Dat klopt, dat is ook de main-line van deze discussie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ouders je tegen moeten houden. Jij wil met hen erover in gesprek, dus dan is het toch goed om te bedenken waarom zij je niet willen laten gaan? Dan kan je daar weer argumenten tegen bedenken.
Omdat ik ook intelligent ben. Wil je met wetenschappelijke feiten praten? Ik heb een IQ van 145. (inb4; het toont nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf nou zo graag ervan overtuigen dat je "hartstikke intelligent" bent? Vind je jezelf zo niet bijzonder genoeg?
En nogmaals: dat je naar Amerika gaat om je internetvriendinnetje op te zoeken is wel relevant als je wil weten waarom je ouders je liever niet laten gaan.
Tuurlijk, vergelijk me met een peuter. Nee, ik blijf veel in het "waarom" hangen omdat ik redenen wil, goede argumenten. Ik begrijp het niet, en daar kan ik niet tegen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het valt me trouwens wel erg op dat TS (niet huidige TS maar de originele TS) veel in het "waarom" blijft hangen. Is dat niet een fase die peuters doorgaans doormaken?
Dan is het toch niet offtopic om het daarover te hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef Guynio het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is ook de main-line van deze discussie.
[..]
R&P = Reviews en Productbeoordelingen? Hoe is dat zinnig voor mijn probleem, heer Mod?quote:
Relatie & Problemen denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Guynio het volgende:
[..]
R&P = Reviews en Productbeoordelingen? Hoe is dat zinnig voor mijn probleem, heer Mod?
Over argumenten die mijn ouders zouden geven om mij niet te laten gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Dan is het toch niet offtopic om het daarover te hebben?
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Guynio het volgende:
[..]
R&P = Reviews en Productbeoordelingen? Hoe is dat zinnig voor mijn probleem, heer Mod?
Probeer relaties & psychologie eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Guynio het volgende:
[..]
Doe jij maarquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Guynio het volgende:
OH...
ik zag 'm niet staan. Zal ik 'm moven of kan Heer Mod dat doen?
Allemaal zelfbenoemde psychologen en psychiaters, hard geworden door het leven van de straat.quote:
Juist, bijvoorbeeld dat ze het een slecht idee zouden kunnen vinden om iemand op te zoeken die je van het internet kent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Guynio het volgende:
[..]
Over argumenten die mijn ouders zouden geven om mij niet te laten gaan?
Begrijp je nu ook waarom zijn ouders hem niet laten gaan. Hij is misschien best slim maar kom op zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
TS, waarom word je gepest op Hyves door mensen die bij mij in de buurt zelf gepest zouden worden (onder je PF).
...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Juist, bijvoorbeeld dat ze het een slecht idee zouden kunnen vinden om iemand op te zoeken die je van het internet kent.
Hoe is dit relevant? Dus ik zie er niet geweldig uit... /care?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begrijp je nu ook waarom zijn ouders hem niet laten gaan. Hij is misschien best slim maar kom op zeg
Je kunt sowieso zorgen dat mensen je niet pesten om mee te beginnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Guynio het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant? Dus ik zie er niet geweldig uit... /care?
EDIT: Oh en nogmaals, mensen die Hyves serieus nemen
Het is maar net wat je pesten noemt. Ik vind hyves sowieso onbelangrijk, en zoals in EDIT2 van voorgaande post; de personen die reageerden zijn nou niet echt de slimsten thuis ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt sowieso zorgen dat mensen je niet pesten om mee te beginnen.
Dat is het punt nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Guynio het volgende:
[..]
...
Waarom...
Waarom snapte ik dat zelf niet?Ik ben soms zo langzaam (self-proclaimed intelligent, haha)
Grappig hoe ik zojuist in 3 posts al m'n eigenwaarde ben verloren xD
BOT though, het feit dat ze van het internet is heeft eerder nog geen problemen veroorzaakt, ik heb al eerder mensen via internet ontmoet. Was weliswaar in Leeuwarden, maar dat maakt voor mij persoonlijk geen verschrikkelijk verschil.
Wat is een PF?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
TS, waarom word je gepest op Hyves door mensen die bij mij in de buurt zelf gepest zouden worden (onder je PF).
Ik weet nu tegen wie ik aanpraat. Ik begrijp je ouders helemaal. Jij moet niet alleen naar Amerika gaan man. Ik weet niet hoe die vriendin van je eruit ziet, als het een chick is dan heb je echt 100% zeker met een neppert te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Guynio het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant? Dus ik zie er niet geweldig uit... /care?
EDIT: Oh en nogmaals, mensen die Hyves serieus nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |