4 jaar geleden was het inderdaad wel leukerquote:
ze komen uit de kelder van fok, omhoog, en vervolgens ontdekken ze de echte wereld, en nadat ze hun kop stoten aan het glazen plafond van het "serieuze" gedeelte van fok, duiken ze verschrikt terug naar hun keldertje alwaar ze weer verder gaan met ONZ, KLB en WoWquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Fokkers beginnen hun vleugels uit te slaan en voorzichtig naar boven te klimmen om naar buiten te kijken.
En krijgen dan een levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef Myraela het volgende:
Eckte eckte baggeraars krijgen een leven. Of worden mod.
daar komt het op neer ja, ze zijn te onzinnig voor het serieuze gedeelte van fok, weten vervolgens niet wat te doen en daarom wachten ze even met posten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef daruk het volgende:
[..]
ze komen uit de kelder van fok, omhoog, en vervolgens ontdekken ze de echte wereld, en nadat ze hun kop stoten aan het glazen plafond van het "serieuze" gedeelte van fok, duiken ze verschrikt terug naar hun keldertje alwaar ze weer verder gaan met ONZ, KLB en WoW
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef dakraam het volgende:
Iedere nieuwe bagger-user wordt helemaal kapot geburnt.
waar danquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomen
Alleen de echte baggeraars blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Valt mee, ik heb er toch al wel een paar zien bijkomen
Postalgold is iendelijk dood.quote:
En waar baseer je dat op?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:32 schreef Nectar het volgende:
Totale Tijdsduur voordat ONZ voor JE leven leeg is, als er niemand meer in komt:
-+ 4 maanden
Totale tijds voordat KLB:
+- 12 maanden
Totale tijd voordat FOK!:
+- 19 maanden
Jammer.
lijstjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
De "kwaliteitsusers" burnen alle users die niet alleen "kwaliteit" posten. Zie penisbaard/HSG-bomber/panzermaus die mij hier weg proberen te krijgen door hun "lijstje"
Zie hier de redenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lijstjes![]()
niemand kan alleen maar kwaliteit posten, er zitten altijd wel stomme dingen tussen,
Die lijstjes slaan nergens op. En volgens mij werkt dat "burnen" ook niet echt goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lijstjes![]()
niemand kan alleen maar kwaliteit posten, er zitten altijd wel stomme dingen tussen,
Nee het werkt ook niet, ze gaan door en komen er welquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die lijstjes slaan nergens op. En volgens mij werkt dat "burnen" ook niet echt goed
Op de volgenden aspecten:quote:
Oké, dat klinkt heel mooi, maar waar haal je die getallen vandaan? Ik zie niet in waarom ONZ eerder leeg zou zijn dan KLB!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef Nectar het volgende:
[..]
Op de volgenden aspecten:
* De voorwaarden voor inwerkingtreding van de regeling. In Nederland is deze bijvoorbeeld 'opgehouden te hebben met betalen', maar in andere landen is een negatief eigen vermogen voldoende.
* De vermogensbestanddelen en vorderingen die onder het faillissement vallen (pand- en hypotheekrechten, eigendomsvoorbehouden, etc.), alsmede de posities van eventuele bevoorrechte schuldeisers.
* Eventuele verplichtingen van crediteuren. Soms zijn zij verplicht te blijven leveren aan de failliet, ook als er nog een vordering openstaat waarvan niet zeker is of die wel voldaan wordt.
* Is de procedure gericht op liquidatie, sanering of herstructurering?
* Eventuele instrumenten tegen faillissementsfraude;
* De positie van aandeelhouders;
* Een mogelijkheid tot schuldsanering en het verkrijgen van een 'schone lei' voor een natuurlijk persoon;
* Het al dan niet herleven van schulden na faillissement.
Afzonderlijke artikelen verwijzen naar de faillissementsprocedures in Nederland en België en de andere insolventieregelingen.
* Collectieve schuldenregeling (België)
* Europese Insolventieverordening
* Faillissementswet (België) en voorlopig bewindvoerder
* Faillissement (Nederland) (uitgebreide beschrijving van faillissementen in de Nederlandse situatie)
* Gerechtelijk akkoord (België)
* Wet schuldsanering natuurlijke personen (Nederland)
* Surseance van betaling (Nederland)
* Noodregeling (Nederland)
En daarnaast:
Ook me eigen visies
Jij bent ook een pauper, dus ik snap het wel.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
De "kwaliteitsusers" burnen alle users die niet alleen "kwaliteit" posten. Zie penisbaard/HSG-bomber/panzermaus die mij hier weg proberen te krijgen door hun "lijstje"
ik ook niet want in ONZ komt SwJquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, dat klinkt heel mooi, maar waar haal je die getallen vandaan? Ik zie niet in waarom ONZ eerder leeg zou zijn dan KLB!
Ik vind het niet zo duidelijkquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Nectar het volgende:
Deze schets voor de verduidelijkend:
[ link | afbeelding ]
hij is vrij onduidelijk, kan je het even herhalen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:39 schreef Nectar het volgende:
Deze schets voor de verduidelijkend:
[ link | afbeelding ]
Ah, als je dan een kuttopic maakt, gooi je er dan ook zelf een slotje op?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef deepart het volgende:
ONZ zit in mijn aderen, ik zal dus altijd blijven fokken al ben ik de enige.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, als je dan een kuttopic maakt, gooi je er dan ook zelf een slotje op?
Zoals je weet maak ik geen kut topics.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, als je dan een kuttopic maakt, gooi je er dan ook zelf een slotje op?
Er is niemand die mij zo goed kent als ikzelfquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij zal wel moeten, en als het een kwaliteitstopic is steeds tegen zichzelf lullen om 300 posts te krijgen
zal dat niet eens gaan vervelen als je steeds tegen jezelf moet lullen ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Zoals je weet maak ik geen kut topics.
[..]
Er is niemand die mij zo goed kent als ikzelf
Daar ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal dat niet eens gaan vervelen als je steeds tegen jezelf moet lullen ?
lijstje, watquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
neequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat weet je toch wel het is de lijst der lijsten
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:49 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
DeLijst. Mensen als ElmoFan en honkeytonk en ander irritant geteisem.
Dat is toch per definitie hetzelfde?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is toch per definitie hetzelfde?
Die conclusie is correctquote:
Ja precies, al schijnen ze het onderscheid zelf niet te kunnen maken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Oh, een lijst met randdebielen? Ik dacht een lijst met bazenusers.
De eckte kwaliteitusers krijgen meestal een banquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef aight1 het volgende:
De eckte kwaliteit is vrijwel verdwenen.
12:52:08 vandaag weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De eckte kwaliteitusers krijgen meestal een ban![]()
Dat zijn de echte kutusers inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja precies, al schijnen ze het onderscheid zelf niet te kunnen maken.
tofquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:42 schreef deepart het volgende:
ONZ zit in mijn aderen, ik zal dus altijd blijven fokken al ben ik de enige.
Deze man spreekt de waarheid.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik voelde net een zilte traan prikken toen ik dacht aan SuperwormJim. Die ridder moet zijn forum continu verdedigen, terwijl hij een dagtaak heeft aan het slotten van debieligheid. En hij praat maar wat mee, maar in zijn hoofd denkt hij hetzelfde als wij. Op een dag heb je geen zin meer om de met diarree besmeurde toiletpot van een bus vol mongooltjes op te ruimen. Zeker niet als ze altijd de chauffeur onderkotsen.
dat het bagger isquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is de moraal van het verhaal?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:57 schreef tho_Omas het volgende:
Ik voelde net een zilte traan prikken toen ik dacht aan SuperwormJim. Die ridder moet zijn forum continu verdedigen, terwijl hij een dagtaak heeft aan het slotten van debieligheid. En hij praat maar wat mee, maar in zijn hoofd denkt hij hetzelfde als wij. Op een dag heb je geen zin meer om de met diarree besmeurde toiletpot van een bus vol mongooltjes op te ruimen. Zeker niet als ze altijd de chauffeur onderkotsen.
ik had je niet zo slim ingeschatquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ah, had ik ook zelf kunnen bedenken
Globalisering, man. Het sloopt je.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
Slotjes vallen te snel waardoor niemand meer moeite doet om een topic te openen. Ook heeft Fok denk ik veel leden verloren aan andere fora.
eensch, maar kuttopics moeten niet langer dan 5 min. open, soms kan het nog wat worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
Slotjes vallen te snel waardoor niemand meer moeite doet om een topic te openen. Ook heeft Fok denk ik veel leden verloren aan andere fora.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had je niet zo slim ingeschat
Als users eens moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
daarom kuttopics lokken alleen maar kutreacties op.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als users een moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.
Maak een nieuwe categorie "fatsoenlijke topics", met fatsoenlijke topics is Onz toch geen Onz meer?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als users eens moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit gaat trouwens nergens over. Het is druk genoeg in ONZ.
Dus, ONZ zou een baggerverzamelplaats moeten zijn volgens jou?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef Haque het volgende:
[..]
Maak een nieuwe categorie "fatsoenlijke topics", met fatsoenlijke topics is Onz toch geen Onz meer?
even mijn sesamstraat topic als voorbeeld, je had hem ook open kunnen laten en kunnen vragen of ik hem iets kon uitbreidenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als users eens moeite zouden doen om een fatsoenlijk topic te openen, zouden slotjes minder snel vallen.
En dit is waar het probleem zit (terwijl er geeneens een probleem is): teveel users denken dat in ONZ gewoon alles gepost kan worden, ook bagger. Helaas, ook ONZ heeft z'n grenzen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef Haque het volgende:
[..]
Maak een nieuwe categorie "fatsoenlijke topics", met fatsoenlijke topics is Onz toch geen Onz meer?
je je moet het wel in de hand kunnen houdenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit gaat trouwens nergens over. Het is druk genoeg in ONZ.
En juist daardoor laat onz het aan populariteit afweten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Helaas, ook ONZ heeft z'n grenzen.
Als ik dat bij ieder topic zou doen, dan zou het een dagtaak zijn om topics te controleren, de TS te pm'en en de topics opnieuw te controleren. Gewoon een beetje moeite is niet teveel gevraagd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
even mijn sesamstraat topic als voorbeeld, je had hem ook open kunnen laten en kunnen vragen of ik hem iets kon uitbreiden
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef Haque het volgende:
[..]
En juist daardoor laat onz het aan populariteit afweten.
Daardoor zijn baggerstromen beperkt, en komen er leukere/beter topics, en minder baggertopics.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef Haque het volgende:
[..]
En juist daardoor laat onz het aan populariteit afweten.
ja oke dat is waar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ik dat bij ieder topic zou doen, dan zou het een dagtaak zijn om topics te controleren, de TS te pm'en en de topics opnieuw te controleren. Gewoon een beetje moeite is niet teveel gevraagd.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Haque het volgende:
Mensen spammen topics om de "nieuwe topics" vol te maken.
Dat snap ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:07 schreef Haque het volgende:
Je zou het ook van een andere kant kunnen bekijken: Mensen spammen topics om de "nieuwe topics" vol te maken. Als Onz nou eens niet bij "nieuwe topics" wordt geïndexeert heeft niemand anders er last van. Als Onz ook niet door google wordt geïndexeert hoef je ook niet meer te moderaten op GoogleBait enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |