guynio het volgende:
[..]
Blijf bezig?
[..]
Blijf bezig?
Ik heb haar wel al gezien, nogmaals, we cammen vaak genoeg, ik zie 't probleem niet jongens
Lange-afstandsrelatie. 62 punten, dubbele woordklachtwaarde.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 02:03 schreef El_Matador het volgende:
Ideaal lange afstandsrelaties. Je mist elkaar veel en daardoor is de tijd die je bij elkaar bent extra goed en geen ruzie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |