4 jaar geleden was het inderdaad wel leukerquote:
ze komen uit de kelder van fok, omhoog, en vervolgens ontdekken ze de echte wereld, en nadat ze hun kop stoten aan het glazen plafond van het "serieuze" gedeelte van fok, duiken ze verschrikt terug naar hun keldertje alwaar ze weer verder gaan met ONZ, KLB en WoWquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fokkers beginnen hun vleugels uit te slaan en voorzichtig naar boven te klimmen om naar buiten te kijken.
En krijgen dan een levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Eckte eckte baggeraars krijgen een leven. Of worden mod.
daar komt het op neer ja, ze zijn te onzinnig voor het serieuze gedeelte van fok, weten vervolgens niet wat te doen en daarom wachten ze even met posten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef daruk het volgende:
[..]
ze komen uit de kelder van fok, omhoog, en vervolgens ontdekken ze de echte wereld, en nadat ze hun kop stoten aan het glazen plafond van het "serieuze" gedeelte van fok, duiken ze verschrikt terug naar hun keldertje alwaar ze weer verder gaan met ONZ, KLB en WoW
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef dakraam het volgende:
Iedere nieuwe bagger-user wordt helemaal kapot geburnt.
waar danquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomen
Alleen de echte baggeraars blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomen
Postalgold is iendelijk dood.quote:
En waar baseer je dat op?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:32 schreef Nectar het volgende:
Totale Tijdsduur voordat ONZ voor JE leven leeg is, als er niemand meer in komt:
-+ 4 maanden
Totale tijds voordat KLB:
+- 12 maanden
Totale tijd voordat FOK!:
+- 19 maanden
Jammer.
lijstjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
De "kwaliteitsusers" burnen alle users die niet alleen "kwaliteit" posten. Zie penisbaard/HSG-bomber/panzermaus die mij hier weg proberen te krijgen door hun "lijstje"
Zie hier de redenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lijstjes![]()
niemand kan alleen maar kwaliteit posten, er zitten altijd wel stomme dingen tussen,
Die lijstjes slaan nergens op. En volgens mij werkt dat "burnen" ook niet echt goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lijstjes![]()
niemand kan alleen maar kwaliteit posten, er zitten altijd wel stomme dingen tussen,
Nee het werkt ook niet, ze gaan door en komen er welquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die lijstjes slaan nergens op. En volgens mij werkt dat "burnen" ook niet echt goed
Op de volgenden aspecten:quote:
Oké, dat klinkt heel mooi, maar waar haal je die getallen vandaan? Ik zie niet in waarom ONZ eerder leeg zou zijn dan KLB!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op de volgenden aspecten:
* De voorwaarden voor inwerkingtreding van de regeling. In Nederland is deze bijvoorbeeld 'opgehouden te hebben met betalen', maar in andere landen is een negatief eigen vermogen voldoende.
* De vermogensbestanddelen en vorderingen die onder het faillissement vallen (pand- en hypotheekrechten, eigendomsvoorbehouden, etc.), alsmede de posities van eventuele bevoorrechte schuldeisers.
* Eventuele verplichtingen van crediteuren. Soms zijn zij verplicht te blijven leveren aan de failliet, ook als er nog een vordering openstaat waarvan niet zeker is of die wel voldaan wordt.
* Is de procedure gericht op liquidatie, sanering of herstructurering?
* Eventuele instrumenten tegen faillissementsfraude;
* De positie van aandeelhouders;
* Een mogelijkheid tot schuldsanering en het verkrijgen van een 'schone lei' voor een natuurlijk persoon;
* Het al dan niet herleven van schulden na faillissement.
Afzonderlijke artikelen verwijzen naar de faillissementsprocedures in Nederland en België en de andere insolventieregelingen.
* Collectieve schuldenregeling (België)
* Europese Insolventieverordening
* Faillissementswet (België) en voorlopig bewindvoerder
* Faillissement (Nederland) (uitgebreide beschrijving van faillissementen in de Nederlandse situatie)
* Gerechtelijk akkoord (België)
* Wet schuldsanering natuurlijke personen (Nederland)
* Surseance van betaling (Nederland)
* Noodregeling (Nederland)
En daarnaast:
Ook me eigen visies
Jij bent ook een pauper, dus ik snap het wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
De "kwaliteitsusers" burnen alle users die niet alleen "kwaliteit" posten. Zie penisbaard/HSG-bomber/panzermaus die mij hier weg proberen te krijgen door hun "lijstje"
ik ook niet want in ONZ komt SwJquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt heel mooi, maar waar haal je die getallen vandaan? Ik zie niet in waarom ONZ eerder leeg zou zijn dan KLB!
Ik vind het niet zo duidelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Nectar het volgende:
Deze schets voor de verduidelijkend:
[ link | afbeelding ]
hij is vrij onduidelijk, kan je het even herhalen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Nectar het volgende:
Deze schets voor de verduidelijkend:
[ link | afbeelding ]
Ah, als je dan een kuttopic maakt, gooi je er dan ook zelf een slotje op?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef deepart het volgende:
ONZ zit in mijn aderen, ik zal dus altijd blijven fokken al ben ik de enige.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, als je dan een kuttopic maakt, gooi je er dan ook zelf een slotje op?
Zoals je weet maak ik geen kut topics.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, als je dan een kuttopic maakt, gooi je er dan ook zelf een slotje op?
Er is niemand die mij zo goed kent als ikzelfquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij zal wel moeten, en als het een kwaliteitstopic is steeds tegen zichzelf lullen om 300 posts te krijgen
zal dat niet eens gaan vervelen als je steeds tegen jezelf moet lullen ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Zoals je weet maak ik geen kut topics.
[..]
Er is niemand die mij zo goed kent als ikzelf
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal dat niet eens gaan vervelen als je steeds tegen jezelf moet lullen ?
lijstje, watquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
neequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet je toch wel het is de lijst der lijsten
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
DeLijst. Mensen als ElmoFan en honkeytonk en ander irritant geteisem.
Dat is toch per definitie hetzelfde?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is toch per definitie hetzelfde?
Die conclusie is correctquote:
Ja precies, al schijnen ze het onderscheid zelf niet te kunnen maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.
De eckte kwaliteitusers krijgen meestal een banquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef aight1 het volgende:
De eckte kwaliteit is vrijwel verdwenen.
12:52:08 vandaag weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De eckte kwaliteitusers krijgen meestal een ban![]()
Dat zijn de echte kutusers inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja precies, al schijnen ze het onderscheid zelf niet te kunnen maken.
tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef deepart het volgende:
ONZ zit in mijn aderen, ik zal dus altijd blijven fokken al ben ik de enige.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik voelde net een zilte traan prikken toen ik dacht aan SuperwormJim. Die ridder moet zijn forum continu verdedigen, terwijl hij een dagtaak heeft aan het slotten van debieligheid. En hij praat maar wat mee, maar in zijn hoofd denkt hij hetzelfde als wij. Op een dag heb je geen zin meer om de met diarree besmeurde toiletpot van een bus vol mongooltjes op te ruimen. Zeker niet als ze altijd de chauffeur onderkotsen.
dat het bagger isquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is de moraal van het verhaal?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik voelde net een zilte traan prikken toen ik dacht aan SuperwormJim. Die ridder moet zijn forum continu verdedigen, terwijl hij een dagtaak heeft aan het slotten van debieligheid. En hij praat maar wat mee, maar in zijn hoofd denkt hij hetzelfde als wij. Op een dag heb je geen zin meer om de met diarree besmeurde toiletpot van een bus vol mongooltjes op te ruimen. Zeker niet als ze altijd de chauffeur onderkotsen.
ik had je niet zo slim ingeschatquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, had ik ook zelf kunnen bedenken
Globalisering, man. Het sloopt je.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
Slotjes vallen te snel waardoor niemand meer moeite doet om een topic te openen. Ook heeft Fok denk ik veel leden verloren aan andere fora.
eensch, maar kuttopics moeten niet langer dan 5 min. open, soms kan het nog wat worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
Slotjes vallen te snel waardoor niemand meer moeite doet om een topic te openen. Ook heeft Fok denk ik veel leden verloren aan andere fora.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had je niet zo slim ingeschat
Als users eens moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
daarom kuttopics lokken alleen maar kutreacties op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als users een moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.
Maak een nieuwe categorie "fatsoenlijke topics", met fatsoenlijke topics is Onz toch geen Onz meer?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als users eens moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit gaat trouwens nergens over. Het is druk genoeg in ONZ.
Dus, ONZ zou een baggerverzamelplaats moeten zijn volgens jou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef Haque het volgende:
[..]
Maak een nieuwe categorie "fatsoenlijke topics", met fatsoenlijke topics is Onz toch geen Onz meer?
even mijn sesamstraat topic als voorbeeld, je had hem ook open kunnen laten en kunnen vragen of ik hem iets kon uitbreidenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als users eens moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.
En dit is waar het probleem zit (terwijl er geeneens een probleem is): teveel users denken dat in ONZ gewoon alles gepost kan worden, ook bagger. Helaas, ook ONZ heeft z'n grenzen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef Haque het volgende:
[..]
Maak een nieuwe categorie "fatsoenlijke topics", met fatsoenlijke topics is Onz toch geen Onz meer?
je je moet het wel in de hand kunnen houdenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit gaat trouwens nergens over. Het is druk genoeg in ONZ.
En juist daardoor laat onz het aan populariteit afweten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, ook ONZ heeft z'n grenzen.
Als ik dat bij ieder topic zou doen, dan zou het een dagtaak zijn om topics te controleren, de TS te pm'en en de topics opnieuw te controleren. Gewoon een beetje moeite is niet teveel gevraagd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
even mijn sesamstraat topic als voorbeeld, je had hem ook open kunnen laten en kunnen vragen of ik hem iets kon uitbreiden
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef Haque het volgende:
[..]
En juist daardoor laat onz het aan populariteit afweten.
Daardoor zijn baggerstromen beperkt, en komen er leukere/beter topics, en minder baggertopics.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef Haque het volgende:
[..]
En juist daardoor laat onz het aan populariteit afweten.
ja oke dat is waar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ik dat bij ieder topic zou doen, dan zou het een dagtaak zijn om topics te controleren, de TS te pm'en en de topics opnieuw te controleren. Gewoon een beetje moeite is niet teveel gevraagd.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Haque het volgende:
Mensen spammen topics om de "nieuwe topics" vol te maken.
Dat snap ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Haque het volgende:
Je zou het ook van een andere kant kunnen bekijken: Mensen spammen topics om de "nieuwe topics" vol te maken. Als Onz nou eens niet bij "nieuwe topics" wordt geïndexeert heeft niemand anders er last van. Als Onz ook niet door google wordt geïndexeert hoef je ook niet meer te moderaten op GoogleBait enzo.
?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat snap ik nietVolgens mij gebeurt dat helemaal niet
Kan een iemand dat btw ook voor mij doen, wat een kutuser is datquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:08 schreef tho_Omas het volgende:
Kan een moderator mij expliciet toestemming verlenen om Nectar dood te wensen?
En waarom zouden de regels soepeler moeten worden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef Haque het volgende:
[..]
?
Het is ook een -soort van- voorstel, wat kan helpen om de regels te versoepelen.
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom zouden de regels soepeler moeten worden?
Dat is de essentie van Nectar ja, maar ik denk niet dat hij weet waar hij het over heeft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?
Het is zondag. Het hoeft niet drukker. ONZ is prima zo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Haque het volgende:
[..]
Om het weer drukker te krijgen, dat is toch de essentie van dit topic?
Hou je nog een beetje van me, Wimpie?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is zondag. Het hoeft niet drukker. ONZ is prima zo.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me, Wimpie?
:p Wat zal hij blij zijn dat te lezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is de essentie van Nectar ja, maar ik denk niet dat hij weet waar hij het over heeft.
Jij niet dikke.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken, vertel..
Volgens mij weet hij wel dat ik hem niet magquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:12 schreef Haque het volgende:
[..]
:p Wat zal hij blij zijn dat te lezen.
En die het allemaal beter denken te weten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
Er is gewoon een hele instroom van nieuwe users die het nog moeten leren
Je hebt zelf ook 8000 posts. Ik 10.000. Ik heb zelf ook nog het gevoel dat ik bij de newbies hoor. Ik kijk op tegen ekte bOys als SWJ etc.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef Oceanview het volgende:
Er is gewoon een hele instroom van nieuwe users die het nog moeten leren
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook 8000 posts. Ik 10.000. Ik heb zelf ook nog het gevoel dat ik bij de newbies hoor. Ik kijk op tegen ekte bOys als SWJ etc.
dat zul je altijd houdenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En die het allemaal beter denken te weten.
Ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?
haha ja kijk PMquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar het valt mij de laatste tijd wel meer op!
Ik heb je keihard ingehaald. Ik had vannacht m'n felicitatie topic.quote:
Ja, eigenlijk wel, heb jij even pech dit je 2e account isquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Postcount bepaald hoe ervaren je bent? En hoelang je hier al bent?
ja mijn echte leven roept me soms, de plicht man. De plicht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb je keihard ingehaald. Ik had vannacht m'n felicitatie topic.Kutmurp.
![]()
Dat vind ik dus nergens op slaanquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, heb jij even pech dit je 2e account is
Jij hebt niks te vertellen in deze relatiequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan
Verander je PIquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan
Zat ik al aan te denken, maar dat doe ik maar niet. Veranderen kan ook gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Verwijder je account en maak een nieuwe aan.
* Oceanview streelt Lindgren. door zijn harenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
HOU ME VAST. STREEL ME ZACHTJENSNS DOOR MEN HAAREN!!1! Hvjullie!!!
*slik. Dit voelt goed, Osie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview streelt Lindgren. door zijn haren
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:25 schreef BaasD het volgende:
Omdat de Mods het verpesten door AP te bannen
Je eigen kloon zwart maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashedquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat doen de FA's! En maar goed dat hij weg is. Niks dan bagger kwam uit hem!
iemand moet de bashpaal zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashed
het komt wel goed schatjequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vond toen ie er nog was, toen werd er minder op mij gebashed
Ja, maar niet ElmoFan! Hij is gewoon best wel vetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
iemand moet de bashpaal zijn
dan moet er gestemd worden op de nieuwe bashpaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar niet ElmoFan! Hij is gewoon best wel vet
ja vroeger alles beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef aight1 het volgende:
Lysdexie Pixie Twizu Lindgren etc in de nachtbagger, dat was tof
Dat wordt meestal niet democratisch beslotenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet er gestemd worden op de nieuwe bashpaal
quote:
vroegâhquote:
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen posttequote:
Toen Twizu een bruinwerker wasquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen postte
hoe dan wel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wordt meestal niet democratisch besloten
Reacties daarop waren wel priceless altijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Toen Twizu elke dag plaatjes van zoenende mannen postte
arme bepaald persoonquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Door de mensen die het meest op FOK! zitten en heel erg haat hebben voor één bepaald persoon.
je mag jezelf heul niet nominerenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
amen! & ik nomineer mij voor bashpaal =) i can handle it =D
bek houden APquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij wel dat ik hem niet mag
Haha ja zekerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:41 schreef Haque het volgende:
[..]
Reacties daarop waren wel priceless altijd
hoezo nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag jezelf heul niet nomineren![]()
Inderdaad wat een kansloze homo:')quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je mag jezelf heul niet nomineren![]()
Wat is nou precies jouw probleem joh!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
bek houden AP
nadat ik jou zwart heb gemaakt doe je zo, jij h***!
je moet gekozen worden door het volk wat geheel automatisch verloopt, er zijn geen nominaties of andere verkiezingen aan verbonden, het moet vanzelf gebeuren dan gebeurt het goedquote:
Als kind met zijn aars op een boomstam gevallen, die boomstam zit er nog steeds en sindsdien heeft hij problemen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is nou precies jouw probleem joh!
quote:
Ben je zo onzeker dan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef Driepink het volgende:
![]()
ik noemde vroegah ook mensen zomaar homo.. toen kreeg ik van een leraar te horen dat mensen die het het hardst roepen dat anderen homo zijn, zelf meestal homo zijn.. ik heb het woord daarna vrijwel nooit meer rondgeroepen
en het moraal van het verhaal is?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:46 schreef Driepink het volgende:
![]()
ik noemde vroegah ook mensen zomaar homo.. toen kreeg ik van een leraar te horen dat mensen die het het hardst roepen dat anderen homo zijn, zelf meestal homo zijn.. ik heb het woord daarna vrijwel nooit meer rondgeroepen
Hij is homo geworden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en het moraal van het verhaal is?
Dat hij Nectar probeert te dissen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar ben ik ook nog steeds niet achter, BaasD postte iets over homos, maar die was daarna weer ge-edit.. ik ben steeds te langzaam !quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Onzin is Onzin niet zonder discussiesquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Met dit soort topics maak je Onzin weer gezond
Geen probleem.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankje voor de korte uitleg
APquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat hij Nectar probeert te dissen.
Onzin is Onzin hoe je het ook wendt of keertquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Onzin is Onzin niet zonder discussies
hoe weet je dat nou als je geen bashpaal bent?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef Driepink het volgende:
Bashpaal zijn is toch minder leuk dan verwacht
Ga lekker je schaamhaar vlechten, jij vieze kk poot.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:49 schreef Driepink het volgende:
Bashpaal zijn is toch minder leuk dan verwacht
wat is jou probleemquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is nou precies jouw probleem joh!
hmmm, interressant. vertel meer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Lysdexie het volgende:
het blaast uit mijn speakers zo hard dit liedje
538 dancedepartment
Jaarmix 2005quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Lysdexie het volgende:
het blaast uit mijn speakers zo hard dit liedje
538 dancedepartment
Ik was het gewoon niet met je eens. Maar moet je overal waar ik post, een reactie posten waarin je mij probeert te bashen? Of uit te schelden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
wat is jou probleem
jij zegt dat ik niet weet waar ik het over heb
maar het is mijn topic!!!!!!!!!!!!!!!!!
je opent een topic terwijl je niet weet waar het over gaat,.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
wat is jou probleem
We houden teveel van jequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Driepink het volgende:
ik vond het leuker toen ik werd genegeerd.. maar zoals eerder vermeld:
mensen hier gaan trollen, dus ik laat het lekker aankomen waaien.. mij zul je niet huilend zien wegrennen.. ik weiger!
MEIN MEIN MEIN!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
wat is jou probleem
Is dit gewoon een reactie om gebashed te worden?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Driepink het volgende:
ik vond het leuker toen ik werd genegeerd.. maar zoals eerder vermeld:
mensen hier gaan trollen, dus ik laat het lekker aankomen waaien.. mij zul je niet huilend zien wegrennen.. ik weiger!
ahh huilliequote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
wat is jou probleem
I never seen an ass like thatquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je opent een topic terwijl je niet weet waar het over gaat,.
Knap man
Sorry maar ik weet waar ik het over heb, noobcake.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je opent een topic terwijl je niet weet waar het over gaat,.
Knap man
het gaat vanquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom maken jullie ruzie?
We moeten samen van het leven gaan genieten en elkaar respect geven
hofge fluiten zijn altijd perfect in liedjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
het gaat van
sshhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHH (..) Bam Bam Bam Bam I AM (YOUR DJJJ)) Bam Bam
Tududutu BAMTududutu BAMTududutu BAM (..) shhhHHHHDangDangDangDangDang (ECHT DIKKE BASS NU) ShhClapClapClap BAM BAM BAM BAM
iiiii IiIiIIi iIi iIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (HOFGE FLUIT) BamBamBamBAMBMAVBAM
hmmm.. die ken ik!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
het gaat van
Tududutu BAMTududutu BAMTududutu BAM (..) shhhHHHHDangDangDangDangDang (ECHT DIKKE BASS NU) ShhClapClapClap BAM BAM BAM BAM
iiiii IiIiIIi iIi iIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (HOFGE FLUIT) BamBamBamBAMBMAVBAM
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
het gaat van
iedereen noob noemenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet waat ik het over heb, noobcake.
video bevat blabalbla aka doet niet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Luisteren jullie ook
Wel even doorspoelen
die lijst is toch pas aan het eind van het jaar?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
iedereen noob noemen
Jij staat bij mij op nummer 1 van kutusers
op youtube kan je luisterenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
video bevat blabalbla aka doet niet!
En bij mij ook!quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
iedereen noob noemen
quote:
Wow.. Dat vind ik wel zeer erg hoor.. Iemand breng me een tissue..quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:57 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
iedereen noob noemen
mar heb je nou gefapt of gehuilt?????????quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wow.. Dat vind ik wel zeer erg hoor.. Iemand breng me een tissue..
Negatiefquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef dakraam het volgende:
[..]
Is dat een positieve(Zei hij hoopvol, met een onderbuikgevoel dat hij ''nee'' te horen ging krijgen)
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:59 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
mar heb je nou gefapt of gehuilt?????????
maar als je op het videotje klikt, krijg je een zwart scherm met: video bevat spul van sony balbalbala en me afstandsbediening van me geluid kan ik nu niet vinden..dusss =c ook dat nog! net had ik hem nog.. maar hoor je wel muziek ook al heb je geen beeld dan ? nee tochquote:
Bummer. Waaom eigenlijk? Als ik vragen mag, mijn beste BaasDquote:
Je valt weer tegenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar als je op het videotje klikt, krijg je een zwart scherm met: video bevat spul van sony balbalbala en me afstandsbediening van me geluid kan ik nu niet vinden..dusss =c ook dat nog! net had ik hem nog.. maar hoor je wel muziek ook al heb je geen beeld dan ? nee toch
SORRY!quote:
totaal niet, ap is eeuwige #1quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Nectar het volgende:
elmofan en honkeytonk (ap)
jullie staan bij 90% (geconstateerd) op nummer 1 van kutusers.
jmmr volgende x beter.
en ik en ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Nectar het volgende:
elmofan en honkeytonk (ap)
jullie staan bij 90% (geconstateerd) op nummer 1 van kutusers.
jmmr volgende x beter.
Je leert het al jochiequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
SORRY!![]()
aftandbediening gevonden (home cinema jwz) en nu luisteren, wat toch niet werkt, maar dan kan niemand zeggen dat ik het niet geprobeerd heb!
ik net ook maar sinds jij post is het weer goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Lysdexie het volgende:
Wtf? ik zie geen usernames meer bij de laatste 3 posts, alleen UI's.
Omdat alles wat we zeggen toch niks isquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Lysdexie het volgende:
Wtf? ik zie geen usernames meer bij de laatste 3 posts, alleen UI's.
Wel een halvequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is altijd nog 1 iemand ipv niemand
VIRUZZZZquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef Oceanview het volgende:
Ik kan niet meer quoten en ik zie geen username's
watquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
WTF ik zie alleen nog maar blonde meisjes van 16 naakt op hyves
screenshots! nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
pics van 16 jarige naakte blonde meisjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mijn printscreen knopje heb ik verkochtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
screenshots! nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
De snelheid van water is wat langzamer dan jullie gewend zijnquote:
6 en bijna 7.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
De tering ik heb in tijden niet zon goeie topic geopend!!
12 paginas en bijna 13!! (dus dicht)
deeltje 2 coming soon!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Nectar het volgende:
De tering ik heb in tijden niet zon goeie topic geopend!!
12 paginas en bijna 13!! (dus dicht)
Nog niet hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Het_Fenomeen het volgende:
GODVER!! Danny heeft het al verholpen
Ik begrijp je niet, maar het zal wel goed bedoeldtdtdt zijnquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De snelheid van water is wat langzamer dan jullie gewend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |