quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
Hoe kom je aan die vriendin in Amerika en heb je d'r ooit al eens gezien?
Lijkt me onwaarschijnlijk, in de VS wordt nauwelijks Rugby gespeeldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Jouw 'vriendin' wordt nu door het hele rugbyteam gepaald.
Yupquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
-Ik heb een vriendin in Amerika
Hahaha dikke tering kneusJe bent smoorverliefd zeker
Mijn wat?quote:
Zou het atletiekteam moeten zijn, maar lijkt me toch nog heel sterk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Jouw 'vriendin' wordt nu door het hele rugbyteam gepaald.
Internet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
Hoe kom je aan die vriendin in Amerika en heb je d'r ooit al eens gezien?
M'n vriendinquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef poqpoq het volgende:
een vriendin, of je vriendin
That's the question
Zodat je fapmateriaal hebt zekerquote:
Wat? Jij hebt geen idee waar je 't over hebtquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
TS is gewoon nog een kind. Vandaar deze thread. Liep je vroeger ook vaak van huis weg met de gedachte nooit meer terug te komen? En toch stond je een half uurtje later weer op de stoep.
^De eerste nuttige info-quote die ik heb gehad. Dat ga ik eens uitzoeken, bedankt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef netolk het volgende:
WTF, weet niet zeker of dat ook naar Amerika is maar binnen Europa mag je gaan en staan waar je wilt vanaf je 16e...
Ow en je ouders moeten niet zeiken
EDIT:
was vergeten er bij te zetten...
TS doet HAVO![]()
Jij ging naar Lloret op je 17e, en dan vind je Amerika geen goed idee? xDquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef Confession het volgende:
ik mag nog weinig op sommige gebieden.. toewel ik toch echt de 18 draag.
Hoe ik vorig jaar 17 was ben ik na Lloret geweest.
Mijn moeder bood aan om mee te gaan![]()
En ze bleef maar aan de gang over hoe bezorgd ze wel niet was. En zei iedereen tegen haar dat ze mij niet lieten gaan. en dat ze dat maar onverstandig vonden. ik vond heel ergelijk
Dus ja en jij 17 na Amerika dat vind ik dan ook niet zo'n goed idee..
Tegendraads, wellicht. Stronteigenwijs, niet bepaald. Puber, beetje maar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef trovey het volgende:
TS is een tegendraadse stronteigenwijze puber.
Neuh, die's 14, haad ouders geef ik gelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Evertjan het volgende:
kan je vriendin niet naar Nederland komen?
Will do, thank you.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:09 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Eis dat je zeilen wilt, trap een hoop stampij en je mag na genoeg zeuren gaan..
En vergeet niet de media te bestoken met je gezeur!
Maak er dus gewoon een simpele Laura Dekker rip-off van
*Kom later wel met meer inhoud, moet eerst poepen*
Yup, daar doe ik het echt voor, blij dat je 't zo snel doorhebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef Aestivate het volgende:
Een vriendin in Amerika.Lekker makkelijk en goedkoop op je 17 jarige leeftijd.
Yup, is ze ook. Wist je dat niet? Ik val op dikke 60-jarige venten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Die vriendin in Amerika is waarschijnlijk een dikke, 60-jarige vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |