Dat klopt, dat is ook de main-line van deze discussie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:16 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je ouders je tegen moeten houden. Jij wil met hen erover in gesprek, dus dan is het toch goed om te bedenken waarom zij je niet willen laten gaan? Dan kan je daar weer argumenten tegen bedenken.
Omdat ik ook intelligent ben. Wil je met wetenschappelijke feiten praten? Ik heb een IQ van 145. (inb4; het toont nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:14 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Waarom wil je jezelf nou zo graag ervan overtuigen dat je "hartstikke intelligent" bent? Vind je jezelf zo niet bijzonder genoeg?
En nogmaals: dat je naar Amerika gaat om je internetvriendinnetje op te zoeken is wel relevant als je wil weten waarom je ouders je liever niet laten gaan.
Tuurlijk, vergelijk me met een peuter. Nee, ik blijf veel in het "waarom" hangen omdat ik redenen wil, goede argumenten. Ik begrijp het niet, en daar kan ik niet tegen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het valt me trouwens wel erg op dat TS (niet huidige TS maar de originele TS) veel in het "waarom" blijft hangen. Is dat niet een fase die peuters doorgaans doormaken?
Dan is het toch niet offtopic om het daarover te hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:18 schreef Guynio het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is ook de main-line van deze discussie.
[..]
R&P = Reviews en Productbeoordelingen? Hoe is dat zinnig voor mijn probleem, heer Mod?quote:
Relatie & Problemen denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Guynio het volgende:
[..]
R&P = Reviews en Productbeoordelingen? Hoe is dat zinnig voor mijn probleem, heer Mod?
Over argumenten die mijn ouders zouden geven om mij niet te laten gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:21 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Dan is het toch niet offtopic om het daarover te hebben?
Relaties & Psychologiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Guynio het volgende:
[..]
R&P = Reviews en Productbeoordelingen? Hoe is dat zinnig voor mijn probleem, heer Mod?
Probeer relaties & psychologie eens.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Guynio het volgende:
[..]
Doe jij maarquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Guynio het volgende:
OH...
ik zag 'm niet staan. Zal ik 'm moven of kan Heer Mod dat doen?
Allemaal zelfbenoemde psychologen en psychiaters, hard geworden door het leven van de straat.quote:
Juist, bijvoorbeeld dat ze het een slecht idee zouden kunnen vinden om iemand op te zoeken die je van het internet kent.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:23 schreef Guynio het volgende:
[..]
Over argumenten die mijn ouders zouden geven om mij niet te laten gaan?
Begrijp je nu ook waarom zijn ouders hem niet laten gaan. Hij is misschien best slim maar kom op zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
TS, waarom word je gepest op Hyves door mensen die bij mij in de buurt zelf gepest zouden worden (onder je PF).
...quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Juist, bijvoorbeeld dat ze het een slecht idee zouden kunnen vinden om iemand op te zoeken die je van het internet kent.
Hoe is dit relevant? Dus ik zie er niet geweldig uit... /care?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begrijp je nu ook waarom zijn ouders hem niet laten gaan. Hij is misschien best slim maar kom op zeg
Je kunt sowieso zorgen dat mensen je niet pesten om mee te beginnen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Guynio het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant? Dus ik zie er niet geweldig uit... /care?
EDIT: Oh en nogmaals, mensen die Hyves serieus nemen
Het is maar net wat je pesten noemt. Ik vind hyves sowieso onbelangrijk, en zoals in EDIT2 van voorgaande post; de personen die reageerden zijn nou niet echt de slimsten thuis ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je kunt sowieso zorgen dat mensen je niet pesten om mee te beginnen.
Dat is het punt nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:25 schreef Guynio het volgende:
[..]
...
Waarom...
Waarom snapte ik dat zelf niet?Ik ben soms zo langzaam (self-proclaimed intelligent, haha)
Grappig hoe ik zojuist in 3 posts al m'n eigenwaarde ben verloren xD
BOT though, het feit dat ze van het internet is heeft eerder nog geen problemen veroorzaakt, ik heb al eerder mensen via internet ontmoet. Was weliswaar in Leeuwarden, maar dat maakt voor mij persoonlijk geen verschrikkelijk verschil.
Wat is een PF?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
TS, waarom word je gepest op Hyves door mensen die bij mij in de buurt zelf gepest zouden worden (onder je PF).
Ik weet nu tegen wie ik aanpraat. Ik begrijp je ouders helemaal. Jij moet niet alleen naar Amerika gaan man. Ik weet niet hoe die vriendin van je eruit ziet, als het een chick is dan heb je echt 100% zeker met een neppert te maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef Guynio het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant? Dus ik zie er niet geweldig uit... /care?
EDIT: Oh en nogmaals, mensen die Hyves serieus nemen
ProfielFoto, denk ik toch.quote:
Dat klopt inderdaad, misschien handig om dat eens na te vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:29 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Dat is het punt nietHet gaat erom wat voor verschil het voor je ouders maakt.
Maar ik ben blij dat je wel begrijpt wat ik bedoel
Wacht, wacht, wacht even. Je quote een post waarin ik aangeef me geen zorgen te maken om mijn uiterlijk, en dat relateer jij aan mijn kansen op overleven in Amerika?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet nu tegen wie ik aanpraat. Ik begrijp je ouders helemaal. Jij moet niet alleen naar Amerika gaan man. Ik weet niet hoe die vriendin van je eruit ziet, als het een chick is dan heb je echt 100% zeker met een neppert te maken.
Moet ik inderdaad nodig eens doen, dank je.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef Skylark. het volgende:
Verkoop die gothic-emo met z'n niggerpet eens een goeie knal.
Sorry hoor, ik weet niet hoe dat meisje van 14 eruit ziet... als het een chick is(quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Guynio het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht even. Je quote een post waarin ik aangeef me geen zorgen te maken om mijn uiterlijk, en dat relateer jij aan mijn kansen op overleven in Amerika?
[..]
Moet ik inderdaad nodig eens doen, dank je.
Waarom wil je dat ik een pic van haar post? Je bent overtuigd dat 't een nepper is, wat heb ik aan jou nog te bewijzen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik weet niet hoe dat meisje van 14 eruit ziet... als het een chick is() dan durf ik voor 99% zeker wel te wedde dat je genept bent. Post een pic van haar dan.
Je hoeft niks te bewijzen hoor, post maar hoor... zulke gevallen zijn al zo vaak voorgekomen dat je zo wel kunt zien of dit nep of echt is. Ga er niet heen manquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef Guynio het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ik een pic van haar post? Je bent overtuigd dat 't een nepper is, wat heb ik aan jou nog te bewijzen?
ik ben overtuigd dat 't een echte is. Zou het nep zijn, had ze wel een foto van een mooiere meid gepostquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je hoeft niks te bewijzen hoor, post maar hoor... zulke gevallen zijn al zo vaak voorgekomen dat je zo wel kunt zien of dit nep of echt is. Ga er niet heen man
Grappig hoe je je eigen post ontkracht met je laatste zin. Maar toch bedankt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Brombaard het volgende:
Je een beetje bezighouden met je uiterlijk is altijd goed. Als je naar de kapper zou gaan en je wat beter zou kleden kon je hier ook gewoon een vriendin vinden. Je hebt het zelf in de hand.
Dat zal je wel niet willen, maar je kan het in ieder geval onthouden voor de toekomst.
Ja, het was me al duidelijk dat je hier niet gekomen was om op andere gedachten gebracht te worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef Guynio het volgende:
[..]
Grappig hoe je je eigen post ontkracht met je laatste zin. Maar toch bedankt.
Is that a bad thing?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:40 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Ja, het was me al duidelijk dat je hier niet gekomen was om op andere gedachten gebracht te worden.
Je hebt er nog geeneens op de webcam gezien?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Guynio het volgende:
[..]
ik ben overtuigd dat 't een echte is. Zou het nep zijn, had ze wel een foto van een mooiere meid gepost
Haha, maar er zit toch een verschil tussen jezelf goed verzorgen en je bezig houden met je uiterlijk. Ik ben wie ik ben, en als jij me niet neemt omdat ik er naar jouw standaard niet goed uit zie, dan ben jij voor mij toch veel te oppervlakkig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Brombaard het volgende:
Ik denk trouwens dat dat Amerikaanse meisje het ook wel zou waarderen als je jezelf goed verzorgde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja deze gozert heeft een chick van 14 in Amerika die zo graag wilt dat hij haar komt bezoeken. Kom op zeg geloof je het zelf, het is al ontelbaar vaak voorgekomen deze ongein. Het is misschien moeilijk te geloven.. Ik zeg alleen maar;
Trap er niet in.![]()
Begrijpelijk. Heb net m'n reden gepost waaromquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Nee, maar vandaar die laatste zin.
Jawel, maar dat kan ik hie rtoch niet posten...?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Je hebt er nog geeneens op de webcam gezien?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:Foto die jij post is al bijna 3 jaar oud. Toch leuk geprobeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaja deze gozert heeft een chick van 14 in Amerika die zo graag wilt dat hij haar komt bezoeken. Kom op zeg geloof je het zelf, het is al ontelbaar vaak voorgekomen deze ongein. Het is misschien moeilijk te geloven.. Ik zeg alleen maar;
Trap er niet in.
Waarom zou ik trollen, even eerlijk?Because I can
Die trap er niet in is naar jou gericht lijkt me.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Guynio het volgende:
[..]
Foto die jij post is al bijna 3 jaar oud. Toch leuk geprobeerd.
Waarom zou ik trollen, even eerlijk?
Jij trollen? Jij zit met je gedachte bij een 14jarige chick die eigenlijk een vent van 60 is.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Guynio het volgende:
[..]
Foto die jij post is al bijna 3 jaar oud. Toch leuk geprobeerd.
Waarom zou ik trollen, even eerlijk?
Dat vind ik niet oppervlakkig. Oppervlakkig ben je pas als je alleen maar naar uiterlijk kijkt. Als je jezelf beter kan presenteren zonder naar de plastische chirurg te hoeven gaan of enorme moeite te doen is het de moeite waard.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef Guynio het volgende:
[..]
Haha, maar er zit toch een verschil tussen jezelf goed verzorgen en je bezig houden met je uiterlijk. Ik ben wie ik ben, en als jij me niet neemt omdat ik er naar jouw standaard niet goed uit zie, dan ben jij voor mij toch veel te oppervlakkig.
Begrijpelijk, maar nu ga je te diep in de details. Als ik moeite zou doen zou ik er inderdaad beter uit kunnen zien, maar in 't normale dagelijks leven is't mij dat niet waard. Waarom moeite doen voor niks?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef Brombaard het volgende:
[..]
Dat vind ik niet oppervlakkig. Oppervlakkig ben je pas als je alleen maar naar uiterlijk kijkt. Als je jezelf beter kan presenteren zonder naar de plastische chirurg te hoeven gaan of enorme moeite te doen is het de moeite waard.
Nee, kwam ik achter.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef arucard het volgende:
[..]
Die trap er niet in is naar jou gericht lijkt me.
Jij blijft maar volhouden hé? kun je ook nog toegevoegde waarde hebben voor dit topic?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij trollen? Jij zit met je gedachte bij een 14jarige chick die eigenlijk een vent van 60 is.
Graag gedaan meneer. Ik zal 'm volgen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
Je bracht me op een goed idee voor een topic, omdat het van jou niet in jouw topic mocht.
Lange afstandsrelaties
Misschien handig om eens door te lezen.
Ach ja je moet het alleen zelf nog in zien. Verpruts jij maar lekker 2000 euro aan een pedo, nog niet eens wetend wat ie daar nog met je gaat doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Guynio het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar nu ga je te diep in de details. Als ik moeite zou doen zou ik er inderdaad beter uit kunnen zien, maar in 't normale dagelijks leven is't mij dat niet waard. Waarom moeite doen voor niks?
[..]
Nee, kwam ik achter.
[..]
Jij blijft maar volhouden hé? kun je ook nog toegevoegde waarde hebben voor dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |