Dat zou offtopic zijn, hij wil dat het over z'n ouders gaat mbt Amerika en ik wil het gewoon hebben over LA-relaties in het algemeen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Adelante het volgende:
Waarom een generaal topic, dat guyno topic is er toch??
Maar wat is je klachtwaarde?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou offtopic zijn, hij wil dat het over z'n ouders gaat mbt Amerika en ik wil het gewoon hebben over LA-relaties in het algemeen.
Los Angeles relaties?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zou offtopic zijn, hij wil dat het over z'n ouders gaat mbt Amerika en ik wil het gewoon hebben over LA-relaties in het algemeen.
Dat sommige mensen die ik ken en niet ken nog steeds moeite stoppen in zo'n waardeloos concept. Zeg alsjeblieft niet dat jij nog een vrouwtje in Zweden hebt zitten en hem gaat sluitenquote:
Oogkleppen op?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Het is niet ideaal, maar ik merk niet echt dat er genoeg leuke meisjes zijn in nederland?
http://laurenconrad.hyves.nl/leden/quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Verbodsbord het volgende:
Het is niet ideaal, maar ik merk niet echt dat er genoeg leuke meisjes zijn in nederland?
Nee, redelijk randstedelijk. Toch zie ik niet heel veel meisjes die er leuk uitzien (geen breezer, alto of anders tuig, of plamuurhoofd) en dan ook nog eens een leuke persoonlijkheid hebben. Degene die ik leer kennen hebben meestal al een vriend.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Oogkleppen op?
Of woon je erg afgelegen?
Dan bestaan ze dus toch, dickwadquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Degene die ik leer kennen hebben meestal al een vrien.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
Die bestaan niet in Nederland. Heb een Brabo als vriendin en die zie ik gewoon een paar keer week. Al dan niet met het OV of auto.
Er zijn genoeg mensen die via internet mensen leren kennen en die dan als vriendin/vriendje nemen zonder ze ooit te hebben gezienquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:54 schreef o.us het volgende:
Die bestaan niet in Nederland. Heb een Brabo als vriendin en die zie ik gewoon een paar keer week. Al dan niet met het OV of auto.
Ja duh. Voorbeelden. Groningen - Maastricht is wat anders dan Arnhem - Utrecht om het zomaar te zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die via internet mensen leren kennen en die dan als vriendin/vriendje nemen zonder ze ooit te hebben gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |